Bohse Safari (Lada), markoj, 1993
Postitatud: 02 Mär 2020 19:55
Nagu Lada Samara Funi teema lõpus sai läbi "Viimse reliikvia" teksti viidatud, siis püha üritus ei lõppe. Kuigi must Fun sai müüdud, siis põhjuseks oli, et ma pidin endale hankima ehtsa Bohse Safari. Hispaanias saabus üks selline müüki ning ma leidsin, et sünnipäevakingiks on see auto ainuvõimalik valik.
Ma tunnistan ausalt, et Hispaaniast auto ostmine tundus algul veidi keeruline ja ka müüja ei äratanud suurt usaldust, kuid õnneks osutus ta tõsiseks youngtimerite müüjaks ning peale paari nädalast emailide saatmist sai tehing tehtud. Ükski Eesti transpordifirma, kust pakkumist küsisin, polnud nõus autot Hispaaniast ära tooma, kuid müüja abiga sai ta toimetatud Prantsusmaa-Saksa piiri lähedale. Sealt võttis transpordi enda peale mobile24.ee. Kui teil on Saksamaalt või selle lähedusest auto Eestisse saada, siis julgen neid soovitada. Hind mõistlik ja suhtlemine väga korrektne.
Täna sai siis auto arvele võetud, jälle peab kiitma Maanteeameti teenindust, vormistamine käis üllatavalt kiirelt ja lihtsalt, kuigi see on esimene sellise mudelinimega auto Eestis.
Lühidalt autost - auto ametlik nimetus on Lada Bohse BDS ja väljalaske aasta on 1993. Mootoriks on 1100 cm3 ja 39 kw bensiini neelaja, katalüsaator puudub.
Autol on kõik, mida mul ühelt Bohselt vaja on - ehtne tehase VIN kood ja System Porsche kirjadega mootor
Bohse eelnevast ajaloost on teada, et kuni 2002 oli ta Šveitsis ja siis sattus Hispaaniasse, kus tal on olnud paar omaniku. Läbisõit on 11900 km juures ning see tundub õige olevat.
Tehniliselt on ta üldiselt korras, kuid vajab hella hoolt ja kõigi vedelike vahetust. Väikestest värvitöödest pääsu ei ole, sest tüüpiliselt lõunamaadele on teda mõnestki kohast kriibitud. Rooste praktiliselt puudub, kuid mitmedki kummiosad on kuuma ja ajaga järgi andnud.
Mõned pildid ka autost treileril, mootorist, tehasesildist ja üks ilupilt ka lumehange taustal.
Mõnes järgmises postituses teeks ülevaate huvitavamatest detailidest, mis sellest autost teevad tõelise Bohse.
Ma tunnistan ausalt, et Hispaaniast auto ostmine tundus algul veidi keeruline ja ka müüja ei äratanud suurt usaldust, kuid õnneks osutus ta tõsiseks youngtimerite müüjaks ning peale paari nädalast emailide saatmist sai tehing tehtud. Ükski Eesti transpordifirma, kust pakkumist küsisin, polnud nõus autot Hispaaniast ära tooma, kuid müüja abiga sai ta toimetatud Prantsusmaa-Saksa piiri lähedale. Sealt võttis transpordi enda peale mobile24.ee. Kui teil on Saksamaalt või selle lähedusest auto Eestisse saada, siis julgen neid soovitada. Hind mõistlik ja suhtlemine väga korrektne.
Täna sai siis auto arvele võetud, jälle peab kiitma Maanteeameti teenindust, vormistamine käis üllatavalt kiirelt ja lihtsalt, kuigi see on esimene sellise mudelinimega auto Eestis.
Lühidalt autost - auto ametlik nimetus on Lada Bohse BDS ja väljalaske aasta on 1993. Mootoriks on 1100 cm3 ja 39 kw bensiini neelaja, katalüsaator puudub.
Autol on kõik, mida mul ühelt Bohselt vaja on - ehtne tehase VIN kood ja System Porsche kirjadega mootor
Bohse eelnevast ajaloost on teada, et kuni 2002 oli ta Šveitsis ja siis sattus Hispaaniasse, kus tal on olnud paar omaniku. Läbisõit on 11900 km juures ning see tundub õige olevat.
Tehniliselt on ta üldiselt korras, kuid vajab hella hoolt ja kõigi vedelike vahetust. Väikestest värvitöödest pääsu ei ole, sest tüüpiliselt lõunamaadele on teda mõnestki kohast kriibitud. Rooste praktiliselt puudub, kuid mitmedki kummiosad on kuuma ja ajaga järgi andnud.
Mõned pildid ka autost treileril, mootorist, tehasesildist ja üks ilupilt ka lumehange taustal.
Mõnes järgmises postituses teeks ülevaate huvitavamatest detailidest, mis sellest autost teevad tõelise Bohse.