Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Postitatud: 27 Okt 2021 13:14
Kui epokrunt oli ära kuivanud, vaatasin et kui tagatiibasid mitte arvestada, siis kõige kõveramad need küljed ei olegi. Vist.
Eks paar kilo pahtlit kulub selle kere sirgeksajamisele nagunii, aga vähemalt ei pea segumasinat ukse taha lohistama, masinast betoonikühvliga pahtlit auto peale loopima ja krohvilabida või kelluga seda omakorda kerepinna peale laiali määrima.
Pahtliks kasutasin sellist asjandust: Ja kõigepealt läksid lauspahtli alla kõige probleemsemad kohad: Ma siin pidin enda eelmist postitust veidi muutma(nett pani pange ja pildid läksid "unnikusse"), aga Twistile ütleks vastuseks et tagatiibadel on nimelt selline savikiht peal: siis ehk õnnestub selle "pahtel peale-pahtel maha, pahtel peale-pahtel maha jne. jne." asemel paari pahteldus- ja lihvimiskorraga tiivad laias laastus enam-vähem kujusse saada.
Piltidel võib mulje jääda kui üüratust pealekantud kogusest, tegelikult on nendele pindadele pahtlit kulunud ainult pool kilo.
Eks paar kilo pahtlit kulub selle kere sirgeksajamisele nagunii, aga vähemalt ei pea segumasinat ukse taha lohistama, masinast betoonikühvliga pahtlit auto peale loopima ja krohvilabida või kelluga seda omakorda kerepinna peale laiali määrima.
Pahtliks kasutasin sellist asjandust: Ja kõigepealt läksid lauspahtli alla kõige probleemsemad kohad: Ma siin pidin enda eelmist postitust veidi muutma(nett pani pange ja pildid läksid "unnikusse"), aga Twistile ütleks vastuseks et tagatiibadel on nimelt selline savikiht peal: siis ehk õnnestub selle "pahtel peale-pahtel maha, pahtel peale-pahtel maha jne. jne." asemel paari pahteldus- ja lihvimiskorraga tiivad laias laastus enam-vähem kujusse saada.
Piltidel võib mulje jääda kui üüratust pealekantud kogusest, tegelikult on nendele pindadele pahtlit kulunud ainult pool kilo.