21051, Raunop, 1990
21051, Raunop, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21051, Raunop, 1990
Minu esimene postitus selles Foorumis ja loomulikult peab see olema äsja omandatud Žiguli'st.
Auto sai leitud auto24 kuulutuse peale ja pärast esimest proovisõitu olin veendunud, et see on just see retroliikur, mida suveks tarvis.
Testisõidu ajal liikus masin kenasti, sai minema ja pärast ka pidama, ainsana jäi silma väike roolilõtk.
Kere paistab minu asjatundmatule silmale üsna okeis seisus, roostet siinseal ikka leidub, kuid suuri auke ja mehisemat mädanemist kusagilt silma ei hakanud.
Kahjuks on masin küll kõige nõrgema 1,2L mootoriga ja neljase kastiga, kuid suurem osa sõite on nagunii linnas ja lühemad. Pikki otsi teeb pigem mõne masinaga, mis on saanud Euro NCAP testis rohkem, kui null tärni
Autoga tuli kaasa ka hulk huvitavaid originaal aksessuaare, nagu:
* Tööriistakohver koos tööriistadega
* Tõkiskingad
* Roolilukk ja pedaalilukk
* Ohukolmnurk koos kotiga
* Esmaabikarp (sisu vahetasin tänapäevase vastu)
* Lamp, mis käib sigaretisüütajasse
* Pott originaal parandusvärviga, mis on ilmselt küll kivistunud, kuid värvikoodi saab sealt ikka
Mingit kola veel, mis kohe ei meenu.
Esimese paari päeva jooksul on sõit muutunud oluliselt vähem hirmsamaks, kui ta alguses oli, kuid vahepeal enda "tänapäevasesse" autosse istudes on tunne jälle teistpidi kummaline. Lada rool on märkimisväärselt suurem Subaru Foresteri omast, rääkimata tunnetuse erinevusest, kuna nullviiel roolivõimu pole. Lisaks pidurid, mille vajutamisel peab Lada puhul oma soovist ikka tõsisemalt märku andma.
On avaldunud ka mõned rikked, mille üle ilmselt oleks vanemat sorti auto puhul patt viriseda, eriti kui tegu on n.liidu autotööstuse toodanguga. Sillast seevastu kolinaid ei kosta ja mootor-kast toimetavad kenasti.
Rikked ja esimese hooga tegemist tahtvad asjad:
* Õlivahetus, kuna sel aastal pole tehtud.
* Tagumine parem trummelpidur vibreerib pidurdamise lõppfaasis, vahetult enne auto pidama jäämist.
* Esimene (vist vasak) pidur viliseb pidurdades.
* Roolilõtk korda, roolikarpi vist pidi saama “peale keerata” vms?
* Karburaator tahab putitamist saada. Järsemalt kiirendades gaasi vabastades ja kohe uuesti peale vajutades auto korraks hüppab edasi.
* Armatuurlaua osad märgutuled ei taha mitte igakord põleda (kaugtule oma nt.), funktsioonid ise töötavad.
* Juhi ukse saab lukust lahti keerata, kuid lukku tagasi mitte, nupp ei lähe alla. Nupp ise alla vajutades saab ukse lukku.
Hilisemad tegemised:
* Raadio sisse, ideaalis tahaks originaalraadiot, millele FM külge võlutud.
* Kunagi hiljem tahaks kere vaatamist, millalgi on värviparandusi tehtud, kuid veidi lohakalt. Eks leiduks ka roostet, mida eemaldada, kui asi nii kaugele peaks minema.
* Osa salongi plastikdetaile on deformeerunud / kulunud ja tahaks vahetamist, et parem välja näeks.
* Esiklaasil on märkimisväärne kogus täkkeid - Sellega seoses, kas keegi oskab soovitada, kus vahetada Lada esiklaasi?
* Juhiuks ei seisa lahti, vajub kinni.
Sellest tulenevalt võib ka vihjeid jagada, kui mõni probleem tuttav tundub.
Head on ka soovitused, kuhu masin hooldusesse/remonti viia. Esimese hooga tahaks just piduri muredest lahti saada ja samal ajal võiks siis ka õlivahetuse ära teha.
Endal ei ole hetkel head võimalust auto alla pääseda ja vene autodega kogemused tahavad ka veel kogumist. Kindlasti teen ajapikku osa asju ka ise, kuid alustuseks tahaks lihtsalt sõita.
Pika jutu otsa paar pilti ka.
Auto sai leitud auto24 kuulutuse peale ja pärast esimest proovisõitu olin veendunud, et see on just see retroliikur, mida suveks tarvis.
Testisõidu ajal liikus masin kenasti, sai minema ja pärast ka pidama, ainsana jäi silma väike roolilõtk.
Kere paistab minu asjatundmatule silmale üsna okeis seisus, roostet siinseal ikka leidub, kuid suuri auke ja mehisemat mädanemist kusagilt silma ei hakanud.
Kahjuks on masin küll kõige nõrgema 1,2L mootoriga ja neljase kastiga, kuid suurem osa sõite on nagunii linnas ja lühemad. Pikki otsi teeb pigem mõne masinaga, mis on saanud Euro NCAP testis rohkem, kui null tärni
Autoga tuli kaasa ka hulk huvitavaid originaal aksessuaare, nagu:
* Tööriistakohver koos tööriistadega
* Tõkiskingad
* Roolilukk ja pedaalilukk
* Ohukolmnurk koos kotiga
* Esmaabikarp (sisu vahetasin tänapäevase vastu)
* Lamp, mis käib sigaretisüütajasse
* Pott originaal parandusvärviga, mis on ilmselt küll kivistunud, kuid värvikoodi saab sealt ikka
Mingit kola veel, mis kohe ei meenu.
Esimese paari päeva jooksul on sõit muutunud oluliselt vähem hirmsamaks, kui ta alguses oli, kuid vahepeal enda "tänapäevasesse" autosse istudes on tunne jälle teistpidi kummaline. Lada rool on märkimisväärselt suurem Subaru Foresteri omast, rääkimata tunnetuse erinevusest, kuna nullviiel roolivõimu pole. Lisaks pidurid, mille vajutamisel peab Lada puhul oma soovist ikka tõsisemalt märku andma.
On avaldunud ka mõned rikked, mille üle ilmselt oleks vanemat sorti auto puhul patt viriseda, eriti kui tegu on n.liidu autotööstuse toodanguga. Sillast seevastu kolinaid ei kosta ja mootor-kast toimetavad kenasti.
Rikked ja esimese hooga tegemist tahtvad asjad:
* Õlivahetus, kuna sel aastal pole tehtud.
* Tagumine parem trummelpidur vibreerib pidurdamise lõppfaasis, vahetult enne auto pidama jäämist.
* Esimene (vist vasak) pidur viliseb pidurdades.
* Roolilõtk korda, roolikarpi vist pidi saama “peale keerata” vms?
* Karburaator tahab putitamist saada. Järsemalt kiirendades gaasi vabastades ja kohe uuesti peale vajutades auto korraks hüppab edasi.
* Armatuurlaua osad märgutuled ei taha mitte igakord põleda (kaugtule oma nt.), funktsioonid ise töötavad.
* Juhi ukse saab lukust lahti keerata, kuid lukku tagasi mitte, nupp ei lähe alla. Nupp ise alla vajutades saab ukse lukku.
Hilisemad tegemised:
* Raadio sisse, ideaalis tahaks originaalraadiot, millele FM külge võlutud.
* Kunagi hiljem tahaks kere vaatamist, millalgi on värviparandusi tehtud, kuid veidi lohakalt. Eks leiduks ka roostet, mida eemaldada, kui asi nii kaugele peaks minema.
* Osa salongi plastikdetaile on deformeerunud / kulunud ja tahaks vahetamist, et parem välja näeks.
* Esiklaasil on märkimisväärne kogus täkkeid - Sellega seoses, kas keegi oskab soovitada, kus vahetada Lada esiklaasi?
* Juhiuks ei seisa lahti, vajub kinni.
Sellest tulenevalt võib ka vihjeid jagada, kui mõni probleem tuttav tundub.
Head on ka soovitused, kuhu masin hooldusesse/remonti viia. Esimese hooga tahaks just piduri muredest lahti saada ja samal ajal võiks siis ka õlivahetuse ära teha.
Endal ei ole hetkel head võimalust auto alla pääseda ja vene autodega kogemused tahavad ka veel kogumist. Kindlasti teen ajapikku osa asju ka ise, kuid alustuseks tahaks lihtsalt sõita.
Pika jutu otsa paar pilti ka.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 21051, Raunop, 1990
See masin liikus vist lõunapooolt tallinna, toona oli hind 1000 tuuri, paistab, et suht samas heas korras siiani. Mootori ja k.kasti osas üks õnnetumaid jah, kuid vaevalt need enam määravad on, kui kere korralik on (poolraamid, karbid põhi jms.). Hea, et rullikutega vööd.
Juhiuksel piiraja tift ära pudenenud, esiklaas uus 25-35.-, kiil eest võtta tuleb tihendiga vaikselt ära, hiljem tagasi koos kiiluga ja määritud nööri/kruvikaga paika tagasi. Kahekesi parem teha.
Edu!
Juhiuksel piiraja tift ära pudenenud, esiklaas uus 25-35.-, kiil eest võtta tuleb tihendiga vaikselt ära, hiljem tagasi koos kiiluga ja määritud nööri/kruvikaga paika tagasi. Kahekesi parem teha.
Edu!
Festina lente!
Re: 21051, Raunop, 1990
Sai auto hoolduseks ja remondiks viidud MHT Auto OÜ töökotta. Põhiliselt sooviks oli korda saada pidurdamisel vibreeriv tagumine parem ja vilistav eesmine vasak pidur, lisaks veel mootori õli ja erinevate filtrite vahetus.
Palusin lisaks ka karburaatorit uurida, et leida jõnksutamise põhjus.
Järgmisel päeval tuli hooldusest kõne, mis kustutas lootuse, et üsna hiljuti (Detsembris) ülevaatuse puhtalt läbinud autol vigu väga palju pole. Probleeme erinevate lõtkude ja purunenud kaitsekummidega oli omajagu, lisaks lekkivad tagaamordid ja muud jura.
Lihtsam on öelda, mis remontimisele kuulus:
* Rooliotsad
* Ees pidurisilindrid
* Ees piduriklotsid
* Pendelhoova puksid
* Taga pidurisilindrid
* Käsipiduritross
* Tagaamordid
* Mõned piduritorud
* Ees pidurikettad
* Kiirenduspumba membraan
* Siduri töösilinder (lekkis)
* Üks sarniir
Lisaks varuosade vahetusele veel
* Sillaregull
* Õlivahetus
* Karburaatori hooldus
* Pidurisadulate remont
Arve tuli umbes sama kopsakas, kui odavamad Lada’d auto24’s müügil, kuid veermik peaks nüüd heas korras olema. Paljud osad olnud need samad, millega auto 30 aastat tagasi tehasest tuli.
Peale remonti tuli kohe veidi pikem (100km) maanteesõit, millega sai ka päris omapärase maanteesõidu kogemuse, olles harjunud modernsete autodega. Max normaalne kiirus ilma suurema lärmita oli 85kmh ja pika peale jäi gaasijalg kangeks. Autos on nimelt veidi keeruline ideaalset isteasendit saavutada, sest esiteks on tegu vene autoga ja teiseks on keegi kavalpeal kinni keevitanud juhiistme seljatoe nurga regulaatori.
Tundus ka, et karburaatori probleemist täitsa lahti pole, gaasi vabastades ja koheselt uuesti peale vajutades teeb auto endiselt väikese jõnksu, sõltuvalt kui palju uuesti gaasi vajutatakse. Täheldasin, et probeem läks veidi vähemaks 98bensiinilt Alexela 95’le vahetades (lubatakse, et biovaba). Siiski ei ole sellest hädast täiesti lahti.
Auto ujumine maanteel muutus oluliselt väiksemaks, kuid rooli lõtk on endiselt häiriv.
Ise määrisin ja pingutasin nädalavahetusel uksi ja selle kruve, tulemusena käivad nüüd uksed palju väiksema vaevaga kinni kui enne.
