21011, IngmarSid, 1980

21011, IngmarSid, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
m
mopeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 03 Aug 2011 11:29
Asukoht: märjamaa rapla
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas mopeed »

Kui laendid panid siis pidi ju lõikuma kah ?
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Laiendeid põhimõtteliselt võib panna ka ilma lõikamata, kuid siis on neil ainult visuaalne efekt. Mul said ikka koopad suuremaks saetud ja tagant ümber keevitatud.

Mootori koha pealt. Plokk läheb vahetusse, neljanda silindri keps on kõver ja on seda olnud ilmselt juba enne, sest sümptomid mis esinevad olid olemas juba eelmisel komplekteerimisel. Vedasin teisest garagest oma vana 1600 mootori lagedale, sealt saan kasutada kolvigruppi ja plokki. Plokist tuleb 2 mm maha võtta ja Pidada läbirääkimisi Olaafiga, äkki saab jälle kaubale klapisüvendite tegemise osas.
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Mootori plokk on Astromotos, saab homme kätte.

Laupäeval 17.01 käisin võistlustel Mellistes. Päev algas huvitavalt, nimelt parklas suutsin külg ees Sansa masinale otsa sõita. Sansa autole tekkinud kahju likvideerisime koha peal, minu auto eriti lömmis kundepoolne esimene uks sai ka haamri ja puuklotsiga parema välimuse, kuid peab ikka uue ukse hankima.

Võistlused ise läksid hästi, rada oli hoolimata rasketest ilma oludest hea ja väga põnev. Tulemuseks esimene koht ja ka tagaveduste päeva parim aeg. Ka teisele kohale sõitis end sigull ning alles seejärel tulid buumerid.

Panen ühe pildi ka, esipõllest puudu olev jupp on ikka alles, pole lihtsalt jõudnud tagasi panna

Pilt
overkill is just about enough
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

Tartu kandi mehed võiksite ka märku anda, kus ja millal sõita saab, kõikvõimalike ürituste teemas nt.
Õnnitlused ja edu radadel!
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Uus uks ootab garaažis, väheke keevitust, värvipussu peale ja käib jälle.:)
Žiguliga juba igav ei hakka.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Oo, mis toredad uudised, vaatab homme asja järgi.
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Ja uudiseid mootoririndelt:

klapisüvendid kolbidesse tehtud. Ise olen tehtuga rahul. Eeskuju võtsin kolbidest, kuhu Olaaf freesis süvendid.

Just praegu kuivab ploki uus värvkate, kuna punane värv oli otsas, siis seekord on sinine plokk. Sellise peene nimetusega nagu Pontiac blue.
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Aga minul on nüüd jälle 1600 mootor ja töötab ja sõidab. Tänase esmakäivituse ja katsetamisega võib igati rahule jääda. Esinesid üksikud tõrked, kuid need likvideeritud. Karpaga peab veel natuke toimetama. Aga minekut on mootoril lõbusalt.

Pühapäeval 1. veebruaril õnnestus jälle üks teine koht saavutada ja uuel pühapäeval esimene võistlus uue mootoriga, eks vaatab kuidas see ka läheb.

Pilt helesinisest unistusest

Pilt
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Üle kivide ja kändude õnnestus ka esimest korda Ladaklubi Winter Campil osaleda. Kohalesõitu ja esimest vooru segas mitte toimiv süütesüsteem, Kui see tööle sai, siis õnnestus teises voorus ka päris ok aeg sõit, kolmas voor läks natuke näpust ja lõpptulemus lada PRO klassis igati aus kartuli medal ehk neljas koht.

Siis aga andis sidrun saba, sai seegi Baruto puhkemaja ees ära vahetatud. Suured tänud Tamsalu Kristjanile, kes kiiresti tarnis varuosad.

Pilt

Täna Ilmatsalus juhtus aga äpardus jäärajal. Õnnetu juhuse tõttu toimus kohtumine Scorpioga. Pärast kohapealset remonti õnnestus masinaga sõitu jätkata. Esialgu lähevad vahetusse tuled ja kapott, esipõlle tuleb kõvasti välja sakutada, et kapott omale kohale ära mahuks. Ideaalis peaks vahetama ära terve põlle, mõlemad tiivad ja nipet näpet veel. Kuna reedel on võistlus, siis esialgne programm näebki ette masin nii palju sirgu kopsida, et saaks võistelda.

