2107, siim789, 1990
2107, siim789, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
jjuut000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 24 Jaan 2009 16:04
- Asukoht: saku
- Autod: 2103,BMW 325i vurriga
- Kontakt:
Selle Tagumise piduriregulaatori võiks küll kaarega üle õla visata eriti kui veel harastad sportlikumat sõitu ja amordi poole pealt võiks ikka vähe rohkem investeerida kui on huvi mingeid rallisi sõita.
Müüa laias valikus nii kasutatuid,kui uusi rehve.Mootori õlide müük ja vahetus,sildadereguleerimine,autode remont ja hooldus ,varuosade müük ,autopesula(poleerimine ja keemiline) Männiku tee 104(Männiku ärimaja null korrus)
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kogemus rajal näitas mulle jällegi, et ei tasu seda minema visata;) Nimelt hetkel mul regulaator üsna peale reguleeritud ja tagapidurid võtavad üsna tugevalt. Asfaltil andis see väga tunda ja tagumised rattad blokeerusid liiga kergelt ning hakkas kurvides külge viskama. Kui regulaatori varrast järgi anda, et tagumised pidurid nõrgemalt võtaksid, siis pidurdamisel tagaotsa kõrgemale tõustes ratas ei blokeeru nii kergelt. Teadupärast peaks ju kurvi läbimine rehvi pidades kiirem olema, kui külg ees libisedes. Hetkel jätsin regulaatori nii, et tagapidurid võtaksid tugevamalt. Lumel ja jääl on vast natuke kasu isegi, kui enne kurvi natuke külge viskab pidurdades.
Amortideks on need esimesed praegu täitsa ok. Eks millalgi vaatab ka taha midagi asjalikumat, kui originaalid. Päris bilsusid kahjuks ei jõua osta praegu.
Amortideks on need esimesed praegu täitsa ok. Eks millalgi vaatab ka taha midagi asjalikumat, kui originaalid. Päris bilsusid kahjuks ei jõua osta praegu.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Nüüd siis igalpool lumeraja võistlustel käidud ja mõned auhinnalised kohadki nopitud:spin Auto üldiselt kenasti ennast üleval pidanud. Probleemseks kohaks tundub aga olevat karpa. Mootori seiskamisel kipub tekkima hõõgsüüde, ehk siis mootor jääb peale seisma jätmist tuksuma veel.
Et küttesegu paremini paika ajada, mõtlesin katsetada ühte värvilist vidinat... ehk on natuke kasu:spin Armatuurlaua nurka sai siis paigaldatud segukell ning, et see ka midagi näitaks, siis paigaldasin ka summuti külge lamda anduri. Ka segukell kinnitas minu arvamust lahja küttesegu kohta. Katsun nüüd lähipäevil düüsidega katsetama hakata, ehk saab paremaks midagi.
Mõned udused pildid siis kah:
Et küttesegu paremini paika ajada, mõtlesin katsetada ühte värvilist vidinat... ehk on natuke kasu:spin Armatuurlaua nurka sai siis paigaldatud segukell ning, et see ka midagi näitaks, siis paigaldasin ka summuti külge lamda anduri. Ka segukell kinnitas minu arvamust lahja küttesegu kohta. Katsun nüüd lähipäevil düüsidega katsetama hakata, ehk saab paremaks midagi.
Mõned udused pildid siis kah:
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Lambda on kitsaribaline, lairiba kole kallis kraam ja ei raatsi sellise asja peale kulutada. Pealegi karpa seadistamine ei nõua nii suurt täpsust ja peaks ka kitsaribalisega asja enamvähem saama. Kahjuks aga küljesolev lambda, mille riiulilt leidsin, paistab vigane olevat. Paar korda on ka toimima hakanud ja seda seieriga näidikut on päris hea jälgida, püsib kenasti paigal ja liigub sujuvalt, ei ole mingit tulede vilkumist. Katsun kuskilt töötava lambda veel hankida, siis paistab, kas saab asja toimima. Näidiku sain kuulutuse peale kasutatult. Tegemist AutoGauge Smoke 2 seeria A/F ratio näidikuga: PILT
[Muudetud: 21-1-2011 siim789]
[Muudetud: 21-1-2011 siim789]
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Vahepeal sai ostetud tutikas ühe juhtmega lamda, mille korrasolekus võib vähemalt kindel olla. Küttesegu olen juba päris heaks saanud düüsidega, aga natuke tahaks veel katsetamist. Praegu jäi esimene kamber õhk 170, kütus 150 ja teine kamber õhk 150, kütus 165. Täisgaasil kiirendades on segu iga käiguga kergelt rikka peal, ühtlasel sõidul jääb aga lahjaks. Küünlad on nüüd vähemalt ilusad pruunid ning hõõgsüüdet enam ei teki
Samuti olen käinud igalpool võistlustel üritamas. Viimased etapid kõik puha kiilasjääl olnud ja ei saa kuidagi hoogu üles oma ühe ratta veoga, plokkidega kipuvad eest ära minema. Lubasin ka venna ja isa võistlustel rooli, selle tulemusena on tagastange lääbakil, mõlemad tagatiivad kergelt mõlkis ning kulunud on juba 2 numbrialust esistange küljest.