Järgmiseks võtan ette juhipoolse salongitule, mis ei hakka põlema, lisaks ei lülita juhiukse avamine põlema parempoolset salongilampi (teiste uste peale süttib), seega minu loogika ütleb, et probleem paikneb kusagil lülitites ja alustan ukse lüliti uurimisega niipea, kui see rõvedalt vihmane ilm läbi saab, kuna garaažis mul ruumi pole.
Sai ka veidi kohustuslikku kirjandust hangitud
Palusin lisaks ka karburaatorit uurida, et leida jõnksutamise põhjus.
Järgmisel päeval tuli hooldusest kõne, mis kustutas lootuse, et üsna hiljuti (Detsembris) ülevaatuse puhtalt läbinud autol vigu väga palju pole. Probleeme erinevate lõtkude ja purunenud kaitsekummidega oli omajagu, lisaks lekkivad tagaamordid ja muud jura.
Lihtsam on öelda, mis remontimisele kuulus:
* Rooliotsad
* Ees pidurisilindrid
* Ees piduriklotsid
* Pendelhoova puksid
* Taga pidurisilindrid
* Käsipiduritross
* Tagaamordid
* Mõned piduritorud
* Ees pidurikettad
* Kiirenduspumba membraan
* Siduri töösilinder (lekkis)
* Üks sarniir
Lisaks varuosade vahetusele veel
* Sillaregull
* Õlivahetus
* Karburaatori hooldus
* Pidurisadulate remont
Arve tuli umbes sama kopsakas, kui odavamad Lada’d auto24’s müügil, kuid veermik peaks nüüd heas korras olema. Paljud osad olnud need samad, millega auto 30 aastat tagasi tehasest tuli.
Peale remonti tuli kohe veidi pikem (100km) maanteesõit, millega sai ka päris omapärase maanteesõidu kogemuse, olles harjunud modernsete autodega. Max normaalne kiirus ilma suurema lärmita oli 85kmh ja pika peale jäi gaasijalg kangeks. Autos on nimelt veidi keeruline ideaalset isteasendit saavutada, sest esiteks on tegu vene autoga ja teiseks on keegi kavalpeal kinni keevitanud juhiistme seljatoe nurga regulaatori.
Tundus ka, et karburaatori probleemist täitsa lahti pole, gaasi vabastades ja koheselt uuesti peale vajutades teeb auto endiselt väikese jõnksu, sõltuvalt kui palju uuesti gaasi vajutatakse. Täheldasin, et probeem läks veidi vähemaks 98bensiinilt Alexela 95’le vahetades (lubatakse, et biovaba). Siiski ei ole sellest hädast täiesti lahti.
Auto ujumine maanteel muutus oluliselt väiksemaks, kuid rooli lõtk on endiselt häiriv.
Ise määrisin ja pingutasin nädalavahetusel uksi ja selle kruve, tulemusena käivad nüüd uksed palju väiksema vaevaga kinni kui enne.
Järgmiseks võtan ette juhipoolse salongitule, mis ei hakka põlema, lisaks ei lülita juhiukse avamine põlema parempoolset salongilampi (teiste uste peale süttib), seega minu loogika ütleb, et probleem paikneb kusagil lülitites ja alustan ukse lüliti uurimisega niipea, kui see rõvedalt vihmane ilm läbi saab, kuna garaažis mul ruumi pole.
Sai ka veidi kohustuslikku kirjandust hangitud
-
vVaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: vaz 2101, vaz 21033
Re: 21051, Raunop, 1990
Tere
Kas teeninduses süüdet ei kontrollitud/reguleeritud?
Istme seljatoe nn "kammi" purunemine on tüüpviga, kogu mehhanismi tuimalt kinni keevitamine seevastu aga üsna radikaalne remondivõte
Kas teeninduses süüdet ei kontrollitud/reguleeritud?
Istme seljatoe nn "kammi" purunemine on tüüpviga, kogu mehhanismi tuimalt kinni keevitamine seevastu aga üsna radikaalne remondivõte
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 21051, Raunop, 1990
See on jah natuke ränk, arvestades, et remont ei ole just ülemõistuse-juppe ju on.Vaalo kirjutas:Tere
Kas teeninduses süüdet ei kontrollitud/reguleeritud?
Istme seljatoe nn "kammi" purunemine on tüüpviga, kogu mehhanismi tuimalt kinni keevitamine seevastu aga üsna radikaalne remondivõte
Imelik et TÜVi läbis-arvestades, mis vahetati.
Isteasend ongi siksil suht kehva, jalad tulevad liiga kõrgele ja k.kang jääb liiga kaugele-nokk kinni saba lahti, aitab teistsuguse k.kangi panek, rooliasendi muutmine ja radikaalsem võte on pedaalide nurga muut. 07 istmed on palju inimlikumad kui viieka omad. Ja kui lisada roolivõim ja 5-ne kast, siis on juba väga mõnus pikemaid otsi sõita ja parklas manööverdada.
Festina lente!
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30
Re: 21051, Raunop, 1990
Mille roolivõimu mõtekas paigaldada? Mitte et mul endal käed süldid oleks aga vahest nõrgemsugu roolis ja ma ei saa rahus õlle juua, peab aitama keerata kõrvalt istmelt
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 21051, Raunop, 1990
Nö. pane peale süsteemi pakuvad idanaabrid - ca 350.-martin13 kirjutas:Mille roolivõimu mõtekas paigaldada? Mitte et mul endal käed süldid oleks aga vahest nõrgemsugu roolis ja ma ei saa rahus õlle juua, peab aitama keerata kõrvalt istmelt
Ise siin aretatakse Opeli võime peale ja Ungarist saab ka tellida, aga kust täpselt ei tea.
Kõik nad on elektrilised ja karpamotole peab olema kaasas kiiruse imitaator, mis võimu aktiviseerib.
Festina lente!
Re: 21051, Raunop, 1990
Ilmselt peab korra ikkagi teenindusest läbi käima, peale remonti on piduripedaal üsna sült ja pidurdusjõudu peab sealt pedaali kaugemast otsast otsima.
Kõige rohkem peale selle häirib rooli lõtk, mis on väga tüütu, peab ikka uurima, kas annab seal midagi “peale keerata”.
