2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 303
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas RRisto »

Kas kuhugile testile/rajapäevale vms ei ole plaanis minna?
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 727
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

RRisto kirjutas: 02 Juun 2021 00:35 Kas kuhugile testile/rajapäevale vms ei ole plaanis minna?
Praegu plaanis roolisüsteem ümberehitada kuna ikka ilma latita ei saa.

Aga hoian kõrvad/silmad lahti kui peaks olema mingi test siis hea meelega võtaks osa. Kui ka ise kuuled anna teada ;)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 727
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

UP

Mis siis ka vahepeal tehtud.

Auto saanud endalel täiesti uue esisilla. Jämedamad, tugevamad ja laiema rööpmega õõtsad, uue sillatala, sarniirid ning suur muutus ,et loobusime originaal roolisüsteemist ning nüüd kasutusel lattrool.
Esisild_uus.jpg
Esisild_uus.jpg (163.76 KiB) Vaadatud 937 korda
Rooli_gardaan.jpg
Rooli_gardaan.jpg (139.55 KiB) Vaadatud 937 korda
Esmamulje väga hea tuli juurde nii pöörde nurka kui ka rool on täpsem aga eks lõplik tõde selgub siis kui sillapingis ära käidud.

Lahentatud ka probleem ,et sillapolte pole väga kaubandus võrgust saada ning neid üksikuid mida seal saada on kipuvad juba tänav sõidus kõveraks minema, kuna on toodetud täiesti tundmatust materjalist. Probleemi lahenduseks sai lastud teha kroom42 molubteemist nii jämedad poldid kui võimalik. Eks testime ära ja eks aeg näitab kas õigustavad ennast. Neid on vähemalt saada ning teada ka materjal.
Sillapolt.jpg
Sillapolt.jpg (187.63 KiB) Vaadatud 937 korda
Lisaks saanud väljalaske kollektor endale keraamilist töötluse. Mille tulemusena peaks mootoriruumis vähenema temp. ning ka kollektori koda ei lähe enam nii soojaks. Siin kohal tänud PuZuP-ile kes selle teostas.
Väljalase_töödeldud_2.jpg
Väljalase_töödeldud_2.jpg (192.64 KiB) Vaadatud 937 korda
Väljalase_töödeldud_1.jpg
Väljalase_töödeldud_1.jpg (169.24 KiB) Vaadatud 937 korda
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!
m
Märt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 20 Dets 2018 14:35
Autod: 21072

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas Märt »

Kust kaudu selle roolilati "süsteemi" tellisid ja kuidas postikulud olid? Muidu vahva ehitamine, edu!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 727
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

Märt kirjutas: 13 Juul 2021 20:23 Kust kaudu selle roolilati "süsteemi" tellisid ja kuidas postikulud olid? Muidu vahva ehitamine, edu!
Osa venemaalt ning osa männiku laiali garage engineering, ehk sellist komplekti ei olegi saada kaubandusvõrgust.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 727
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

UP
Auto saanud siis esimesed ristsed ehk osaletud Rapla Rallil, läbitud esimesed 100+ kiiret km. Tehnikaga tuleb jääda väga rahule. Suuri probleeme ei olnud. Kui välja arvata pisiviga ,et gardaan käis hüppest maandumisel vastu turvarihma polti. Ralli ka ei teinud esmapilgul autole väga liiga ainult kolmandal katsel oli tee nii halb, et viskas auto õhku ja maandumine toimus suures augus esisillale eest suunas. Maandumise pauk oli nii kõva ,et aknaluugi siinid lõi puruks ja akna luugid lendasid vastu ükse raami. Lisaks lõi see pauk sarniiri poltide mutritel keerme maha. ( Karbiga ning vana esisillaga oleks arvatavasti see pauk meie ralli lõpetanud aga sellega mis sai tehtud tulime ilusti lõpuni ning ka rool on enamvähem sirgelt peal.) Aga selline see ralli on!
Klubi_3.jpg
Klubi_3.jpg (196.6 KiB) Vaadatud 211 korda
Klubi_2.jpg
Klubi_2.jpg (172.7 KiB) Vaadatud 285 korda
Klubi_1.jpg
Klubi_1.jpg (256.23 KiB) Vaadatud 285 korda
Rapla ralli lõpptulemuseks jäi siis üldi 40. ja oma klassi 9. koht.
Klubi_3.jpg
Klubi_3.jpg (271.16 KiB) Vaadatud 285 korda
Õnnelikud lõpetajad enne finiši poodiumi. Kuna seatud eesmärgid said kuhjaga täidetud milleks olid!
*Lõpetada Ralli.
*Koguda kiireid km-e.
*Harjutada koostööd.
*Õppida autot tundma.
*Olla mitte viimased.

Siinkohal mainiks ära ,et neljast startinud ladast lõpetas kolm ning lõpetanud ladatest olime kokkuvõttes teisel kohal :)

Nüüd siis tuleb tehnika ülevaadata ning leitud vead parandada ja hakkata mõtteid seadma Lõuna-Eesti ralli poole.
Viimati muutis atzkarik, 01 Aug 2021 22:43, muudetud 1 kord kokku.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!
v
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1305
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva 1.7, VFTS 1.7
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Väga tublid ja hea massin, et sellise raske ralli vastu pidas!
Festina lente!
Kasutaja avatar
Thor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 10 Okt 2009 10:59
Asukoht: Saue
Autod: 2105 #7

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas Thor »

Lisan ka paar pilti (tehtud mu sõbra poolt)

Pilt
Pilt
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
Vasta