2105,1.5 16v. Hanno243,1991
Postitatud: 18 Sept 2020 23:45
tere
otsustasin siis teha ka oma autost siia teema.
tehtud on juba palju, ja eks teha on veel omajagu.
ostsin auto 2aastat tagasi, sai kohe usinalt hakatud ehitama nii kuidas aega ja võimalust.
ostuhetk:
03mootor orginaal.
bilstein b6 rally amordid
topeltstabikas+tagumine stabikas
tugevad tagasillavardad
thorsen differ ja 4.7 peaülekanne
tagumised vedrud "makita madaldus" +5cm transportöör linti
sportrool ja sparco poolkorv iste
tagumised koopad suureks lõigatud ja silikooniga täidetud
VFTS stiilis laiendid, millest eriti palju järgi eiolnud
plast tagaluuk
salong tühjaks visatud
hetkeseis:
plastikust laiendid
tagumised koopad keevitatud
turvapuur(ise tehtud)
1.5 16v esiveolise mootor
muudetud ülekannetega 4ne käigukast
elektriline roolivõim
täiskorv istmed +6punkti traksid
muudetud geomeetriaga rooliõlakud
4-2-1 torukollektor(ise tehtud)
suurem käigukasti koda + summutaja tunnel
tagasillas orginaal vedrud
tagumine stabikas ära kaotatud
esimesed lanseronid tugevdatud
elektrisüsteem kohandatud raja autole kohaselt
küljeklaasid asendatud polükarbonaadiga
leidub kindlasti ka palju mis veel tehtud kuid kõik kohe meelde ei tule, täiendan jooksvalt.
natuke pildimaterjali ka
otsustasin siis teha ka oma autost siia teema.
tehtud on juba palju, ja eks teha on veel omajagu.
ostsin auto 2aastat tagasi, sai kohe usinalt hakatud ehitama nii kuidas aega ja võimalust.
ostuhetk:
03mootor orginaal.
bilstein b6 rally amordid
topeltstabikas+tagumine stabikas
tugevad tagasillavardad
thorsen differ ja 4.7 peaülekanne
tagumised vedrud "makita madaldus" +5cm transportöör linti
sportrool ja sparco poolkorv iste
tagumised koopad suureks lõigatud ja silikooniga täidetud
VFTS stiilis laiendid, millest eriti palju järgi eiolnud
plast tagaluuk
salong tühjaks visatud
hetkeseis:
plastikust laiendid
tagumised koopad keevitatud
turvapuur(ise tehtud)
1.5 16v esiveolise mootor
muudetud ülekannetega 4ne käigukast
elektriline roolivõim
täiskorv istmed +6punkti traksid
muudetud geomeetriaga rooliõlakud
4-2-1 torukollektor(ise tehtud)
suurem käigukasti koda + summutaja tunnel
tagasillas orginaal vedrud
tagumine stabikas ära kaotatud
esimesed lanseronid tugevdatud
elektrisüsteem kohandatud raja autole kohaselt
küljeklaasid asendatud polükarbonaadiga
leidub kindlasti ka palju mis veel tehtud kuid kõik kohe meelde ei tule, täiendan jooksvalt.
natuke pildimaterjali ka