Oma mõistusega lahendan lihtsamaid asju, hetkel seda, et juhipoolsele salongipirnile ja kapoti alusele pirnile ei tule kummalegi toidet peale, samas kõrvalistuja pirn põleb.
Probleemsest valgustist pilt ka. Lisaks leidsin just õhu sissevõtu küljest lahtise toru, mille sobivasse auku tagasi ühendasin.
Kõige rohkem peale selle häirib rooli lõtk, mis on väga tüütu, peab ikka uurima, kas annab seal midagi “peale keerata”.
Oma mõistusega lahendan lihtsamaid asju, hetkel seda, et juhipoolsele salongipirnile ja kapoti alusele pirnile ei tule kummalegi toidet peale, samas kõrvalistuja pirn põleb.
Probleemsest valgustist pilt ka. Lisaks leidsin just õhu sissevõtu küljest lahtise toru, mille sobivasse auku tagasi ühendasin.
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Re: 21051, Raunop, 1990
Mootoriruumi valgustit kontrollisid ikka siis kui masina ääretuled põlesid? See saab põleda ainult koos ääretuledega. Seal pistikus teine juhe peaks edasiminema parempoolsesse esimesse ääretulepirni ja see ei tohiks ka põleda kui mootoriruumi valgustisse toide ei jõua.Raunop kirjutas:.... kapoti alusele pirnile ei tule toidet peale, ....
Re: 21051, Raunop, 1990
Vat seda ei osanud vaadata, kontrollin järgmine kord. Tänud vihje eest!allah kirjutas:Mootoriruumi valgustit kontrollisid ikka siis kui masina ääretuled põlesid? See saab põleda ainult koos ääretuledega. Seal pistikus teine juhe peaks edasiminema parempoolsesse esimesse ääretulepirni ja see ei tohiks ka põleda kui mootoriruumi valgustisse toide ei jõua.Raunop kirjutas:.... kapoti alusele pirnile ei tule toidet peale, ....
Autol tuled muidu põlevad kenasti.
Re: 21051, Raunop, 1990
Veidike aega on mööda läinud ja auto on vahepeal veidi paremaks saanud.
Kuna näidikuploki taustvalgus pooleldi ei põlenud ja ka hoiatustulukesed mitte, siis otsustasin pirne kontrollida. Need selgusid mõistagi, et on läbi, peale vahetamist oli valgust kohe rohkem. Kaalusin, kas sisse panna valged Led'id või hõõgpirnid, praegu said hõõgpirnid. Üldiselt kogu protsess keerukas polnud, vaid gaasitrossi tagasipanek oli paras n*ss ja käed sai korralikult ära äestada
Järgmiseks sai sisse raadio. Hetkel läks kodus riiulist leitud vana nuppudega lääne raadio, mis täitsa töötab, pole küll vene oma, kuid polnud hetkel töökorras vene oma võtta. Peale paigaldamist muidu töötab, kuid kõlaritesse kostub peenike vile, mis suureneb koos mootori pööretega, ilmselt on toitele filtrit vahele vaja.
Kohale jõudis ka pakk Lada Shop'ist, mis sisaldas uusi peegleid, kindalaeka kinnitusplastikud ja veel üht-teist. Nüüd näeb peeglist kenasti ka tagumisi autosid. Enne olid mingid plastikpeeglid, millest ühte ei saanud piisava nurga alla reguleerida, et kenasti näitaks. Pildil ülemine on uus peegel, all vana.
Kuna peale MHT Autos tehtud karburaatori puhastust minek siiski ei paranenud, sai võetud ette teekond Olavi juurde, kes võlus Ladale hoopis uue elu sisse. Süütenurk oli täiesti paigast ja karburaator tahtis ka reguleerimist. Peale seda käib mootor palju ühtlasemalt ja võimsust on ka kenasti juures, maanteel enam jalgu ei jää teistele
Muuhulgas bensiinivoolikut karbussi küljest lahti võttes avanes alumine pilt - voolik on täiesti läbi pragunenud ja ei olnud klambriga isegi korralikult karburaatori küljes. Reaalne oht, et auto oleks võinud süttida, kuidas selline voolik rahuga eelmises remonditöökojas karburaatori külge pandi, ei mahu mulle küll pähe. Teine variant, et voolik ei käinud küljest äragi, kuid mida nad siis seal üldse tegid selle karburaatoriga, mille eest raha võeti, ei tea.
Roolikarbist vahepeal niipalju, et peale keerata polnud tarvis, sest viga paistab hoopis karbist välja tulevas võllis, millel on loks sees. Uus karp saab ka tuleval nädalal külge.
Tänase ilusa ilma puhul käis auto ka pesust läbi, paar kohustuslikku pärast-pesu pilti ka. Üldised tegemised siis järgmisena plaanis:
* Roolikarp külge
* Raadio vilina likvideerimine
* Ilmselt uut juhiukse lukku, kuna praegusel luku tagumine plaat loperdab ja ei suuda ust lukustada (nupp ei lähe plaadi lõtku tõttu alla)
* Roostemuunduriga kehvemad kohad üle käia karpide juures
* Siitsealt natuke värviparandusi
* Ilmselt tahaks kogu ring uusi amorte ja vedrusid, pole veel otsustanud kas gaasi või õliamordid.
Kuna näidikuploki taustvalgus pooleldi ei põlenud ja ka hoiatustulukesed mitte, siis otsustasin pirne kontrollida. Need selgusid mõistagi, et on läbi, peale vahetamist oli valgust kohe rohkem. Kaalusin, kas sisse panna valged Led'id või hõõgpirnid, praegu said hõõgpirnid. Üldiselt kogu protsess keerukas polnud, vaid gaasitrossi tagasipanek oli paras n*ss ja käed sai korralikult ära äestada
Järgmiseks sai sisse raadio. Hetkel läks kodus riiulist leitud vana nuppudega lääne raadio, mis täitsa töötab, pole küll vene oma, kuid polnud hetkel töökorras vene oma võtta. Peale paigaldamist muidu töötab, kuid kõlaritesse kostub peenike vile, mis suureneb koos mootori pööretega, ilmselt on toitele filtrit vahele vaja.
