14. leht 20-st
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 18 Veebr 2020 20:30
Postitas VäikeMägilane
jah
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 21 Veebr 2020 11:30
Postitas atzkarik
Mootor koos ja mahlad sees. Väljalase täies pikkuses all, lamda ja EGT küljes. Siit ka küsimus kas EGT anduri juhtmele tohib vahele panna lisa pistikut? Probleem selles, et kui ei tohi panna siis selleks , et väljalaske kollektorit küljest ära võtta tuleb EGT juhe täises pikkuses (2m) sellega kaasa. Kui ei soovi andurit kollektorist välja võtta (mida arvatavasti ei soovi sest tavaliselt igasuguseid selliseid mutreid lahti saada on ebameeldivalt raske ja aja kulu) Kui tohiks panna lisa pistiku siis teeks põhja alla ühenduse ning elu läheks lihtsamaks saaks sealt lahti võtta.
Andur selline.
- vems-egt-szenzor.jpg (178.81 KiB) Vaadatud 13836 korda
Üks pilt ka kapotialt, et meelest ei läheks milline kollektor oli kuna praeguseks hetkeks on ära peidetud juba kuumakaitse pleki alla.
- Sisselase_küljes.jpg (184.29 KiB) Vaadatud 13836 korda
Lisaks leitud ka esimene ehitus viga, paisupaak oli vales kohas (liiga madalal). Mahlasid sisse valades täitus paisupaak aga radiaator jäi veel tühjaks. Aga mis seal ikka kolisin paisupaagi uute kõrgemasse kohta. Ning üks pilt ka milline praegu kapotialt välja näeb.
- Mahlad_sees.jpg (202.04 KiB) Vaadatud 13836 korda
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 21 Veebr 2020 12:24
Postitas twist
Saab jätkata.
VEMS müüb isegi õigeid pistikuid selleks:
https://shop.vems.hu/catalog/thermocoup ... -p-84.html
Ükski teine pistik kahjuks ei sobi, kuna viib anduri kalibratsiooni paigast ära.
Mina hoiaks selle pistiku veel igasugustest VR ja süüte/pihusti juhtmetest eemal.
Ja isiklikult eemaldaks selle mehaanilise kütuserõhu näidiku pärast dünos häälestamist.
Liiga palju tean situatioone, kus need on lekkima hakanud või üldse aatomiteks purunenud ja mootori kütusega üle kastnud. Isegi kui pole otseselt mootori külge kinnitatud, põhjustavad need probleeme.
Sinna kella avasse on mugav paigaldada seesama rõhuandur, mis praegu kolmikuga vooliku vahele on ühendatud.
Mõlemad peaks 1/8 NPT keermega olema.
+ lisaks saad potentsiaalseid lekkekohti vähemaks:)
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 21 Veebr 2020 13:03
Postitas atzkarik
twist kirjutas:Saab jätkata.
VEMS müüb isegi õigeid pistikuid selleks:
https://shop.vems.hu/catalog/thermocoup ... -p-84.html
Ükski teine pistik kahjuks ei sobi, kuna viib anduri kalibratsiooni paigast ära.
Mina hoiaks selle pistiku veel igasugustest VR ja süüte/pihusti juhtmetest eemal.
Ja isiklikult eemaldaks selle mehaanilise kütuserõhu näidiku pärast dünos häälestamist.
Liiga palju tean situatioone, kus need on lekkima hakanud või üldse aatomiteks purunenud ja mootori kütusega üle kastnud. Isegi kui pole otseselt mootori külge kinnitatud, põhjustavad need probleeme.
Sinna kella avasse on mugav paigaldada seesama rõhuandur, mis praegu kolmikuga vooliku vahele on ühendatud.
Mõlemad peaks 1/8 NPT keermega olema.
+ lisaks saad potentsiaalseid lekkekohti vähemaks:)
See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !
Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole.
Kell ja rõhuandur täiesti erinevate keermetega, muidu oleks saanud kohe ka rõhuanduri, regulaatori külge panna, üks väljund auk veel olemas.
See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinaks.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 21 Veebr 2020 15:53
Postitas twist
atzkarik kirjutas:
See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !
Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole.
Nt. siit:
http://thesensorconnection.com/applications/faq.shtml
Kaabli kumbki polaarsus on erinevatest metallidest, päris suvalist lamedate klemmidega pistikut sinna panna ei saa.
See konkreetne pistik on mõeldud just EGT anduri ühendamiseks, seega ma julgeks väita, et see on ikka midagi rohkemat kui labane "kruviklemm".
Tegelikult saab ka lihtsalt EGT anduri hülsi lahti keerata ja pulga välja tõmmata, kui on vaja väljalaset eemaldada. Kõik on ju roostevabast, tuleb lihtsalt normaalse keraamilise määrdega asju koostada
atzkarik kirjutas:
See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinakas.
Kui FPR ise hiinakas, siis võiks tõesti vähemalt normaalse kella panna, millel mõõteviga väiksem kui 0,5bar.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 21 Veebr 2020 21:17
Postitas atzkarik
twist kirjutas:atzkarik kirjutas:
See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !
Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole.
Nt. siit:
http://thesensorconnection.com/applications/faq.shtml
Kaabli kumbki polaarsus on erinevatest metallidest, päris suvalist lamedate klemmidega pistikut sinna panna ei saa.
See konkreetne pistik on mõeldud just EGT anduri ühendamiseks, seega ma julgeks väita, et see on ikka midagi rohkemat kui labane "kruviklemm".
