2102, Kytt, 1973

2102, Kytt, 1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
o
osaw
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 23 Dets 2010 00:18
Asukoht: Türi
Autod: 21033

Postitus Postitas osaw »

 
Kytt kirjutas: Õige tähelepanek, samas on "idanaabri" madal-Ladad kas (Eesti ülevaatuspunktide vaatevinklist ebaseaduslikult) ümberehitatud[ või täiesti olematu vedrustuse käigu/sõidumugavusega.
Ma ei tea kõigi kohta, aga paljud on lihtsalt lõigatud vedrudega(ning KYB või blisteini amordid), ehk siis suuresti samamoodi nagu Eestiski antud autode kõrgusi kohendatakse.

Lihtsalt mainin.
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Eile nägin masinat enda silmaga, ega ei ole ikka mitte midagi halba öelda. Uskumatult kena näeb asi välja. Masinaga on ilmselgelt vaeva nähtud ja selle eest hoolitsetud.

Minumeelest venemaal inimesed lähevad madaldusega liiga hulluks. Liiga madal ka enam ilus ei ole minumeelest, see auto on optimaalse piiri peal, kus auto näeb ilus välja ja on mugav sõita ka.

Jõudu ja jaksu edaspidiseks !
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2502
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Algul lugesin.

Postitus Postitas SexSix »

Minumeelest vanemad inimesed lähevad madaldusega liiga hulluks.:lol
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Kas seltsimees osaw on sellise radikaalmadaldusega sõitnud või on tegu teoreetikuga?
Matzzil sai külas käidud jah, ühendasin varuosade hankimise uute rehvide testsõiduga. Kuna tagarehvide muster kippus juba alla 1,5mm jääma, siis sai muretstud paar 175/60 mõõdus kasutatud Toyosi, need sai siis ette alla pandud ja algselt ees olnud 175/65 kolisid tagasillale. Rattaid vahetades tuli paar üllatust välja, esimestes laagrites algne õrn loks veidi suuremaks muutunud, niigi juba poole lühemaks lõigatud läbilöögipuks on siiski korduvalt õõtsaga kohtunud, mõned kummipuksid veermikus hakkavad "otsi andma". Testsõit Matzzi juurde mööda kruusateid, kus tagasi just ei hoitud, näitas, et ees rehv vastu koobast ei käi, aga tagaots on ikka nii pehme et kohati hakkas hirmus, samuti tuleb mürasummutusega miskit ette võtta(nagu kilukarbiga sõidaks) ja sumps üle vaadata.

Lõpetuseks pilt, miks laiendatud plekile pole mõtet rehvi ilma sisekummita peale panna ;)


DSC00247 (800 x 600).jpg-thumb.jpg
o
osaw
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 23 Dets 2010 00:18
Asukoht: Türi
Autod: 21033

Postitus Postitas osaw »

Offtopic// Ma ei ole sõitnud sellise ladaga (millel on nii palju lõigatud vedrud), aga ma olen sõitnud mõne mõnevõrra madalama saksa autoga.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

 
osaw kirjutas:Offtopic// Ma ei ole sõitnud sellise ladaga (millel on nii palju lõigatud vedrud), aga ma olen sõitnud mõne mõnevõrra madalama saksa autoga.
Sakslase ja lada vedrustus on erinevad nagu öö ja päev . Olen omanud nii madalaks lastud ladat kui võimalik ilma ümberehitusi tegematta. Tallinnas on väga ebameeldiv sõita. Kytti omaga selleest täitsa ok veel kulgeda, ega muidu poleks me nii teinud :D



Kytt ja sulle teadmiseks, et ka mitmeosalise valuvelje omanikud on sunnitud tihti liitekohad klaasiliimiga ületegema. Siis peab ka ilma sisekummita :D
o
osaw
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 23 Dets 2010 00:18
Asukoht: Türi
Autod: 21033

Postitus Postitas osaw »

OT// Ma ei ole sõnagi mugavusest rääkinud, see peaks elementaarne olema, et (jäiga [et kompenseerida vedru pikkust] ja) madala vedrustusega auto ei ole kõige linnasõbralikum ja põrkab ning on üleüldiselt kaugel mugavast.