Kohale jõudis ka pakk Lada Shop'ist, mis sisaldas uusi peegleid, kindalaeka kinnitusplastikud ja veel üht-teist. Nüüd näeb peeglist kenasti ka tagumisi autosid. Enne olid mingid plastikpeeglid, millest ühte ei saanud piisava nurga alla reguleerida, et kenasti näitaks. Pildil ülemine on uus peegel, all vana.
Kuna peale MHT Autos tehtud karburaatori puhastust minek siiski ei paranenud, sai võetud ette teekond Olavi juurde, kes võlus Ladale hoopis uue elu sisse. Süütenurk oli täiesti paigast ja karburaator tahtis ka reguleerimist. Peale seda käib mootor palju ühtlasemalt ja võimsust on ka kenasti juures, maanteel enam jalgu ei jää teistele
Muuhulgas bensiinivoolikut karbussi küljest lahti võttes avanes alumine pilt - voolik on täiesti läbi pragunenud ja ei olnud klambriga isegi korralikult karburaatori küljes. Reaalne oht, et auto oleks võinud süttida, kuidas selline voolik rahuga eelmises remonditöökojas karburaatori külge pandi, ei mahu mulle küll pähe. Teine variant, et voolik ei käinud küljest äragi, kuid mida nad siis seal üldse tegid selle karburaatoriga, mille eest raha võeti, ei tea.
Roolikarbist vahepeal niipalju, et peale keerata polnud tarvis, sest viga paistab hoopis karbist välja tulevas võllis, millel on loks sees. Uus karp saab ka tuleval nädalal külge.
Tänase ilusa ilma puhul käis auto ka pesust läbi, paar kohustuslikku pärast-pesu pilti ka. Üldised tegemised siis järgmisena plaanis:
* Roolikarp külge
* Raadio vilina likvideerimine
* Ilmselt uut juhiukse lukku, kuna praegusel luku tagumine plaat loperdab ja ei suuda ust lukustada (nupp ei lähe plaadi lõtku tõttu alla)
* Roostemuunduriga kehvemad kohad üle käia karpide juures
* Siitsealt natuke värviparandusi
* Ilmselt tahaks kogu ring uusi amorte ja vedrusid, pole veel otsustanud kas gaasi või õliamordid.
Re: 21051, Raunop, 1990
Täna sai jälle auto kallal nokitsetud, tehtud sai mitu asja.
Tegelikult juba paar nädalat tagasi sai külge uus roolikarp, lõtk on nüüd palju väiksem, kuid keskasendis esineb seda veidi siiski, ilmselt normaalne? Eksperdid vast oskavad arvata.
Kuna maanteel kippus auto ujuma (eriti suuremal kiirusel ja roopas teega), siis otsustasin amordid vahetada gaasiamortide vastu. Tagumised olid küll mingi aeg tagasi vahetatud, kuid esimesed tõenäoliselt mitte kunagi, selle kasuks rääkis ka nende välimus.
Täna saidki uued amordid alla, vanad aga päris vabatahtlikult ei lahkunud ja ühel esimestest murdus kinnituspolt eemaldamise käigus pooleks. Lahenduseks sai poltide asendamine uute ja veidi jämedamatega (M10, M8 asemel).
Kuna varsti tulemas veidi pikem sõit, seoses 25 Juuli üritusega, siis muretumaks sõiduks said külge ka uued süütejuhtmed ja uus bensiinipump. Vanad küünlajuhtmed küll toimisid, kuid süütepoolist tuleval oli üks ots oksüdeerunud, uutega läks sõit ja mootori käik veidi veel sujuvamaks, nüüd on käib mootor päris pehmelt
Bensiinipumba vahetasin ära lihtsalt seetõttu, et see nägi jube vana välja, vana pump läks tagavaraks pagassi, kus ees ootamas juba tagavara genekarihm ja süütejuhtmed. Ladal peavad varuosad ja tööriistad alati kaasas olema, siis on kindlam, et midagi ei lähe katki
Uus pump tuli Sloveeniast ja peaks olema OEM'ile vastav.
Süütejuhtmed
Viimase asjana sai korda tehtud raadio vilin. Selleks tellisin amazonist toitefiltri, mis peaks müra kõlaritest eemaldama. Külge pandud ja võin kinnitada, toimib suurepäraselt - helikvaliteet on hea ja häirevaba! Pildil olev antennivõimendi praegu käiku ei läinud, see leiab rakendust siis, kui saab suurem ja korralikum antenn külge, kuna praegusega on väljaspool pealinna levi kehv (salongiantenn).
Vaba aja olemasolul sai ka karbid roostemuunduriga üle tehtud, et paremini vastu peaks kuniks põhjalikuma roostetõrje jõuab ette võtta. Ehk sügise poole või äärmisel juhul järgmisel suvel, talvel autoga sõita ei plaani.
Nüüdseks on masin tehniliselt juba päris heas korras, tulevikus peab mõtlema veel uue sidurikomplekti peale, kuna vana hakkab vaikselt ära kuluma. Siis veel kõik puksid polüuretaan pukside vastu vahetada. Kindlasti tahaks üle käimist ka salongi liistud ja muud ehisdetailid, millest osad on kulunud ja veidi deformeerunud, kuid sellega ei põle. Ahjaa - juhiukse lukk tahab ka veel remonti, kuna ei lukusta end võtmest, selleks leidub remontkomplekt veebist otsides, kuid praegu on vist Venemaalt asjade tellimisega nigelad lood. Võimalik, et tuleb minna veerenni või Volga poodi otsima.
Tellib praegu keegi üldse venest midagi?
Tegelikult juba paar nädalat tagasi sai külge uus roolikarp, lõtk on nüüd palju väiksem, kuid keskasendis esineb seda veidi siiski, ilmselt normaalne? Eksperdid vast oskavad arvata.
Kuna maanteel kippus auto ujuma (eriti suuremal kiirusel ja roopas teega), siis otsustasin amordid vahetada gaasiamortide vastu. Tagumised olid küll mingi aeg tagasi vahetatud, kuid esimesed tõenäoliselt mitte kunagi, selle kasuks rääkis ka nende välimus.