Täna sai Ohekatku krossirajal niisama sõitmas käidud. Väga mõnus oli üle pika aja lumerada sõita, kus ikka pidamine olemas on:spin 3manda käiguga lausa lust lasta:P
Vend tegi telefoniga natuke täitsa vaadatava kvaliteediga videot kah.
http://www.youtube.com/watch?v=vXWzoyHixMQ
Samuti olen käinud igalpool võistlustel üritamas. Viimased etapid kõik puha kiilasjääl olnud ja ei saa kuidagi hoogu üles oma ühe ratta veoga, plokkidega kipuvad eest ära minema. Lubasin ka venna ja isa võistlustel rooli, selle tulemusena on tagastange lääbakil, mõlemad tagatiivad kergelt mõlkis ning kulunud on juba 2 numbrialust esistange küljest.
Täna sai Ohekatku krossirajal niisama sõitmas käidud. Väga mõnus oli üle pika aja lumerada sõita, kus ikka pidamine olemas on:spin 3manda käiguga lausa lust lasta:P
Vend tegi telefoniga natuke täitsa vaadatava kvaliteediga videot kah.
http://www.youtube.com/watch?v=vXWzoyHixMQ
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Käisin nüüd paar päeva tagasi Streetrace avaüritusel Haapsalus Kiltsi lennuväljal veerandmiili sõitmas. Nagu allolevast videostki kostub, tuli parimaks tulemuseks 17,0
Mõni videoklipp siis:
Mina vs. Hendu
Hendu jäi lõpus ikka natuke peale:)
Mina vs minu vend Mossega
Algus suht võrdne, aga lõpus läksin eest ära
Mina vs Mazda 626
Mazda jäi päris pikalt maha:)
Mõni videoklipp siis:
Mina vs. Hendu
Hendu jäi lõpus ikka natuke peale:)
Mina vs minu vend Mossega
Algus suht võrdne, aga lõpus läksin eest ära
Mina vs Mazda 626
Mazda jäi päris pikalt maha:)
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kirjutaks kah vahepeal siia midagi:)
Igatahes masin on täitsa toimiv ja kenasti sõidukorras ikka.
Tundub, et lõpuks õnnestus autole leida ka normaalsed pidurid. Terve eelmine hooaeg, alates pidurisüsteemi uuendamisest, sõitsin ringi poolpiduste piduritega. Nüüd siis lõpuks võtsin kätte ja viskasin prooviks küljest ära esimesed Master Sport pidurisilindrid ning asendasin need vanadega, mis mul algselt küljes olid. Peale seda on igatahes juba pea kuu aega masinal olnud täitsa normaalsed pidurid, eks nüüd homme kardirajal paistab, kas jäävad alles:)
Esisillas on purunenud vasaku ülemise sarniiri kaitsekumm ning samal pool ka rooliotsa kaitsekumm. Niiet tundub, et ei pea see Lemförder kah nii väga seal Lada all.
