Teeme õlipumba paremaks.
Teeme õlipumba paremaks.
-
eErvn
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 210
- Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
- Asukoht: Tõrva/Tartu
- Autod: Ford Sierra
- Kontakt:
Teeme õlipumba paremaks.
Kui moderaatorid leiavad, et teemal ei ole mõtet, siis võite selle kustuda. Vabandan piltide kvaliteedi pärast. Niisiis, kes uut õlipumpa osta ei soovi ja vana on veel korralik, siis siin on pisike õpetus kuidas teha seda paremaks, nimelt väsib õlipumba vedru ära. Ja ei ole enam nii head survet kui olema peaks. Tihti tehakse ka viga, et redutsioonklapp jäetakse korralikult puhastamata. Seal ei tohiks olla ühtegi puru. Asi on lihtne, nimelt võtta mingit vanalt õlipumbalt vedru all olev seib ja panna see uuele õlipumbale lihtsalt juurde. Õlisurve paraneb ja vedru on rohkem pingul.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sellega tõstad sa töösurvet - ladal on enamasti probleem aga tootlikuses eriti madalatel pööretel...
reduktsioonklappi võib tuunida küll, kuid peab jälgima, et töösurve üle 5 bari ei tõuseks - võib saaled välja pesta vahelt suur surve...
reduktsioonklappi võib tuunida küll, kuid peab jälgima, et töösurve üle 5 bari ei tõuseks - võib saaled välja pesta vahelt suur surve...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Esiteks ei ole ükski saale veel uttu tõmmanud seepärast, et liigsuur surve on, vaid ikka sellepärast, et surve on puudulik.
Teiseks hakkab igalpoolt mujalt õli välja ajama, ning esimene asi mis minema lendab on tõenäoliselt õlifilter, kui reduktsiooniklappi liiga hästi kinni hoitakse.
Kolmandaks ei ole asi mitte liigsuures surves, milletõttu õli kaande jääb, vaid pigem ikka selles, et kaanest tagasivool karterisse on modiditseerimata jäetud.
Teiseks hakkab igalpoolt mujalt õli välja ajama, ning esimene asi mis minema lendab on tõenäoliselt õlifilter, kui reduktsiooniklappi liiga hästi kinni hoitakse.
Kolmandaks ei ole asi mitte liigsuures surves, milletõttu õli kaande jääb, vaid pigem ikka selles, et kaanest tagasivool karterisse on modiditseerimata jäetud.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Reduktsioonklapp reguleerib õlirõhu ülemist osa. Miks on vaja seda järsku tõsta?Algselt postitas: Ervn
Ise olen pannud selliseid õlipumpe kahele masinale, probleeme pole veel olnud...
Kas sa kujutad omale ette, mis juhtub talvel külmkäivituse ajal, kui reduktsioonklappi on diletantlikult moditud. Kui õlirõhk jääb liialt lahjaks, siis tuleb remontida hoopis mootorit, mitte seibe juurde virutada.
C