Nii, jälle pea aasta vaikust. Taaskord mälumängu aeg, et kokku võtta toimetused.
Nagu Sansa 6. aprill on kirjutanud, siis sai autole tagasi peale Nivalt laenatud mootor uuendatud kuues. Läbis täieliku remondi, alustades uuest väntvõllist ja lõpetades Männikul õgvendatud plokikaanega.
Tegelikult algas asi sellest, kui 28. märtsil autoga talvekorterist linna poole sõites 1.5 liitrine mootor teha oma viimased pöörded bensiini jõul. Nimelt otsustas pärast jõulisemat kohaltvõttu mootoris miski lahti logistada, mis lõpptulemusena päädis kinni jooksmisega asulast välja kiirendamisel.
Seega mootor, mis oli soetatud väikse raha eest ajutiseks, sai otsa. Ikka juhtub. Paela otsas sai auto garaaži lohistatud ning kiirelt defektsed jupid kerest eraldatud.
Kui kapotialune puhas, siis tundus mõistlik ükskord ka seal veidike korda luua ning värvkatet värskendada. Abiks suuresti Sansa, kes nõudis kvaliteeti, kuid magas öösel kell 3-4 ajal aset leidnud värvimise ajal.
Seejärel kõik pisidetailid värskendatud ning kapotialune koostatud.
Kevadel sai ka summuti sirgemaks ehitatud, mis läheb veel korra ringi tegemisele.
Märkimisväärsed sündmused sel aastal:
Meestetantsupidu - täislastis masinaga Tartu-Rakvere-Tartu. Mootori koostamisel oli arvatavasti jäänud generaatori kronsteini kinnitus ploki külge nõrgaks - märku andis muutunud seisust süttinud laadimistuli ja kapoti avamisel kinnitas märguannet rippuv generaator. Tee ääres remonditud.
Tarvitet Massinate Väljasõit Hiiumaal - pikk jutt sai kirjutatud Automoto foorumisse. Juhtus nii mõndagi, starteriprobleemid märksõnaks
Samuti sai mõõdetud ära kütusekulu, mis oli viisakad ca 11l 100km kohta.
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid372458
SummerCamp 2015 Rutja - Kiirendusel sai täidetud eesmärk Sansale ära teha. Muutsime ka seadistust karburaatoril, et vähendada kütusekulu. Proovisõidu tegemata jätmine karistas ära koju sõites maanteel, kus andis tunda auto soovimatus vähenenud kütusega hästi sõita.
Vanavanematepäev Maanteemuuseumis - Karburaator otsustas täiesti lõpuni kinni joosta, arvatavasti põhjuseks auk õhufiltrikopsiku peal, kus niiskemate ilmadega omajagu vett sisse tuisanud. Igatahes ujukiruum oli valget tarretise laadset ollust täis. Kohapeal sai tehtud vahetus Olku varust, mis lubas taas nautida sõitu.
Sel sügisel viibib auto esmakordselt garaažis, kus siis loodetavasti ka talve jooksul tema omadusi paremaks muudetakse. Vähemalt hetkeseisuga on nii mõnedki jupid küljest võetud. Seega näis, kas läheb sama targalt kokku, üldse mitte kokku või saab järgmisel hooajal rohkem sõita ja vähem sõidu ajal remontida.