VAZ 21011, hugovaher, 1976

VAZ 21011, hugovaher, 1976

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitus Postitas SexSix »

kuidas auto käitus diagonaal rehvidega? Mõtlen juhitavust.
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitus Postitas hugovaher »

Tere
Ma olen enamuse rooli taga veedetud elust sõitnud radiaalidega (nii ca 20 ja peale aastat). Ja üllatav oli see, et diagonaalidega suurt erinevust ma ei tunnetanud. Aga ma pole ka muidugi spetsialist, ses mõttes, et tavaline tarbija. Zhiguliga kiiremini kui 75 km/h ei sõitnud (mugavuse pärast), kiireid nurki ei võtnud, aga käitus hästi. Tajutav erinevus oli vaid pisut valjem rehvimüra.
SexSix kirjutas:kuidas auto käitus diagonaal rehvidega? Mõtlen juhitavust.
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Esiamordid kinni

Postitus Postitas hugovaher »

Veendusin, et ega vana nõukaaegse amordiga tasu jännata, kui sõita ka vaja. Ma eelmisel aastal vahetasin ära, ette said kasutamata vanad amordid. Eile hakkas auto koledasti raputama, nagu vankril üle munakivide. Koju tagasi pöördudes selgus, et esimesed amortisaatorid olid kinni. Aga ma ei põe, sest esisild oli plaanis niikuinii ette võtta. Kahju ainult, et enne remonti sõita ei saa.
Eile vahetasin ka tulede lüliti ära armatuuril. Vana oli kulunud, kuigi töökorras. Uus on aga uus. Pilte pärast.
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Kas 011-le sobib 03 tagasild?

Postitus Postitas hugovaher »

Kas keegi oskab öelda, millised erinevused on 03 ja 011 tagasildadel?
v
Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitus Postitas Vaalo »

Komplektsetel tagasildadel ei tohiks peale reduktori ja piduritaldrikute erinevusi olla, ehk siis silla nö tala, poolteljed, piduritrumlid ning pidurite töösilindrid koos torudega on samad. Kindlasti võib esineda aastakäikudest sõltuvaid erinevusi (kuskil mingi kronstein natuke erineva kujuga või erinev arv keevituspunkte jne), mis ei takista ristkasutamist.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitus Postitas SexSix »

VAZ 21011 on reguleeritavad pidurid aga VAZ 2103 on isereguleeruvad. Seega piduriklotsid, pidurisilindrid ja piduritaldrikud ning reduktori ülekanne on erinevad.
v
Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitus Postitas Vaalo »

03 tagumised piduri töösilindrid algavad koodiga 2101. See automaatne reguleerimissüsteem on konkreetselt klotside küljes ning silindrisse ei puutu. 05-l vist reguleeriti klotside pilu töösilindriga, täpselt ei tea, ei ole seda ise lammutanud.
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Kojamehed paigas, uus tulede lüliti ka

Postitus Postitas hugovaher »

Sain eile lõpuks ka kojamehe koonuse küljest lahti ja kohendasin asendit. Nüüd on mõlemad kojamehed minu silme läbi normaalses asendis. Salongis sai veidi aega tagasi vahetatud tulede lüliti, lubasin pilti, siin see on.
Pilt
Pilt kojameestest ka:
Pilt
Raadio otsustasin saata tegemisse. Kui tagasi saan, teen reklaami.
Otsin ikka veel soodsa hinnaga esiamorte ja loodan vähemalt need koos tagumistega enne ülevaatust ära vahetada. Suuremad tööd esi- ja tagasillas ja pidurite kallal jätan järgmisesse aastasse.
v
Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitus Postitas Vaalo »

Kas (e-)kaubandusvõrgus pakutavad amordid ei ole piisavalt soodsa hinnaga?
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitus Postitas hugovaher »

Ma leidsin nüüd 15 eur tükist. Sellise hinnaklassi omi otsisingi.
Vaalo kirjutas:Kas (e-)kaubandusvõrgus pakutavad amordid ei ole piisavalt soodsa hinnaga?
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Raadio tagasi

Postitus Postitas hugovaher »

Raadio sain tagasi. Kahjuks ei õnnestunud selle raadio sisu siiski vahetada. Või noh... kahjuks või õnneks. Ei oskagi öelda. Raadio on igatahes tagasi autos. Töötab. Aux juhtmest saab raadiot kuulata (tänapäevast). Pole viga midagi.
Täna keerasin ka puudu olnud poldi radiaatori ja ventika korpuse külge. Ostsin uue Kruvimaailmast. See küll läigib nagu ikka uued asjad, aga praegu käib küll.
Amordid on teel (tänan Jaanus!) ja järgmisel nädalal lähevad alla.
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Amordid vahetatud