Mingi aeg võtsin kätte ja kiskusin juppideks oma esimese 5 käigulise kasti, millel kadus kunagi ära 2 käik. Kasti lammutades pudenes 2 käik võlli peal täitsa laiali, sünkro oli nii kulunud, et tuli stopperrõngast üle. Kastis läksid vahetusse kõik 5 sünkronisaatorit ja paar laagrit, mis samuti laiali pudenesid.Vahetusse läksid ka kõik tihendid ja simmerid. Tihenditele lisasin ka hermeetikut, et ehk jäävad paremini pidama. Kastile panin külge ka spidomeetri teo 4.44 ülekande jaoks ning kasti sisse ka vastava hammasratta selle jaoks. Kast vedeleb siiani laual ja isegi õli kanku kõrval valmis, aga pole veel jõudnud auto külge keerata ja katsetada, kas töötab, laua peal igatahes kõik käigud lülituvad:D
Kiskusin ka esisilla tala korra alt ära ning vahetasin õõtshoova kinnituspoldid pikemate vastu. Nüüd vaja veel sillastendis käia ja ehk saab rattad vähe paremasse rajaseadesse panna.
Kui esisild juba alt oli, siis võtsin kätte rellaka ja käisin sellega vedrude kallal natuke:P Sama tegin mõne aja pärast ka tagumiste vedrudega. Eks katsetab ära, kas on sest miskit kasu, vähemalt väljanägemine on parem, kui enne. Kõigilt vedrudelt läks maha 1,5 keerdu. Tagasillale lisasin trossid, piiramaks silla alla kukkumist, kuna muidu jäi vedru sinna natuke liiga lohvkalt.
Sai ka õlivahetus tehtud. Seekord läks sisse Liqui Moly 5w40 õli.
Uuesti panin külge ka toru iluvõre taga olevast kopsikust õhufiltri kopsikusse, et saada karpasse jahedat õhku, kuna palavate ilmadega ei tahtnud masin enam ilusti käia. Jaheda õhuga kohe teine asi, ei mingit tõmblemist enam linnakiirusel ja ka käima läheb soojalt ilma gaasipedaali puudutamata. Karpa on kah mõnda aega juba peal Weber DGV, millele õiges mõõdus tüüsid sisse sobitatud ja küttesegu päris hea.
Auto välimus on kah kahjuks juba üsna õnnetu, talv on päris kehvasti mõjunud. Mõlgid siin-seal ja ka roostet päris palju nähtavale tulnud. Aga õnneks need asjad sõitmist ei sega:) Kahjuks see aasta ei ole aega keretöid teha kah, ehk järgmine.
Kahjuks segab töö rajapäevadel käimist, kuna üle nädala pean nädalavahetusel tööl olema. Ja nagu ikka on siiamaani sattunud kõik üritused just nendele nädalatele, kus minul tööpäevad:( Nüüd homme saab Rapla rajal õnneks natuke sõita:D
Üks pilt siis kasti lammutamisest ja auto üldmuljest.
Igatahes masin on täitsa toimiv ja kenasti sõidukorras ikka.
Tundub, et lõpuks õnnestus autole leida ka normaalsed pidurid. Terve eelmine hooaeg, alates pidurisüsteemi uuendamisest, sõitsin ringi poolpiduste piduritega. Nüüd siis lõpuks võtsin kätte ja viskasin prooviks küljest ära esimesed Master Sport pidurisilindrid ning asendasin need vanadega, mis mul algselt küljes olid. Peale seda on igatahes juba pea kuu aega masinal olnud täitsa normaalsed pidurid, eks nüüd homme kardirajal paistab, kas jäävad alles:)
Esisillas on purunenud vasaku ülemise sarniiri kaitsekumm ning samal pool ka rooliotsa kaitsekumm. Niiet tundub, et ei pea see Lemförder kah nii väga seal Lada all.
Mingi aeg võtsin kätte ja kiskusin juppideks oma esimese 5 käigulise kasti, millel kadus kunagi ära 2 käik. Kasti lammutades pudenes 2 käik võlli peal täitsa laiali, sünkro oli nii kulunud, et tuli stopperrõngast üle. Kastis läksid vahetusse kõik 5 sünkronisaatorit ja paar laagrit, mis samuti laiali pudenesid.Vahetusse läksid ka kõik tihendid ja simmerid. Tihenditele lisasin ka hermeetikut, et ehk jäävad paremini pidama. Kastile panin külge ka spidomeetri teo 4.44 ülekande jaoks ning kasti sisse ka vastava hammasratta selle jaoks. Kast vedeleb siiani laual ja isegi õli kanku kõrval valmis, aga pole veel jõudnud auto külge keerata ja katsetada, kas töötab, laua peal igatahes kõik käigud lülituvad:D
Kiskusin ka esisilla tala korra alt ära ning vahetasin õõtshoova kinnituspoldid pikemate vastu. Nüüd vaja veel sillastendis käia ja ehk saab rattad vähe paremasse rajaseadesse panna.
