Pigem häiris neid see, et nende väitel auto oli haljasalal. Minusuguse maapoisi jaoks on aga kaks kergelt porist rada umbes 1,5 meetrise vahega täitsa tee moodi. Sain neilt teada, et see ei ole mõeldud sõitmiseks sellistele autodele, nagu seda on minu oma. Õnneks lasti mind minema ilma pabereid määrimata.Algselt postitas: SexSix
Politsei aitas autot kåima lukata. Aga vist mitte?:yllatunud
2102, ando, 1979
2102, ando, 1979
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Jõud taga, peab minema.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Pole neil kleepsudel häda midagi. Kõik teemakohased ladakämpide kleepekad. Vanasti käidi kah automi kokukatel ja klaasidel toretsesid vesipildid.
Igatahes peegeldab tolleaegset traditsiooni piisavalt hästi ja on kena masin omas ilus kõigi vigadega. Norida võiks siis, kui tegemist oleks mingi '72-73 prillikiviga.
Pritsin siia ühe lingid, kus näha, et ega mujalgi kleepsudisainiga tagasi hoita. Selliste kalliste autodega sõidavad tänapäeval frangiriigi noored. Masinate turuhinnad tiirlevad mitme tuhande euru ümber.
http://www.hot.ee/navigatsiooniseade/Re ... 0437-1.JPG
Kes tahab rohkem näha, mängigu pisut klahvidega ise edasi. Ei hakka kõiki linke välja tooma. Selleks on tarvis pildi nimes olevat numbrit korrigeerida (IMAG0437 kuni IMAG0444 jooksevad järjest 8 fotot).
Igatahes peegeldab tolleaegset traditsiooni piisavalt hästi ja on kena masin omas ilus kõigi vigadega. Norida võiks siis, kui tegemist oleks mingi '72-73 prillikiviga.
Pritsin siia ühe lingid, kus näha, et ega mujalgi kleepsudisainiga tagasi hoita. Selliste kalliste autodega sõidavad tänapäeval frangiriigi noored. Masinate turuhinnad tiirlevad mitme tuhande euru ümber.
http://www.hot.ee/navigatsiooniseade/Re ... 0437-1.JPG
Kes tahab rohkem näha, mängigu pisut klahvidega ise edasi. Ei hakka kõiki linke välja tooma. Selleks on tarvis pildi nimes olevat numbrit korrigeerida (IMAG0437 kuni IMAG0444 jooksevad järjest 8 fotot).
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Auto on juba mõnda aega talvepuhkuselt tagasi, täpsemalt märtsi lõpust-ja seda peaasjalikult vajadusest võtta osa Tartu autode orienteerumiselt 1. aprillil ja 2. aprillil toimuma pidanud Kevadretkest. Orienteerumisel aga auto keeldus lõpuks käivitumast, süüdlaseks Walteri lemmik topeltklemmidega aku, mis kõige kaugemas kontrollpunktis endas ei leidnud piisavalt jõudu starteri ringi ajamiseks. Aeg on aku pensile saata. Väike nüke ja auto käis koduni välja, parklas seisnud tänaseni hetkest, kui 1. aprilli hilisõhtul keerasin süüte välja.
Vahetatud sai jälle tagasilda, abiks oli Sam Autoremont pakkudes mulle ruume 8 EUR eest tunnis. Tõstuki abil sai töö kiirelt ja efektiivselt tehtud, kulu 3,5 tundi koos pidurite kohendamisega. Selle raha eest oleks oodanud natuke paremas korras töökoda, kus tööriistad asuvad kindlaste kohtade peal ja vahendeid veidi rohkem(lootsin käigukastitungrauda leida sealt). Abiks oli oma hästivarustatud tööriistakast ja külapoiss Tanel Kuningriigist. Tagasilla eest suured tänud Pavlikule, kes mulle oma varudest selle annetas. Hetkel siis all 4.1 ülekanne ning kuigi ma pole järge ajanud, on kuidagi õnnestunud rehvi, silla ja kasti kombinatsioon saada selliseks, et spido grammigi ei valeta.
Vahetatud sai ka esimene vasak rattalaager ja parem tagumine poolteljeotsa simmerling.
Hetkel auto ootab vaid seda, et sõitma minna, väike plaan on võtta osa Retro Night Race'ist ja võtta autolt Tallinna-süütus. Elame näeme
Õnnelikud autoorienteerujad
Vahetatud sai jälle tagasilda, abiks oli Sam Autoremont pakkudes mulle ruume 8 EUR eest tunnis. Tõstuki abil sai töö kiirelt ja efektiivselt tehtud, kulu 3,5 tundi koos pidurite kohendamisega. Selle raha eest oleks oodanud natuke paremas korras töökoda, kus tööriistad asuvad kindlaste kohtade peal ja vahendeid veidi rohkem(lootsin käigukastitungrauda leida sealt). Abiks oli oma hästivarustatud tööriistakast ja külapoiss Tanel Kuningriigist. Tagasilla eest suured tänud Pavlikule, kes mulle oma varudest selle annetas. Hetkel siis all 4.1 ülekanne ning kuigi ma pole järge ajanud, on kuidagi õnnestunud rehvi, silla ja kasti kombinatsioon saada selliseks, et spido grammigi ei valeta.
Vahetatud sai ka esimene vasak rattalaager ja parem tagumine poolteljeotsa simmerling.
Hetkel auto ootab vaid seda, et sõitma minna, väike plaan on võtta osa Retro Night Race'ist ja võtta autolt Tallinna-süütus. Elame näeme
Õnnelikud autoorienteerujad
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Vaikus on kuldne..
Palju aega viimasest postitusest möödas. Ei oskagi nagu väga midagi kirjutada, näitaks pigem pilte sellest, mida vahepeal toimunud on.
Eelmine aasta, kui väest välja sain, oli ruttu liikumisvahendit vaja. Umbes täna sai eelmine aasta auto talvekorterist välja aetud, sest lund enam oluliselt ei olnud ja ilmad ka soojad. Ülevaatuse sain korduva peale ja sõitmine alaku.
Sai käidud Tallinnas vingeid masinaid vaatamas ja kõvast pöördest lahtikerinud nookurit uuesti kinni keeramas.
Seal aga tuli aprilli alguses lumi kaela.
Aprilli lõpus oli auto kevadekuulutamise järgselt ajutiselt selline, ka seal sai nookurit peale timmida. Ülevaatus läbitud ilma vigadeta, abiks olid uued tagumised klotsid ja karpa lahkekäelisuse piiramine. Kyti maitsemeeled peaks teadma, kui rikas segu autol oli.
Samuti sai lõpuks tehtud teoks kaua mõeldud mõte, kaasabi riigilt sõduritoetuse näol. Kere ise peaks puhkama juba mõne Toyota keres, vist.
Kui vana otsas, siis tuleb uus peale tõsta. Vihma käest räästa alla, saab varsti juba käsi õlitada. Plokikaas juba lihvimises igatahes käis.
Hooaja lõpust pilte ei ole, aga ega seal midagi rõõmustavat ei olnud ka väga.
Täna aga sulasid hunnikust välja Lääne-Saksa kvaliteetveljed, ... rehvidega. Keegi peab ju Nankangi toodangu ära proovima. Päris kivikõvad ei olegi, velje peale läksid mõistliku vaevaga. Vaheflantsid on tellitud, loodan nädala lõpus kätte saada.
Auto võtab osa Põlva autoorienteerumisest ehk 6. aprill peab sõitma. Näis, kas peab võtma sinise alt talvekad või püsib teel ka suvekaga.
Eelmine aasta, kui väest välja sain, oli ruttu liikumisvahendit vaja. Umbes täna sai eelmine aasta auto talvekorterist välja aetud, sest lund enam oluliselt ei olnud ja ilmad ka soojad. Ülevaatuse sain korduva peale ja sõitmine alaku.
Sai käidud Tallinnas vingeid masinaid vaatamas ja kõvast pöördest lahtikerinud nookurit uuesti kinni keeramas.
Seal aga tuli aprilli alguses lumi kaela.
Aprilli lõpus oli auto kevadekuulutamise järgselt ajutiselt selline, ka seal sai nookurit peale timmida. Ülevaatus läbitud ilma vigadeta, abiks olid uued tagumised klotsid ja karpa lahkekäelisuse piiramine. Kyti maitsemeeled peaks teadma, kui rikas segu autol oli.
