2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha
2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha
Väga heaks on saanud mootor, siiski vaja tühikäigumootori osa ümber teha pwm-i peale, kuna stepper miskil ühetkel unustab enda liigutamise. Millegi pärast lambda hakkas kalama, aga eks homme vaatab elektri uuesti üle ning teeb mõned korrektiivid.
Aga hetkel ringisõites muhe irve näol, 1000km sõidan vaikselt sisse ning sealt edasi hakkab juba rohkem peale andma (hetkel piiraja 5500 peal).
Veelkord tänud peainsener Tuhale, kes kiirelt valmistas ka lisa pudinad, et erinevad komponendid saaksid paika ning masin jonksu!
Aga hetkel ringisõites muhe irve näol, 1000km sõidan vaikselt sisse ning sealt edasi hakkab juba rohkem peale andma (hetkel piiraja 5500 peal).
Veelkord tänud peainsener Tuhale, kes kiirelt valmistas ka lisa pudinad, et erinevad komponendid saaksid paika ning masin jonksu!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
hendul juhtus vahepeal väike ebaõnn siin - väline veovõlliots läks pooleks kohe otsamuttri tagant - rummu lõi pooleks, rattalaager laiali - ühesõnaga korralikult.
eile sai workshoppi tehtud ja varu veovõllidel kummid ja välimised otsad vahetatud, lisaks sellele sai ühistööna rattalaagrid vahetatud ja tulevad suured pidurid autole nagu 16v masinale kohane
vaata, et sa masina kokku saad ja rajal oled pühap!!!
eile sai workshoppi tehtud ja varu veovõllidel kummid ja välimised otsad vahetatud, lisaks sellele sai ühistööna rattalaagrid vahetatud ja tulevad suured pidurid autole nagu 16v masinale kohane
vaata, et sa masina kokku saad ja rajal oled pühap!!!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Nii garaazist tagasi, rummud mõlemad vahetatud, aga kõrvalistuja poolne pooltelg vaja ka vahetada (hakkasime mutrit pingutama ja krõks mutter hakkas üle käima). Homme vahetab teise pooltelje ka ära ja peaks olema valmis pühapäevaks.
Rummude laagrite vahetuse eest tahaks tänada Raldo Customs-it ning pooltelgede tuuningu eest Olkut!
Rummude laagrite vahetuse eest tahaks tänada Raldo Customs-it ning pooltelgede tuuningu eest Olkut!
OT-l käidud, auto pidas suht hästi vastu, sai seadistatud ja niisama juttu puhutud. Esimene sesioon mille ajal peale olin, sain sõita 2 ringi kuna detoneeris väga jõhkralt. Sai haaratud Tartsil nööbist ning tehtud väike seadistamine ja tulemus sai täitsa hea. Kurve sai läbida 3-nda käiguga, kuna siis oli mootor mõnusas pöördevahemikus ning vedas nagu loom, hetkel vaja panna külmemad küünlad ning külmem termostaat ning võiks uuesti minna Audrusse proovima:lol.
Tänud Tartsile kes viitsis jännata!
Mõned klõpsud ka:
Kleebistatud masin (tõelise jõu allikad)
Tartsi bike ka pildile jäänud
Moss rivis oma aega ootamas
Tänud Tartsile kes viitsis jännata!
Mõned klõpsud ka:
Kleebistatud masin (tõelise jõu allikad)
Tartsi bike ka pildile jäänud
Moss rivis oma aega ootamas
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Käidud nähtud,päev oli tore ja ilmaga ka vedas,endal hakkas ka ila tilkuma vaadates kuis mehed kimavad .
Hendule ka jõudu jaksu masina edasi arendamisel ja julgust pedaalide tallamisel.
Koju sõites sai paari vihmapilvealt läbi kimatud ,aga see vaid kasuks sai tunniga koju ja hea kiirusega vihm külge ei hakkagi.
Edu.
Hendule ka jõudu jaksu masina edasi arendamisel ja julgust pedaalide tallamisel.
Koju sõites sai paari vihmapilvealt läbi kimatud ,aga see vaid kasuks sai tunniga koju ja hea kiirusega vihm külge ei hakkagi.
Edu.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Vahepeal on saanud suhteliselt palju sõita, aga ikka vaja ka vaikselt ehitada ja aretada paremaks. Tühikäigu süsteem sai ümber tehtud ning peaks olema töökindlam kui enne. Sisselaske drossel klapp sai veidike suurema vastu vahetatud. Hetkel vaja aju veidi ümber joota ning juhtmestikus ka omad korrektuurid teha, aga cämbiks peab asi valma olema.
Veel sain sõbralt veljed, mis vajasid veidi timmimist ning rehvistamist (timmimine ja rehvide pealevenitamine: Aaclub, Marja Autokumm), millega peaks olema mõnusam maanteel kulgeda kui praegustega.
Kolm klõpsu ka:
Salongi 2 lisa kella ka:
[Muudetud: 1-8-2009 hendu]
Veel sain sõbralt veljed, mis vajasid veidi timmimist ning rehvistamist (timmimine ja rehvide pealevenitamine: Aaclub, Marja Autokumm), millega peaks olema mõnusam maanteel kulgeda kui praegustega.
Kolm klõpsu ka:
Salongi 2 lisa kella ka:
[Muudetud: 1-8-2009 hendu]
tühikäigusüsteem
Miks sa selle tühikäigusüsteemi ümber tegid kas originaal ei tööta ? Küsin sellepärast ,et mu auto pritsel (lada110) jäävad pöörded liigakauaks peale, imelik on sõita niiviisi karpaga ju sellist jama ei old.
Megasquirt töötas suht kapriisselt selle originaal stepper tühikäigumootoriga (originaalisgi vahest jukerdas) ja hetkel aretangi ümber Boschi 2 juhtmelise mootori peale, mis peaks olema töökindlam.
Kuna unustasin tööjuurde vastava transi, et teha tühikäigu süsteem ümber, aga vahepeal oli vaja autot liigutada siis sai ajutise lahendusena tühikäigukuulkraan paigaldatud:
Kuna unustasin tööjuurde vastava transi, et teha tühikäigu süsteem ümber, aga vahepeal oli vaja autot liigutada siis sai ajutise lahendusena tühikäigukuulkraan paigaldatud:
-
tTimmThaler
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
- Asukoht: Pärnumaa
- Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
- Kontakt: