Kuna ennem seda muret ei olnud siis õlipumpa ei hakanud lahti võtma ja läks samuti tagasi nagu oli! Seega pole lahti võtnud!olaaf kirjutas:õlipump on lahti käinud ja reduktsiooniklapiga kõik ok?
21043, Ronn, 1987
21043, Ronn, 1987
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Ausaltöeldes hakkavad need AGA-d üle viskama! Eile lasin mootori ilusti soojaks käija aga ennem seda hakkas sidur imelikku häält tegema. Seda just tühikäigul... kolises. Kui siduri põhja vajutada kadus ära. Õli jookseb nukaraami ja kaane vahelt (sisselaske pool). Sai küll hermeetikuga pandud ja uus tihend aga ikkagi.
Aga mis peamine esimesed 200m on sõidetud ja tossamisest sai lahti.
Aga mis peamine esimesed 200m on sõidetud ja tossamisest sai lahti.
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Järjekordne AGA! Seekord teeme pinnalaotuse ja vaatame iga detaili üle ja survestame kõik ära. See ei ole enam normaalne! Keda huvitab siis seekord on surve jahutusvedeliku kanalites. Imelik on see, et kui paar päeva tagasi sai autoga õue sõidetud ja mootor soojaks lastud siis oli kõik ok ainus viga oli selles, et õliseks muutus. Nüüd aga ei saanud mootorit soojakski. Kergelt leige ja kaane poldi vahelt hakkas vedelikku immitsema! Plokis mõra, plokikaanetihend?
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Plokikaane poldid ulatuvad jahutussärki välja küll! Eks tahaks loota jah et tihend. Mis siin ikka natuke kogume end ja võtame pea uuesti maha.PuZuP kirjutas:Esialgu kahtlusta kõige väiksemat - tihend. Seejärel tuleks otsida viga mujalt. Ma ei tea täpselt Fiati ploki ehitust, aga ega juhuslikult plokikaane poltide augud plokis alt avatud ei ole? Et avatud jahutussärki vms?
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Ei ma mõtlen seda, et kas plokikaane poldi auk on avatud. Ehk siis jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. V8 SB-d on sellised, kus kaanepoldid tuleb tihendava ainega kokku teha, muidu hakkab kaanepoltide vahel välja lekkima. Mitmendat korda muidu viimane tihend vahel on ? Et kas panid viimane kord uue tihendi või jäi vana. Ning mis tihend on? Metall, muu ?
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Jah jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. Mingit ainet vahele ei pannud. Eks võtame lahti, paneme jälle uue tihendi ja vaatame mis saab. Igakord olen pannud uue plokikaanetihendi ka Payen. Seekord läheb Elringi oma, millel puudub silikon äär! Seega kumb oleks parem kas silikon äärega või siis ilma? Teoreetilislet peaks silikoniga ikka parem olema, aga elringi omal puudub?PuZuP kirjutas:Ei ma mõtlen seda, et kas plokikaane poldi auk on avatud. Ehk siis jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. V8 SB-d on sellised, kus kaanepoldid tuleb tihendava ainega kokku teha, muidu hakkab kaanepoltide vahel välja lekkima. Mitmendat korda muidu viimane tihend vahel on ? Et kas panid viimane kord uue tihendi või jäi vana. Ning mis tihend on? Metall, muu ?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Pool sajandit polnud sellist imevigurit nagu silikoon äär ja pidas kenasti.Ronn kirjutas: Jah jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. Mingit ainet vahele ei pannud. Eks võtame lahti, paneme jälle uue tihendi ja vaatame mis saab. Igakord olen pannud uue plokikaanetihendi ka Payen. Seekord läheb Elringi oma, millel puudub silikon äär! Seega kumb oleks parem kas silikon äärega või siis ilma? Teoreetilislet peaks silikoniga ikka parem olema, aga elringi omal puudub?
Kui kaas ja blokk on sirged siis jääb igal juhul pidama see asi.
Parem on loomulikult silikoonäärega tihend.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Järgmine nädal lähen garaazi. Hetkel kopp ees ja hoian sealt eemale . Aga eks võtan ühendust kui lahti võetud ja hakkab uuesti kokku panema.PuZuP kirjutas:Vajadusel saan Sul uue tihendi ka tihendava liimiga üle lasta. Ning kui poldikeermed on ikkagi vedelikuga otseses kokkupuutes, tuleks keermed näiteks liimsilikooniga kokku teha - liiga palju pole vaja panna, nii et keermepõhjad oleks kaetud vähemalt.