Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
C-piilari katted olid aastate jooksul omandanud sellise kaerahelbepudru laadse värvitooni.
Need matistasin ära, peale läks plastikukrunt ning kolm kihti helehalli värvi: Kui uksed koos, oli aeg neid jälle reguleerima asuda. "Autoremondisõnastik" oli kogu aeg kasutuses. Aga mingi aeg said need ka paika: Ja huvi vene päritoluga autode vastu võib avalduda ka miniatuursemas vormis. Nagu näiteks kõnealuse 07 omanikul:
Need matistasin ära, peale läks plastikukrunt ning kolm kihti helehalli värvi: Kui uksed koos, oli aeg neid jälle reguleerima asuda. "Autoremondisõnastik" oli kogu aeg kasutuses. Aga mingi aeg said need ka paika: Ja huvi vene päritoluga autode vastu võib avalduda ka miniatuursemas vormis. Nagu näiteks kõnealuse 07 omanikul:
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Nüüd on "üks teine jutt ühel teisel teemal", kui tsiteerida klassikuid.
Mingi aeg arvati, et kuna mul on ikka veel liiga palju vaba aega ja et lolle mõtteid pähe ei tuleks, toodi mulle tuppa üks roller. Taheti vana värv maha võtta, teha detailidele pahteldus, lihv ja uus värv peale.
Ma natuke uurisin ja vaatasin neid detaile lähemalt ja pakkusin variandi välja et prooviks kõigepealt hoopis seda vana värvi poleerimise ja väikeste värviparandustega "ellu äratada". Et liivapritsiga detaile puhastada, pahteldada-kruntida-värvida saab tänapäeval ükskõik kuna selleks tahtmine tekib. Aga kui mingil masinal on see tehases peale kantud kattevärv kestnud peal juba pool sajandit, siis seda tasuks säilitada sest see on ka juba iseenesest omaette väärtus.
Algul puhastasin silikoonieemaldiga pinnad ära... ... ja mingi aeg asusin plekipindasid töötlema. Kasutasin kahte erinevat poleerketast ning poleerpastat: Pool mootorikatet tehtud, pool veel teha: Sellel asjal sai ring peale: Esipaneeliga oli ka üksjagu toimetamist aga lõpuks läikima läks see asi samuti: Värvitoonide "tempimisega" ei läinud ka asjad kohe päris nii nagu plaanitud. Mitte ükski värvilipik päris üks-ühele rolleri toonidega ei klappinud- kas oli toon täiesti mööda või rolleri detailidega võrreldes liiga kirgas.
Et läks aega mis ta läks aga lõpuks midagi vist hakkas nagu looma: Et siis selline asi sai valmis.
P.S. Mis sellesse kollasesse 06-te puutub, siis see auto on jätkuvalt alles. On töötoas ja heas seisukorras(nagu müügikuulutuse lauses).
Paus tema keretööde kajastamisse tekkis seetõttu et mul vahepeal mõned tuttavad soovisid enda igapäevasõidukitele kaubanduslikku välimust saada. Noh, nagu ikka on need tüüpteemad: kivitäkked kapotil, kriipsud-kraapsud stangedel ja pindmine rooste tiivaservadel/lävekarpidel.
Aga järgmine aasta millalgi on oodata uut postitust ka 06-e teemasse.
Mingi aeg arvati, et kuna mul on ikka veel liiga palju vaba aega ja et lolle mõtteid pähe ei tuleks, toodi mulle tuppa üks roller. Taheti vana värv maha võtta, teha detailidele pahteldus, lihv ja uus värv peale.
Ma natuke uurisin ja vaatasin neid detaile lähemalt ja pakkusin variandi välja et prooviks kõigepealt hoopis seda vana värvi poleerimise ja väikeste värviparandustega "ellu äratada". Et liivapritsiga detaile puhastada, pahteldada-kruntida-värvida saab tänapäeval ükskõik kuna selleks tahtmine tekib. Aga kui mingil masinal on see tehases peale kantud kattevärv kestnud peal juba pool sajandit, siis seda tasuks säilitada sest see on ka juba iseenesest omaette väärtus.
Algul puhastasin silikoonieemaldiga pinnad ära... ... ja mingi aeg asusin plekipindasid töötlema. Kasutasin kahte erinevat poleerketast ning poleerpastat: Pool mootorikatet tehtud, pool veel teha: Sellel asjal sai ring peale: Esipaneeliga oli ka üksjagu toimetamist aga lõpuks läikima läks see asi samuti: Värvitoonide "tempimisega" ei läinud ka asjad kohe päris nii nagu plaanitud. Mitte ükski värvilipik päris üks-ühele rolleri toonidega ei klappinud- kas oli toon täiesti mööda või rolleri detailidega võrreldes liiga kirgas.
Et läks aega mis ta läks aga lõpuks midagi vist hakkas nagu looma: Et siis selline asi sai valmis.
P.S. Mis sellesse kollasesse 06-te puutub, siis see auto on jätkuvalt alles. On töötoas ja heas seisukorras(nagu müügikuulutuse lauses).
Paus tema keretööde kajastamisse tekkis seetõttu et mul vahepeal mõned tuttavad soovisid enda igapäevasõidukitele kaubanduslikku välimust saada. Noh, nagu ikka on need tüüpteemad: kivitäkked kapotil, kriipsud-kraapsud stangedel ja pindmine rooste tiivaservadel/lävekarpidel.
Aga järgmine aasta millalgi on oodata uut postitust ka 06-e teemasse.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Tip-top töö
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Rolleri säilitamine oli ainuõige tegu.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Ühegi null seitsme ukse sees ei näe "vakstut" Selle null seitsmega ei või vihmaga sõita. Ukseklaaside tihendite vahelt läbipääsev vesi rikub uksepolstrid