Postitus Postitas hugovaher »

Amordid said eest ja tagant vahetatud.
Esimesed olid jah kinni jäänud ja tagumised polnud enam päris töövõimelised. Pärast amordivahetust oli sõit igati nauditav.
Järgmine suurem töö- esisild ja rooliosa.Seejärel tagumine pool. Seda kõike aga järgmisel aastal.
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Õhtune sõit

Postitus Postitas hugovaher »

Pilt
Kasutaja avatar
simmer
Aasta Projekt
Postitusi: 73
Liitunud: 03 Sept 2007 11:05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Autod: 2102-75

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitus Postitas simmer »

Väga tubli! Rõõm oleks kohtuda selle autoga ka tänavapildis.
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Silm kinni

Postitus Postitas hugovaher »

Eile õhtul sõites avastasin, et masinal üks silm kinni. Tuleb pirne vahetama hakata. Seoses sellega küsimus- tänapäeval on need pirnid ju kõik H4 55/60W ja võimsamadki. Autoraamatus on väiksemad numbrid. Kas see voolutootmist ehk siis generaatori võimekust proovile ei pane? Äkki paneks vanakooli pirnid? Neid mõnes kohas veel liigub, iseküsimus, mis kvaliteediga.
Siis sain Tallinnast klaasipesudüüside plastpuksid, mis mul väsinud väljnägemisega. Tuleb ära vahetada.
Ja õnnestus saada lõpuks ka tagumine keskmine turvavöö, mis minu komplektiga kokku sobib. Ka seda hakkan lähiajal paika panema.
Olen viimastel sõitudel tähele pannud, et teatud olukordades kipub käsipiduri tuli armatuuril vilkuma. Kas tegu halva ühendusega või on viga mujal, kui kellelgi on kogemusi, palun lahkesti jagada.
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Re: Silm kinni

Postitus Postitas hugovaher »

Ei olnudki pirnis asi.
Nüüd tuleb hakata viga otsima.

[quote="hugovaher"]Eile õhtul sõites avastasin, et masinal üks silm kinni. Tuleb pirne vahetama hakata. quote]
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitus Postitas SexSix »

Sul elektrisüsteem ilma lähi- ja kaugtulede releedeta. Kui paned esituledesse halogeenid, siis rooli ümber olevale lülititele saab olema liiga suur koormus. Sulavad üles ja tuled ei põle üldse.
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitus Postitas hugovaher »

Täna võtsin asja käsile. Alustasin kapoti alt ühendustest. Kõike seda tegin teadmises (ehk siis eksimuses), et esitules on nii lähi- kui kaugtuli ühe ja sama kaitsme all. Aga selgus, et ei olnud. Õnneks taipasin võtta raamatu lahti ja kontrollida. Rõõmuks avastasin, et üks võimalik (ja kõige elementaarsem otsad andnud pirni kõrval) põhjus on veel kontrollimata. Oligi kaitsmes asi. Too oli küll terve, aga kinni jäänud amortidega ilmselt paigast põrunud. Panin kaitsme kõvemini pessa ja proovisin tulesid- töötasid! Lähtituli ka.
Aga töö käigus selgus, et minu auto esituled on halogeenide jaoks, tavaline vanakooli pirn (45/40W) sinna ei mahu. Ei anna rahu. Tuleb otsida vanemad esituled. Kui muud lahendust pole. Niiet, kui kellelgi lebab kusagil 011 kaks esituld, kuhu ümarad pirnid sisse lähevad, siis palun lahkesti märku anda.
SexSix kirjutas:Sul elektrisüsteem ilma lähi- ja kaugtulede releedeta. Kui paned esituledesse halogeenid, siis rooli ümber olevale lülititele saab olema liiga suur koormus. Sulavad üles ja tuled ei põle üldse.
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Millal hakati Tshehhi esitulesid kasutama?

Postitus Postitas hugovaher »

Kas keegi teab kommenteerida, millal hakati Tshehhoslovakkias tehtud esitulesid siinmail kasutama (011-l). Oskab keegi öelda, kas see oli 80ndatel või juba 70ndatel?
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitus Postitas SexSix »

VAZ 21011- 75 olid PAL reflektorid. Pigem varem kui hiljem. Nõukogude Liidu tehased ei suutnud varuosadega varustada Volga Autotehast.
Vasta