Tegelikult saab ka lihtsalt EGT anduri hülsi lahti keerata ja pulga välja tõmmata, kui on vaja väljalaset eemaldada. Kõik on ju roostevabast, tuleb lihtsalt normaalse keraamilise määrdega asju koostada
atzkarik kirjutas:
See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinakas.
Kui FPR ise hiinakas, siis võiks tõesti vähemalt normaalse kella panna, millel mõõteviga väiksem kui 0,5bar.
Tänud info eest, seda vaja oligi! Ehk hakkan EGT andurit kollest väljavõtma, pistik põhja all võib ära unustada.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 29 Apr 2020 21:09
Postitas atzkarik
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 30 Apr 2020 01:01
Postitas VäikeMägilane
Enne esimest etteastet EMVs, soovitaks soojalt minna metsa ja teha 20-30km autoga harjumise ja testimise kilomeetreid. Võin viina vahele panna, et miskit ütleb üles või ei sobi:)
Kuid - väga vahva, et asi niikaugele jõudnud on, tublid!!!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 30 Apr 2020 10:58
Postitas atzkarik
VäikeMägilane kirjutas:Enne esimest etteastet EMVs, soovitaks soojalt minna metsa ja teha 20-30km autoga harjumise ja testimise kilomeetreid. Võin viina vahele panna, et miskit ütleb üles või ei sobi:)
Kuid - väga vahva, et asi niikaugele jõudnud on, tublid!!!
Plaanis on nii metsavahel proovida kui ka esimeseks ralliks kas sprint või rahvaralli , et lapse vigu leida. EMV-l lapsevigu otsida on natuke kallis aga mida ei ole seda ei ole
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 04 Mai 2020 16:45
Postitas reiner
Hea töö!
Düno rullidel ka juba käidud?
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 06 Mai 2020 17:42
Postitas atzkarik
reiner kirjutas:Hea töö!
Düno rullidel ka juba käidud?
Ei veel aga kui mingid numbrid tulevad annan teada
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 08 Mai 2020 20:55
Postitas atzkarik
Tänasest on siis Eesti liiklusregistris juures üks võistlussõiduk numbrimärgiga SP 0535
- 96534143_1669604683191955_2775859284917878784_n.jpg (161.53 KiB) Vaadatud 12136 korda
- 96252215_576879969616253_2888959440407494656_n.jpg (166.08 KiB) Vaadatud 12136 korda
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 10 Mai 2020 15:52
Postitas raigovilbiks
atzkarik kirjutas:Tänasest on siis Eesti liiklusregistris juures üks võistlussõiduk numbrimärgiga SP 0535
96534143_1669604683191955_2775859284917878784_n.jpg
96252215_576879969616253_2888959440407494656_n.jpg
Oli see nüüd siis 5 viina w ?
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 11 Mai 2020 09:46
Postitas atzkarik
raigovilbiks kirjutas:atzkarik kirjutas:Tänasest on siis Eesti liiklusregistris juures üks võistlussõiduk numbrimärgiga SP 0535
96534143_1669604683191955_2775859284917878784_n.jpg
96252215_576879969616253_2888959440407494656_n.jpg
Oli see nüüd siis 5 viina w ?
Viina seekord ei olnud oli oopis selline assortii numbrimärgi sisse leotamiseks
- 96089542_532870834073111_2942523497974333440_n.jpg (146.14 KiB) Vaadatud 11888 korda
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 11 Mai 2020 14:51
Postitas VäikeMägilane
Covid-19 vaktsiin?
Edu masinaga ja tehke ristsed ka ära - ootame muljeid!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 26 Mai 2020 18:53
Postitas atzkarik
EAL-ist saadud linnaluba, ehk hakkab mootori ja liikuvate osade sissesõit. Kolmapäeval ja neljapäeval võib näha siis harjumaal autot tavaliikluses liikumas.
Üldjoones auto valmis! Ainult kolm ja pool aastat läks siia punkti jõudmiseks
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 26 Mai 2020 23:35
Postitas VäikeMägilane
Mine käi TKTKs ka ära, peale sissesõitu.
mis see linnaluba endast kujutab - piisas teada andmisest või tuli mingi põhjalikum protsess läbida?
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 27 Mai 2020 10:29
Postitas atzkarik
VäikeMägilane kirjutas:Mine käi TKTKs ka ära, peale sissesõitu.
mis see linnaluba endast kujutab - piisas teada andmisest või tuli mingi põhjalikum protsess läbida?
Edasine plaan siis peale sissesõitu. Kõikide õlide vahetus (mootor, KK, tagasild) ning siis ES Racing-use rullidele kus hakkame nukka keerama ja viimast häälestust ajule tegema.
Linnaluba kujutab endast paberit kus kirjas, et tohin tänavaliikluses liigelda mootori ja liikuvate osade sissesõiduks. Linnaloa saamiseks tuleb auto ja juhi andmed saata EAL-i lisaks lisada ka koht kus sissesõitu tehakse. Loa saamis protsess küllaltki lihtne saab meili teel kõik aetud.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 27 Mai 2020 12:47
Postitas RRisto
Palju kilomeetreid plaanis sissesõidule teha?
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Postitatud: 27 Mai 2020 13:04
Postitas atzkarik
RRisto kirjutas:Palju kilomeetreid plaanis sissesõidule teha?
Ega kes neid Km teab ( odomeetrit ei ole ju ) sõidab nii palju kui jõuab.