2. leht 8-st

Postitatud: 10 Apr 2007 13:15
Postitas CozmonauT
Lada mudeleid olen kohanud Baltijaama turul, Tallinna Kaubamajas, ning sadamas seal mingis keskuses on kah.

Postitatud: 10 Apr 2007 14:27
Postitas nymmik
Aadress oli vist Punane56. Maxima kauplusega samas majas II korrus vasakut kätt on mänguasjade pood, sealt sain. Maksis 106.- krooni

Postitatud: 13 Mai 2007 23:53
Postitas nymmik
Nonii, tundub täna, et minu 06 projekt lükkub kõvasti edasi.
MIKS?
Aga selleks, et laupäeval soetasin >> SELLE << :spin

Alguses mõtlesin et loobun üldse 06-st ja jääb jupidoonoriks aga EI, teen ka kuue valmis aga kõvasti hiljem.

Postitatud: 14 Mai 2007 00:39
Postitas omega
Algselt postitas: nymmik
Nonii, tundub täna, et minu 06 projekt lükkub kõvasti edasi.
MIKS?
Aga selleks, et laupäeval soetasin >> SELLE << :spin

Alguses mõtlesin et loobun üldse 06-st ja jääb jupidoonoriks aga EI, teen ka kuue valmis aga kõvasti hiljem.
Kurat, see 02 on kuidagi tuttav mulle, ma olen vist seda kuskil varem näinud :D .
Igatahes kui seda 02-te kunagi aktiivselt ehitama hakkad, siis tee siia ka eraldi teema selle auto kohta, et oleks huvitav jälgida töö käiku ;) . Edu!

Postitatud: 14 Mai 2007 00:51
Postitas nymmik
Algselt postitas: omega
Igatahes kui seda 02-te kunagi aktiivselt ehitama hakkad, siis tee siia ka eraldi teema selle auto kohta, et oleks huvitav jälgida töö käiku ;) . Edu!
Kindlasti, Loodetavasti saan Volga suvealgul uue värvi peale ja lähebki "kahe" tegemiseks.

Postitatud: 08 Okt 2007 23:04
Postitas nymmik
Volga ei ole veel valmis, napilt ales värvitud. Aga täna käivitasin 06-e, sõitsin treilerile ning viisin plekksepa juurde. Õhtuks oli juba sisu välja roogitud.
Sai veel teinegi otsus vastu võetud.
Keretööd tulevad korralikumad kui alguses plaanitud st. ei vaheta ntx ukse ääri vaid terved uksed.

Sellega seoses võib mulle pakkuda uusi (nimelt uusi mitte kasutatud):

kõik 4 ust
mõlemad esiporitiivad, renniga
tagapõll

Postitatud: 09 Okt 2007 21:25
Postitas viaccess
Üks küsimus su kollase 02 kohta, kas auto on tehase värvi all, või kunagi saanud värvkate värskendust. Nimelt huvitab esivõre tagune, su autol paistab et on kerevärvi, kuid siin Ladaklubis paljud väidavad et originaalis peab olema must...
Sorry OT eest....

Postitatud: 10 Okt 2007 00:33
Postitas nymmik
Algselt postitas: viaccess
Üks küsimus su kollase 02 kohta, kas auto on tehase värvi all, või kunagi saanud värvkate värskendust. Nimelt huvitab esivõre tagune, su autol paistab et on kerevärvi, kuid siin Ladaklubis paljud väidavad et originaalis peab olema must...
Sorry OT eest....
02 on 80% tehase värvi all. vahetatd on esitiivad mõnel uksel alt ääred ja tagaluugi alumine äär, need on üle värvitud luuk ja uksed poolenisti). Võre tagust võin uurida mingi päev, see peaks olema silmaga tuvastatav kui üle värvitud

Postitatud: 31 Okt 2007 12:49
Postitas nymmik
Natuke siis autost ja tegemistest. Kerel läheb vahetusse ja uute asjadega asendatakse:
*esipõll
*mõlemad esimesed poritiivad
*mõlemad küljekarbid
*mõlemad sisekarbid
*kõik uksed
*mõlemad tagatiivad
*välimised tagumised koopad
*varuratta alune plekk
*paagi alune plekk
*tagapõll
*tagaistujate jalgealune

tööd jätkub küllaga :P

Postitatud: 01 Nov 2007 10:19
Postitas nymmik
Hetkel on auto suht luukere.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 01 Nov 2007 11:20
Postitas krister
Vaatan, et siin mehed putitavad ikka päris roostes keresid üles.

Mul garaa?is üks varuosadoonoriks mõeldud kopikas aastast 73, mis sõitnud vaid 69000 km, tehnika briljantses korras, kuid kere välised plekid suurte aukudega - auto seisis õues ~20 aastat. Samas põhi, lansekad, vedrupesad jne on korras, istmed põrandaküljes kinni, pagaasniku põhi olemas, jne.

Mõtlesin, et eemaldan tehnika ning salongi sisustuse ning kere pärib Kuusakoski, kuid vaadates siinseid teemasid tundub, et teen valesti...

Ei tore on lugeda heas mõttes "hullude" meeste tegudest.


Mul tuli üks küsimus ka keelele. Kas pagasiruumi luuk on küljes seetõttu, et pärast saaks tagumised tiivad ja paneeli õigesti tagasi keevitada?


[Muudetud: 1-11-2007 krister]

Postitatud: 01 Nov 2007 11:25
Postitas AsjaPulk
Nüüd ma tean, mis mind ees ootab! :D

Kuigi ma tagapõlle ja karpe ei vaheta. Vahetan tiivad ja ühe tagumise välimise koopa. Ahjaa, varuratta aluse pleki ka!

