Algselt postitas: jackal
Algselt postitas: skahar
Difrid kestavad kuskil kaks-kolm hooaega, sõltub hooldamisest ja sõidustiilist...
Ei tea kuida kaks-kolm hooaega sõita saab? Blokk kestab vb terve hooaja kui hästi läheb, aga ylekandeid läheb nagu leiba.
Algselt postitas: skahar
Rehvide kohalt niipalju, et üldiselt lada sild(vaz) 15" eriti ei talu, aga kel hirmus soov niimoodi kiiremini edasi saada, siis las minna...
14" oleks ikka kõige optimaalsem, sest siis saab ka kiirema ülekande panna ja ühtlasi ei kulutata mootorit nii palju kui suure peaülekandega!
4,44 ylekandega saab 15" rattaga vabalt sõita. 5,3ga ei olnud hea kohe olid käigud otsas.
Käigud on selle otsas, et pöörded tulevad kiiresti kätte ja ka kiirust ei ole, mis sa seal 150-ga sõidad terve kilomeetri vahest kui teine samas 4.3-ga saab 190 kätte!?, siin ei mängi toll vahet, kuid see et sa ütled et 4.44-ga saab vabalt 15"-ga sõita, siis vastus ongi Sinu enda postituses:
"Ei tea kuida kaks-kolm hooaega sõita saab? Blokk kestab vb terve hooaja kui hästi läheb, aga ylekandeid läheb nagu leiba.
et siis paneme õiged asjad vastavale masinale...ega lada tagasild mingi "Dana" või Hiace ole, kuhu topitakse 5.3-5.6 ja 15"-16" alla ning lastakse vabalt rattad ringi
Ja ka seda et 15" kaalub 1/3 14" rohkem(kuna on laiem ja ka suurema läbimõõduga)- aga ratas pöörleb-seega mõjub OTSESELT difrile ja ülekandele(JA pooltelgedel, mida ka NAGU LEIBA siis läheb):rolleyes
Et sis jutt ikka rallimasinatest....tava siksile pane või 17" allla....edasi ikka veereb:lol