Vahepeal on arengud toimunud ses suunas, et olen kätte saanud õlipumba ja torukollegiumi flansi Kolovanist. Vänt, hooratas, ja sidrun käisid 35 raha eest tasakaalu otsimas, väidetavalt leidsid, tellisin ja sain kätte uued Glyco saaled. Kuna vana õlipann oli jõulise õlipumba jäljega, siis ostsin tuttuue õlipanni ka. Nüüd pean muretsema veel uued tihendid ja köögikaalu.
Lahendamist vajab ka keti probleem. Kuna maha on võetud plokist ja ka kaanest, siis pika vända kett on liiga pikk. Kui kellelgi häid mõtteid, kogemusi võib julgelt jagada.
Enda mosul sai ka kaanest niipalju maha lihvitud et pinguti tööpiirkond lõppes ja kett jäi ikka lõdvaks. Ivanovi lihtmeetodil võtsin ühe lüli vahelt välja ja sõidan niimoodi siiamaani.
Täna käisin Tartu lähedal Tigasel võistlustel. Ca kaks aastat ei ole talvel võistlustel osalenud. Tulemuseks kolmas koht ja tagaveduste klassi päeva parim aeg. Ise asjaga igati rahul. Mis teeb eriti rõõmu on asjaolu, et auto pärast uuenduskuuri väga hea, uskumatult mõnusalt juhitav. Uuet istmetega pole enam seda mure ka, et kurvides omalt kohalt minema lendaks.
Istumine sai päris madalale jah, oma 190 cm juures paistan välja nagu poisike Aga ma olen nüüd ära harjunud ja sõita mulle nii meeldib ja tundub, et saab täitsa nobedasti sõita.
Ma ise 185cm ja tahaks ka sama madalale saada. Samas mul 07 originaaliste, seda vist nii alla ei saa. Pidi rooli palju allapoole ja ettepoole tooma? Käigukang pikemaks ja S-kujuliseks?
Mul on kasutatud Recaro istmeid ja keevitasime nelikanttorust istmerkandurid need said nii madalale pandud, et kui istme poldid läbi toru pista siis napilt pääseb mutreid külge panema. Juhi istmele panime ka sigulli istmesiinid. Ma arvan et kui originaal istmekinnitused ära saagida ja samuti panna iste torudele, siis saab ka originaal istme küllaltki madalale istutada.
Rooli on ca 5-6 cm alla poole toodud, samas ettepoole toodud ei ole jäi sama rool ja sama vahetükk, mis originaal asendis oli. Samuti on käigukang originaal ja muutmata kujul. Mul endal on komme küllaltki eest istmega sõita, selle pärast ei jäänud ka rool ja käigukang kaugele. Ainuke mees, kes on tsipa kaugel on käsipidur. Kuna mõningatel radadel mõnedes kruvides on ilma väga keerukas, siis käsipiduri peaks küll ca 8 cm taha poole mõtlema või tegema püstise käsipidurikangi.
No jah. Meil SU-klassi masin, seal peab käsipiduri originaaliks jätma .... muidu oleks mõistlik hüdro sinna panna.
Üritame istme pedaalide järgi paika panna (kauguse/kõrguse) ja siis rool vastavalt sellele. Eks ole näha kas õnnestub ka
Minul ei ole ka seda vaja ... rohkem rooli/gaasi mees ... aga mul paarimees, kes muudmoodi kurve läbida ei oska, kui peab kässariga saba ette viskama, talle sobiks väga hästi
RRisto kirjutas:Ma ise 185cm ja tahaks ka sama madalale saada. Samas mul 07 originaaliste, seda vist nii alla ei saa. Pidi rooli palju allapoole ja ettepoole tooma? Käigukang pikemaks ja S-kujuliseks?
Ma viisin enda SU autol istme 4cm allapoole ja 4cm tahapoole
Üle kivide ja kändude valmib jälle 1600 mootor. Krt ei tohi osta kellegi teise poolt kunagi remonditud, tehtud asju ehk hea õnn, mis mulle kunagi naeratas ostes 150 euriga rem alumise otsa on muutunud parajaks tüütuseks. Aga paneb kokku ära ja siis võib kõrvalt teist alumist otsa hakata ehitama juurde. Õnneks on riiulisse juba kaks 1600 tagavara mootorit tekkinud.