21011, IngmarSid, 1980

21011, IngmarSid, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Eelmine nädal lubasin endale ka uued Conti rehvid. Kaks päeva jää peal näitasid, et vahe hkpl 7 on ikka üüratu. Contidega sõitmine on puhas rõõm. Ka Ladaklubi rajapäeval võetud ajad näitasid, et tehtud investeering ei ole läinud tühja kohta.
overkill is just about enough
m
mehikemetsast
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 05 Okt 2009 16:32
Asukoht: Tartu
Autod: Golf 2

Postitus Postitas mehikemetsast »

Hakka oli siis juba palju asfalti näinud ja vana? Peale meeldivama hinna ja veidi parema vastupidavuse esiveolise autoga seda üüratut vahet märganud ei ole...eelistaks isiklikult isegi natukene rohkem seitset.
Muidugi minu veoskeem ei vaja ka niipalju külgpidamist, millega conti tõesti seitsmest veidi üle.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Hakka 7 oli mul niipalju vana kui tal kolmas hooaeg käsil ja asfalti on nad oma elus näinud kuskil 50-100 km, ülejäänud aja ainult jää ja lumi. Mul hea võrdlus tuttavaga, kes sõidab nullseitsmega, kui ta Contid alla pani ja mul veel Hakkad olid, siis meie aja vahed olid kahe Ilmatsalu ringi peale ca 20-25 sek, nüüd kui mul ka Contid all, tuli vahe kolme ringi peale ca 5-7 sek.

Tundub, et tagavedusele Cont istub.
overkill is just about enough
m
mehikemetsast
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 05 Okt 2009 16:32
Asukoht: Tartu
Autod: Golf 2

Postitus Postitas mehikemetsast »

Kare jää sobib contile jah veidi paremini.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Tükk aega pole juttu olnud, kuid nüüd on põhjust taas sõna võtta. Eile jõudis kätte päev, mil algas masina kere kõpitsemine. Koos Sansaga sai ralliauto koost lahti võetud. Ustest sain kolm korralikumat kasutatud ust, kunde poolne esimene uks jääb esialgse plaani kohaselt vana. Täna viin uksed liivapritsi, et saaks kõik rooste alged väljad. Juhipoolne eistiib ka küljest ja läheb vahetusse. Karbid tunduvad veel tugevad. Paar pilti ka
Pilt

Pilt
overkill is just about enough
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Kui rooste on valtsi vahel juba, siis seda ilma valtsi avamata kätte ei saa.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Laupäev oli kibe kiire tööpäev, koos kamraadide abiga sai auto matistatud, roostekohti välja käiatud, mõlke sirgendatud ja esipõll eest puuritud. Kella üheks öösel sai masin ka krundi alla.

Pilt
overkill is just about enough
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Kui plaan on ka vana disain säilitada, siis peaks mul olema Coreli fail täitsa olemas.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

 
nymmik kirjutas:Kui plaan on ka vana disain säilitada, siis peaks mul olema Coreli fail täitsa olemas.
Omanikul plaanis uus kleepsuring teha vanal kujul. Kerele peaks lisanduma ka laiendite ring ja põllelisa ;)
Žiguliga juba igav ei hakka.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Plaan on sama kleepsudisain taastada jh, see fail oleks suisa hädatarvilik küll :)
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Vahepeal oleme autod veel lammutanud, kuid nüüd on üht koma teist ka külge tagasi keevitatud. Sansa käest sain nina detaili, Miša poest lubasin veel radikaraami. Need asjad ilusti küljes.

Pilt

ninast ka pilt

Pilt

tiiva külge sobitamisel tekkisid komplikatsioonid, tegelikult küll alles siis, kui mõtlesime ka edeukse külge panna. Nimelt uued uksed, mis ma varusin tundusid nagu liiga pikad. Pikemal uurimisel selgus, et ukse hinged oleks nagu masina vanadel ustel jõuliselt õhemaks käiatud. Õhtul tekkis viimaks arusaam (olles uurinud nelja erinevat sigulli), et üksehingi on kahte tüüpi.

Pildilt paista orangel uksel õhuke hing ja valgel uksel paks hing

Pilt

nüüd siis peab mõtlema, kuidas tekkinud olukorda kahendada.
overkill is just about enough
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vahetad uuel uksel hinged ära :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Praeguse hetke seisuga on tõesti plaan tõsta hinged ringi. Ma ei ole ainult kunagi Sigullil hinge difte välja löönud, seega ei kujuta ette kui keerukas see protsess olla võib. Huvitav kas varuosa poodides võib liikuda remontdifte ustele?
overkill is just about enough
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Esmakordne, et uks ei sobi. Kas ukseposti on moditud-vahetatud?
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Seda ukseposti me kahtlustasime ise ka, et kas katus või post vahetatud, sest masinal phm kõik plekid vahetatud. Kui hingi hakkasime uurima, siis langes ukseposti kahtlus ära.
Žiguliga juba igav ei hakka.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Selle masina juures on tegelikult rakse leida keredetaili, mida ei ole vahetatud või kõpitsetud.

oma eilsetest mõtetest ja tähelepanekutest kopika uste kohta kirjutasin natuke pikemalt kere ja salongi alafoorumis, teemaks "kopika uste erinevus".
overkill is just about enough
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Ja vana uks istus ukseauku? Ukse plekid ühes mõõdus?
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Vana uks istus täitsa hästi ja uste raamid ja plekid erinevad teineteisest ca 1mm võrra. Uste hinged on erinevad ja erinevused on nii aru saadavad, et isegi pime näeks :)
overkill is just about enough
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Kui nüüd mõelda, siis kasutaja Sanderi sinisel kopikal ei käi ju ka esiuks. St et esiuks käib tal julmalt vastu ukseposti, võimalik, et temal ka valede hingedega uks pandud. Seda saan ma juba täna õhtul oma silmaga näha:)
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Mõõda ukseauk ära. Pikim deagonaal 1273 +/-2mm. Ülemisest hingest ukselukusti põhjani 889 +/-2mm.
Vahepeal infot juurde tulnud. Auto kere lihtsalt kõver.
Vasta