20. leht 20-st

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 21 Veebr 2024 15:02
Postitas atzkarik
UP.

Panen siis lubatud pildid uuest väljalaskest.
Väljalase_1.jpg
Väljalase_1.jpg (103.06 KiB) Vaadatud 7657 korda
Väljalase_2.jpg
Väljalase_2.jpg (96.25 KiB) Vaadatud 7657 korda
Väljalase_3.jpg
Väljalase_3.jpg (98.29 KiB) Vaadatud 7657 korda
Nüüd siis kapotiall peaaegu kõik asjad kinnitatud ja oma koha leidnud.
Kapotialune_21.02.2024.jpg
Kapotialune_21.02.2024.jpg (182.75 KiB) Vaadatud 7657 korda
Ning kohe kohe teeb uus mootor oma esimese turtsatuse :)

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 21 Veebr 2024 22:50
Postitas VäikeMägilane
atzkarik kirjutas: 21 Veebr 2024 15:02
Ning kohe kohe teeb uus mootor oma esimese turtsatuse :)
Väga viis!

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 22 Veebr 2024 16:29
Postitas Hulkur
Käigukasti juurest sumpat ei toeta?
Kummipuksikud jäävad alles tagapüti juures hoidma... Enne tagusilda põlevad lahti.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 23 Veebr 2024 00:30
Postitas Pets
Kui juba sumpsijuttudeks läks. Tekkis pärast sukka oleva koonusklambriga seoses üks mõte:
Kuivõrd remonditav see katsetevahelisel tehnohoolde ajal on? Tean omast käest, et see on mõnus klamber kasutada selle hetkeni kui kõik ideaalselt kokku istub. Kas ta pärast mõnelt kivilt paugu saamist lekkima hakkab või laiali ei pudene?

Püüan lihtsalt kaasa mõelda, et eesseisvatel rallidel kõik libedalt kulgeks. Edu koera saba ületamisel!

Edit: kui liide põhjakaitse varju jääb siis pole ilmselt muret...

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 23 Veebr 2024 10:46
Postitas atzkarik
Hulkur kirjutas: 22 Veebr 2024 16:29 Käigukasti juurest sumpat ei toeta?
Kummipuksikud jäävad alles tagapüti juures hoidma... Enne tagusilda põlevad lahti.
Sinna jah tuleb veel midagi mõelda, kas siis ka kummi puksid nagu taga või midagi muud aga seal natuke probleem ,et seal läheb väga kuumaks asi.

Pets kirjutas: 23 Veebr 2024 00:30 Kui juba sumpsijuttudeks läks. Tekkis pärast sukka oleva koonusklambriga seoses üks mõte:
Kuivõrd remonditav see katsetevahelisel tehnohoolde ajal on? Tean omast käest, et see on mõnus klamber kasutada selle hetkeni kui kõik ideaalselt kokku istub. Kas ta pärast mõnelt kivilt paugu saamist lekkima hakkab või laiali ei pudene?

Püüan lihtsalt kaasa mõelda, et eesseisvatel rallidel kõik libedalt kulgeks. Edu koera saba ületamisel!

Edit: kui liide põhjakaitse varju jääb siis pole ilmselt muret...

Natuke nii ja naa on jah see esimene koonus klamber. Jäi selline selle pärast, et proovisin säilitada seda ,et saaks vana väljalaske vajatusel lihtsalt tagasi panna. Siiani ei ole olnud sellega probleeme ning lahti vaja seda võtta ainult siis kui peaks olema vajadus kollektorit küljest saada. Kasti saab niisama alt kätte. Aga eks elu näita kas vahetan ka ühel hetkel selle välja või mitte.

Põhjakaitse ole vist jah natuke veel madalamal.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 23 Veebr 2024 22:25
Postitas RRisto
Mina kuumust ei kardaks. Pigem seda, et kui saab veits pihta, siis teeb need puksid katki ja kukub alla. Lekkimine veel katkestama ei ole küll kedagi pannud :) Aga mul oli vana sumps ikka väga koledalt all ning "rippus" ... ei olnud tal häda midagi, aga oli metallist kinnitustega kere küljes, ülesõitudel oli veits rohkem vibratsiooni, aga katsetel see ei mängi väga rolli ;) mina ütleks, et pohh ... peaasi, et katsel/ülesõidul alt ära ei kuku .. järgmise saab juba parema.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)

Postitatud: 07 Mär 2024 09:10
Postitas atzkarik
Tänast postitust alustame sõnadega TA ELAB!

Väike tõestus ka sellest. Esimene käivitus 06.03.2024

Siin kohal veelkord tänud Zajetz-ile kes valmistas/modis päris palju alumiinium detaile sellele mootorile ning ka Hendule kes läpaka kaenlasse võttis ja tuli vaatas arvutist ,et esimene käivitus ikka hästi läheks!

Nüüd mureks jäänud veel kaua oodatud esisild mis peaks lähipäevadel lõpuks saabuma. Ning siis saab juba esimesed ringid teha.