3. leht 4-st

Postitatud: 24 Mai 2005 19:04
Postitas Valdz
Kettad ja klotsid maksid ainult 800 krooni ja ostsin Autopartnerist. Neid kohapeal küll ei ole aga Soome laost tellivad...

SummerCambiks loodan saada, aga kardan jah et ei jõua.

Edu on vaja, tnx :bouncing

Edit: Kettad on muidugi mitte ventileeritavad...

Postitatud: 21 Juul 2005 22:52
Postitas Kiwa
Kaugel oma tööga oled muidu?
Loodaks campil näha!

Postitatud: 22 Juul 2005 11:18
Postitas Valdz
Algselt postitas: Kiwa
Kaugel oma tööga oled muidu?
Loodaks campil näha!
Cambil mind on näha, aga mootori valmimine on lükkunud JÄLLE edasi. Mõtted liiguvad vaikselt ikka turboülelaadimise peale :rolleyes



Natuke asjad ikka liiguvad...

Eile sai lõpuks porditud ja uute klappidega flowbenchis uuesti käidud. Hetke seis oli 177hj ja väljalase 75% nii et 17hj võitu. Natuke teen vist ise ka kanaleid ümber et 180hj peaks kätte saama...

Aga projekt saab valmis (mingi aasta) kevadeks...;)

Postitatud: 22 Juul 2005 12:12
Postitas Kert
Sain siis selle mis tahtsin ja natuke enamgi veel. Nimelt 2.0 croma turbo mootori (stokis 155hj). Ainus mis paigaldamist lada aistevahele segab on jagaja. Kuid see pole tegelikult probleem. Mootoriplokil on kõik samad kronsteini kohad mis siksilgi.
Ostsin mootori Tartsi käest. Terve elektrisüsteem tuleb cromalt, samuti roolilatt koos võimendiga. Tarts tegi ka lammutamisest 15min filmilõigu.

Postitatud: 22 Juul 2005 12:43
Postitas Valdz
Algselt postitas: Kert
Sain siis selle mis tahtsin ja natuke enamgi veel. Nimelt 2.0 croma turbo mootori (stokis 155hj). Ainus mis paigaldamist lada aistevahele segab on jagaja. Kuid see pole tegelikult probleem. Mootoriplokil on kõik samad kronsteini kohad mis siksilgi.
Ostsin mootori Tartsi käest. Terve elektrisüsteem tuleb cromalt, samuti roolilatt koos võimendiga. Tarts tegi ka lammutamisest 15min filmilõigu.
Supper ju! :spin


Sa ikka kämbile tuled, kui vaja võtan kirjandust kaasa...


Terv,
Valdz.

Postitatud: 22 Juul 2005 13:56
Postitas Kert
Super jah. Turbole viskas Tarts pilgu peale, katsus tiivikut ja ütles unustamatud sõnad: ?Siin pole ju mingit loksu. Kuule mees see saab liiga hea.?
Püti rõhud olid võrdsed ? 4x9.
Ainus mis tuleks ülevaadata on saaled (karteripõhi tuleb nii-kui-nii maha) ja vajadusel vahetada.

Kämbile ei tule. Niipea kui oma Alpine projekti lõpetan siis võtan sinuga ise ühendust. Igasugune kirjandus ja inf on oodatud. Eks siis istume kuhugi maha ja suhtleme sel teemal.

Postitatud: 22 Juul 2005 17:41
Postitas tuhajuhe
Kui tehniliseks teostamiseks läheb ,ärge siis mind unustage :D

Postitatud: 22 Nov 2005 19:05
Postitas Valdz
Täiendasin üle pika aja natuke kodulehte ;) Proovin seda nüüd vähe tihedamalt tegema hakata.

Postitatud: 29 Dets 2005 16:39
Postitas Valdz
Sellest 05-est enam projekti ei tule, keretööd ja tugevdused oleks tulnud liiga kallid. Mis sellest autost tulevikus saab veel ei tea aga projekt läheb edasi 2101 peal. (endine Jani projekt) Kui aega saan teen ka uue teema.

