Re: 21051, Madmur, 1982
Postitatud: 04 Juul 2019 14:53
Jätkusid tööd põhja kallal... vaikselt ja jupi kaupa, et õhtuks puhastatud koht värvi alla saaks.
Põhiliseks tööriistaks oli traathari. Lamellketas tundus kogu töö tegemiseks liiga agressiivne ja kasutasin seda ainult kohtades, kus traadist väheks jäi. Abiks oli ka bensiin, millega ülessulanud ja laialipritsitud mastiksi puhastada kannatas.
Asjaliku liivapritsiga oleks töö muidugi kordades lihtsam. Praegu kasutusel idamaist päritolu liivapritsi püss, mida sisenurkade ja "ruumilisete" roostekollete juures kasutasin. Püss pole teab mis tootlik ning jääb hätta vetruvama/paksema mastikskihiga. Ei löö ta ka roostet viimse terani välja, kuid üldiselt olen väga positiivselt üllatunud. Tellisin hiinast mõned düüsid juurde ja näen ennast seda tulevikus alumiiniumipindade või pisemate projektide juures kasutamas.
Tolle liivapritsi kasutamise tõttu läkski põhja puhastamine "lappesse". Nimelt suutis prits tagaishoidlikule sooritusele vaatamata piisavalt suures koguses mastiksi eemaldada, misjärel oli korrektsem juba kogu pind puhastada ja korraga värvida (happekrunt, krunt, millele lisandub hiljem täiendav kiht, kui kogu töö tehtud) Sama päeva õhtuks sai ka kõik värvitud. Tegemist vajab veel pagasiruumi alune ja juhipoole külg. Lanseron ja poolraami ots sai samuti puhastatud. Tugevdusplaadid lisanduvad järgmisel korral. Küljekarbis olevad tüübli augud sai ka täidetud.
Põhiliseks tööriistaks oli traathari. Lamellketas tundus kogu töö tegemiseks liiga agressiivne ja kasutasin seda ainult kohtades, kus traadist väheks jäi. Abiks oli ka bensiin, millega ülessulanud ja laialipritsitud mastiksi puhastada kannatas.
Asjaliku liivapritsiga oleks töö muidugi kordades lihtsam. Praegu kasutusel idamaist päritolu liivapritsi püss, mida sisenurkade ja "ruumilisete" roostekollete juures kasutasin. Püss pole teab mis tootlik ning jääb hätta vetruvama/paksema mastikskihiga. Ei löö ta ka roostet viimse terani välja, kuid üldiselt olen väga positiivselt üllatunud. Tellisin hiinast mõned düüsid juurde ja näen ennast seda tulevikus alumiiniumipindade või pisemate projektide juures kasutamas.
Tolle liivapritsi kasutamise tõttu läkski põhja puhastamine "lappesse". Nimelt suutis prits tagaishoidlikule sooritusele vaatamata piisavalt suures koguses mastiksi eemaldada, misjärel oli korrektsem juba kogu pind puhastada ja korraga värvida (happekrunt, krunt, millele lisandub hiljem täiendav kiht, kui kogu töö tehtud) Sama päeva õhtuks sai ka kõik värvitud. Tegemist vajab veel pagasiruumi alune ja juhipoole külg. Lanseron ja poolraami ots sai samuti puhastatud. Tugevdusplaadid lisanduvad järgmisel korral. Küljekarbis olevad tüübli augud sai ka täidetud.
► Näita Spoilerit