Täna saidki uued amordid alla, vanad aga päris vabatahtlikult ei lahkunud ja ühel esimestest murdus kinnituspolt eemaldamise käigus pooleks. Lahenduseks sai poltide asendamine uute ja veidi jämedamatega (M10, M8 asemel).
Kuna varsti tulemas veidi pikem sõit, seoses 25 Juuli üritusega, siis muretumaks sõiduks said külge ka uued süütejuhtmed ja uus bensiinipump. Vanad küünlajuhtmed küll toimisid, kuid süütepoolist tuleval oli üks ots oksüdeerunud, uutega läks sõit ja mootori käik veidi veel sujuvamaks, nüüd on käib mootor päris pehmelt
Bensiinipumba vahetasin ära lihtsalt seetõttu, et see nägi jube vana välja, vana pump läks tagavaraks pagassi, kus ees ootamas juba tagavara genekarihm ja süütejuhtmed. Ladal peavad varuosad ja tööriistad alati kaasas olema, siis on kindlam, et midagi ei lähe katki
Uus pump tuli Sloveeniast ja peaks olema OEM'ile vastav.
Süütejuhtmed
Viimase asjana sai korda tehtud raadio vilin. Selleks tellisin amazonist toitefiltri, mis peaks müra kõlaritest eemaldama. Külge pandud ja võin kinnitada, toimib suurepäraselt - helikvaliteet on hea ja häirevaba! Pildil olev antennivõimendi praegu käiku ei läinud, see leiab rakendust siis, kui saab suurem ja korralikum antenn külge, kuna praegusega on väljaspool pealinna levi kehv (salongiantenn).
Vaba aja olemasolul sai ka karbid roostemuunduriga üle tehtud, et paremini vastu peaks kuniks põhjalikuma roostetõrje jõuab ette võtta. Ehk sügise poole või äärmisel juhul järgmisel suvel, talvel autoga sõita ei plaani.
Nüüdseks on masin tehniliselt juba päris heas korras, tulevikus peab mõtlema veel uue sidurikomplekti peale, kuna vana hakkab vaikselt ära kuluma. Siis veel kõik puksid polüuretaan pukside vastu vahetada. Kindlasti tahaks üle käimist ka salongi liistud ja muud ehisdetailid, millest osad on kulunud ja veidi deformeerunud, kuid sellega ei põle. Ahjaa - juhiukse lukk tahab ka veel remonti, kuna ei lukusta end võtmest, selleks leidub remontkomplekt veebist otsides, kuid praegu on vist Venemaalt asjade tellimisega nigelad lood. Võimalik, et tuleb minna veerenni või Volga poodi otsima.
Tellib praegu keegi üldse venest midagi?
Re: 21051, Raunop, 1990
Tere
Kas saad palun panna Amazonist ostetud bloki lingi siia? Mul sama häda, et raadiot ei saa puhtalt kuulata ning siit turult ostetud device ei aita.
Tänud ette!
Viljam
Kas saad palun panna Amazonist ostetud bloki lingi siia? Mul sama häda, et raadiot ei saa puhtalt kuulata ning siit turult ostetud device ei aita.
Tänud ette!
Viljam
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Re: 21051, Raunop, 1990
Kas meite maal ehk ala oomipood sellist asja ei müü? Vli hind lihtsalt nii suure vahega?
Palju edu kandilisega omanikule!
Palju edu kandilisega omanikule!
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Re: 21051, Raunop, 1990
Tegelikult pildilt nime googeldades tuleb vaste kohe ette aga eks panen lingi ka:
... B003A663P2
SINUSLIVE EF-20
Kui kellelgi veel peaks olema huvi üsna uute (2 kuud sõitnud) tagaamortide vastu (vene õliamordid), siis võib märku anda, mõne õlle eest võin ära anda, mulle neil otstarvet pole.
... B003A663P2
SINUSLIVE EF-20
Kui kellelgi veel peaks olema huvi üsna uute (2 kuud sõitnud) tagaamortide vastu (vene õliamordid), siis võib märku anda, mõne õlle eest võin ära anda, mulle neil otstarvet pole.
Re: 21051, Raunop, 1990
Töö ei lõppe kunagi - tänane päev nägi ette uusi esitule pirne ja süüteküünlaid.
Vahetuse käigus põhjustas üks neist paraja peavalu, loomulikult esitulede pirnid.
Pirne olen ma erinevatel autodel vahetanud kümneid ja mõni on lihtsam, mõni tülikam, Ladal võiks ju lihtne olla. Teoorias ilmselt ongi, kuid mitte siis, kui keegi on esituled vahetanud ja asemele ostnud kõige pasemad b-varuosad, mis ilmselt sel planeedil olemas.
Esiteks ei tahtnud pirnid pesast välja tulla ja ammugi mitte uued asemele minna, sest pirni pesa plekk lihtsalt ei ole nii disainitud, et H4 pirn sinna kenasti sisse mahuks. Viimase lahendusena sai võetud näpitsad ja pirni pesa plekk lihtsalt laiemaks venitatud, et pirn enam-vähem normaalselt sisse istuks.
Peale vaadates on ka näha parajalt nirud, peenikesed juhtmed, mis tahtsid samuti oma pistikust välja tagurdada, kui uutele pirnidele hakkasin pistikut tagasi panema. Ühesõnaga tuleb leida uued tuled, loodetavasti originaalid, et saaks külge panna ka piiritusel töötava tulede regulaatori, mis on füüsiliselt olemas, kuid mitte ühendatud.
Süüdlasest pilt ka Küünalde vahetus seevastu läks sujuvalt, ehkki ma ei ole seda mitte kunagi teinud. Tegelikult olen ma auto remondi alal üldse paras amatöör ja enamik asju, mida Lada kallal olen teinud, on esimest korda.
Vanad küünlad väga jubedad ei olnudki ja kõik olid täpselt samamoodi kulunud, mis on hea. Läksid samuti pagassi tagavara varuosade kotti, kus ootamas juba genekarihm, bensiinipump, süütejuhtmed ja esitule pirnid.
Asemele läks NGK BP7ES
Nokitsemise ajal tõmbas mu tähelepanu ka üks peenike toru neljanda küünla kõrval, mis tuleb kusagilt nagu salongi poolt ja on pimedaks tehtud. Oskab keegi pakkuda, millega tegu?