Postitatud: 29 Dets 2005 21:11
Postitas mess
Õige! Kopikas ongi palju õigem projektikas! :P

Postitatud: 30 Dets 2005 19:39
Postitas Moss
Kõik originaalifännid ja restauraatorid katke kätega silmad :P

Postitatud: 16 Jaan 2006 11:22
Postitas krister
Algselt postitas: Moss
Kõik originaalifännid ja restauraatorid katke kätega silmad :P
Milleks silmi katta, kui ilus asi tulemas? Edu!

Originaalifänn.

Postitatud: 28 Apr 2006 20:43
Postitas Jan
Ilm lubaks nagu garaa?is nokkida küll, aga miks midagi uut kuulda pole?
Hoitakse saladuses nagu NASA raketti, et siis oleks välk selgest taevast või järjekordne poolik projekt... väga loodan, et mitte.

Postitatud: 29 Apr 2006 22:44
Postitas Valdz
Mul mitte nagu NASA aga vene kosmoseagentuur, kus finants on kehva võitu ja asjad käivad üle käbide ja kändude. :) Nüüd vaikselt see kuu tahaks paar jubinat ära tellida usa'st. Megasquirt sissepritse ajuks ja vaatab äkki veel midagi.

Proovin vahepeal oma kodulehte ka uuendada, aga seda paari nädala pärast.

Postitatud: 29 Apr 2006 23:23
Postitas Jan
:)

Postitatud: 30 Apr 2006 22:33
Postitas olaaf
äkki kolvid ka, siis saad alumise otsa kokku laduda :cool:
siis pool võitu juba..

Postitatud: 01 Mai 2006 16:24
Postitas Valdz
Kolvid oleks jah pool võitu, siis saaks mootori pea kokkugi, aga sepsitatud kolbide hind on mõnus :o , vist ühed kallimad jupid selle projekti juures.

Aga eks natuke oma laiskus ka, et kolbe osta oleks vaja täpselt välja mõelda mis turbo peale panna, siis vaadata mis rõhuga sõita ja siis mis surveastmega kolbe vaja. Ehk üks mõnus suur ring :)

PS: Kas keegi on kokku puutunud Liguri poolt venemaalt toodud sepistatud kolbidega, kuidas on nende kvaliteet?

Postitatud: 02 Mai 2006 08:30
Postitas olaaf
seda pead ikka uurima ralliringkondadest.
kuna tahad turbot aretada siis vaevalt sulle selle kandi pealt keegi midagi soovitada oskab.. enamusel ju vabalthingavad..

Postitatud: 02 Mai 2006 08:49
Postitas logman
Kontakt: Hr. Ligur
Ligur Motors OÜ
Ettevõtluse 4a 69103 Karksi-Nuia
Tel: 434 1112
ligur@hot.ee
Koduleht puudub.
mob. pole kindel ,aga 56 473 243 ,tee proovi....

http://www.infoatlas.ee/data.cgi?uid=00 ... EbEv5&nl=1

Vaatan ,et siit klubistki läbijooksnud RSRacing Team kasutab Liguri mootorit: http://www.rsracing.ee/meeskond.php

Postitatud: 02 Mai 2006 19:44
Postitas Valdz
Algselt postitas: logman
Kontakt: Hr. Ligur
Ligur Motors OÜ
Ettevõtluse 4a 69103 Karksi-Nuia
Tel: 434 1112
ligur@hot.ee
Koduleht puudub.
mob. pole kindel ,aga 56 473 243 ,tee proovi....

http://www.infoatlas.ee/data.cgi?uid=00 ... EbEv5&nl=1

Vaatan ,et siit klubistki läbijooksnud RSRacing Team kasutab Liguri mootorit: http://www.rsracing.ee/meeskond.php

Liguriga olen telefoni teel rääkinud ja arutanud asja. Aga Olku idee on vist jah õige et peab ralliringkonnast uurima. Olen kuulnud et eestis vormelid sõidavad vene kolbidega, aga kardan et need pole need samad.

Kui rääkisin sain teada:
Kolvid 350EUR + keraamiline katmine(1000.-) + rõngad(1500.-). Mis ei ole üldse palju sepistatud kolbide eest, aga kui need fööni soojuse all ära sulavad on ikka suht suur raha maha visatud.

PS: Uurin RSRacingu asja ka. Tnx logman.