21083, atzkarik, 2002
21083, atzkarik, 2002
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
21083, atzkarik, 2002
Auto sai siis soetatud, kuna pidevalt pikad sõidud ja kütus nõnna kalliks läinud..
Kolme aasta jooksul on auto juba kokku vuranud teedel 89000.
Autol all originaal 13" valuveljed, karbi ja koopalaiendid, ja antitiivad taga.
helitehnikat esialgu sees pole peale isetehud võimendi ja ilmselt ei tule ka.
järgmine aasta toob autole nn jõulukingiks digitaalse pardakompuutri ja tuha väljalaske. katalüsaatorist peab esialgu loobuma.
kapotialune jääb esialgu samaks.. peale ostu vahetatud ainult küünlad ja küünlajuhtmed.
pildid ka siis:
[Muudetud: 8-2-2007 olaaf]
[Muudetud: 31-12-2007 olaaf]
Kolme aasta jooksul on auto juba kokku vuranud teedel 89000.
Autol all originaal 13" valuveljed, karbi ja koopalaiendid, ja antitiivad taga.
helitehnikat esialgu sees pole peale isetehud võimendi ja ilmselt ei tule ka.
järgmine aasta toob autole nn jõulukingiks digitaalse pardakompuutri ja tuha väljalaske. katalüsaatorist peab esialgu loobuma.
kapotialune jääb esialgu samaks.. peale ostu vahetatud ainult küünlad ja küünlajuhtmed.
pildid ka siis:
[Muudetud: 8-2-2007 olaaf]
[Muudetud: 31-12-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
esimese asjana vahetatud autol datshik polozenija droselnõi saslonki..
ehk siis gaasipedaali asendi andur
115.- ja mured kadusid..
samuti tuli lõpuks venemaalt kohale täielik samara remondijuhend - osade kataloog (441lk) - esialgse pettumise asemel tuli eile siiras rõõm sisuga tutvudes..
püüan ka olulisemastest asjadest skaneeringud teha aja jooksul..
nüüdseks läbitud 2000km ja käes õlivahetuse aeg.. seega saab auto jõuluks sisse uue õli mis saab olema nagu tavaks valvoline poolsünt..
samuti pean siin aru kas mitte poleks aeg teha väike hado kuur
ehk siis gaasipedaali asendi andur
115.- ja mured kadusid..
samuti tuli lõpuks venemaalt kohale täielik samara remondijuhend - osade kataloog (441lk) - esialgse pettumise asemel tuli eile siiras rõõm sisuga tutvudes..
püüan ka olulisemastest asjadest skaneeringud teha aja jooksul..
nüüdseks läbitud 2000km ja käes õlivahetuse aeg.. seega saab auto jõuluks sisse uue õli mis saab olema nagu tavaks valvoline poolsünt..
samuti pean siin aru kas mitte poleks aeg teha väike hado kuur
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
et siis kevad käes ja autole aeg uuenduskuur teha..
esiteks läheb vahetusse sidurisüsteem eesotsas sidurikettaga:
pildil ka kergemaks treitud hooratas mis samuti vahele läheb
seejärel saab starter uue pendiksi ja harjad (v sbore ):
ning viimaks läheb autole külge ka esipüstakute risttugi
ilus kollane - originaalne toliattist!
ja loodetavasti esmasp-teisip saab kätte ka sportlikud mootorikinnitused...
samuti on juba olemas tuha torukolle ja sumpa taha välja..
loobume kat-i teenustest ning ka teisest lambda andurist.
aju saab veidi piiratud signaali esimesest lambdast ja loodetavasti petab ära
ka aju saab paides väikse uuenduskuuri..
voh
esiteks läheb vahetusse sidurisüsteem eesotsas sidurikettaga:
pildil ka kergemaks treitud hooratas mis samuti vahele läheb
seejärel saab starter uue pendiksi ja harjad (v sbore ):
ning viimaks läheb autole külge ka esipüstakute risttugi
ilus kollane - originaalne toliattist!
ja loodetavasti esmasp-teisip saab kätte ka sportlikud mootorikinnitused...
samuti on juba olemas tuha torukolle ja sumpa taha välja..
loobume kat-i teenustest ning ka teisest lambda andurist.
aju saab veidi piiratud signaali esimesest lambdast ja loodetavasti petab ära
ka aju saab paides väikse uuenduskuuri..
voh
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kKIX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 90
- Liitunud: 06 Sept 2003 12:36
- Asukoht: läänemaa
- Autod: 2106--84a.
- Kontakt:
väga viis auto, nii et ärge päris lajali ka rallitage, aga samas vaadates juba juppe mis vahetusse lähevad on vist raske midagi lubada, pikka vuramist siis teile
ostan 06 esimesi istmeid (musti) ja 06 esi ja tagustanget. txlk@hot.ee
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
see siduri vahetus on küll nn ennetav remont - tsehhis oleks totter jääda teele sidurikettaga
mingiks ralliks ei lähe - valmistume tallinna tänavateks - linnavalitsus lubas see aasta rohkesti kvaliteetauke tänavatel..