Kui esisild juba alt oli, siis võtsin kätte rellaka ja käisin sellega vedrude kallal natuke:P Sama tegin mõne aja pärast ka tagumiste vedrudega. Eks katsetab ära, kas on sest miskit kasu, vähemalt väljanägemine on parem, kui enne. Kõigilt vedrudelt läks maha 1,5 keerdu. Tagasillale lisasin trossid, piiramaks silla alla kukkumist, kuna muidu jäi vedru sinna natuke liiga lohvkalt.
Sai ka õlivahetus tehtud. Seekord läks sisse Liqui Moly 5w40 õli.
Uuesti panin külge ka toru iluvõre taga olevast kopsikust õhufiltri kopsikusse, et saada karpasse jahedat õhku, kuna palavate ilmadega ei tahtnud masin enam ilusti käia. Jaheda õhuga kohe teine asi, ei mingit tõmblemist enam linnakiirusel ja ka käima läheb soojalt ilma gaasipedaali puudutamata. Karpa on kah mõnda aega juba peal Weber DGV, millele õiges mõõdus tüüsid sisse sobitatud ja küttesegu päris hea.
Auto välimus on kah kahjuks juba üsna õnnetu, talv on päris kehvasti mõjunud. Mõlgid siin-seal ja ka roostet päris palju nähtavale tulnud. Aga õnneks need asjad sõitmist ei sega:) Kahjuks see aasta ei ole aega keretöid teha kah, ehk järgmine.
Kahjuks segab töö rajapäevadel käimist, kuna üle nädala pean nädalavahetusel tööl olema. Ja nagu ikka on siiamaani sattunud kõik üritused just nendele nädalatele, kus minul tööpäevad:( Nüüd homme saab Rapla rajal õnneks natuke sõita:D
Üks pilt siis kasti lammutamisest ja auto üldmuljest.
Eks sedasi on kõik alustand...tiivad ,uksed,karbid ,luugid,aknaäär,...oioi poolraamid,sisemised karbiääred,uksepost....mine p...e...jalgealused ja põlled ka mädad.:DLadal läheb asi kuidagi eriti ruttu ka.Muu väga ei aita kui kõik tühjaks ja hakata vaatama.Aga no eks ajakulu seegi ,kui ütled ,et sul aint need asjad.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Pühapäev sai siis kaasa tehtud AG suvekarika etapp Rapla kardirajal. Tehniline pool toimis muidu väga hästi ja lausa lust oli rajal lasta:) Kahjuks aga lõpetas töölepingu starter ja käima tuli masinat lükata. Jagu sain ka ühest slikist, millel sõitsin servast traadid välja. Uhada sai igatahes kõvasti, võistluseks 4 vooru ja igas voorus 5 aja peale ringi. Ajad olid 0.58... enamasti, mõni 0.59... kah sekka. Kindlasti saaks ka paremini, aga lihtsalt ei oska:D Roolivõimu oleks kah tarvis, jubedat jõudu tuleb ikka slikiga rooli keeramisel rakendada. Palju vaeva tuleb näha ka enda istmes kinni hoidmisega:spin
Käigukasti remont kah ebaõnnestus kahjuks:mad: Mingi jama 5nda ja tagurpidi käiguga. 5-ndat välja võttes sõidu ajal jääb midagi kõrisema. Samuti läheb tagurpidi käik sisse ilma kangi alla vajutamata, olgugi, et seda takistav stopperplaat on paigas. Muidu kõik käigud lülitusid ilusti ja püsisid sees. Eks peab mingi aeg kasti uuesti lahti võtma ja piiluma, mis karul kõhus:)
Paar pilti kah rajapäevast:
Käigukasti remont kah ebaõnnestus kahjuks:mad: Mingi jama 5nda ja tagurpidi käiguga. 5-ndat välja võttes sõidu ajal jääb midagi kõrisema. Samuti läheb tagurpidi käik sisse ilma kangi alla vajutamata, olgugi, et seda takistav stopperplaat on paigas. Muidu kõik käigud lülitusid ilusti ja püsisid sees. Eks peab mingi aeg kasti uuesti lahti võtma ja piiluma, mis karul kõhus:)
Paar pilti kah rajapäevast: