2107, siim789, 1990

2107, siim789, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kas TKTK pink mitte ei väljastanud tulemusi jubi nii, et transmissioonikaod on maha arvestatud, ehk siis juba mootori väljundvõimsus väntvõllilt?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Graafik ikka rattast mõõdetud. Kohapeal arvutati ka ligikaudne jõud mootorist, aga ei jäänud mul meelde millega see täpselt läbi korrutati. Alla 70 natuke oli see jõud mootorist, vähemalt nii mulle öeldi.
Graafiku pealkirjas ju kah öeldud "Wheel power"
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Sedand küll, aga tuleb meelde, et omaarust olen näinud ka graafikut kus on välja arvutatud juba mootori jõud. Seepärast küsisingi.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

TKTK düno on suht kitsi numbritega üldse. Samas paistab, et ka kõige täpsem. Meile öeldi, et kusagil 18% on kadu, ehk ~68kw mootorist. Pole paha.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Taali rajapäev siis seljataga:) Masin toimis kenasti. Uus põhjakaitse õigustas ennast igati, kuna sai sinna pihta paar korda päris hea paugu. Madal auto ikka sellisele rajale väga ei sobi:D

Iseenesest oleks vaja talviseks hooajaks originaalvedrud alla panna, aga ei tea, kas selleks viitsimist jagub. Arvatavasti proovin lume ja jäärajavõistlused samas seades kaasa teha.

Peale taali sõitu sai koju jõudes kerge pesu taskulambivalgel tehtud ja järgmine hommik olin Rapla kardirajal AG talvekarika esimesel etapil stardis. Sõit toimus kohati väga märjal rajal. Tagaveduste klassis suutsin karja bemmide ja sierra vastu välja sõita 3 koha ja lisaks sain veel päeva üllataja eriauhinna :P

Mõni klipp AG etapist:
http://www.youtube.com/watch?v=Xa-0WWgkjjQ
http://www.youtube.com/watch?v=TxJfQwxEWrs

LK galeriist mõni pilt:
Pilt

Pilt
l
lada13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 29 Dets 2010 21:24
Asukoht: türi
Autod: lada 21063 , m2140 , lada 110

Postitus Postitas lada13 »

siuke sopp ju auto häving ,
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

 
lada13 kirjutas:siuke sopp ju auto häving ,
ˇ
Äkki seletad ka teistele lahti, et mis moodi sopp autot hävitab.
Mina pesin enda auto ära ja auto täitsa terve. Pole midagi hävinenud..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

eks ta kiiremini keremaalritele tööd annab pikemas perspektiivis.
Vee/liiva segu, on liivapritsi tööpõhimõte.
Festina lente!
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Jah ja suvel pleegitab päike värvi jne. Auto on siiski sõitmiseks mitte hoidmiseks.
Minu arust on lada pidamise mõte on sellega lõbutseda, parandamis rõõm ja odavus
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara Baltic

Administreeriv toiming

Postitus Postitas Priidic »

 ! Sõnum kasutajalt: Priidic
Teemat on pügatud.
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
l
lada13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 29 Dets 2010 21:24
Asukoht: türi
Autod: lada 21063 , m2140 , lada 110

Postitus Postitas lada13 »

noh jah seda küll :D , endale see pori peale ikkagi ei lähe , aga ise sai mitu tundi parklates esimese jäärõõme nautida ja ilusat 8 lasta seal ;)
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

 
lada13 kirjutas:noh jah seda küll :D , endale see pori peale ikkagi ei lähe , aga ise sai mitu tundi parklates esimese jäärõõme nautida ja ilusat 8 lasta seal ;)
Sorry OT.Andke aga edasi nendes parkaltes tuld muidugi:regan.Meil eile kooli parklas panid ka kaks endaarust kõva roolikeerjat küljed kokku,ning mu teada viidi mõlemad autod laibakaga minema.
l
lada13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 29 Dets 2010 21:24
Asukoht: türi
Autod: lada 21063 , m2140 , lada 110

Postitus Postitas lada13 »

no krt , ega nüüd asi selline ka polnud , asja sai võtta mõistlikult ja kaasliiklejatega arvestades kuidas siis muidu .
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Talvehooaeg on siis täies hoos praegu. Kahjuks tulemused üsna keskpärased, konkurents on ikka päris tihedaks läinud.
Masin toimetab enamvähem ilusti, isegi normaalsed pidurid on lõpuks tekkinud :cool: Viskasin eest Master sport silindrid minema ja asemele läksid lada märkidega karpides olevad vene tükid. Differ teeb metsikut häält, aga kahjuks keeldub üks pooltelg välja tulemast, seega pole saanud regullimisse viia seda. Logarid pidin eemaldama, kuna pärast võistlusrehvide alla keeramist hakkasid need pihta kõvasti käima, vanadel Masteritel polnud enam mustrit ja nendega ei käinud kusagile vastu. Amordipuksid kah kolisevad all, aga nii külmaga ei viitsi väga nikerdada nende kallal:D
Kannatab madala autoga sõita küll talviseid sõite, pole veel probleeme tekitanud, künklikul rajal põrkab ainult natuke palju, aga elab üle:P
Mõni talvine pilt kah siia juurde:

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Sul veel lahtine differ all?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Üherattaveoline ikka jah. Sai siin katsetamiseks seda vedruvärki diffrisse proovitud, aga polnud erilist tuntavat kasu. Rikkus ainult pooltelje otsad ära, seepärast arvatavasti ei tahagi välja tulla. Teise poole sain tõmmitsatega ja pekstes kätte ja oli näha, et ots rikutud.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

 
siim789 kirjutas: Rikkus ainult pooltelje otsad ära, seepärast arvatavasti ei tahagi välja tulla. Teise poole sain tõmmitsatega ja pekstes kätte ja oli näha, et ots rikutud.
Tuttav olukord, vägagi tuttav :)
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Kempi lukk!:D
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Sain mingi aeg oma 5k remonditud kasti lõpuks toimima. Selle imeliku kõrina põhjustajaks oli üks tagurpidi paigaldatud hammasratas:)

Vahepeal käisin jälle Rapla kardirajal uhamas. Parimaks ringiajaks suht kulunud tänavarehviga sain 58,0 ja seda isegi kahes sõiduvoorus:). A-klassis (kuni 85kw) 3 koht.
Sõidu ajal tekkisid ka mõned probleemid, nagu viimasel ajal millegipärast kombeks on:mad: Pooltelje simmerid on läbi ning trummlid seest õlised, seepärast olid pidurid üsna nadid. Käigukast hakkas millegipärast rajal paarutades raksuma, just 2 ja 3 käik. Samas hiljem külma autoga sõites oli nagu asi korras jälle. Huvitav, kas äkki aitaks, kui mingi teistsugune õli kasti panna, läheb äkki kuumalt liiga vedelaks, hetkel sai sinna miskine 75w90. Differ hakkas samuti raksuma ja meeletut müra tegema.

Käisin ka Türil Tuha juures ja õige tõmmitsaga saime selle kinni jäänud pooltelje lahti. Sillatala oli seest peenikest metalli abrasiivi täis kõik. Diffril väikesed hammakad ennast nii palju korpusesse söönud, et see sinna lisatud vedru, mis algselt pinges oli, oli nüüd täiesti lohvkalt. Peaülekanne samuti metallipuru tagajärjel ära näritud. Seega on see differ omadega õhtal. Hetkel sai asi sama targalt kokku pandud, ainult pooltelje simmerid vahetasin ära.

Täna sain kätte ka uue diffri, ülekanne endiselt 4.44. Pidavat olema ca 90tuhat sõitnud masina alt. Eks paistab, mis ta teeb, kui alla saab, näpuvahel tundus igatahes päris tihke igaltpoolt, lõtkud 3x väiksemad, kui mu vanal:cool:. Olemas on ka uued tagarattalaagrid, mis lähevad siis diffriga ühel ajal vahetusse.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Ettevalmistused talviseks hooajaks on peaaegu valmis. Külge läksid kasutatud originaalpikkuses vedrud ette ning ühe keeru võrra lõigatud 04 vedrud taha. Tegin koduste vahenditega ka sillaregulli:D Õõtsade vahelt sai iga poldi alt 7 seibi ära võetud, nüüd on kalded natuke 0-le ligemal ning samuti sai ka lati järgi kokkujooks enamvähem paika aetud. Ohekatkus sai üks tagumine amort kõveraks sõidetud ning nüüd on veel lähiajal sinna vaja midagi asemele otsida. Diffrisse läks sisse uus torsen tüüpi lukk. Tundub, et selle paigaldus läks edukalt, kuna mingit ulgumist diffrist kuulda ei ole ja ülemäärast lõtku kah ei ole. Õliks sai Valvoline Durablend LS 75w90. Võistlusrehvideks said sel aastal prooviks siis ContiIceContactid sellise huvitava mõõduga nagu 155/70R13:) Velgedeks sain ühed kerged Vene veljed, mis 5" laiad. Rehv jäi veidi stretch isegi nii kitsal veljel:D. Sisse läksid ka õhulohvid igaks juhuks. Hetkel käsil väike sissesõit ja seega peab natuke jalga tagasi hoidma.
Praegu on probleem külmalt käivitamisega. Ise arvan, et 10w/60 õli vist on natuke karmivõitu selliste miinuskraadide jaoks. Starter ei jõua lihtsalt mootorit ringi ajada, samas aku kannatab jaurata küll.

Mõni veljepilt kah siia siis:
Pilt

Pilt
Vasta