21. leht 21-st

Re: 2107, Overspeed, 1985

Postitatud: 13 Apr 2021 12:02
Postitas overspeed
Kapotiavamistross läks talvel katki, vajab vahetust.
Kunagi sai peale pandud täis-mehhaaniline 2103 karba, millel ka teine kamber oma jalaga lahti tuli teha. Nüüd aga tahan tagasi panna seda, kus teine kamber avaneb vaakumiga ... aint ei leia originaali pealolnut ülesse.
Sobrasin siis oma karbades ja valisin ühe, millele peale puhastust remontkomplekti sisse panen 2107 oma.

karba001.jpg
karba001.jpg (263.64 KiB) Vaadatud 6996 korda
karba002.jpg
karba002.jpg (271.47 KiB) Vaadatud 6996 korda

Re: 2107, Overspeed, 1985

Postitatud: 14 Okt 2023 16:58
Postitas overspeed
overspeed kirjutas: 13 Apr 2021 12:02 Kapotiavamistross läks talvel katki, vajab vahetust.
Kunagi sai peale pandud täis-mehhaaniline 2103 karba, millel ka teine kamber oma jalaga lahti tuli teha. Nüüd aga tahan tagasi panna seda, kus teine kamber avaneb vaakumiga ... aint ei leia originaali pealolnut ülesse.
Sobrasin siis oma karbades ja valisin ühe, millele peale puhastust remontkomplekti sisse panen 2107 oma.
Siiani pole tühikäiku korda saanud.
Tühikäigul tundub segu niiii lahja, et vaid kahel silindril vibreerib ... no ei leia viga. Niipea kui gaasi anda vöi tooreklapiga peasiibrit pisut avada, siis toimib küll.
Prooviks puurisin tühikäigudüüsi ülisuureks: paremaks läks, kuid ikka pole öige.
Pean uuesti aega leidma, süvenema, ja vea välja nuputama.

Kas on vöimalik, et seismisega on karbal mingi tühikäigu kanal nii umbes, et ei jagu kütust normaalselt ?

Re: 2107, Overspeed, 1985

Postitatud: 14 Okt 2023 22:39
Postitas Jass
Pildil on ju membraaniga ökonomaiser, milline avatakse vaakumiga. Kui vaakumit ei ole, siis tühikäik ei töötagi. Tuleks panna ilma membraanita nn. väikese ökonomaiseri variant või kasutada täielikku sundtühikäigu süsteemi.

Ma oma arvamust peale ei suru, kuid tekkis küsimus, et miks vahetada enne talve Weber Ozoni vastu?

Kui mõtteks oli kütusekulu vähendamine, siis see kehtib rohke suvistel pikematel trassidel sõites. Ma võrdlesin talvist lühikeste otstega sõite. Ozon võttis tänu segukoonuse soojenduse puudumisele talvel 2l/100km rohkem.

Ja minek on Weberiga palju parem. Kõige parema minekuga ja väiksema kütusekuluga on Solex, kuid tänu väikestele düüsidele/avadele vajab väga head filtrit toiteahelas ja tihedamat hooldust. Häid tulemusi annab ka Ozoni ringitegemine teise kambri pneumaatiliselt avamiselt mehhaanilisele + esimese kambri ringitegemisega. Seda just mineku osas.