õhesõnaga kõik mis autol ära laguneb asendub enam mitte originaal jupi vaid tugevdatud või ralli-sport detailidega..
mingiks ralliks ei lähe - valmistume tallinna tänavateks - linnavalitsus lubas see aasta rohkesti kvaliteetauke tänavatel..
õhesõnaga kõik mis autol ära laguneb asendub enam mitte originaal jupi vaid tugevdatud või ralli-sport detailidega..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kõik remondid peavad olema lõpetataud vähemalt nädal enne pikemat sõitu. See nädal jääb testsõitudeks ja puhkamiseks.Algselt postitas: olaaf
see siduri vahetus on küll nn ennetav remont - tsehhis oleks totter jääda teele sidurikettaga
Kunagi kaukaasiasse minnes otsustasin veel enne ärasõitu alla panna korralikud kummid. Olid nad jah korralikud. 3000km pärast pidin ühe ära viskama. Vanadega oleks kindlasti selle 7000km muretumalt ära sõitnud. Õnneks on grusiinlased kõvad ärimehed. Neil oli ka vene ajal kõike võimalik sebida.
C
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
nii,
jällegi tore nädalavahetus.
kasti mahasaamine oli tükk jebi - tänu Logmanile kes viitsis viljandist kohale tulla ja nii nõu kui ka jõuga abiks olla.
kolmekesi saime asja üpris kiiresti laiali..
esialgsed tulemused olid - hooratas pmst tuksis - ketas täiega sisse söönud vao ning ka hammasvööl olid ilusti hambutud alad neljaks jaotunud..
ligi pool hammastest oli nendes alades ära kulunud sellist asja pole enne näinud.. tuha rääkis, et säherdust asja traktoritel kohanud..
igatahes olin päris rahul, et sai kergem hooratas sebitud.
kokku panime asja paar tundi.. kast läks tänu ketta tsentreerimisvõllile alla ideaalselt.. (sobib klassikalise tsentreerimisvõll! siduriketta nuut on 1:1)
tallinnasse jõudsime täpselt 21:19
tulemustest niipalju, et kiirendus läks ikka konkreetsemaks - mootor jõuab möödasõitu teha ka viiendaga vabalt
kasti sai sisse pandud ka hado - tagasisõites märkasin, et tutav vilin on puudu - jube vaikne oli sõita - alles kodus tuli meelde, et hado sai ju sisse pandud..
esialgu tundub, et asi töötab..
ei tea millest aga ka küttekulu vähenes.. 50km läbimiseks kulus vai 2,9L sõit vihmas 100-110 mõned möödasõidud pidurdamised ja hoovõtud.. keskmine kulu maanteel kulgedes pendeldab talvekummide ja raskete plekkvelgedega 5,4 - 5,9 L vahel.
Katalüsaatoris on pragu kohe päris korralik..
veelkord tänud Tuha ja Logman.
jällegi tore nädalavahetus.
kasti mahasaamine oli tükk jebi - tänu Logmanile kes viitsis viljandist kohale tulla ja nii nõu kui ka jõuga abiks olla.
kolmekesi saime asja üpris kiiresti laiali..
esialgsed tulemused olid - hooratas pmst tuksis - ketas täiega sisse söönud vao ning ka hammasvööl olid ilusti hambutud alad neljaks jaotunud..
ligi pool hammastest oli nendes alades ära kulunud sellist asja pole enne näinud.. tuha rääkis, et säherdust asja traktoritel kohanud..
igatahes olin päris rahul, et sai kergem hooratas sebitud.
kokku panime asja paar tundi.. kast läks tänu ketta tsentreerimisvõllile alla ideaalselt.. (sobib klassikalise tsentreerimisvõll! siduriketta nuut on 1:1)
tallinnasse jõudsime täpselt 21:19
tulemustest niipalju, et kiirendus läks ikka konkreetsemaks - mootor jõuab möödasõitu teha ka viiendaga vabalt
kasti sai sisse pandud ka hado - tagasisõites märkasin, et tutav vilin on puudu - jube vaikne oli sõita - alles kodus tuli meelde, et hado sai ju sisse pandud..
esialgu tundub, et asi töötab..
ei tea millest aga ka küttekulu vähenes.. 50km läbimiseks kulus vai 2,9L sõit vihmas 100-110 mõned möödasõidud pidurdamised ja hoovõtud.. keskmine kulu maanteel kulgedes pendeldab talvekummide ja raskete plekkvelgedega 5,4 - 5,9 L vahel.
Katalüsaatoris on pragu kohe päris korralik..
veelkord tänud Tuha ja Logman.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Ja minu suur unistus - kollane esipüstakute risttugi läks seekord siis Logmanile.. Ei mahtunud see kapotialla nii nagu pidi - oli mõeldud siis karpaga samaarile. Peab uue järgi minema..
Samuti ei õnnestunud starteri remont kuna poest saime valed jupid
See nädalavahetus siis tuleb uued mootori kinnitused paika panna ja uuesti starter maha kookida arvatavasti.
Samuti ei õnnestunud starteri remont kuna poest saime valed jupid
See nädalavahetus siis tuleb uued mootori kinnitused paika panna ja uuesti starter maha kookida arvatavasti.
Roolin nii kuis jaksan
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ka autodel on see tavaline nähtus. Olen mitmel hoorattal hammasvööd teistpidi ja 90kraadi ümber tõstnud. Selle tegemiseks peab olema gaasikeevitus.Algselt postitas: olaaf
ligi pool hammastest oli nendes alades ära kulunud sellist asja pole enne näinud.. tuha rääkis, et säherdust asja traktoritel kohanud..
Minu meelest oli autodel kahe koha pealt hammasvöö kulunud (mitte nelja).
C
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kahe kohapealt rohkem kahe kohapealt vähem.
kohad paiknesid suht sümmeetriliselt.
täna saab mootori kinnitused ka kätte - saab neid installima hakata loodetavasti.
tegelt hakkasin mõtlema, et mis neid ikkagi lõhub.
ebapiisav hambumine?
pendiks ei jõua eest ära liikuda kui mootor juba talle pähe laksab?
imelik asi igatahes.
kohad paiknesid suht sümmeetriliselt.
täna saab mootori kinnitused ka kätte - saab neid installima hakata loodetavasti.
tegelt hakkasin mõtlema, et mis neid ikkagi lõhub.
ebapiisav hambumine?
pendiks ei jõua eest ära liikuda kui mootor juba talle pähe laksab?
imelik asi igatahes.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Sümmeetrilise kulumise põhjus peitub survetaktis. Mootor jääb seisma (peale süüte väljalülitamist hooratta hoog raugeb) harilikult enne survetakti. Sealt hakkab starter teda uuesti kruttima. See toimubki tavaliselt kahe survetakti (ühe pöörde peale) ees. Sellepärast kaks kohta rohkem kulunud (pendiksi hambumise kohad). Ju on siis teise kahe koha peal ka midagi raskemat ees, et sealt ka natuke kulutab.Algselt postitas: olaaf
tegelt hakkasin mõtlema, et mis neid ikkagi lõhub.
ebapiisav hambumine?
Nii, et imelikku pole midagi. Kõik normaalne kulumine. Tihti käivitatavatel autodel rohkem, maanteel kulgejatel vähem.
C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No ütlesin Olkule sama ,et liiga palju "starterdatud" ,justkui masinat oleks kasutatud tihedalt eri poodides käimiseks. Teine "linnaauto" omadus oli näha siduri pealt ,kus korvi plaat oli kah päris hästi kulunud. Samas aga esipiduri kettad olid väga kenad. Vahetatud?
Hammasvöö ei ole väga tugevast materjalist tehtud. Mu langetajal sai samuti paar aastat tagasi uue kandi peale keeratud. Seal sama asi ,et teinekord viskab saeketti mitu korda tunnis maha ,eriti kui mingit rämpsu saed. Alati peab selleks mootori seisma jätma. No saab ka seiskamata hakkama ,aga iga mees ei viitsi jännata ja nii ongi starteril päris tugev töökoormus. Hea ,kui turbo jahutamisekski aega leitakse . Eriti jama on suvel ,kui pumbad kuumad ja kolvid jämedamad.
Hammasvöö ei ole väga tugevast materjalist tehtud. Mu langetajal sai samuti paar aastat tagasi uue kandi peale keeratud. Seal sama asi ,et teinekord viskab saeketti mitu korda tunnis maha ,eriti kui mingit rämpsu saed. Alati peab selleks mootori seisma jätma. No saab ka seiskamata hakkama ,aga iga mees ei viitsi jännata ja nii ongi starteril päris tugev töökoormus. Hea ,kui turbo jahutamisekski aega leitakse . Eriti jama on suvel ,kui pumbad kuumad ja kolvid jämedamad.
Auto suht vähe meie käes olnud veel, seega ei oska eriti kommenteerida seda siduri kasutust ja pridurite vahetust. Niipalju kui teame, siis autol enamus osad veel tehase stock.
Aga eks vähehaaval saab asju ära vahetatud kuna auto ikkagi juba 3a teedel vuranud.
Eks nüüd saigi alguse sisse tehtud ja palju tööd ootab veel ees, sest parem ennetada vigu kui asi päris hulluks lasta minna
Aga eks vähehaaval saab asju ära vahetatud kuna auto ikkagi juba 3a teedel vuranud.
Eks nüüd saigi alguse sisse tehtud ja palju tööd ootab veel ees, sest parem ennetada vigu kui asi päris hulluks lasta minna
Roolin nii kuis jaksan