Mina lihtsalt rääkisin sellest, et Only dropped grupp käitub teisiti (ning seega vähemalt minule on selle teema pealkiri väga eksitav).
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Seega härra osaw ongi lihtsalt teoreetik, kes armastab oma teadmisi mingi kindla automargi alusel laiendada ka kõigile teistele masinatele. Nii muuseas teadmiseks, et veel rohkem madaldades jõuab LADA puhul olukorrani, kus läbilöögi puksi väiksemasks lõikamisest enam ei aita, juba praeguses seades, muideks kasutades vene "madaldusgurude" süsteemi, elik lõigatud vedru+KYB gaasikas, peksab poole lühemaks lõigatud läbilöögipuks vastu õõtsa. Veelgi madalamaks ajades tuleks eemaldada konkreetne detail täielikult, ning auto eluea huvides küljest lõigata ka läbilöögipuksi kronsa, sealt aga tuleb uus probleema ja slleks on ülejäänud silladetailid. Kui Härra suudaks selgeks teha, kuidas LADAt veel madalamaks lastes säilitada sarniiride ja ka rooiotste eluiga vähemalt 2000km ulatuses nii, et kõik jääks Eesti Vabariigis valitsevate seadustega ning maailmas valitsevate füüsikaseadustega kooskõlla, siis tõenäoliselt oleksid pooled siinse foorumi Ladad oluliselt madalamad kui nad praegu on.
Seniks aga teooriast ehk aitab, tarkuseteri võiksid pilduda vaid seltsimehed, kel Lada madaldamisega ka praktilisi kogemusi on.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Selle madaldamise kohapealt, kas ladal niimoodi ei saaks teha, et õõtsadel sarniiri kinnitused lahti lõigata ja siis ringi pööratult jälle uuesti kinni keevitada. Siis ju õõtsa asukoht läbilöögipuhvri suhtes ei muutu, aga ratta kinnitus liigub päris mitu cm üles poole.
Venna mossel sai igatahes niimoodi tehtud. Mosse sild muidugi natuke teistsugune ja ladal vist peaks nii ülemisel, kui alumisel õõtsal otsad ringi keerama. Siit teemast saab pilte näha: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... &start=220
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

 
siim789 kirjutas:Selle madaldamise kohapealt, kas ladal niimoodi ei saaks teha, et õõtsadel sarniiri kinnitused lahti lõigata ja siis ringi pööratult jälle uuesti kinni keerata. Siis ju õõtsa asukoht läbilöögipuhvri suhtes ei muutu, aga ratta kinnitus liigub päris mitu cm üles poole.
Venna mossel sai igatahes niimoodi tehtud. Mosse sild muidugi natuke teistsugune ja ladal vist peaks nii ülemisel, kui alumisel õõtsal otsad ringi keerama. Siit teemast saab pilte näha: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... &start=220
Ladal võimatu nõnda teha, õõts pole sellise kujugagi, et seal midagi ümber saaks pöörata. Tegelikult saaks, aga see ei saaks isegi lisamaterjali keevitamisega piisavalt tugev.
Ainus lihtne lahendus on šarniirid ülespoole õõtsa tuua ja flantsid vahele teha. Nagu Mel oma Nival kliirensi tõstmiseks tegi, madaldamiseks tuleks need lihtsalt teisele poole õõtsa paigaldada. Muidugi on flantsi paksus piiratud šarniiri mutri kaugusega, et käändmikku kuhugi külge ka ühendada oleks.
Mel-i teema:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid190817
t
tnz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 06 Juul 2012 19:27

Postitus Postitas tnz »

Ennegi siia foorumisse sattunud, aga praegu lausa pidin registreeruma, et sõna sekka öelda (ise Lada't ei oma kahjuks).

Igatahes, see teema siin "härra teoreetiku" ja autoomaniku vahel... üks räägib ühest asjast ja teine vastu hoopis muust. Point on ju selge (mille ka ise tahtsingi ära mainida), et pealkirjas olev fraas "onlydropped" on teemaks, mitte auto kõrgus ja kas ning kuidas seda madaldatakse vms. Ning nagu ka kasutaja Osaw mainis, on see eksitav.

Kas kasutaja Kytt on "Onlydropped" kogukonna aktiivne liige?? Millegipärast ei usu seda, pealegi on tegemist ju Venemaal tegutseva seltskonnaga. Milleks siis panna oma autoteema pealkirja see? Sama hea nagu ma kirjutaks oma (muide, madaldatud) igapäevaauto pealkirja sisse StanceWorks või WRC või GHOST Drift Team või Dormeo Madrats vms... see pole asjaga ju üldse seotud.

