Lada 2105 "VFTS" Tymmu23
Lada 2105 "VFTS" Tymmu23
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
oli siis meil üle mitme aasta jälle üks ralli kus SÕITA saime,löpu poole hakkas endal kaa käsi soojaks saama jälle ja olime ikka konkurentsis. roolisüsteemiga oli ainult probleeme terve ralli - pool tiiru tühja mõlemale poole ja väga imelikke momente rooli asendiga keset katseid tekitas niimönegi köhkleva momendi,et kas me nüüd ikka läheneme nii kiiresti kurvile aga õnneks kestis seegi.
nüüd sai vahelduseks natukene motivatsiooni jälle ja proovime järgmine ralli ikka algusest hoo üleval hoida,aegasi vördlesime kiirete samaratega,oli ka selgelt näha et kui on sirged ja kiired katsed kaotame palju aga kui metsavahele tehnilisele katsele läheme käib sajandike mäng - arvan et see tuleb samarate 6-sest kastist.
Aga muidu oli päris huvitav,viimase katse aeg on küll huvitav,oli meil alguses üks legendi aps kus kaotasime möne sekundi ja napilt teele jäime ja edasi tegin ise paar lolli apsu,ei olnud enam kindlust.arvan et teised olid viimasel katsel juba hoogu maha vötnud lihtsalt.
Aga see väikese mootori valik on küll hästi läinud - konkurents on ikka väga mõnus ja suhteliselt võrdne.
nüüd sai vahelduseks natukene motivatsiooni jälle ja proovime järgmine ralli ikka algusest hoo üleval hoida,aegasi vördlesime kiirete samaratega,oli ka selgelt näha et kui on sirged ja kiired katsed kaotame palju aga kui metsavahele tehnilisele katsele läheme käib sajandike mäng - arvan et see tuleb samarate 6-sest kastist.
Aga muidu oli päris huvitav,viimase katse aeg on küll huvitav,oli meil alguses üks legendi aps kus kaotasime möne sekundi ja napilt teele jäime ja edasi tegin ise paar lolli apsu,ei olnud enam kindlust.arvan et teised olid viimasel katsel juba hoogu maha vötnud lihtsalt.
Aga see väikese mootori valik on küll hästi läinud - konkurents on ikka väga mõnus ja suhteliselt võrdne.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Siis roolikarp lõpetas lepingu?
Minu loogika muidugi vaidleks vastu seoses kiiremate katsete ja käänulisematega seoses esi vs tagavedu aga las ta jääda.
Seda, et kaheksad lõdvemalt lasid ei oska komenteerida, aga võsi ka nii olla.
Sul on ju mingi süsteem olemas soetamaks 6-ne kast, kui VI ka kiirendava ülekandega on-saab asjad võrdsemaks, et Mulgil siis kast alla!
Tarvi - hea moortor on see, mis sind teele ei jäta ja vähe kütet võtab. Aga pu?kade puhul, kui tingimused on võrdsed, võidab võimsam alati.
Minu loogika muidugi vaidleks vastu seoses kiiremate katsete ja käänulisematega seoses esi vs tagavedu aga las ta jääda.
Seda, et kaheksad lõdvemalt lasid ei oska komenteerida, aga võsi ka nii olla.
Sul on ju mingi süsteem olemas soetamaks 6-ne kast, kui VI ka kiirendava ülekandega on-saab asjad võrdsemaks, et Mulgil siis kast alla!
Tarvi - hea moortor on see, mis sind teele ei jäta ja vähe kütet võtab. Aga pu?kade puhul, kui tingimused on võrdsed, võidab võimsam alati.
Festina lente!
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
vaatasin ka sinu sõitu raja äärest ja võib täitsa rahul olla.
Ainult kui selle auto häält kuulad siis nagu ple üldse puska hääl kuigi liigub küll, et kas see peabki nii olema w? Me ise sõitsime ainult s 5 katset ja need ka 2he silindriga ja siis katkestasime kuigi pärast saime auto korda:), weberi alt oli üks väike kruvi kadunud ja tänu sellele kadusid ka 3mas ja 4jas silinder ära. Nii lihtne viga oligi aga jamh mis teha see tehnika sport. Ehk siis viljandis saab kiirest ka sõita ja näha kas suudame ka konkurentsi pakkuda:)
Ainult kui selle auto häält kuulad siis nagu ple üldse puska hääl kuigi liigub küll, et kas see peabki nii olema w? Me ise sõitsime ainult s 5 katset ja need ka 2he silindriga ja siis katkestasime kuigi pärast saime auto korda:), weberi alt oli üks väike kruvi kadunud ja tänu sellele kadusid ka 3mas ja 4jas silinder ära. Nii lihtne viga oligi aga jamh mis teha see tehnika sport. Ehk siis viljandis saab kiirest ka sõita ja näha kas suudame ka konkurentsi pakkuda:)
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Ehk siis viljandis saab kiirest ka sõita ja näha kas suudame ka konkurentsi pakkuda:) [/quote]
Kisub kurjaks ära - Timmu otsib juba FB-sid taga.
Jätke masinad mulgis ikka terveks, saab Saaremaal rohkem pu?kasi rajale, kui jumal annab:D äkki saame ka lõpuni kõik...
[Muudetud: 22.8.2010 VäikeMägilane]
Kisub kurjaks ära - Timmu otsib juba FB-sid taga.
Jätke masinad mulgis ikka terveks, saab Saaremaal rohkem pu?kasi rajale, kui jumal annab:D äkki saame ka lõpuni kõik...