Vahetuse käigus põhjustas üks neist paraja peavalu, loomulikult esitulede pirnid.
Pirne olen ma erinevatel autodel vahetanud kümneid ja mõni on lihtsam, mõni tülikam, Ladal võiks ju lihtne olla. Teoorias ilmselt ongi, kuid mitte siis, kui keegi on esituled vahetanud ja asemele ostnud kõige pasemad b-varuosad, mis ilmselt sel planeedil olemas.
Esiteks ei tahtnud pirnid pesast välja tulla ja ammugi mitte uued asemele minna, sest pirni pesa plekk lihtsalt ei ole nii disainitud, et H4 pirn sinna kenasti sisse mahuks. Viimase lahendusena sai võetud näpitsad ja pirni pesa plekk lihtsalt laiemaks venitatud, et pirn enam-vähem normaalselt sisse istuks.
Peale vaadates on ka näha parajalt nirud, peenikesed juhtmed, mis tahtsid samuti oma pistikust välja tagurdada, kui uutele pirnidele hakkasin pistikut tagasi panema. Ühesõnaga tuleb leida uued tuled, loodetavasti originaalid, et saaks külge panna ka piiritusel töötava tulede regulaatori, mis on füüsiliselt olemas, kuid mitte ühendatud.
Süüdlasest pilt ka Küünalde vahetus seevastu läks sujuvalt, ehkki ma ei ole seda mitte kunagi teinud. Tegelikult olen ma auto remondi alal üldse paras amatöör ja enamik asju, mida Lada kallal olen teinud, on esimest korda.
Vanad küünlad väga jubedad ei olnudki ja kõik olid täpselt samamoodi kulunud, mis on hea. Läksid samuti pagassi tagavara varuosade kotti, kus ootamas juba genekarihm, bensiinipump, süütejuhtmed ja esitule pirnid.
Asemele läks NGK BP7ES
Nokitsemise ajal tõmbas mu tähelepanu ka üks peenike toru neljanda küünla kõrval, mis tuleb kusagilt nagu salongi poolt ja on pimedaks tehtud. Oskab keegi pakkuda, millega tegu?
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Re: 21051, Raunop, 1990
Paagi tuulutus või tagasivool äkki?
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Re: 21051, Raunop, 1990
Hei! Teema jäänud pikalt uuendamata, kuigi autoga on vahepeal nii mõndagi toimunud.
Vahetult pärast suvist 50 sünnipäeva suurüritust läks töö edasi.
Probleemid, mis said lahenduse:
* Mittereguleeritav juhiiste ja tuhm polster
* Juhipoolse salongivalgustuse puudumine
* Vee sattumine autosse
* Kinnivajuv juhiuks
* Klaasi küljest eraldunud aknatõstuk
* Lõplikult lahendatud roolilõtk
Esimese hooga sai lahenduse mittereguleeruv juhiiste, mille lahenduseks sai terve istme vahetus. Tegelikult oli idee vahetada ümber juhiistme istmekate, kuid kuna uued istmed olid piisavalt heas korras, siis vahetasin mõlemad esimesed. Kunagi hiljem vahetan istmekatter ümber, et tagaistmega ühesugused oleks, kuid vähemalt on mõlemad sinised. Tegumoodi saab näha järgnevatel piltidel. Muuhulgas selgus, et alguses hallina paistnud tagaiste on tegelikult sinine, tahtis lihtsalt tekstiilipesurit saada.
Järgmisena sai uuritud, miks juhipoolne ukseposti lamp ei põle. Loomulikult oli vea leidmine võimalikult keerukas. Lõpuks mööda juhtmeid järge ajades jõudsin taga parema jalamati alla, kuhu oli niiskus jõudnud, mis ajas hallitama põhjavaiba ja sõi läbi juhtmed. Juhtmete taasühendamisel süttis ka lambike.
Kuidas see niiskus sinna üldse sai, sellest hiljem
Seejärel said vahetatud roolisamba plastik ja osad salongitule lülitid ustes, kuna need roostetasid korralikult. Muuhulgas sai korda roolilõtk - varasemalt oli paigaldatud uus roolikarp, kuid tuli välja, et ka seda oli vaja peale keerata. Nüüd on roolilõtk minimaalne ja maanteel sõita palju parem. Samal ajal vahetasin ka uksepiirajad esiustel, kuna eriti juhiuks ei seisnud lahti ning see oli väga tüütu.
Mõned päevad hiljem tagumist akent sulgedes käis järsku jõnks ja klaasitõstuki kand tahtis läbi uksepolstri üles tulla. Tuli välja, et nullviiel on klaasitõstuki kand liimitud klaasi külge ja ajapikku liim vist nõrgeneb. Väga kehv lahendus igatahes.
Seega sai taas veerenni poodi jalad seatud ja sealt uus aknatõstuk toodud, mille mehhanism on natuke parem (sama nagu esiustel). Lisaks võtsin ette aknaaluste tihendite vahetuse, sest tihendi ja akna vahel oli vahe sees ja sealt tuli vesi tuppa.
Aknatihendite vahetus oli ilma eelneva kogemuseta jõhker töö ja alguses kulus ühe ukse peale poolteist tundi. Asemele läksid kummidetailid. Originaalsed kroomliistud üritasin ära võtta nii hästi kui võimalik, kuid natuke paindusid ikkagi, osad on ilmselt vajadusel siiski kasutatavad. Sellest ei olnud väga hullu, kuna osad kroomliistud juba olidki varasema kahjustusega.
Niiskus paraku oli kahjustanud ka uksepolstreid, millest üks on praktiliselt hävinenud. Ka ülejäänud olid vähemal või rohkemal määral kõverad. Kui keegi teab soovitada, kust uusi polstreid saada, siis oleks väga tänulik.
Üks pilt ka viimasest sõidust maale.
Eile sai käidud ka ülevaatusel, mille läbis suuremate probleemideta ja tõenäoliselt läheb auto peale nädalavahetust talvekorterisse.
Uuel hooajal oleks vaja teha:
* Sidur hakkab väsima, ilmselt uut vaja
* Summuti natuke pläriseb
* Igasugu salongi ehisdetaile, kuna osad plastikud on deformeerunud
* Suurem roostetõrje põhjale
* Mootor võiks võimsam olla?
