2107, siim789, 1990

2107, siim789, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Tundub, et sellel on jah trossiga olnud. Sees tavaline survelaager, sidurikojal ava, kuhu trossikõri saab stoperdada ja sidurikäpal suur koonuspesaga ümmargune junn, kuhu taha tundub tross sobivat küll :D

Aga selline väike laager oli minu meelest väntvõlli otsas täitsa olemas. Või kuhukohta sa seda täpsemalt soovitad paigaldada. Kasti võll peaks ju sama jääma, isegi kui hüdraulilise survelaagri paigaldan?
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

A omegal jah sidur trossiga. Lisaks saab veel siduri käppa mõlemale poole kasti panna.
Seda väntvõlli sisse minevat laagrit saab eestist ka aga tuleb küsida omega a c20ne järgi.
Kasti võll jääb jah sama. Ära tuleb võtta see toru. Millel muidu survelaager jookseb ja selle sees olev simmer tuleb panna töösilindri sisse.
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Mõõtsin enda hüdro-survelaagri alla pandud flantsi (ebayst tellitud) paksus 24mm. Nii igaksjuhuks infoks siia. 😊
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Vahepeal siis tehtud nii palju, et mootor käis uuesti maha. Kõrvaldasin mõne õlilekke, uued hoorattapoldid, uus sidurikomplekt ning külge rändas Omega B sidurisilinder koos survelaagriga ja mingisuguse vaheplaadi leiutasin ka sinna alla. Tundub, et toimib aga jube kerge ja äkiline on :), päris harjumatu.

Pilt

Aretasin ka karteri veidi ümber, kuna originaal oli ikkagi päris madalal. Tulemuseks siis Sigulli ja Omega hübriid. Õlivõtturi tegin natuke lühemaks.

Pilt

Veljed said puhastatud ja vahakihi peale :lol Ja jooksu uusi rehve.

Pilt

Sain ka ühe etapi Rapla kardirajal kaasa sõita. Parim aeg tuli väga kehva, 58,4. Puterdas algusest peale ja teises voorus katkestasin, kuna üks silinder ei tahtnud enam üldse koostööd teha. Nüüdseks tundub, et käib jälle ilusti. Peale läks teine pihustilatt koos pihustitega. Ilmselt siis mingi pihusti jukerdas.

Mõned päevad tagasi said ka pidurid natuke uuendust :P Ette Brembo kettad ja Ferodo racing klotsid ning ühe poole pidurisilindrid. Taha Ferodo tänavaklotsid. Ühtlasi vahetasin ka esimesed rattalaagrid ja poriplekid.

Pilt

Nüüdseks siis omanud seda autot 10 aastat :D Mai kuus millalgi oli tähtpäev, täpset ostukuupäeva ei mäleta kahjuks.
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Võib-olla on seda juba eelmistes postitustes selgitatud, kuid ma ei märganud. Miks just sellise mootori valik? Kas 57kW - 85kW muutus on seotud mingi võistlusklassi piiranguga? Kas ca +30 kW on praktiline valik seoses olemas olnud mootoriga, juba kellegi teisepoolt tehtud mootorivahetuse kogemustega või millegi hoopis muuga?
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Palju õli vanni mahub?
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Selles sarjas, kus enamasti sõidan, on A-klassi võimsusepiir 85kw. Sõelale jäid bemmi 1,8 ja opeli 2,0, peaksid olema sellised üsna levinud mootorid. Otsides aga selgus, et bemmi omasid väga ei pakutagi. Ja kuna mul üks 2,0 vectra veel tagavaraks seisis, siis saigi opeli teed mindud. Uut lada mootorit ei tahtnud ehitama enam hakata, kuna soov oli odavamalt läbi saada :D. Lada mootor näitas dynos kunagi isegi 69kw mootorist ja liikus päris kenasti aga kuna sai otsa, siis oli midagi uut vaja.

Õlivanni maht jäi originaaliga enamvähem samaks, testisin veega mahte, kui vann alt ära oli. Õli kallasin sisse täpselt nii palju, nagu sellele mootorile ette nähtud, vardal jäi tase natuke üle maksimumi.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Re: 2107, siim789, 1990

Postitus Postitas siim789 »

Natuke on aega viimasest postitusest möödunud :D Masin on vahepeal üsna vähe kasutust saanud, kuna legaalselt tänaval sõita temaga ei saanud. Tegin vaid mõned talvised sõidud kohalikel radadel kaasa.
Nüüd võtsin lõpuks asja käsile ja näitasin auto detsembris mnt-s ette. Mõned meilivahetused, kaalumine ja 31 detsembril kanti uus mootor passi sisse. Käisin kohe ka ülevaatuspunktist läbi ja Lada on nüüd täitsa ametlikult tänavalegaalne 8-)
Nüüd on motivatsiooni kunagi, kui aega tekib Ladaga jälle edasi tegeleda. Välimus on ikka päris õnnetu juba, värvi koorub ja rebane ajab ka igalt poolt välja.
Praegu naudin ilusaid talveilmasid kõikvõimalikel radadel 8-)

Pilt
Vasta