2103 vfts replica,-lada-,1975

2103 vfts replica,-lada-,1975

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Pildilt pole näha, et sa esimest tikku tõstnud oleks??? 2,5cm peale peaks ca 1cm ülespoole esimest tikku tõstma, muidu hakkab sarniire murdma!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Mina olen asjast niimoodi aru saanud, et kui 2,5cm ette nihutada, siis pole vaja esimest tikku ülespoole tõsta ,aga kui vähem siis küll.
Kui see paika ei pea siis on natuke jama küll, ei viitsiks eriti uuesti lahti kiskuda.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

 
-lada- kirjutas:Mina olen asjast niimoodi aru saanud, et kui 2,5cm ette nihutada, siis pole vaja esimest tikku ülespoole tõsta ,aga kui vähem siis küll.
Kui see paika ei pea siis on natuke jama küll, ei viitsiks eriti uuesti lahti kiskuda.
Loogiliselt oleks nii, et mida rohkem nihutad, seda suurema nurga alla sarniir jääb ja rohkem lõhkuma hakkab.
m'kay
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

 
VäikeMägilane kirjutas:
Algselt postitas: SOS001
jah panin ise ka esimesega nihu.teise tegin kellegi targa jutu järele.jälle jama .siis helistasin marko mättikule ja tema ytles 1,5 cm ette ja esimene ots 1 cm ülesse ja toimib.
Toimib ka ilma tõstmata ja 25mm ette nihutatuna - sõltub ka vist kes ja kuidas teeb...

Kui amordi kann on õigesti tugevdatud, ei tasu küll kummipukside jms. pärast muretseda - enne kui midagi ära kulub on auto juba maha kantud:) või amordid vahetatud uute toimib küll.vastu
VäikeMägilane väidab ka, et 25mm ette ilma tõstmata toimib ka. Ja kui peaks mingi jama mul sellle sillatalaga tulema, teen lihtsalt uue, pole ju nii raske tegevus:)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Mägilase autol hakkaski murdma 20mm ette toodud sillal - kenasti olid sarniiri korpused pragulised ja paar hüpet oli puudu, ilmselt kus oleks sarniiri jala pealt ära murdnud :)

Endal tõin 14mm ette ja 0,6 üles - sai väga hea ja midagi ei murra :)

Kõige lihtsam on sul komplekteerida kogu krempel ilma vedru ja sarniiri kaitsekummideta - siis näed kuidas käitub amort ja kui palju on ruumi sarniiridel liikumiseks..

Juba puht loogiliselt võttes ei saa paika pidada see, et kui viid natuke siis peab esimest tõstma aga, kui viid poole rohkem siis järsku enam ei pea. Mõtle kuidas on sarniirid kinnitatud õõtsade külge, alumise sarniiri (millel on külgsuunas liikumine piiratud) viisid 2,5cm ettepoole, kuid käändteljel on sarniiri koonused ikka ühel teljel!
Mingiks lahenduseks on ka sarniiri korpused paigaldada nurga alla - siis pääsed sillatala lahti lõikamisest.

PS! Kas poldid, mis õõtsa hoidma hakkavad on ikka kenasti läbi sisemise ja välimise pleki - torupuks vahel? Pildilt on kehvasti näha. Ainult välimine plekk seal kaua ei kesta.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Krt peab vist ikka uue tala tegema, või siis mingid vahetükid sarniiridele vahele panema, et nurga alla jääksid?
Mul on pm samamoodi tehtud, kandiline puks vahele ja sealt lähevad poldid läbi.

Pilt
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Nii, jätsin oma jonni ja lõikasin tala uuesti lahti.
Küsin nüüd kõigi targemate meeste käest: Palju ma seda siis ette nihutan ja esimest tikku tõstan, kas 14mm ette ja 06 üles nagu olaaf ütles?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Selle kohta on igal mehel oma teooria :D
Üldiselt minule on soovitatud mitte üle 2cm ette - ja vastavalt kuni 1,5 ette veidi alla sendi üles ja 2,0 ette üle sendi üles - kui palju täpselt saad mõõta nagu soovitasin - komplekteerides kiirelt asja..

edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Keevitus on palju ilusamaks muutunud võrreldes algusega. Kas on teine aparaat või on midagi muud.
m'kay
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Isiklikult sõitsin lihtsalt 15mm ette viidud sillaga (või siis lihstalt poldijagu ette, kuidas kellegile), šarniirid kõik terved jne.

Laipaik/Ahu väitsid et 25mm ette ja kõik töötab (järeljooks läheb suht suureks=rool raskeks, aga ju siis nemad jõuavad keerata.

