ca 2000km maha kärutatud, tänapäeval, kui nt. "asju ajada", siis ned kilumeetrid tulevad kiiresti, eriti veel kui linnas seikled. Kuid oma osa on ka jää/lumeradadel, kus on nüüd harjutamas ja ka ennast proovile käidud panemas. R1 teeb head tööd ja jääb järjest vaiksemaks, samuti on mõnus 90ga sõita 2000 pöördega (vt. fotot).
Trennikas sai endale ka lisatuled (põrsas kotis ost, kasutet Wesemi toodang d160mm, H3 55w, ref.20), sest originaalidest jäi kiirestisõitmiseks veidi väheseks. Nendega oli muidugi veidi naljakas lugu, aga lõpuks sain need ikka tööle.
Lisaks sai ka poeuus genekas vahepeal remonditud (pingeregul. oli tuksis) ja see ka korras. Peale sai ka Avtogradi "solex" 26x26 - ilma erilise timmimiseta hakkas see peale Ando kätetööd kenasti laulma. Väike tühikoht on sees, aga noh, sõitmist see ei sega, kuid mõnusalt "kakub edasi" kusagilt 2500-3000 pöörde kandis (nagu keegi lükkaks kompressori järgi). Eks see vau efekt tuleb sellest, et siis ilmselt lähevad lõõrid kõik lahti.
Kuna keegi otsustas, et Continental on kõige õigem rehv jäärajale, siis sai need kiirkorras ka soeatud (HKPL10-neid proovida ei saanudki, need veerevad uue omaniku all) - mõõduks 175/65R14. Peab tõdema, et etteviidud talaga need rehvid sobivad ideaalselt, ei käi kuhugi vastu jms. Võistlustel muidugi Toyotsi/Bemmi jt. 15"/16" rataste vastu ei saa, aga nii on.
Ilmnema hakkas ka kerge jahutusvedeliku kulu, samuti on selle-ajaga kaduma läinud (loe: loodusesse tilkunud/auranud) ca 6-700ml motoõli.
Täna, peale võistlust, oli ka veike pisike loik aluskatte peal, seega varsti tuleb selle motoga pisut tegeleda. Kange tahtmine on ka üks kangem Toljatti nukk peale panna, kuid seda me juba teame-mis siis kõik edasi saama hakkab:) Ühesõnaga, püüan sellele libedale teele mitte minna, vähemalt sellel talvel.
Üldiselt on mõnus sõita, auto on kiire ja hea juhitavusega ning asjad toimivad, mis on peamine. Samuti olen täheldanud kahte nüanssi:
a) inimestele meeldib see Itaalia/Toljaatnikute sünnitis, lihtsalt astuvad juurde ja silitavad, poetavad paar head sõna ja lähevad oma teed-minujaoks uus kogemus. b) maanteedel (linnas rääkimata) aga, tahetakse must üle sõita, sisse sõita, mööda sõita selliselt, vaata et nina maha ei sõida... teed ka ei taheta anda. Sellest viimasest ma saan aru, auto on pisike ja ei vasta tänapäevaste normidele enam, kuid siiski. Kuid võtame kaasa meeldivama ning tore, et töötavad pidurid, head rehvid ja kiire otsustavus (ehk ka õnn?) on siiani päästnud avariidest/õnnetustest.
Paar jäädvustust ka läbi minu kaasaegse hübriidtelefoni kaamerasilma ja Hr. Koobakese kaamerast selle pika monoloogi ilmestuseks:
https://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=64962