Kui nüüd konkreetselt ikkagi auto kõrguse juurde minna, siis jah. Hea, et osaw ka stiilinäite välja tõi... siin teemas olev auto küll madal pole ning jutust tuleb välja ka omaniku vastumeelsus "Onlydropped" kogukonna teguviisidele. Lühidalt öeldes pole sigamadal ja mõnede mõistes ebamugav auto mitte mingi probleem igapäevasõidukina kasutada. Suhtumise küsimus!

Nii muu seas mainiks ka kõigile teistele teadmiseks ära, et lowlifer.ee juhtkond hoiab Eesti madalatel autodel vaikselt silma peal ja kui mõni reaalselt "dropped" või hea stance'iga masin välja ilmub, mille omanik on ka vastavalt meelestatud, siis üritame talle ka omapoolset tunnustust avaldada.
k
kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 247
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

Postitus Postitas kristjan666 »

Miks ei või panna Onlydropped? Auto on ju ainult madaldatud ehk siis only dropped :)
t
tnz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 06 Juul 2012 19:27

Postitus Postitas tnz »

Ma just seletasin, et fraas "Onlydropped" ja madaldatud auto ei tähenda mitte kuidagi sama asja. Üks on konkreetne seltskond Venemaalt, kelle seas on tõeliselt madalad masinad ja teine on tegevus, mida teemaalgataja siin üritab veidi viljeleda. Sinu poolt pakutud "only dropped" erineb juba selle poolest, et algab väikese tähega ja on lahku kirjutatud ning see sobiks tõepoolest 8475 korda paremini sinna pealkirja

Selle lehekülje esimesele postitusele vastuseks veel lühidalt: ära targuta, kui ise ka parem pole (st vedrude lõikamine ei päästa sind sellest, et samuti teoreetik poleks madaldamise koha pealt) :) Ja kui sa juba Eesti Vabariigi seadusandluse jutuks tood, siis sinu auto on sellest piirist ammu üle astunud seoses madaldamisega.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kas fraasil onlydropped (või siis Onlydropped) on mingi patent peal, et seda kasutada ei või? Kui jah, siis palun viidata. Ning kas autode "droppimisel" on ainult üks kindel variant, et vaid nii tuleb teha, kuna mingi väidetav, samuti mitte vastavatele seadustele vastavate ümberaehitusviiside propageerimis kogukond seda ütleb? Tuletan erinevatele "lowliferitel" meelde, et kõik kollanokkadest "madaldajad" on alustanud kõige lihtsamast - ehk siis teatavad sorti metalli lõiketöötlemisest. Seega kui lugupeetud tnz ei tule näita mulle omavalmistatud madaldusprojekti, mis vastaks ka kehtivatele seadustele, siis arvan, et ei ole mõtet siin kellegi kohta öelda, et "targutab", eks ? Visates pilgu korra teatava kogukonna tehnilise poole foorumisse, siis osad, seal välja pakutud soovitused jätaks siinkohal kommenteerimata.
Ning lõpetuseks on nn lowliferid instantside poolt suhteliselt veel rahule jäetud, kuid isiklikust kogemusest ütlen, et jah - madaldatud masinad on stiilsed omas elemendis jne - aga kui näiteks ühed suured ümmargused kollased udutuled mind veel korra peaksid õhtusel ajal linnas vastasuunavööndist pimestama, siis järgmine kord keeran otsa ümber... kui ise aru ei saa, ju siis tuleb viidata ja suunata - nagu lasteaias. ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
osaw
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 23 Dets 2010 00:18
Asukoht: Türi
Autod: 21033

Postitus Postitas osaw »

Teemaväline
Autosid võib madaldada kuidas tahes, kavõi jalgratta pumba ja püksikummiga (ma räägin üleüldisest omaniku soovist/tahtest, mitte sellest kuidas ja millise ümberehitusega ja kui seaduslikkult või mitte ning kui praktilise või ebapraktilise eesmärgiga, seda tehakse). Onlydropped EI tähenda kindlat madaldamise viisi, vaid on lihtsalt ühe grupi nimi (venemaal tegutsev grupp keda ühendavad madaldatud ladad)- seega seda enam ei ole see antud teema pealkirjas loogiline.

