2108, m6mm, Rallikross
2108, m6mm, Rallikross
Eile sai esimesed ~40ringi kiiret sõitu tehtud Ohekatku krossirajal:). Tehnika pidas hästi vastu, auto mootor peaks olema nüüd heas seades (Matzz oli terve aja kõrvalistmel ja jälgis arvutist aju tööd:P). Testisin uut kiivrit koos raadiosidega, minul oli kuuldavus super! Nüüd on vaja võidelda natuke tolmu salongi sattumise vastu. Lisaks erinevad põhjakaitsmed, porilapid vaja paigaldada. Homme värvib Elts kapoti ja esitiivad. Igal juhul on olukord suht ok, nädala pärast algab selle aasta hooaeg Elvas.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Keemise jama oli tõenäoliselt tingitud rikutud radiaatorist ja vähesest pingest. On ju auto ventilaatorit mõeldud töötama 12,3 ja ülesse poole. Meil oli selline pinge aga ainult hooldest välja sõites. Rajal kukkus ta ilmselt juba sinna 11,5 peale kui mitte madalamale. Ventilaatori efektiivsus on aga juba "katastroofiliselt" langenud 12 V juures. Pealegi asendus originaal vent kahe vähe võimsama vendiga. Ei usu, et probleeme jahutusega enam tekib. Juhul muidugi kui kõik asjad toimivad.
Autol nina värvitud. Elts alustas eile õhtul, aga kuna õhtu läks külmaks ja krunt ei kuivanud, tuli täna hommikul Walter ja värvis nina lõpuni. mootori temperatuuriga on hetkel nii, et kui hoida ventikaid töös, siis temp kukub liiga ära ~70C. Seega on lahendus panna ventikaid juhtima aju. Siis on võimalik käima ja kinni lülitust vastavalt vajadusele muuta. Hetkel on suurim puudujääk mootori temperatuuri kuvamisel, aga küll matzz ja hendu midagi välja mõtlevad!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Huvitavad loomad tänavu seal krossis:
Rebane
Karu
Kurg
Luts
Aegu näeb siit vist:
http://www.mylaps.com/en/events/895173
siiani püsib masin vist ühes tükis ja sõit edeneb, edu!
Upitus: kui ma sellest keerulisest tulemuste rägastikust õigesti aru sain, siis tubli 6.koht?
Muljed?
Rebane
Karu
Kurg
Luts
Aegu näeb siit vist:
http://www.mylaps.com/en/events/895173
siiani püsib masin vist ühes tükis ja sõit edeneb, edu!
Upitus: kui ma sellest keerulisest tulemuste rägastikust õigesti aru sain, siis tubli 6.koht?
Muljed?
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Krossis vist neid aegasid natuke kohatu võrrelda (mees mehe vastu sõitudes just) - kui edu sees või püüda midagi pole, mis sa seal ikka kühveldad:)?france2 kirjutas:Võrreldes aegu ,väga hõisata kah pole. Samas koht hea. Tehnika pidas vastu seegi hea! Hea algus hooajale! Edu!
vat rallis....on teine lugu
Festina lente!
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Nii ja naa, aga tõesti Kulbilohu rajal praktiliselt möödasõidu võimalused puuduvad, kui just väga suur võimsuste vahe ei ole. Eelmine aasta suutis näiteks Kask 4 ringi enda taga autosid kinni hoida, kuigi esimene rehv tal lõhkenud oli. Lõpuks lükati ta lihtsalt jõuga eest. Seega võib aega mõjutada strateegia, millal jokkerile lähed ja kelle taha sa pärast kinni jääd. Samas tuleb tunnistada, et Imre 1,4 jääb kuivale Kulbilohu rajale natuke lahjaks ja samuti ei meeldi ka juhile endale rada. Märjal rajal oleks meil seal rohkem võimalusi. Samuti ei ole vedrustus veel nurga kaaludega paika keeratud. Tagumiste rataste vahe oli pea 40 kg, mis on väga suur vahe. Õnneks auto ise üpris kaalus, kuigi juurde sai keeratud täiendustega päris omajagu kilogramme. Auto kaalus 878 kg sõitma minnes ja rajalt maha tulles oli 876 kg. On veel kergeid detaile, mis ootavad garaazis riiulil, et auto küljest raskemad välja vahetada.