[Muudetud: 22.8.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Pidasin mitu päeva vastu ja ei saa kirjtuamata jätta.Mis kuramuse probleem nedel häältel on? Olen täehele pannud, et on kahte sorti sõitjaid,kes hääle pärast kes mineku pärast.Olenemata häälest ikkagi tehakse masin ju mineku peale.Enamus sellised plekise kärinaga asjad on vatist tühjaks põlenud.Kui minekule ja db ei mõju siis andku tuld.Üks vihje selle mürale veel,kiivri side peab ikka päris kõva olema ,et sellest kärinast üle olla.Algselt postitas: twist
Kiirus oli hea ja hääl oli mõnus(vastupidiselt Samarade plekisele kärisemisele).
56506878
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
vatist on meil ilmselt küll tühi see asi juba ammu,uue summuti ja püti plaan on viljandiks ilmselt - ja siis korralik,ehk saab mõne jõu nri kaa juurde.
Kuuene kast on samuti tulemas - vaatame siis mis viljandis saama hakkab...
Kas keegi roolikarpidest teab õelda kas uued poe omad kannatavad,osade Lada asjadega on ju nii et uued kehvemad kui vanad ja mis selle karbi hind võik olla?
Täna said uued kangemad piduri klotsid tellitud,natuke värvi värskendust põhjale tehtud ja kuuma kaitsega kollektori ümber tegeletud - raplas andis starter otsad ja geneka laager kah läbi(ei tea kas see kaa kuumast)
aga üldiselt on põnev juba,viimati sain niimoodi korralikult võidu sõita vist 2006 aastal...kui nüüd natuke trenni ka saab...
Kuuene kast on samuti tulemas - vaatame siis mis viljandis saama hakkab...
Kas keegi roolikarpidest teab õelda kas uued poe omad kannatavad,osade Lada asjadega on ju nii et uued kehvemad kui vanad ja mis selle karbi hind võik olla?
Täna said uued kangemad piduri klotsid tellitud,natuke värvi värskendust põhjale tehtud ja kuuma kaitsega kollektori ümber tegeletud - raplas andis starter otsad ja geneka laager kah läbi(ei tea kas see kaa kuumast)
aga üldiselt on põnev juba,viimati sain niimoodi korralikult võidu sõita vist 2006 aastal...kui nüüd natuke trenni ka saab...
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
ära ole nii kindel et võimsam võidab alati .sõitjas ka vast kinni ja igale mootorile on oma klass vot milles asi.Algselt postitas: VäikeMägilane
Siis roolikarp lõpetas lepingu?
Minu loogika muidugi vaidleks vastu seoses kiiremate katsete ja käänulisematega seoses esi vs tagavedu aga las ta jääda.
Seda, et kaheksad lõdvemalt lasid ei oska komenteerida, aga võsi ka nii olla.
Sul on ju mingi süsteem olemas soetamaks 6-ne kast, kui VI ka kiirendava ülekandega on-saab asjad võrdsemaks, et Mulgil siis kast alla!
Tarvi - hea moortor on see, mis sind teele ei jäta ja vähe kütet võtab. Aga pu?kade puhul, kui tingimused on võrdsed, võidab võimsam alati.
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Ja mis masina elektriline sinna kõige paremini sobib?Algselt postitas: Tymmu23
ei see on jama jah,Vahi seda ehitas,seal ikka igast pumbad ja rihmad ja asjad tuleb veel ehitada juurde ja kas see seejärel suurtel põõretel söötab kaa ei tea veel keegi,elektriline siiski 10x lihtsam.
[Muudetud: 25-8-2010 Tymmu23]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
uue niva elektriline.Algselt postitas: ccve
Ja mis masina elektriline sinna kõige paremini sobib?
tsehhis nähtud sellist asja GM toodanguna ju venelased oma tehases ka neid kokku panevad väikeseerias
[Muudetud: 25-8-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
no võibolla sa oled suurem rämmumees ja ei vaja seda aga minu tuleb küll vahel ette sellised "lukus" juhtumeid,et mingi kella pealt ei jaksa lihtalt rooli enam vastu keerata nii kiiresti kui vaja,ma arvan et ma olen ühe kata teinud sellepärast kaa,tugeva pidurduse ajal vöttis rattad natuke kergeks ja läks rööpa äärele - kui täis kontakti said rattad tömbas rooli käest ära ja nuta vöi naera ei jaksa lihtsalt reageerida...Nivale jah vajalik (noh jah, esiveolisele ka), aga miks ta pu?kale vajalik on?
olen ikka päris kindel et võimuga vöidab veel kiirust juurde ja enesekindlust kindlasti kõvasti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
esivedusega olen päri (kogu kamm ju rataste peal)Algselt postitas: olaaf
ja käsi ei lõhu nii hullusti enam!!! esivedusega lammutab ikka päris korralikult käed läbi...
Aga rammumees ma pole, samas on Timmul mingi tõetera sees.
Kui see GM toode on siis vast veidi töökindlam/usaldusväärsem kui Ivanni kokkupandud asjad siiani.
Ja et mugavam sõita on, selle vastu ei vaidle. Mind häirib pu?ka puhul vaid see, et roolsüsteem on nikerdis - võiks olla ka latiga ja vähem kummi seal süsteemis - siis saab ka nikerdamise katseid lihtsamalt sõita - samas kiirematel teedel/kruusa peal ei kurda, rool on piisavalt raske ja tunnetus hea.
Venest saab neid tuua, aga ma ise ei tegele hetkel sellega, pole aega ja viisat ka enam.
aga hinnad seal suht krõbedad vaatasin kiirelt, niiet ma niipea ei pretendeeri sellele
Festina lente!