Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: overspeed
...kaks süütelükku tuleb (paremalepoole rooli ka)...
Miks see hea on? Kas lihtsalt mugavuse pärast, et keegi kes harjunud võtit paremalt poolt sisse toppima ei käivitaks paanikaosakonda või on asjal hoopis teine kasu mängus?
Ja kuidas sa ühendada kavatsed?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Lihtsalt oletan, aga ehk vasakpoolset parem kasutada külma mootoriga (saad õhuklapiga mängida) ja parempoolsega mugavam sooja mootoriga käivitada....aga noh, lihtsalt oletused
Lihtsalt tahan süütelukku paremale, aga kuna roolilukk on vasaku küljes, siis seda ära ei kaota,
vaid panen teise juurde. Kuna olen paremakäeline, ja eluaeg söitnud sellise autoga, kuss lukk paremal,
siis minu jaoks on süütelukku mugavam keerata parema käega + tahan kahepoolset vötit (see siis parempoolsel on).
Pikanäpumeestele ka muidugi rohkem nuputamist (teen asjale "kala" ka sisse).
Kinnitan selle sinna nii: siis kui panema hakkan, siis nuputan.
Läheb ka veidi teemasse: Kes juhtus nägema Pealtnägija osa, kus eestlane USA's oli oma Audisse muusikat kõvasti paigaldanud ja auhindu võitnud....kas ainult mulle tundus nii, et starterit sai anda ainult siis kui vasak tagumine uks lahti oli? Seda vast pätid ära ei nuputaks
CF kapott ja pagassi luuk :lol:lol:lol
Muidu väga hea eeltöö on tehtud kapotile ja pagassi luugile:o.
Sisse tulevad ikka originaalistmed?
Ja mis rool see sealt paistab?
sees on originaalistmed, mis käisid viimse pulgani lahti. raamid said keevitatud, katted (voodrikatted, mitte pealetömmatavad "ilukondoomid") ömmeldud, voodrid vahetatud, jne.
rool on mingi Lada sportrool mis oli sääl pääl juba soetamisest saadik.
kapoti ja pagassi eeltöö on esimese korra kohta hea, mitte väga hea. Läigivad nad sellepärast, et pääle värvimist tömbasin nad vee all 2000 liivapaberiga üle matiks,
ning siis poleerisin ära.
Vahepeal, kui maa pääl olen, sai autot ka tehtud:
ehitasin tagastange valmis, löikasin alla keskele numbri jaoks augu ja valgustuse peitsin stange taha, valgustus on ilus Ühtlane ja roheline.
Turvarihmad said kÜlge, igasugused liistud pandud, uksetihendid, tagaklaas kiletatud ja kÜljes, esiklaasi ostsin uue.
Lae värvisin mustaks, päiksesirmidele ömblen musta riide pääle. Salongivalgusti on ka roheline.
Esisilla kalded ja kokkujooks reguleeritud, vöttis teine pool päeva aega, aga valmis sai. NÜÜd ka sportrooliga keerates on rool kerge.
Signa sai ka installeeritud + nÜÜd saan siis tagapagasnikut signa puldiga avada + ka nupust salongis + vötmega ka kui vaja. Kesklukk töötab ka kenasti signaga koos.
Söit käib täies hoos, sest ülevaatus tehtud, ei ühtki viga ega kriitikat.
Auto on küll nüüd söiduvalmiduses, aga valmis ei ole ta veel ühti. Nipetnäpet on veel palju teha + siis need omaleiutised ka veel vaja kohendada, installeerida, seadistada.
vot.... niimoodi tulebki autot ehitada, nagu tallinna linn, mis eales valmis ei saa väga kena masin tõetab sellest tulla ikka
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Piltidega läeb aega, sest digikaamerat mul veel pole.
Unustasin bensukorgikaane alla signalüliti panna, ja kohe maksis ka kätte, keegi käis benavargil.
Kuna ilmad läksid eriti külmaks, siis et hommikul oleks mugavam söitma minna juba eelsoojendatud mootori ja puhaste akende ning sooja salongiga, installeerisin plokisoojendi ja puhuri salongi.
Vötsin siis ühe spiraali mis möeldud siksi mootori jaoks ning kruvisin külge:
stangesse puurisin pistiku jaoks augu, ning et viilimisel ei peaks iga kord kui pistiku sobivust proovida tahan, tervet juhet august läbi ajama, vötsi samamöödulise läbimööduga padruni , kui see kenasti läbi läks, sobis augu suurus ka öigele pistikule.