see ei ole ronn'i garaasAlgselt postitas: masuurik
OT ,aga kogud numbrimärke?
21043, Ronn, 1987
21043, Ronn, 1987
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Ega suurt midagi vahepeal juhtunud ei ole. Ilmad külmad ja garaazis ei kannata olla. Ei taha radikat ka ööseks tööle jätta. Ootame siis kliima soojenemist et saaks ka talvel garaazis olla . Nipet näpet olen siiski teinud. Tuledel sai ära vahetatud klaasid ja täielikult puhastatud. Alguses oli plaan ka oranzid plastmassid esituledest eemaldada aga kui proovi tegin oli justkui midgai puudu. Panin plastikud tagasi, reflektori ääred värvisin mustaks ja jäin tulemusega päris rahule. Kokku kulus tule klaaside vahetamise peale 6h! Liiga põhjalikult sai vist tehtud . Salongi ventikas sai ka uued kuullaagrid! Varem olid liuglaagri peal aga kuna need kipuvad kriuksuma, siis sai väike modimine tehtud.
Kätt sai harjutatud ka sadulsepa tööd tehes. Hindeks paneksin 3+ viiepalli süsteemis. Päris veatu ei tulnud. Eks tuleb uuesti lahti võtta. Esimene läheb ikka aiataha! Hetkel seisab auto garaazis ja ootab raha, et hüdrauliline käsipidur osta. Ennem ei saa suurt midagi edasi teha.
Kätt sai harjutatud ka sadulsepa tööd tehes. Hindeks paneksin 3+ viiepalli süsteemis. Päris veatu ei tulnud. Eks tuleb uuesti lahti võtta. Esimene läheb ikka aiataha! Hetkel seisab auto garaazis ja ootab raha, et hüdrauliline käsipidur osta. Ennem ei saa suurt midagi edasi teha.
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Tegemist kunstnahaga ja ostetud noortehnikust. Kui kuumaõhu fööniga kuuma anda, siis annab päris ilusti venima ja ei juhtu mustriga midagi. Ühest kohast lasin ainult sulama aga teinekord olen targem. See sai lihtsalt prooviks tehtud. Aega võttis umbes 2h.Algselt postitas: masuurik
Päris veniv.Kes toda müüb ja mitmes suunas venib?
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
6x19x6Algselt postitas: twist
Käetugi jäi täitsa talutav. Aga ehk oskad täpsustada, mis mõõdus kuullaager sinna mootori võllile istus?
See must junn seal on kummist laagripuks, et vähendada vibratsioone. Ja roheline junn korpuse sees on plastmass puks et laager koos kummipuksiga sinna ilusti istuks. Tagumine ventika laager jäi pronksist kuna seal ei ole nii suuri koormusi ja seal oleks ümberehitamist rohkem olnud. Aga teostatav!
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Algselt postitas: lada
Vb rumal küsimus aga milleks hüdrauliline käsipidur tuleb?
Originaal võtab minumeelest päris edukalt rattad plokki, kuid ega ma olen võhik ka selles suhtes.
Auto ise on väga kena, värvitöö tundub väga kvaliteetne, nagu ka kõik muud tegemised selle auto juures.
Edu ja tahaks autot kokkupandult näha.
äkki näitad kuidas originaaliga saad rattad kuival asfaldil plokki kui all näiteks 195/50 r15 normaalne rehv.
teiseks kui sa vaatad ronni auto tunnelist pilte siis sinna originaali ilma ümberehitusteta ei pane kah.
[Muudetud: 20/1/2010 zajetz]
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Pigem on Zajetsi poolt pakutud teine variant selle põhjuseks ja kuna põhjaalt on ka juba kõik üleliigne eemaldatud siis pole enam teist võimalust.
Mõned lisapildid ka siis. Iga detail mis autokülge läheb on kas uus või on vana taastatud ja väga kriitilise pilguga ülevaadatud.
[Muudetud: 20-1-2010 Ronn]
Mõned lisapildid ka siis. Iga detail mis autokülge läheb on kas uus või on vana taastatud ja väga kriitilise pilguga ülevaadatud.
[Muudetud: 20-1-2010 Ronn]
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Reiner kui välja saad anna märkku ... tuleks võtaks stanged ära ja saad autole pilgu peale visata
Ilmad läksid ilusaks ja tekkis kohe tahtmine midagi teha. Suurte külmadega kadus igasugune auto ehitamise isu ära. Kõigepealt sai tagasild liivapritsi viidud. Alt peab ju samailus kõik jääma kui pealt. Armatuuri katsin kõlarikatte riidega ära. Selleks kasutasin spetsiaalset spray liimi. Aega võttis umbes 3-4 tundi. Alguses oli plaanis küll nahatada või katta flokiga aga majanduslikel kaalutlustel jäi see praegu tegamatta. Eks kunagi hiljem! Kindalaeka nahatasin ära. Ma ei teagi miks.. mulle meeldis nii rohkem... moodustab näidikuplokiga tervikliku. Armatuuri keskele - sinna kus on õhuvõtu avad ja kolm hooba sinna tahaks panna teleka. Rohelise taustavalguse vahetan punase vastu! Kevadeks küll valmis ei saa aga ehk Cambiks!
Ilmad läksid ilusaks ja tekkis kohe tahtmine midagi teha. Suurte külmadega kadus igasugune auto ehitamise isu ära. Kõigepealt sai tagasild liivapritsi viidud. Alt peab ju samailus kõik jääma kui pealt. Armatuuri katsin kõlarikatte riidega ära. Selleks kasutasin spetsiaalset spray liimi. Aega võttis umbes 3-4 tundi. Alguses oli plaanis küll nahatada või katta flokiga aga majanduslikel kaalutlustel jäi see praegu tegamatta. Eks kunagi hiljem! Kindalaeka nahatasin ära. Ma ei teagi miks.. mulle meeldis nii rohkem... moodustab näidikuplokiga tervikliku. Armatuuri keskele - sinna kus on õhuvõtu avad ja kolm hooba sinna tahaks panna teleka. Rohelise taustavalguse vahetan punase vastu! Kevadeks küll valmis ei saa aga ehk Cambiks!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ma loodan, et sa tugevdad ringis oleva koha ka ära tagasillal...
muidu võimas mootor ja suured rehvid väsitavad selle koha suht ruttu ära - eriti võttes arvesse, et kännu poolt sul midagi liikuma ei tohiks hakata enam...
kui vaja saab aidata selle väikse asjaga
muidu võimas mootor ja suured rehvid väsitavad selle koha suht ruttu ära - eriti võttes arvesse, et kännu poolt sul midagi liikuma ei tohiks hakata enam...
kui vaja saab aidata selle väikse asjaga
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."