2105, Walter, 1982
2105, Walter, 1982
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tiidul on kõik valuveljed 4x100 ja õige offseti puhul pole mingit flantsi vaja.
ladale on ette ideaalne 15" veljega mis 7" lai: 20-30 offsett,
taga võiks olla offsett isegi 10-15 sama velje puhul..
enamus, mis müüakse on 35-50 offsetiga ja jäävad liiga koopasse ning hakkavad paha tegema
ära ei tohi unustada, et tiidul on rummud treitud, et veljed alla läheksid!
ladale on ette ideaalne 15" veljega mis 7" lai: 20-30 offsett,
taga võiks olla offsett isegi 10-15 sama velje puhul..
enamus, mis müüakse on 35-50 offsetiga ja jäävad liiga koopasse ning hakkavad paha tegema
ära ei tohi unustada, et tiidul on rummud treitud, et veljed alla läheksid!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Veljed on need mis kätte saan nagu öeldud 4*100. Aga viimasel ajal hakkasid jällegi R15 veljed millegipärast otsa saama Esimesed rummud treid 55mm peale ja teed tikkpoltide peale ringi, siis peaks saama suht paljude tänapäeva velgedega hakkama. Flantsiks kasutan alumiinium plaadist välja lõigatud kettaid.
[Muudetud: 3-8-2009 Walter]
[Muudetud: 3-8-2009 Walter]
MännikuLaiali.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Seda minagi imestan, et jarmar/atzkarik ja Walter kõik hoiavad pillid pöördes ja veel korduvkasutavad kepsupolti sealjuures. Muidu ise olen mõelnud, et kui ARP mõne teise mootori jaoks, kuid Ladale sobivaid polte ei tooda, uuriks Baltic Boltist miskit.Algselt postitas: tuhajuhe
Peavad need tavapoldid ka väga hästi,ainult tuleb kindlasti õige jõuga kinni keerata.Kahjuks kunagi ei tea nede eelnevat käekäiku,kui pika sabaga on varem pingutatud.
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Siis kui midagi hakkab järgi andma alles siis tuleb hakata mõtlema kuidas asja tugevamaks ja vastupidavamaks teha;) Valmistudes järgmiseks sõiduks sai eelmine nädal väike sõit tehtud kohalikel teedel ja sain laht lühikeste reaktiiv varraste poltidest mis murdusid korraga ära poolraami küljest. Nüüd sai vähe tugevamad poldid muretsetud ja lisa kronsad tehtud, et tagasild seda polti niikiiresti kõveraks ei väntsutaks. Kuna viimane kord Ohekatkus trenni tehes sai pooleks lastud kaks mootoripatja( 1 niva ja 1 originaal 01.) Siis nüüd meisterdan uusi home made patju, eks näis kaua selline lahendus vastu peab.
MännikuLaiali.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
meil käib nüüd 8k pööret ja ka std poldid mutridAlgselt postitas: MossSeda minagi imestan, et jarmar/atzkarik ja Walter kõik hoiavad pillid pöördes ja veel korduvkasutavad kepsupolti sealjuures. Muidu ise olen mõelnud, et kui ARP mõne teise mootori jaoks, kuid Ladale sobivaid polte ei tooda, uuriks Baltic Boltist miskit.Algselt postitas: tuhajuhe
Peavad need tavapoldid ka väga hästi,ainult tuleb kindlasti õige jõuga kinni keerata.Kahjuks kunagi ei tea nede eelnevat käekäiku,kui pika sabaga on varem pingutatud.
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Mõni õhtu jälle nokitsetud. K.kasti vahetades avastasin et vända simmer lekib ja seda vahetades uurisin ka sidurit milles oli leevendi verdu ümber mõrad tekkinud. Nüüd ootan uut ketast. Katsetamiseks pookisin ettepoole radikad lisa vendika, ehk jahutab vähe rohkem maha ja temp. seier tuleb sealt punasest vähe allapoole. Homme õhtaks võiks masin juba liikuda ja ehk saan hakkata pakkima et Ohekatkus juba ringi paugutada:spin
MännikuLaiali.