21061, Peep063, 1987
21061, Peep063, 1987
-
pPeep063
- Postitusi: 229
- Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
- Asukoht: Vändra / Tallinn
- Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061
21061, Peep063, 1987
Tere!
Sai siis endale järgmine Ziguli muretsetud. Mark on Vaz 21061, 1,5 L mootor. Väljalaske aasta 1987. Ostsin ta ühe vana naise käest, Põltsamaalt. Sõitnud on 110 000 km, talveti pole üldse sõitnud. Ülevaatus lõppes aprillis, sellest saati on seisnud õues. Kohati hakkas sammal peale kasvama, kui korralikult survekaga üle lasta siis peaks päris kena välja nägemise saama. Välimuselt on mõned väikesed rooste kohad, läbivat roostet pole. Juhi poolne esi poritiib on üle värvitud kunagi. Salong seest on pruun ja täiesti korras. Plaan autoga on hetkel siis selline, et sõidan selle talve ära, eks kevadel siis vaatab mis edasi saab. Plaan oleks vaikselt jälle taastama hakat, umbes sama moodi nagu eelmine punane 063 on tehtud, aga ilma tuuning lisadeta. Lisan ka pildid.
[Muudetud: 27-10-2008 Peep063]
Sai siis endale järgmine Ziguli muretsetud. Mark on Vaz 21061, 1,5 L mootor. Väljalaske aasta 1987. Ostsin ta ühe vana naise käest, Põltsamaalt. Sõitnud on 110 000 km, talveti pole üldse sõitnud. Ülevaatus lõppes aprillis, sellest saati on seisnud õues. Kohati hakkas sammal peale kasvama, kui korralikult survekaga üle lasta siis peaks päris kena välja nägemise saama. Välimuselt on mõned väikesed rooste kohad, läbivat roostet pole. Juhi poolne esi poritiib on üle värvitud kunagi. Salong seest on pruun ja täiesti korras. Plaan autoga on hetkel siis selline, et sõidan selle talve ära, eks kevadel siis vaatab mis edasi saab. Plaan oleks vaikselt jälle taastama hakat, umbes sama moodi nagu eelmine punane 063 on tehtud, aga ilma tuuning lisadeta. Lisan ka pildid.
[Muudetud: 27-10-2008 Peep063]
-
pPeep063
- Postitusi: 229
- Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
- Asukoht: Vändra / Tallinn
- Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061
Sai siis nädalavahetusel nati autot jälle teha, Kaks pilti siis salongist. Salong seest täiesti korras. Laiali võtsin ta selle pärast et kunagi oli autol tagaklaas puruks löödud, istme vahed ja põrand oli klaasipuru täis + natuke oli vihma sisse sadanud, põrand märg. Põranda isolatsiooni kuivatasin ilusti toasoojas ja panin uuesti tagasi.
[Muudetud: 10-11-2008 Peep063]
[Muudetud: 10-11-2008 Peep063]
-
pPeep063
- Postitusi: 229
- Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
- Asukoht: Vändra / Tallinn
- Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061
Uuendaks siis natuke seda teemat ka. Vahepeal eriti midagi muud muutunud polegi. Viimase uuendusena sai siis auto alla keeratud topelt stabikas tagasillale. Ning mis välja tuli oli see et stabikas oli liiga lai. Põhimõtteliselt sama probleem mis oli ka Masuurikul. Puksidel oli kirjas 2108, ju siis kuulus 08-le. Sai siis väheke kahte ''konti'' muudetud, et ilusti alla istuks. Siis kui ''kondid'' olid ümber keevitatud, tuli välja et kaasa pandud pikemate poltide läbimõõt oli liiga suur, ei läinud läbi pukside. Käiasin vajaliku läbimõõduni ja keerasin lõpuks siis kõik kinni. Väike probleem ilmes veel, et stabika tagasilla kinnitus klambri poldid võivad autot tugevalt õõtsutades vastu amorti käima hakata, kuna nende vahe on üüratult väike. Hetkel seda viga ei viitsinud enam likvideerida. Ex natuke sõites paistab kas käib vastu amorti või siis mitte. Paar pilti ka siis.
PS: topeltstabikaga sõites on ikka vahe päris kõvasti tunda. Kurvi võttes jääb auto enam vähem paigale, ainult et ette tahaks ka teist stabikat.
[Muudetud: 27-9-2009 Peep063]
PS: topeltstabikaga sõites on ikka vahe päris kõvasti tunda. Kurvi võttes jääb auto enam vähem paigale, ainult et ette tahaks ka teist stabikat.
[Muudetud: 27-9-2009 Peep063]