Hetkel on R'il 28mm ette viidud - Olavi, sina mõõtsid?, ma ise pole süvenenud. Tahtsime aga 25mm, mis oli ka ennem õnnetust 2010 (Laipaigu poolt tehtud), enne seda olid asjad korras (kui seda et amordi kiinnitusi peab natuke muutma - hakkab ka seda väänama)

Tavalisele ladale, ka rallikale oleks turvaline 15mm ette viia ja kõik. Venemaal on selle jaoks rohi olemas - toru õõtsade näol, kus alumist on tehtud pikemaks, et saavutada see "BMW" effekt, et järeljooks 7-8 ja ratas keerab nurga alla välja (pöörab paremini) - polupuksidega komplekt maksab 3500eeki
Festina lente!
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Hästi, viin 15mm ette ja 8mm ülesse

 
ToM kirjutas:Keevitus on palju ilusamaks muutunud võrreldes algusega. Kas on teine aparaat või on midagi muud.
Aparaat on sama, enda oskused on ilmselt natuke paremaks muutunud ja traadi kiirus olen ka alati enne keevitamist ilusti paika pannud.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Olavi ei mõõtnud. Mina mõõtsin ja võtsin erinevatest kohtadest ning harju keskmine oli ikka 25 mm, mitte 28 mm nagu algul tundus. Miks nn keskmine ja miks ma selles kindel ei ole, seda sellepärast, et kui väga ma ka ei tahaks, siis esiteks auto all, seda üsna keeruline mõõta kui kõik muud poldid ja vidinad ettejäävad. Ning samuti ei ole varuosa detailid kõik sarnased. Vaid kohati võivad mõned mõõdud isegi rohkem kui mm erineda. Seega kui juba sillal poldid etteviidud ja algseid mõõtmeid ei tea on raske täpset mõõtmist teha.
Aga kindlasti soovitan juba üle 20 mm ette viies ka ülesse poole liigutama hakata. Sest juba arvutuslikult jääks kuulliigendi käik muidu väikseks. Ja piiripeal asjad ei ole kunagi head.
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Minu tulemus selline.
Sellel silla oli ette viidud 2,5cm ja ei midagi ülesse. Midagi ei lõhkunud. Pildil vaadatedes ei ole rehv ikka täis tallaga vastu maad. Arvan et liiga palju on ettejooks. Minumäletamist mööda oli umbes 10 minutit ette. Viimaselajal olen ajanud 8 minuti peale ja hetke sillatala 1,5cm etteviidud ja 1cm ülesse. Soovitused veel sellised pane õõtsa kinnitus poldid piisavalt pikad et sillapingis saaks piisavalt regullida, lühemaks saab alati teha. Ja alumise õõtshoova küljes olevat piiramis klotsi ei tohi küljest ära lõigata, et rattad rohkem keeraksid ( kurvis väga raske tagasi keerata)
MännikuLaiali.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Oeh selline ta siis sai, 15mm ette ja 8mm üles. Loodan, et nüüd kõik toimib.

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

 
Walter kirjutas:
Sellel silla oli ette viidud 2,5cm ja ei midagi ülesse. Midagi ei lõhkunud.
Ma arvan oma rumala peaga seda, et miks meil lõhkus šarniire oli ka see, et esialgu oli ju ülemised alumustega vahetusse läinud ja kes teab, kust need šarniirid pärit olid. Teiseks - nagu öeldud, peab silla poldid (võidusõidu autol kinldasti) olema vähe piekmad originaalidest, et saaks alumist õõtsa ka väljapoole tuua (so. et vältida šarniiride nurga all olekut) - meie sillal on originaal poldid ja seetõttu on alumine õõts vähe kehvasti ja ka kallet ei saa rohkem kui -0.5 mida on tsips vähe.


Minul üles viiudud sillaga kogemus puudub. Samas 25mm (õigesti) ette viidud sillaga on kordi parem juhitavus (suurtel kiirustel) kui 15mm ette viidud. See vahe on olemas.
Auto on stabiilsem (teljevahe ka pikem ju!) - mis ka loogiline.

Samas! on oht aeglastel kurvidel ja pehmel pinnasel sõites - ei jõua lihtsalt rooli kinnihoida (mõjutab järeljooks 7 ja edasi...)

Ma arvan, et seda teemart sai päris edukalt rikastatud - edu ja anna teada kuida siis juhitavus on ja kas jupid kõik terveks ka jäävad;)
Festina lente!
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Kindlasti kui auto valmis annan teada mis toimub. Ja silla poldid panin igaksjuhuks originaalidest pikemad, nagu Walter ja Mägilane soovitasid.
Tänud kõigile, kes lahkelt nõu andsid:)
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Oli küll nädal vaheaega, aga teha ei jõudnudki suurt midagi.
Mootoriruumi värvisin ära ja siis hakkasin vaikselt silda alla panema. Tegin vähe toekamad kinnitused poolraami külge ja tõmbasin plokikaane poltidega kinni. Mõtlesin, et panen kogu kupatuse kokku, aga siis tuli meelde, et vedrutõmmitsat oleks ka vaja, aga kell oli juba nii palju, et ei saanud kelleegi käest laenata ka, nii jäigi panematta ju järgmine nädal lapib kokku. Tagumised pidurid lappisin ka kokku

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

Ei ole tähendanud kas on plaan ka kuskil söita vöi mis on projekti eesmärk üldse?
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Ei tea isegi mis selle eesmärks olla võiks:lol, lihtsalt sai ehitama hakatud, kui valmis saab eks siis vaatab.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Lõpuks on autol rattad all :)
Nii esisilla kui ka tagusilla olen lõplikult kokku pannud. Korralikud amordid on veel ainult puudu, praegu panin taha mingid suvakad ja ette ei pannud midagi. Tagumise osa juures veel vaja amordi kinnitustele ja väikestele varrastele lisakõrvad teha, ning sild rihmadega kinni tõmmata.
Siis asun salongi kallale, ahjaa esimese stabika peaks ka alla panema :D.
Rattakoopad said endale paar kihti kivikaitset peale ja enamus põhjast ka.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Vasta