21011, IngmarSid, 1980

21011, IngmarSid, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
olaaf kirjutas:õõtsad 10cm pikemaks, ega seal midagi keerulist pole,
taga peab rohkem vaeva nägema, kuid ehk samamoodi 10cm :)
Oolaf ega jah keerulist pole midagi aga lihtsam on veljed muretseda, milledel ET on 10-15 :D
Või jälle milleski valesti aru saanud ?
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
IngmarSid kirjutas::)

huvitav mõte, ma esialgu vaataks mingid seibid siiski vahele, mõte oli 4cm flantsid teha. Kamraad, kellega sai räägitud seibide tegemise osas vaevleb pidevas aja puuduses ja seega neid flantse veel ei olegi.
Kui pakksusid seibe teha tahad ja millest ?
Kas materjal on olemas ?
Hakkan see nädalavahetus treimisega jälle tegelema ja teatud tasu eest teeksin valmis.
Pakku ise hind, siis vaatan kas viitsin kui huvi sul on.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

40mm flatsid murravad sul esimesed käändmikud alt :)
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

ega ikka ei murra küll, eelmine talv sõitis(sõidab siiani) 05 VFTS 40mm flantsidega ja mingit probleemi pole olnud. Hetkel peaks sõitma superkrossi, viimati käis lätis..
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1064
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

Postitus Postitas zajetz »

Kui ma ei eksi Põletajal murdus sauga ringrajal slikkidega käändtelg ära.
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Näed elav tõestus olemas :) Aga milleks riskida sellise asjaga. Foorumis näiteid küll mis juhtub kui ratas alt läheb :) Teiseks argumendiks ka see, et nagu aru saan sõidab auto ka tänaval. Mitu korda aastas laagreid soovid vahetada. Ja Loodan, et kui teed, siis mitte lihsalt pikkadele poltidele :)
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

Tegelikult on nii, et igasugune flants on ainult enda eluga riskimine. Lada käändteljed on nii nagu nad on ka, mitte eriti head. Kui minu teha oleks, siis ma paneks viimase asjana alles flantsi vahele, et autot laiemaks saada. Käändteljele tuleb tohutul hulgal rohkem koormust käändtelje otsa peale ja tulemus on omast käest teada - Põltsamaal rallikrossi etapil teiselt ringilt esikohalt katkestamine. Trenni tehes ükskord samuti murdus ära 70km/h, hea et tookord kõik hästi läks. Miks need käändteljed mul murdusid? Sest ringrajal sõideti (kui ei eksi) siis 35mm flantsid vahel. Kääntelje murdumis kohast on ilusti näha, et juba ammu on läinud pool katki, ning ülejäänud 1/4 minu käes. Kontakteeru minuga ja leiame lahenduse. Kõige mõistlikum on torulääbad teha, mida ka tegime enda autodele. Torulääbasi saab ka osta kuskilt, aga koht hetkel ei meenu. Muidugi kui sa eest laiaks viid, siis oleks vaja tagasillaga ka järgi. Tagasillale võid panna flantsid, kuid seal ka mitte hulluks minna.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4914
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

toruõõtsadega hakkab ülevaatusel kindlasti ´üks ulg ja hala pihta kohe...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

Tean seda, endalgi läbi elatud. Mida neil ulguda on? Omavoliline ümberehitus? Mina ütleks küll, et torulääba on 2x kui mitte 3x tugevam kui originaal detail. Samas katsu neile see selgeks teha, võimatu.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

 
olaaf kirjutas:õõtsad 10cm pikemaks, ega seal midagi keerulist pole,
taga peab rohkem vaeva nägema, kuid ehk samamoodi 10cm :)
Kas on kellelgi kuskil teemas kirjeldatud ja pildistatud seda õõtsade pikemaks tegemist?

Kas venes võiks olla toruõõtsasid, mis on juba pikemad?

igatahes suured tänud kaasamõtlemast ja einevate mõtete avaldamisest.
overkill is just about enough
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Pikendatud õõtsad on samuti ebaseaduslikud, seega tasuks vaadata juba toruõõtsasid tugevuse pärast. Foorumis on paar isikut, kes venest tuuning juppe sebivad, vaata müügiteemade alt.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 291
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Kas need vene torulääbad on pikendatud? Pigem nad sellised, kus ei pea sillatala ümbertegema, kohe on ratas pööramisel õige nurga all.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1058
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Kasutaja ccve kuskil teemas pani pildid pikemaks keevitatud orig õõtsadest.
m'kay
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Pikematest õõtsadest ja veljeflantsidet on olulisemaks päevakorra punktiks kerkinud väntvõll või õigemini selle puudulikus.

Seoses äpardusega Vasalemmas on ka vänt surma saanud, neljanad kepsu saale oli tinapaberõhuke ja vända kael vigastatud. Nüüd tuleb välja mõelda edasine tegevus, sest võimalusi on mitmeid:
a) tuua Pihkvast uus vänt
b) remontida olemas olevat vänta, praegu mõõdus 0.25, kas sellisel tegevusel oleks mõtet, kui ainult üle käia kepsu kaelad, aamid jätta 0,25 peale
c) võtta mõnest teisest mootorist väntvõll, uued saaled ning uuesti komplekteerida.
overkill is just about enough
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4914
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pihkvast uus vänt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Vahepealsed arengud:
leitud võntväll, Tallinnast seltsimehed saatsid õlipumba, dieedilt tuli ka hooratas ning homme peaks jõudma ka torukolleegiumi flants. Täna viisin vända tasakaalustamisele ja tellisin saaled. Mine tea äkki saab tuleva nädal jälle mootori kokku korjata.
overkill is just about enough
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1058
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Kelle tehtud laiendid sul on ?
m'kay
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Ma tellisin laiendid siinse kasutaja Ussinahk käest.
Ise olen väga rahul, julgen soovitada.
overkill is just about enough
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1058
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Väike inspiratsiooni pilt mis juhuslikult jäi ette netis :)
http://m.cdn.blog.hu/va/vancello/image/ ... %20(8).jpg
m'kay
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Väga äge, loodetavasti saan ka varsti ikka kleepsud peale tagasi.
overkill is just about enough
Vasta