21013 Jonx666 1986
21013 Jonx666 1986
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Nii, vahepeal siis nagu räägitud sai auto madaluse.. Eile esiosa ja täna siis taguosa ka.. Eest maha võetud 3 keerdu, tagant 2 ja auto on nagu kits, sõiduomadusi pole ollagi... Linnas, kynklikul teel yle 30 eriti sõita ei saa.. Väga hoolikalt tuleb valida sõidu joont..
Loo moraal siis, et lada tava amordi ja vedrustuse põhjal madaluse tegemine on mõttetu.. Teadsin seda varem, aga ei uskunud, nyyd on kinnitus olemas..
Mida siis ettevõtta? Tellisin ära niva uued esiamordid, kyb firma toodang. Tegemist siis ikka õli amordiga, vaatan mis saab. Hind oli 350 eek tykk. Pakuti ka gaasikaid 750 eek tykk ja bilsteini toodangust veel lada rally amort 1400 eek tykk..
See oli siis jutt esiosast, tagaosaga on esimene plaan, lada vedrude vahele panna veel sapika vedrud. Need mahuvad täpselt sinna vahele. Vaatan mis tulemus jääb ja ex annan ka tulemustest teada..
Pildil siis auto kus madalaks lastud esialgu ainult esiots + teised veljed kui algul olid
Loo moraal siis, et lada tava amordi ja vedrustuse põhjal madaluse tegemine on mõttetu.. Teadsin seda varem, aga ei uskunud, nyyd on kinnitus olemas..
Mida siis ettevõtta? Tellisin ära niva uued esiamordid, kyb firma toodang. Tegemist siis ikka õli amordiga, vaatan mis saab. Hind oli 350 eek tykk. Pakuti ka gaasikaid 750 eek tykk ja bilsteini toodangust veel lada rally amort 1400 eek tykk..
See oli siis jutt esiosast, tagaosaga on esimene plaan, lada vedrude vahele panna veel sapika vedrud. Need mahuvad täpselt sinna vahele. Vaatan mis tulemus jääb ja ex annan ka tulemustest teada..
Pildil siis auto kus madalaks lastud esialgu ainult esiots + teised veljed kui algul olid
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Siin pildil siis juba nii esiots kui tagaots mõlemad madalad
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Siin pildil sai lisatud valge riba tagaklaasile ja ka kiri selle alla.. Pakun et enamuse meelest väga nõme, minu arust oli ka algul, aga nyyd juba ära harjunud
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Eest ka üks pilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
ja veel üks pilt, kus tagaosa veel endisel kõrgusel
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Võrdluseks, algul ja praegusel hetkel
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tõesti ei hakka valget taastama... aga tänan arvamuse eest.. kriitika on see mis viib edasiAlgselt postitas: viaccess
Auto näeb välja ylekoormatuna, väsinuna...
Kleeps täielik kukesuppi porno!!!!!
Arumaeisaa sul ju yks projekt olemas, vaevalt et hakkad valget originaaliks taastama....
Aga asjast veel niipalju, et antud sõiduk on hetkel lahenduste katsetamiseks sellelele valgele projektile. Enne kevadet ta liikuma ei hakka ja niikaua katsetan erinevad lahendused selle punase peal ära ja kevadel taastub esialgne olukord sellel autol, sest kõik jupid on olemas ja on ka autot millega saaks ka maastikul mütata, kuid antud hetkel see masin selleks ei kõlba enam.. Aga kevadel näeb vana olukorda, senix aga jääb selliseks nagu on. Peaasi et endal hea sõita on
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Vahepeal siis niipalju juhtunud, et autoga sõitnud igapäev ja amort saavutas jälle oma õige töökäigu, enam ei sõitnud nagu kitse seljas.. Aga kõigutas ja õõtsus ikkagi.. Läxin siis poodi ja tellisin ära niva õli amordid firmalt KYB. Täna käisin järgi ja oh imet, sain KYB gaasi amordid õli amordi hinnaga, kuna alles oli ainult üks õli amort.. Hinna võitu siis 900 krooni..
Istallisin need külge, aega võttis natuke alla tunni(vanad amordi kinnitus poldid olid kinni roostetanud).
Tulemus: Auto on endiselt mõnusalt madal, aga õõtsumist ja kõikumist enam ei esine. Esiots on jäik ja stabiilne. Kuna tellisin ainult esiotsa amordid hetkel, siis tagaots endiselt pehme ja ei taha eriti teel püsida..
Aga vaatab mis tulevik toob
Istallisin need külge, aega võttis natuke alla tunni(vanad amordi kinnitus poldid olid kinni roostetanud).
Tulemus: Auto on endiselt mõnusalt madal, aga õõtsumist ja kõikumist enam ei esine. Esiots on jäik ja stabiilne. Kuna tellisin ainult esiotsa amordid hetkel, siis tagaots endiselt pehme ja ei taha eriti teel püsida..
Aga vaatab mis tulevik toob
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Nii, nagu juba viimasel üritusel käiad teavad, suutsin selle masina mootori Rapla kardiraja üritusel kokku jooxutada. Slepis sain koju ja täna siis sai lõpuks mootori vahetus lõpule viidud. Vana mootor siis maha ja valge 01 vana 1,2 mootor peale. Peale panekuga oli parajalt jama, kuna suutsin ära lõhkuda sidurikorvi need plekk ribad. Siis ei läinud käigukast korralikult nuudi otsa ja kui ots läx, siis nuudi lõpuni ikka ei läinud. Lõpux tegin sellised pikad keerme pulgad, mõlemas otsas mutter ja keerasin lihtsalt jõuga kasti mootori külge..
Mootor on siis nüüd ikka 1,2 ja käigukastiks sai lada 5 käiguline ja jälle valge 01 alt Ära vahetasin ka starteri kuna eelmine läx õhtule ja pole jõudnud veel süveneda sellesse.. Väljalase sai uute pükste omanikeks..
Käisin prooviringil ja probleeme valmistas sidur mis on liiga peale keeratud. Teine probleem on see et genekas VIST ei lahe.. Sest starterit ta paarkorda ringiajab ja siis on kõik. Homme võtan need vead ette ja vaatan mis saab
Mootor on siis nüüd ikka 1,2 ja käigukastiks sai lada 5 käiguline ja jälle valge 01 alt Ära vahetasin ka starteri kuna eelmine läx õhtule ja pole jõudnud veel süveneda sellesse.. Väljalase sai uute pükste omanikeks..
Käisin prooviringil ja probleeme valmistas sidur mis on liiga peale keeratud. Teine probleem on see et genekas VIST ei lahe.. Sest starterit ta paarkorda ringiajab ja siis on kõik. Homme võtan need vead ette ja vaatan mis saab
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Küll röövivad alles. KYB gaasikaid saab 310.- tükkAlgselt postitas: Jonx666
Mida siis ettevõtta? Tellisin ära niva uued esiamordid, kyb firma toodang. Tegemist siis ikka õli amordiga, vaatan mis saab. Hind oli 350 eek tykk. Pakuti ka gaasikaid 750 eek tykk ja bilsteini toodangust veel lada rally amort 1400 eek tykk..
Ju siis toovad ettekäändeks asukoha.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Kindel et gaasikaid nii odavalt saad? Mulle pakuti õliamorti samas hinnaklassisAlgselt postitas: RaxoKüll röövivad alles. KYB gaasikaid saab 310.- tükkAlgselt postitas: Jonx666
Mida siis ettevõtta? Tellisin ära niva uued esiamordid, kyb firma toodang. Tegemist siis ikka õli amordiga, vaatan mis saab. Hind oli 350 eek tykk. Pakuti ka gaasikaid 750 eek tykk ja bilsteini toodangust veel lada rally amort 1400 eek tykk..
Ju siis toovad ettekäändeks asukoha.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Sain auto liikuma, mootor töötab, starter töötab, sidur lahutab ja ka genekas laeb.. Tagaakent puhastades jäi pihku kiri tagaaknalt, pooled tähed nüüd puudu ja see kleeps läheb maha võtmisele koos selle valge ribaga mis ka pihta sai... Nüüd hakkab välja tulema madala auto miinus. Selle lume lörstsi ja sopaga jääb igalepoole kinni Täna ei saanud isegi kodu hoovist enam välja, pastel käib all ringi ja pidin teise autoga välja tõmbama.. Aga elus tuleb teha valikud, minu valik oli madal ja jäik auto ning nüüd ise kannatan
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
viga on pigem pidamises kui madaluses...Algselt postitas: Jonx666
Sain auto liikuma, mootor töötab, starter töötab, sidur lahutab ja ka genekas laeb.. Tagaakent puhastades jäi pihku kiri tagaaknalt, pooled tähed nüüd puudu ja see kleeps läheb maha võtmisele koos selle valge ribaga mis ka pihta sai... Nüüd hakkab välja tulema madala auto miinus. Selle lume lörstsi ja sopaga jääb igalepoole kinni Täna ei saanud isegi kodu hoovist enam välja, pastel käib all ringi ja pidin teise autoga välja tõmbama.. Aga elus tuleb teha valikud, minu valik oli madal ja jäik auto ning nüüd ise kannatan
korralik nael alla ja kartulikott pagassi - pole kevadeni pidamismuret kui asfaldil driftima ei hakka...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tol juhul oli asi ikka madaluses, sest karterikaitse oli vastu maad. Aga omaroll oli ka vihmal mis maa pehmeks tegiAlgselt postitas: olaafviga on pigem pidamises kui madaluses...Algselt postitas: Jonx666
Sain auto liikuma, mootor töötab, starter töötab, sidur lahutab ja ka genekas laeb.. Tagaakent puhastades jäi pihku kiri tagaaknalt, pooled tähed nüüd puudu ja see kleeps läheb maha võtmisele koos selle valge ribaga mis ka pihta sai... Nüüd hakkab välja tulema madala auto miinus. Selle lume lörstsi ja sopaga jääb igalepoole kinni Täna ei saanud isegi kodu hoovist enam välja, pastel käib all ringi ja pidin teise autoga välja tõmbama.. Aga elus tuleb teha valikud, minu valik oli madal ja jäik auto ning nüüd ise kannatan
korralik nael alla ja kartulikott pagassi - pole kevadeni pidamismuret kui asfaldil driftima ei hakka...
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Nii täna panin autole alla talvekummid, vahetasin välja kapoti alused bensiini voolikud ja panin uue bensiini filtri. Lisaks sai karbuss uue kiirenduspumba membraani kuna vana ei pidanud ja lekkis. Vahetasin ka väljalaske kollektori kuna seal kaks polti olid murdunud. Samas ka panin uue tihendi, pükste ja kollektori vahele. Eile alustasin veel 06 armatuuri paigaldust, aga asi jäi poolikuks. Sellega tegelen täna edasi, aga asjaga on parajalt jamamist. Näidikute juhtmed on hoopis teised ja teise kohapeal. Parajalt pusimist ja see soojendus hoovastik ei sobi ka kohe kuidagi..
Ja siis üks küsimus? Mis võib viga olla, et masin ei käivitu pärast u 2 tundi seismist. Selline tunne et karbussi ei jõua bensiin. Probleemi lahendus on kapott ülesse tõsta ja kiirenduspumba seda hooba liigutada ja bensiini nagu karpasse pritsida. Aga ei viitsi igakord nii teha ja tahaks teada et kuidas seda viga kõrvaldada ja mis üldse veaks võib olla
Joonas
Ja siis üks küsimus? Mis võib viga olla, et masin ei käivitu pärast u 2 tundi seismist. Selline tunne et karbussi ei jõua bensiin. Probleemi lahendus on kapott ülesse tõsta ja kiirenduspumba seda hooba liigutada ja bensiini nagu karpasse pritsida. Aga ei viitsi igakord nii teha ja tahaks teada et kuidas seda viga kõrvaldada ja mis üldse veaks võib olla
Joonas
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Kusjuures olen ka nii teinud, aga ei anna soovitavat effekti..Algselt postitas: olaaf
no löö ette enne käivitamist gaasiga paar matsu, kui kiirenduspumba pumpamisel läheb
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Löö http://www.autoosad.ee lahti ja näed, et saab odavamalt.Algselt postitas: Jonx666
Kindel et gaasikaid nii odavalt saad? Mulle pakuti õliamorti samas hinnaklassis