Samuti sai lõpuks tehtud teoks kaua mõeldud mõte, kaasabi riigilt sõduritoetuse näol. Kere ise peaks puhkama juba mõne Toyota keres, vist.
Kui vana otsas, siis tuleb uus peale tõsta. Vihma käest räästa alla, saab varsti juba käsi õlitada. Plokikaas juba lihvimises igatahes käis.
Hooaja lõpust pilte ei ole, aga ega seal midagi rõõmustavat ei olnud ka väga.
Täna aga sulasid hunnikust välja Lääne-Saksa kvaliteetveljed, ... rehvidega. Keegi peab ju Nankangi toodangu ära proovima. Päris kivikõvad ei olegi, velje peale läksid mõistliku vaevaga. Vaheflantsid on tellitud, loodan nädala lõpus kätte saada.
Auto võtab osa Põlva autoorienteerumisest ehk 6. aprill peab sõitma. Näis, kas peab võtma sinise alt talvekad või püsib teel ka suvekaga.
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Suurel reedel sai auto talvekorterist välja aetud ning natuke sõidetud. 50 km sõidu käigus kadus ära neljas käik, mis näitas väsimise märke juba sügisel.
Laupäeval sai kast alt ära võetud ning kuna see õnnestus meil võrdlemisi kiiresti, siis otsustasime lahti lammutada ka mootori otsakaane, et ära vahetada kett, mis juba SC '12 ajal siristavat häält tegi.
Tallinnast jõudis minuni tagasi ülalpool pildil oleva Niva käigukast, vahetatud ära vaid otsakaas, et saaks kiiruse kohta spidomeetrile teavet edastada.
Täna sai see alla topitud, läks võrdlemisi edukalt. Ainsaks takistuseks osutus loll pea. Sai siis kastile õli sisse ära pandud ning alles seejärel pealinnaga konsulteeritud teemal "alumise kaane tihendi olemasolu". Nagu ähmaselt mälus oli, siis see sealt puudus ning käigukast juba täidetuna 2l õliga tuli püsti ajada ning tihend sinna "tekitada". Hea, et kasti alla ei jõudnud suruda, oleks palju ebamugavam olnud.
Samuti sai vana kett eemaldatud ja uus paigaldatud. Vana kiil oli nii läbi, et mitte ainult rihmaratas ei loksunud otsas vaid loksus ka alumine ketiratas. Õnneks olin ostnud poest ka uue kiilu, mis selle ebameeldivuse lahendas. Uus pinguti oli natuke erineva kujuga ka, aga loodan, et hakkab ilusti toimima. Nimelt on autol peal 21213 tähisega mootor kaherealise ketiga, mis peaks olema siis sama kõrge ja sama ketiga, mis 06 ehk ka pinguti võiks olla sama. Aga võta näpust.
Vähemalt käima pannes suur lagin kadus ära. Tundub ainult, et pinguti vedru või fiksaator on natuke väsinud ja ei suuda pinget hoida ilusti.
Tundub, et lumi sulab ka piisavalt jõudsalt, et laupäeval sõitma saada. Proovin homme auto kokku saada ja ehk tiirugi teha.
Laupäeval sai kast alt ära võetud ning kuna see õnnestus meil võrdlemisi kiiresti, siis otsustasime lahti lammutada ka mootori otsakaane, et ära vahetada kett, mis juba SC '12 ajal siristavat häält tegi.
Tallinnast jõudis minuni tagasi ülalpool pildil oleva Niva käigukast, vahetatud ära vaid otsakaas, et saaks kiiruse kohta spidomeetrile teavet edastada.
Täna sai see alla topitud, läks võrdlemisi edukalt. Ainsaks takistuseks osutus loll pea. Sai siis kastile õli sisse ära pandud ning alles seejärel pealinnaga konsulteeritud teemal "alumise kaane tihendi olemasolu". Nagu ähmaselt mälus oli, siis see sealt puudus ning käigukast juba täidetuna 2l õliga tuli püsti ajada ning tihend sinna "tekitada". Hea, et kasti alla ei jõudnud suruda, oleks palju ebamugavam olnud.
