2105,208ADN,1983
2105,208ADN,1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2105,208ADN,1983
Tervist!
Alles hiljuti sai soetud järjekorra number 5 Ziguli.Autoks on VAZ 2105 1.3 hammasrihmaga mootor. Läbisoit on 108 000 kõik on originaal. 10aastat seisnud garaasiz väidetavalt siduri veaga.Siduri tõõsilindrr oli nii kinni, et pedaal ei liikunudki.Paigaldasime uue siduri tõõsilindri kuid peale õhutamist on pedaal ikka pehme.Kuskilt võtab lisaõhku vahele.Järgmine nädal proovin peasilindri ära vahetada ehk saab asja korda.
Kütusepaak sai kohe maha võetud ja vana kütus välja kallatud,Vaatasin ka paagivõtturi üle ja see oli oksüdeerunud.Ostis Uue paagivõtturi ja paak sai seest mitu korda survekaga üle lastud kuniks puhas vesi juba tuli.Nüüd valasin pool paaki kütust täis seier näitab ka õigesti.Kütusevoolikud said ka kõik ära vahetatud sest immitsesid bensiini läbi,samuti kütusefilter sai vahele pandud mida enne ei olnud.
Generaator ei lae ka samuti, vaja oleks kasutatud generaatorit, tabletiga siis.Kui kellegil on pakkuda võib mulle kirjutada! Esmane plaan oleks auto sõitma panna ja generaatori laadima siis alustaks keretöödega. Siis juba saab ülejäànud asjad üle käia.
Panen praegu kaks pilti kuid tuleb veel juurde kui toimetama hakkan jälle.
Alles hiljuti sai soetud järjekorra number 5 Ziguli.Autoks on VAZ 2105 1.3 hammasrihmaga mootor. Läbisoit on 108 000 kõik on originaal. 10aastat seisnud garaasiz väidetavalt siduri veaga.Siduri tõõsilindrr oli nii kinni, et pedaal ei liikunudki.Paigaldasime uue siduri tõõsilindri kuid peale õhutamist on pedaal ikka pehme.Kuskilt võtab lisaõhku vahele.Järgmine nädal proovin peasilindri ära vahetada ehk saab asja korda.
Kütusepaak sai kohe maha võetud ja vana kütus välja kallatud,Vaatasin ka paagivõtturi üle ja see oli oksüdeerunud.Ostis Uue paagivõtturi ja paak sai seest mitu korda survekaga üle lastud kuniks puhas vesi juba tuli.Nüüd valasin pool paaki kütust täis seier näitab ka õigesti.Kütusevoolikud said ka kõik ära vahetatud sest immitsesid bensiini läbi,samuti kütusefilter sai vahele pandud mida enne ei olnud.
Generaator ei lae ka samuti, vaja oleks kasutatud generaatorit, tabletiga siis.Kui kellegil on pakkuda võib mulle kirjutada! Esmane plaan oleks auto sõitma panna ja generaatori laadima siis alustaks keretöödega. Siis juba saab ülejäànud asjad üle käia.
Panen praegu kaks pilti kuid tuleb veel juurde kui toimetama hakkan jälle.
- Manused
-
- 8536E5F1-8ED4-430A-AAD9-7AA92A63D6A4.jpeg (285.37 KiB) Vaadatud 2464 korda
Re: 2105,208ADN,1983
Nonii, täna sai natukene tegeletud laadimisega.
Ergutusele tuleb vool peale, relee toimib, aga laadimis kaitse kaitsmekarbis nr 9 G67 sinna ei tule voolu peale.Kui panen otse nr 9 kaitsme G67 kaitsmealt juhtme otse akule, siis generaator laeb ilusti.
Kas võib asi olla selles, et kaitsmeplokis rada läbi põlenud, et vool kaitsmeni ei jõua?
Samas on üks tõõkorras kaitsmekarp olemas aga ootaks arvamused enne ära kui vahetama hakkan.
Ergutusele tuleb vool peale, relee toimib, aga laadimis kaitse kaitsmekarbis nr 9 G67 sinna ei tule voolu peale.Kui panen otse nr 9 kaitsme G67 kaitsmealt juhtme otse akule, siis generaator laeb ilusti.
Kas võib asi olla selles, et kaitsmeplokis rada läbi põlenud, et vool kaitsmeni ei jõua?
Samas on üks tõõkorras kaitsmekarp olemas aga ootaks arvamused enne ära kui vahetama hakkan.
Re: 2105,208ADN,1983
masinaga mingisugune anomaalia,nimelt panime uue siduri töösilindri ning uue peasilindri, kõik kokku tagasi pandud ja ilus tore.Jõudis järg kätte õhutamiseni.Õhutada palju sa tahad aga õhku välja ei saa.Proovisine siduri toru kaudu ka õhutada mis on siis peasilindri küljes,Pedaal on ikka selline kehva.Põhjast läheb raskemaks,reguleerisime alt ka aga ei aidanud ka see.Siinkohal said mõtted otsa,milles voib viga olla?
Toru jäi vana ja sidurivoolik samuti, voolikul praod puuduvad,ja lekkeid ei ole üldse kuskil.Milles võib viga olla?
Toru jäi vana ja sidurivoolik samuti, voolikul praod puuduvad,ja lekkeid ei ole üldse kuskil.Milles võib viga olla?
Re: 2105,208ADN,1983
Tere taas
Vana mootor sai maha tõstetud kuna tühikäigul õlisurve puudus.Sai toodud 2103 mootor millel peal solex karburaator.Esimese hooga tellisin uued küünlad sellel, õli+filtri,Küünlajuhtmed,termostaadi,uue sachs siduri ka külge kui juba mootor toodud sai.Praeguse mootori ilmselt võtan tükkideks ja jääb oma aega ootama.
Väljalaske Kollektori pidin ka ära vahetama kuna tikud pooleks, oli kohe teine võtta.
Vana mootor sai maha tõstetud kuna tühikäigul õlisurve puudus.Sai toodud 2103 mootor millel peal solex karburaator.Esimese hooga tellisin uued küünlad sellel, õli+filtri,Küünlajuhtmed,termostaadi,uue sachs siduri ka külge kui juba mootor toodud sai.Praeguse mootori ilmselt võtan tükkideks ja jääb oma aega ootama.
Väljalaske Kollektori pidin ka ära vahetama kuna tikud pooleks, oli kohe teine võtta.