Kui Imre auto tehnika pidas, siis kahjuks Arturil otsustas kolb koos kepsu, plokikaane tükiga ja osaga plokist sündmuskohalt lahkuda. Vast Artur ise kirjutab oma teemas täpsemalt.
Samas sai Imrega täna kõneldud ja mootor on piisavalt võimas, et praegusest rehvist väheseks jääb. Tuleb ilmselt 15 tolli peale ümber kolida, saab laiema rehvi alla panna, samas ratta kogukõrgus väga palju ei muutu.
Kui Imre auto tehnika pidas, siis kahjuks Arturil otsustas kolb koos kepsu, plokikaane tükiga ja osaga plokist sündmuskohalt lahkuda. Vast Artur ise kirjutab oma teemas täpsemalt.
Samas sai Imrega täna kõneldud ja mootor on piisavalt võimas, et praegusest rehvist väheseks jääb. Tuleb ilmselt 15 tolli peale ümber kolida, saab laiema rehvi alla panna, samas ratta kogukõrgus väga palju ei muutu.
Mägilane, eelsõitudes on aeg oluline, kuna sama eelsõidu vooru kõikide sõitjate aegadega tekib pingerivi. Finaalides on koht oluline, aeg ei oma seal enam tähtsust.
Esimene etapp, lõpp tulemusega rahul. Selleks aastaks oli uuendusteks eelkõige mugavus (roolivõim, raadioside, genekas, jne) ja vastupidavus, mis oli sellel etapil 99% ok. See 1% läheb käimamineku arvele, auto käivitus võttis millegi pärast aega 5-10 sekundit, aga ta käivitus;). Siin kohal oleks õige tänada kõiki Ladaklubi inimesi kes on osalenud selle aasta ettevalmistustes: Mikk, Elts, hendu, matzz, Walter, Priidic, kui kedagi unustasin, siis vabandan!
See Elva rada ei meeldi mulle tõesti kui rallikrossi rada:(, samas kui seal lihtsalt sõita/sõidutada kedagi on see rada väga huvitav! 15" rehve peaks tõesti proovima, kõrgust tuleb rehvil juurde vaid 1mm, laiust 10mm. Seega peaks paranema stardi hetk ja kruusa lõigud kiirendusel. Samas võib juhtuda, et niigi lahja mootor jääb kusagil hätta. Igal juhul auto juures on enne Pärnu etappi imevähe nokitseda, mis on juba vähem kui kahe nädala pärast
Esimene etapp, lõpp tulemusega rahul. Selleks aastaks oli uuendusteks eelkõige mugavus (roolivõim, raadioside, genekas, jne) ja vastupidavus, mis oli sellel etapil 99% ok. See 1% läheb käimamineku arvele, auto käivitus võttis millegi pärast aega 5-10 sekundit, aga ta käivitus;). Siin kohal oleks õige tänada kõiki Ladaklubi inimesi kes on osalenud selle aasta ettevalmistustes: Mikk, Elts, hendu, matzz, Walter, Priidic, kui kedagi unustasin, siis vabandan!
See Elva rada ei meeldi mulle tõesti kui rallikrossi rada:(, samas kui seal lihtsalt sõita/sõidutada kedagi on see rada väga huvitav! 15" rehve peaks tõesti proovima, kõrgust tuleb rehvil juurde vaid 1mm, laiust 10mm. Seega peaks paranema stardi hetk ja kruusa lõigud kiirendusel. Samas võib juhtuda, et niigi lahja mootor jääb kusagil hätta. Igal juhul auto juures on enne Pärnu etappi imevähe nokitseda, mis on juba vähem kui kahe nädala pärast