Samuti sai vana kett eemaldatud ja uus paigaldatud. Vana kiil oli nii läbi, et mitte ainult rihmaratas ei loksunud otsas vaid loksus ka alumine ketiratas. Õnneks olin ostnud poest ka uue kiilu, mis selle ebameeldivuse lahendas. Uus pinguti oli natuke erineva kujuga ka, aga loodan, et hakkab ilusti toimima. Nimelt on autol peal 21213 tähisega mootor kaherealise ketiga, mis peaks olema siis sama kõrge ja sama ketiga, mis 06 ehk ka pinguti võiks olla sama. Aga võta näpust.
Vähemalt käima pannes suur lagin kadus ära. Tundub ainult, et pinguti vedru või fiksaator on natuke väsinud ja ei suuda pinget hoida ilusti.
Tundub, et lumi sulab ka piisavalt jõudsalt, et laupäeval sõitma saada. Proovin homme auto kokku saada ja ehk tiirugi teha.
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Autoorienteerumisel läbi häda käidud.
Reede õhtul tegime autole garaažis veel viimased remondid: vaja oli panna külge iluvõre, tikutada esimesed rattaflantsid, vahetada gaasihoovastikus üks jubin ja ketipinguti fiksaator. Töö käigus leidsime, et ka piduriklotsid otsa saanud. Õnneks olin ettenägelikult kunagi SC-lt võidetud klotsid kaasa võtnud. Remonttööd tehtud, proovisime autot käivitada. Üllatuseks starter vedada ei jõudnud.
Mis seal ikka, starter maha ja maas pulkadeks. Avastasime, et üks mähiste klemm oli ära murdunud ja juhtme, mis läheb tõmbereleest starterisse, isolaator põlenud ning juhe ise läbipõlemise äärel. Panime natuke määret sisse ja proovisime sama starterit peale, lootust ei olnud, kuna täit võimsust ikka ei suutnud saavutada. Uue starteri leidsin oma 06 pealt. Praegu tundub toimivat.
Reedel tuli maal maha kõva lumi, oleks igapäevaautogagi mõnda kohta korralikult kinni jäänud. Hoolimata sellest proovisime laupäeval Nankang NS2 lumevõimekust ja vastavust M+S tähisele. Kokkuvõtvalt võib öelda, et avastasime teel tõusud, mida tavaliselt autoga polnud tähelegi pannud. Aga kuna asfalt sulas jõudsalt, siis rehve vahetada polnud tarvidust ja saime orienteerumisel ilusti hakkama.
Jõudsime garaaži juurest 10 km sõita, kui hakkas mulle tunduma, et jõudu on autol nagu vähevõitu. Egas midagi, kapott tee ääres püsti ja viga otsima. Karpa küljest oli lahkunud tooreklappi varras. Tõin oma laost uue jupi ja sõit võis jätkuda. Samas jõudu oli nagu ikka vähevõitu, aga ei osanud kiiruga muud viga ka leida, proovisin ainult natukene süüdet kruttida.
Võistlemise ajal hakkas väsimise märke näitama mootor, mille karterituulutusest tuli rohkem suitsu kui summutist. Poole võistluse pealt sai sisse surutud ka liiter õli suvaliselt tanklast, kuna mootorist tulevad hääled polnud enam üldse meeldivad. Jõuga oli ka nagu oli, tagaistmel oli mul siiski umbes 170 kilo meherammu, mis võis ka dünaamikale natuke pärssivalt mõjuda. Mootor vajab siiski vist natuke tähelepanu.
Võistlus ise läks meil hästi, tulemuseks 4. koht. Paneme kaotuse kõvera käe arvele, kuna 2 viimast ala, bowling ja õllekorgivise, said tehtud tulemusega, mis jäi allapoole igasugust arvestust. Aga jäime rahule, siiani parim tulemus.
Kojusõit mööda maanteed oli vähemalt tore, viies käik hoidis pöörded mõnusalt madalal. Kuna kasti paigaldamisel suutsin oma "insenerimõistusega" haiget teha spidomeetri trossile, siis pidin hoidma kiirust eessõitva mägramärki kandva auto järgi. Vahepeal sai isegi kõne sinna tehtud, et kas me peamegi venima. Sain vastuseks, et kiirus kella järgi 100. Väga lahja see 1.7 siis vist ikka ei ole, kui jõudis ilusti sel kiirusel veel astuda.
Praegu auto seisab natuke ja mõtleb oma elu üle, loodan, et järgmine nädalavahetus leian aega, et uurida mootoris toimuvat.
Reede õhtul tegime autole garaažis veel viimased remondid: vaja oli panna külge iluvõre, tikutada esimesed rattaflantsid, vahetada gaasihoovastikus üks jubin ja ketipinguti fiksaator. Töö käigus leidsime, et ka piduriklotsid otsa saanud. Õnneks olin ettenägelikult kunagi SC-lt võidetud klotsid kaasa võtnud. Remonttööd tehtud, proovisime autot käivitada. Üllatuseks starter vedada ei jõudnud.
Mis seal ikka, starter maha ja maas pulkadeks. Avastasime, et üks mähiste klemm oli ära murdunud ja juhtme, mis läheb tõmbereleest starterisse, isolaator põlenud ning juhe ise läbipõlemise äärel. Panime natuke määret sisse ja proovisime sama starterit peale, lootust ei olnud, kuna täit võimsust ikka ei suutnud saavutada. Uue starteri leidsin oma 06 pealt. Praegu tundub toimivat.
Reedel tuli maal maha kõva lumi, oleks igapäevaautogagi mõnda kohta korralikult kinni jäänud. Hoolimata sellest proovisime laupäeval Nankang NS2 lumevõimekust ja vastavust M+S tähisele. Kokkuvõtvalt võib öelda, et avastasime teel tõusud, mida tavaliselt autoga polnud tähelegi pannud. Aga kuna asfalt sulas jõudsalt, siis rehve vahetada polnud tarvidust ja saime orienteerumisel ilusti hakkama.
Jõudsime garaaži juurest 10 km sõita, kui hakkas mulle tunduma, et jõudu on autol nagu vähevõitu. Egas midagi, kapott tee ääres püsti ja viga otsima. Karpa küljest oli lahkunud tooreklappi varras. Tõin oma laost uue jupi ja sõit võis jätkuda. Samas jõudu oli nagu ikka vähevõitu, aga ei osanud kiiruga muud viga ka leida, proovisin ainult natukene süüdet kruttida.
Võistlemise ajal hakkas väsimise märke näitama mootor, mille karterituulutusest tuli rohkem suitsu kui summutist. Poole võistluse pealt sai sisse surutud ka liiter õli suvaliselt tanklast, kuna mootorist tulevad hääled polnud enam üldse meeldivad. Jõuga oli ka nagu oli, tagaistmel oli mul siiski umbes 170 kilo meherammu, mis võis ka dünaamikale natuke pärssivalt mõjuda. Mootor vajab siiski vist natuke tähelepanu.
Võistlus ise läks meil hästi, tulemuseks 4. koht. Paneme kaotuse kõvera käe arvele, kuna 2 viimast ala, bowling ja õllekorgivise, said tehtud tulemusega, mis jäi allapoole igasugust arvestust. Aga jäime rahule, siiani parim tulemus.
Kojusõit mööda maanteed oli vähemalt tore, viies käik hoidis pöörded mõnusalt madalal. Kuna kasti paigaldamisel suutsin oma "insenerimõistusega" haiget teha spidomeetri trossile, siis pidin hoidma kiirust eessõitva mägramärki kandva auto järgi. Vahepeal sai isegi kõne sinna tehtud, et kas me peamegi venima. Sain vastuseks, et kiirus kella järgi 100. Väga lahja see 1.7 siis vist ikka ei ole, kui jõudis ilusti sel kiirusel veel astuda.
Praegu auto seisab natuke ja mõtleb oma elu üle, loodan, et järgmine nädalavahetus leian aega, et uurida mootoris toimuvat.
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Halvad uudised
Reedel tuli Tartusse üks hea klubiliige Tallinnast, kes võttis kaasa seadme, millega saime lõpuks aimu, mis mootoris tegelt toimub. Mõõtsime ära surved, tulemused järgmised:
12,5 ; 9,8 ; 12,6 ; 2
Vist on ilmselge, miks autol tuleb kapoti alt karterituulutusest rohkem suitsu kui summutist.
Täna sai siis mootor maha võetud, et vaadata, milles tegelikult viga on. Mõned tunnid pusimist poltide ja puutööga ning väljas ta oligi:
Seest tuli välja surverõngaste vahelt puuduva osaga 4. silindri kolb, kus ülemine rõngas polnud minu ajal vist tööd teinud. Samuti 2. silindri kolvil oli kinni alumine surverõngas. Kõik kepsusaaled tugevate tööjälgedega, kuna mingil ajahetkel ma enam ei jõudnud nii kiiresti õli peale kallata, kui auto seda põletada suutis.
Neljanda silindri lõpliku surma võib arvatavasti panna oma lolluse alla, kuna vaakum, mis Niva'l suundub pidurivõimu, oli minul pandud kinni veljepoldiga. Arvatavasti ei olnud ühendus tihe ning kõrgemalt pöördel hakkas neljas silinder detoneerima. Vähemalt nii arvas minust targem mees ning ei jää mul üle muud kui nõustuda.
Rõngad olid kinni arvatavasti seetõttu, et mootor oli mõnda aega koos autoga lageda taeva all seisnud, mõned aastad vähemalt.
Aga egas midagi, mootor on põrandal mõneti pulkadeks võetud ja saab jälle mõned õhtud garaažis mängida, kui hästi läheb.
12,5 ; 9,8 ; 12,6 ; 2
Vist on ilmselge, miks autol tuleb kapoti alt karterituulutusest rohkem suitsu kui summutist.
Täna sai siis mootor maha võetud, et vaadata, milles tegelikult viga on. Mõned tunnid pusimist poltide ja puutööga ning väljas ta oligi:
Seest tuli välja surverõngaste vahelt puuduva osaga 4. silindri kolb, kus ülemine rõngas polnud minu ajal vist tööd teinud. Samuti 2. silindri kolvil oli kinni alumine surverõngas. Kõik kepsusaaled tugevate tööjälgedega, kuna mingil ajahetkel ma enam ei jõudnud nii kiiresti õli peale kallata, kui auto seda põletada suutis.
Neljanda silindri lõpliku surma võib arvatavasti panna oma lolluse alla, kuna vaakum, mis Niva'l suundub pidurivõimu, oli minul pandud kinni veljepoldiga. Arvatavasti ei olnud ühendus tihe ning kõrgemalt pöördel hakkas neljas silinder detoneerima. Vähemalt nii arvas minust targem mees ning ei jää mul üle muud kui nõustuda.
Rõngad olid kinni arvatavasti seetõttu, et mootor oli mõnda aega koos autoga lageda taeva all seisnud, mõned aastad vähemalt.
Aga egas midagi, mootor on põrandal mõneti pulkadeks võetud ja saab jälle mõned õhtud garaažis mängida, kui hästi läheb.
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Kurja juurikas
Uutest juppidest homme tulevad rõngad, kaanepoldid, tihendid karterile ja klapikambrikaanele. Saaled saan kohalikust Lada-poest.
See aasta on minu jaoks autodega ikka lõbus. Opelil ka genekas laiali, aga õnneks ilmad ilusad, saab juba jalutades ja rattaga asju ajada.
Jõud taga, peab minema.
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Mootor käib!!!
Käisin täna vaatamas Ando tegemisi ja sai oldud esmakäivituse juured. Mootor käib ikka väga mõnusalt. Kadedaks teeb see kohe...
Tahab veel klapiregulli ja väikest sättimist.
Omanik praegu Otepäält Tartu poole teel, eks ta ise kirjutab natuke pikemalt.
Tahab veel klapiregulli ja väikest sättimist.
Omanik praegu Otepäält Tartu poole teel, eks ta ise kirjutab natuke pikemalt.
Žiguliga juba igav ei hakka.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Tegus päev
Sai koolist endale täna vaba päev tehtud, et endale lõpuks rattad alla jälle saada. Hommikul 8 linnast liikuma ja üheksast garaažis. Töö lõppes poole kaheksa aegu, ehk jupihunnikust garaažis sai sõitev auto umbes 10 tunniga.
Esmalt sai alustatud kolvide rõngastamisega. Kolbide eest tänud "vaz05"-le! Kui alguses lootsin pääseda vaid 4. silindri purunenud kolvi vahetamisega, siis hiljem avastasin, et ka teised kolvid on otsas, rõngad ei tahtnud vabalt peale liikuma jääda. Uued ("ühe mehe vana, on teise mehe uus..") kolvid, kepsud koos - komplekteerisime ka ülejäänud mootori. Seekord möödus enamus töid ebameeldivate vahejuhtumiteta, pildiaparaat kätte ei juhtunud.
Tööde juures oli suureks abiks Karste Kuningriik ruumide ja tööjõuga ning klubiline Sansa, kes ei pidanud paljuks ka läbi hüpata ning paar juppigi kaasa võtta.
Auto käib hetkel ühtlaselt kuigi suhteliselt kõrgel pöördel, mootori töö on vaiksem ja pöördesse käib ka hetkel paremini. Nüüd on ainult vaja oma jalga mõned tuhanded kilomeetrid tagasi hoida, et sisule mitte haiget teha.
Nimekiri vahetatud asjadest:
Esmalt sai alustatud kolvide rõngastamisega. Kolbide eest tänud "vaz05"-le! Kui alguses lootsin pääseda vaid 4. silindri purunenud kolvi vahetamisega, siis hiljem avastasin, et ka teised kolvid on otsas, rõngad ei tahtnud vabalt peale liikuma jääda. Uued ("ühe mehe vana, on teise mehe uus..") kolvid, kepsud koos - komplekteerisime ka ülejäänud mootori. Seekord möödus enamus töid ebameeldivate vahejuhtumiteta, pildiaparaat kätte ei juhtunud.
Tööde juures oli suureks abiks Karste Kuningriik ruumide ja tööjõuga ning klubiline Sansa, kes ei pidanud paljuks ka läbi hüpata ning paar juppigi kaasa võtta.
Auto käib hetkel ühtlaselt kuigi suhteliselt kõrgel pöördel, mootori töö on vaiksem ja pöördesse käib ka hetkel paremini. Nüüd on ainult vaja oma jalga mõned tuhanded kilomeetrid tagasi hoida, et sisule mitte haiget teha.
Nimekiri vahetatud asjadest:
- Plokikaanetihend ja -poldid
- Karteri- ja klapikambrikaanetihend
- Kolvid 82,0 - kasutatud
- Rõngad 82,0
- Saaled 0-mõõdus
- Õlifilter
- Õli Mobil Super2000 10W40
Jõud taga, peab minema.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kust on tulnud arusaam, et lihtsalt rõngaste/saalede vahetamisel tuleb tuhandeid kilomeetreid tasakesi sõita?
Kerge remondi puhul, kui kolvid/silindrid ja raami-kepsu kaelad juba kaua aega käinud ja veidi kulunud võib sissesõiduks lugeda 50-100km. Selle vahemaa peale on kõik mis veel kuluda tahtis paika nihkunud..
Pikka sissesõitu on vaja ikkagi ainult ja ainult siis, kui panna tehase järgi kolb-silinder väga tihedalt kokku, samamoodi vända kael-liuglaager paar..
Rääkisin Puzupiga ka, ja selles suhtes on tal õigus, et kui sa hooni ei uuendanud siis asjad töötavad sisse palju kauem..
eks näha ole palju karterisse pauku minema hakkab..
Kerge remondi puhul, kui kolvid/silindrid ja raami-kepsu kaelad juba kaua aega käinud ja veidi kulunud võib sissesõiduks lugeda 50-100km. Selle vahemaa peale on kõik mis veel kuluda tahtis paika nihkunud..
Pikka sissesõitu on vaja ikkagi ainult ja ainult siis, kui panna tehase järgi kolb-silinder väga tihedalt kokku, samamoodi vända kael-liuglaager paar..
Rääkisin Puzupiga ka, ja selles suhtes on tal õigus, et kui sa hooni ei uuendanud siis asjad töötavad sisse palju kauem..
eks näha ole palju karterisse pauku minema hakkab..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Kuna sa silindreid ilmselt ei hooninud, siis polegi minuarust seal suurt midagi sisse töötada. Pigem tuleks anda vahelduvat koormust ja vahelduvaid pöördeid, et uued rõngad poleerunud silindripinnal mõistliku ajaga pidama hakkaksid. Saaled tegelikult sissesõitu ei vaja, kuna seal puudub otsene metall-metall kontakt. Saalede "sissesõit" on pigem nõukaaja teema, kus GAZ-i mootor kap-remondil peale vändapakkude kinnitõmbamist enam ringi ei tahtnud käia.