Pilt
overkill is just about enough
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Sul ikka ei vea nende viimaste võistlustega, jõudu ja jaksu masinaga ikka. Hea vähemalt et vana sidur kasutust leidis ja õnnelikult koju saite !
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Pikka juttu ei tee, panen mõned pildid.

Õhtul garages

Pilt

natuke hiljem

Pilt

ja veel mõned tunnid hiljem

Pilt
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Sain sõbra käest just meeldiva uudise, talle jõudis pakk minu uute velgedega. Nüüd jääb üle vaid oodata, millal kamraad Münchenist Tartu tuleb.

Velgedeks siis 13 tolli ATS classic, ette 7 ja taha 8 tolli laiad :)

Pilt
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Vahepeal läks masinal jälle sidrun katki ja nüüd on mõned nädalad seisnud. Reedel saan uue LUKi sidruni kätte ja järgmine nädal sebin vajalikud kereplekid.

Ja et teema püsiks atraktiivne, lisan ka ühe pildi

Pilt
overkill is just about enough
Kasutaja avatar
karlerik110
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
Asukoht: Abja-Paluoja
Autod: Vaz 2106

Postitus Postitas karlerik110 »

Oiioi kui ilusad niidirullikesed :)
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Tellisin uue sidruni, uue hooratta, lasin asja tasakaalustada, tegin korda niffi alt viiese kasti ja asusin kõike külge installeerima, aga läks nii nagu tavaliselt, asi oluliselt rohkem pekkis kui algul tundus.

Jälle oli hooratas väntvõlli küljest irdunud, seda puhku siis nii, et neli polti pooleks üks kadunud ja üks hoidis natuke veel kinni.

See juba teinekord lühikese aja jooksul kui nii juhtub. Pärast eelmist korda sai vahetatud, hooratas, hooratta poldid, sidurikorv, poldid kinnikeeratud liimiga. Äkki kellelgi mõtteid miks nii juhtub, kas väntvõll on mingi tsombega?

Praegu plaan on teha väntvõlli vahetus, vast see õpetab hooratast ennast ikka õigel kohal hoidma.
overkill is just about enough
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

midagi viskab kuskil - pane kell bloki külge ja aja ringi mootorit - ehk hooraka tasapind kõver või viskab hooratas radiaalsuunas..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Mis polte kasutasid kinnitamiseks? Soovitan võtta würthist vms kohast korralikud poldid. Need kannatavad õige jõuga kinnikeeramist ka.
Kui oma mootorit kokku panin siis nukarattal venisid kaks vene polti järgi enne õige jõuni jõudmist.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Ma ise ka kaldun pigem kahtlustama mingit viskamist ja poltide usaldusväärsust nii suure küsimärgi alla praegu ei seaks.

Oleks see jama üks kord juhtunud, aga kaks korda ja sõitnud on masin tegelikult väga vähe. Katsun teha mõningased mõõtmised. Õnneks on üks korras väntvõll olemas.
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Jõudsin jälle ringiga sigullini. Eile võtsin mootori lahti ja viskasin uue vända sisse, täna lähen toon tihendeid juurde ja panen mootori lõpuni kokku. Kuigi on mõned küsimärgid ka. Keti pingutamist tuleb hoolega jälgida. Tallale oli viimased ca 1000 km jätnud väga sügavad sooned. See läheb ka nüüd uus (tald oli juba uue niffi oma).

Kere peab ka tegema, aga kust võetakse see aeg, seda praegu veel ei tea.

Sain kätte ka uued veljed, ikka hullult mõnusad on. Vaja teisi rehve, sest 175/50/13 on nende peal ikka lootusetult väike.

Kui kellelgi üle 205/60/13 võib pakkuda 235/60/13 ei ole mõtet vist unistatagi :)
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Teeks nüüd ühe küsimuse vooru keretööde teemal

kuna mul vaja mõlemad esitiivad ringi visata siis tekkis mõte, et kasutaks vene ajal levinud platiktiibasid. Kinnitaks need näiteks paari kruvi ja kereliimiga, et tulevikus lihtsam vahetada.

Mis keretugevdusi oleks vaaj teha plastiktiibade paigaldamisel?
overkill is just about enough
Vasta