Aga edu, loodame, et siit tuleb üks ilus 061! :)

[Muudetud: 1-11-2007 AsjaPulk]

Postitatud: 01 Nov 2007 11:26
Postitas nymmik
Algselt postitas: krister
Vaatan, et siin mehed putitavad päris ikka päris roostes keresid üles.

Mul garaa?is üks varuosadoonoriks mõeldud kopikas aastast 73, mis sõitnud vaid 69000 km, tehnika briljantses korras, kuid kere välised plekid suurte aukudega - auto seisis õues ~20 aastat. Samas põhi, lansekad, vedrupesad jne on korras, istmed põrandaküljes kinni, pagaasniku põhi olemas, jne.

Mõtlesin, et eemaldan tehnika ning salongi sisustuse ning kere pärib Kuusakoski, kuid vaadates siinseid teemasid tundub, et teen valesti...

Ei tore on lugeda heas mõttes "hullude" meeste tegudest.
Ega auto väga hull ei olnudki, kuid kuna on endale tegemine ja rohkem kollektsiooni, siis tasub juba kõik uued plekid panna, vähemalt mina arvan nii.

Postitatud: 01 Nov 2007 17:36
Postitas pedrox
Teil vähemalt asi liigub, see on väga tore. Ma saan oma plekid järgmine nädal, saan siis alles lõikama hakata.

Edu!

Postitatud: 01 Jaan 2008 16:44
Postitas nymmik
29.detsembril tõin auto koju, nüüd veel eeltöö ja värv ning siis hakkab see kõige mõnusam osa.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 01 Jaan 2008 19:07
Postitas GTA
Kus ja mis hinnaga antud tööd tehti? On kvaliteet ka asjakohane? Miks jätsid selle töö teiste hooleks, kas ise tehes oleks tunduvalt viletsam välja kukkunud? Kui palju oli probleeme uute plekkide sobitamisega, nii, et montaa?ipilud ilusti sirgelt jooksma jääksid. Plekid on nõukaaegsed originaalid või mingid tänapäevasemad kooperatiivitoodanguna valminud?

Küsin nii palju (ja natuke lolle küsimusi vist), sest et oma ?iguli peaks kah samasuguse uuenduskuuri üle elama. Kuivõrd raske oleks esimese tööna midagi sellist ette võtta, ma ei kujuta ise veel projekti suurust omale hästi ettegi, millesse end mässin:rolleyes

Postitatud: 01 Jaan 2008 20:10
Postitas nymmik
Algselt postitas: GTA
Kus ja mis hinnaga antud tööd tehti? On kvaliteet ka asjakohane? Miks jätsid selle töö teiste hooleks, kas ise tehes oleks tunduvalt viletsam välja kukkunud? Kui palju oli probleeme uute plekkide sobitamisega, nii, et montaa?ipilud ilusti sirgelt jooksma jääksid. Plekid on nõukaaegsed originaalid või mingid tänapäevasemad kooperatiivitoodanguna valminud?

Küsin nii palju (ja natuke lolle küsimusi vist), sest et oma ?iguli peaks kah samasuguse uuenduskuuri üle elama. Kuivõrd raske oleks esimese tööna midagi sellist ette võtta, ma ei kujuta ise veel projekti suurust omale hästi ettegi, millesse end mässin:rolleyes
- Tuttav tegi, kes igapäeva leiba ka plekuna teenib.
- kvaliteet on 5+
- hind on sõbrahind, turuhinnana oleks olnud see vast 15-20 tuhande ringis.
- ise ei teinud kuna pole sellist kohta, aega ega ka oskusi.
- sobitamisega oli omajagu vaeva, sest osasid oli nii originaale kui nõuka koperatiivi omasid + tänapäevaseid jubinaid.

Postitatud: 01 Jaan 2008 20:30
Postitas cartrive
kust sa sellise inimese leiad, kes käib nii palju välja pleki vahetuse eest.(jutt käib 15-20k?) see oleks nii lihtne töö..:) kas värvimine on ka hinna sees?
nymmik edu sulle edasises töös.

Postitatud: 01 Jaan 2008 21:22
Postitas nymmik
Algselt postitas: cartrive
kust sa sellise inimese leiad, kes käib nii palju välja pleki vahetuse eest.(jutt käib 15-20k?) see oleks nii lihtne töö..:) kas värvimine on ka hinna sees?
nymmik edu sulle edasises töös.
Sa pole vist hindadega kursis?.? Kui sa teed mulle 2102 plekitöö, eeltöö ja värvi 20K eest ja kvaliteet on 5+, siis palkan sind kasvõi hommepäev endale.
Mul ainult Volga värvimise eest (mustaks) küsiti Tallinnas alates 60K, sain pleki+ värv kokku 40ga Tallinast eemal.
Kodu pottsepp ehk jah teeb odavalt, kuid kas see auto siis ka kollektsiooni kõlbab?

Postitatud: 02 Jaan 2008 11:36
Postitas krister
Algselt postitas: nymmik
... Kui sa teed mulle 2102 plekitöö, eeltöö ja värvi 20K eest ja kvaliteet on 5+, siis palkan sind kasvõi hommepäev endale.
...
Ja selle palkamisega on ka nii, et töö kvaliteet selgub PEALE plekkide külge säristamist...

edukat uut aastat!

PS. Sedaan kerega ?iguli värvimine Märjamaa EPT-s maksis 25000 kr, hind sisaldas ka materjale. Kvaliteedi kategooria - kõrge.
Selle eest värviti auto üleni, pluss mootoriruum, pagasiruum ning lisaks teostati väikesed keevitustööd akukinnituse ja esitiiva juures. Tõmmati välja mõni olmemõlk. Remonti viimisel olid autolt eemaldadtud kõik detailid, mida ei soovitud värvida.