Vahetult pärast suvist 50 sünnipäeva suurüritust läks töö edasi.
Probleemid, mis said lahenduse:
* Mittereguleeritav juhiiste ja tuhm polster
* Juhipoolse salongivalgustuse puudumine
* Vee sattumine autosse
* Kinnivajuv juhiuks
* Klaasi küljest eraldunud aknatõstuk
* Lõplikult lahendatud roolilõtk
Esimese hooga sai lahenduse mittereguleeruv juhiiste, mille lahenduseks sai terve istme vahetus. Tegelikult oli idee vahetada ümber juhiistme istmekate, kuid kuna uued istmed olid piisavalt heas korras, siis vahetasin mõlemad esimesed. Kunagi hiljem vahetan istmekatter ümber, et tagaistmega ühesugused oleks, kuid vähemalt on mõlemad sinised. Tegumoodi saab näha järgnevatel piltidel. Muuhulgas selgus, et alguses hallina paistnud tagaiste on tegelikult sinine, tahtis lihtsalt tekstiilipesurit saada.
Järgmisena sai uuritud, miks juhipoolne ukseposti lamp ei põle. Loomulikult oli vea leidmine võimalikult keerukas. Lõpuks mööda juhtmeid järge ajades jõudsin taga parema jalamati alla, kuhu oli niiskus jõudnud, mis ajas hallitama põhjavaiba ja sõi läbi juhtmed. Juhtmete taasühendamisel süttis ka lambike.
Kuidas see niiskus sinna üldse sai, sellest hiljem
Seejärel said vahetatud roolisamba plastik ja osad salongitule lülitid ustes, kuna need roostetasid korralikult. Muuhulgas sai korda roolilõtk - varasemalt oli paigaldatud uus roolikarp, kuid tuli välja, et ka seda oli vaja peale keerata. Nüüd on roolilõtk minimaalne ja maanteel sõita palju parem. Samal ajal vahetasin ka uksepiirajad esiustel, kuna eriti juhiuks ei seisnud lahti ning see oli väga tüütu.
Mõned päevad hiljem tagumist akent sulgedes käis järsku jõnks ja klaasitõstuki kand tahtis läbi uksepolstri üles tulla. Tuli välja, et nullviiel on klaasitõstuki kand liimitud klaasi külge ja ajapikku liim vist nõrgeneb. Väga kehv lahendus igatahes.
Seega sai taas veerenni poodi jalad seatud ja sealt uus aknatõstuk toodud, mille mehhanism on natuke parem (sama nagu esiustel). Lisaks võtsin ette aknaaluste tihendite vahetuse, sest tihendi ja akna vahel oli vahe sees ja sealt tuli vesi tuppa.
Aknatihendite vahetus oli ilma eelneva kogemuseta jõhker töö ja alguses kulus ühe ukse peale poolteist tundi. Asemele läksid kummidetailid. Originaalsed kroomliistud üritasin ära võtta nii hästi kui võimalik, kuid natuke paindusid ikkagi, osad on ilmselt vajadusel siiski kasutatavad. Sellest ei olnud väga hullu, kuna osad kroomliistud juba olidki varasema kahjustusega.
Niiskus paraku oli kahjustanud ka uksepolstreid, millest üks on praktiliselt hävinenud. Ka ülejäänud olid vähemal või rohkemal määral kõverad. Kui keegi teab soovitada, kust uusi polstreid saada, siis oleks väga tänulik.
Üks pilt ka viimasest sõidust maale.
Eile sai käidud ka ülevaatusel, mille läbis suuremate probleemideta ja tõenäoliselt läheb auto peale nädalavahetust talvekorterisse.
Uuel hooajal oleks vaja teha:
* Sidur hakkab väsima, ilmselt uut vaja
* Summuti natuke pläriseb
* Igasugu salongi ehisdetaile, kuna osad plastikud on deformeerunud
* Suurem roostetõrje põhjale
* Mootor võiks võimsam olla?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 21051, Raunop, 1990
Väga meeldiv on lugeda selliseid postitusi ja rõõm tõdeda, et ikka viitsitakse asju põhjalikult teha, tubli!
Venemaal neid salongi polstreid liigub, kuid aind ühte malli-sarnased Sinu omadele, sulle peaks sobima.
Võimsam mootor kuluks ära, kuid 5-ne kast oleks ka hea asi, saab maanteel ikka inimlikumalt sõita.
Rooliasendit soovitaks ka natuke korrigeerida, lasta ta nii 15-20mm allapoole, on mugavam.
teisalt võiks juba ka võimendi peal olla, saab ka parklas ja linnas mõnusalt liigelda ja ei lähe kere higiseks.
Edu!
Venemaal neid salongi polstreid liigub, kuid aind ühte malli-sarnased Sinu omadele, sulle peaks sobima.
Võimsam mootor kuluks ära, kuid 5-ne kast oleks ka hea asi, saab maanteel ikka inimlikumalt sõita.
Rooliasendit soovitaks ka natuke korrigeerida, lasta ta nii 15-20mm allapoole, on mugavam.
teisalt võiks juba ka võimendi peal olla, saab ka parklas ja linnas mõnusalt liigelda ja ei lähe kere higiseks.
Edu!
Festina lente!
Re: 21051, Raunop, 1990
Oskad ehk kiirelt seletada, kuidas rooliasendit allapoole lasta?VäikeMägilane kirjutas:Väga meeldiv on lugeda selliseid postitusi ja rõõm tõdeda, et ikka viitsitakse asju põhjalikult teha, tubli!
Venemaal neid salongi polstreid liigub, kuid aind ühte malli-sarnased Sinu omadele, sulle peaks sobima.
Võimsam mootor kuluks ära, kuid 5-ne kast oleks ka hea asi, saab maanteel ikka inimlikumalt sõita.
Rooliasendit soovitaks ka natuke korrigeerida, lasta ta nii 15-20mm allapoole, on mugavam.
teisalt võiks juba ka võimendi peal olla, saab ka parklas ja linnas mõnusalt liigelda ja ei lähe kere higiseks.
Edu!