Mina näen seda samasugusena, kui kusagil venemaal keegi kirjutaks oma põllurallika foorumi teema pealkirjaks "2105 Ladaklubi" (Ma olen täiesti kursis, et kõiki klubide ja asutuste nimedega on võimatu järge ajada)

Kes taahb, saab ehk minu poindist aru, aga ma ei hakka kedagi sundima ennast sellepärast muutma, et ta teisiti mõtleb.
Auto on aus ja ma väga loodan, et veereb kaua :cool:

Mina lõpetan.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

 
tnz kirjutas:Ma just seletasin, et fraas "Onlydropped" ja madaldatud auto ei tähenda mitte kuidagi sama asja. Üks on konkreetne seltskond Venemaalt....
Seltsimees tnz pani ikka erilise feili maha hetkel. Edaspidi võiks nime või selle ebaseadusliku kasutamise üle nurisedes suti eeltööd teha. Justnimelt suure algustähega ja kokku kirjutatult ei ühti see Vene madaldus-skene seltskonna ühenduse nimega. Sealne seltskond kasutab kirjapilti "only dropped" nagu näha siin lingil olevalt logolt või kirjapilti "Only Dropped" nagu näha nende foorumi päisest. Konkreetselt minu auto puhul tähendab Onlydropped täpselt seda, mida ta tõlkes tähendama peab, elik siis originaalset masinat, mida on üksnes veidi madaldatud. Ei ole mul kleepsudega roostet peidetud ega kollaseid lambikesi auto külge riputatud, samuti ei kavatse ma oma auto velgi pedelillaks värvida. See mida Eesti madalauto seltskond minust või mu masinast arvab ei huvita mind karvavõrdki, sest ma ehitan seda ainult endale ja oma soovide ning äranägemise järgi.
Endiselt on päevakorras mu eelmises postituses esitatud küsimus silladetailide vastupidamise kohta veelgi rohkem madaldatud autol.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
Kytt kirjutas:suudaks selgeks teha, ...kuidas LADAt veel madalamaks lastes säilitada sarniiride ja ka rooiotste eluiga..
Esimene käändmik tuleb pöörata 180 kraadi (alumise sarniiri ava ülemisele ja vastupidi) -rooliõlg ja piduriflants tuleb õigesti külge samuti istutada.. Loomulikult tuleb seda teha omal vastutusel. Korra komplekteerisin nii prooviks esisilla - midagi alt ära ei murdunud :)
Nii saab kõvasti rattakallet ja muutub rummu tsenter rattakoopa suhtes kõrgemaks ILMA õõtshoovade ja rooliotste tööasendit rikkumata.

Läbilöögi puks, pole seal kus ta on mitte juhuslikult - kui ratas liigub sellest punktist kõrgemale võib tekkida olukord, kus sillakäiku hakkab piirama hoopis sarniir, mille tagajärjeks on murdunud sarniir/õõts või mõlemad...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Üks kerge viis amordi töökäik õige hoida väikese madalduse juures on esisillas alumistele amordikinnitustele natuke relakat näidata ja teistpidi pöörata, saab ca 35mm madalamale kinnituse. Ise tegin ka nii ja asi toimib:) http://vazikant.users.photofile.ru/phot ... 658540.jpg
Kändude vahel liigeldes võib loomulikult selline lahendus segama jääda..
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Vahepeal siis mingi suvaline muusika autosse visatud, et vaikuses sõitma ei peaks, kuuriall ootavad oma järge karbiliistud, tagavedrud, sigana ja kesklukk ning ukselingid, Cambiks neid vist külge panna ei jõua, sest enamus ajast läheb kahe allpool mainitud "pisiasja" korda tegemiseks.
Täna sain ühe sigadusega hakkama, kuna värskelt soetatud detailil esteetilist välimust pole, siis üks illustratiivne pilt rõhuga auto katusele.
Haters gonna hate
Pilt
Ja et päev ikka täiega asja ette läheks sai maalt ära toodud üks zubrjonok mil viimane ülevaatus oli tosinkond aastat tagasi. Värv koorub, kere tähab lõvasti haamrit ning elekter on kuhugi ära kadunud aga Cambiks peab selle valmis saama, niiet tööd alaku :)
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Nii ei ole vist hea:mad:


IMAG0010 (800 x 479).jpg-thumb.jpg
Vasta