K:08 kohta(genekas,almatuuri tuled ning korralikult mootor ei tööta??
K:08 kohta(genekas,almatuuri tuled ning korralikult mootor ei tööta??
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
düüs on 1kambril allpool veidi kui 2k ökonomaiser.
kas see detail küljes on teab ainult agregaadi omanik - esimese pildi pealt nagu tundub, et keeraks teise kambrisse segukoonuse peale kiirenduspumba toruke - kas esimesse kambrisse ka midagi tuleb aru pildilt ei saa...
[Muudetud: 20-10-2008 olaaf]
kas see detail küljes on teab ainult agregaadi omanik - esimese pildi pealt nagu tundub, et keeraks teise kambrisse segukoonuse peale kiirenduspumba toruke - kas esimesse kambrisse ka midagi tuleb aru pildilt ei saa...
[Muudetud: 20-10-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
keegi on juba enne sind tuuningut teinud ja nõela seest ära murdnud,
selles viga ei ole.
võta karpa kaas ära ettevaatlikult ning välja 1k õhudüüs ning selle alt bensudüüs - benadüüsi kättesaamiseks peab olema kruvikas umbes täpselt 4mm lai ja vähemalt 12cm pikk - kütusedüüs on all sügaval!
selles viga ei ole.
võta karpa kaas ära ettevaatlikult ning välja 1k õhudüüs ning selle alt bensudüüs - benadüüsi kättesaamiseks peab olema kruvikas umbes täpselt 4mm lai ja vähemalt 12cm pikk - kütusedüüs on all sügaval!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Elektron klapi pärast ära muretse - sul on keegi eelnev omanik selle nõela sealt liikuva osa otsast ära lõiganud seega pole see probleemiks - kui düüs puhas ja kanal puhas.
Kuuendal pildil on tõesti düüsid, kuid ainult õhu omad - nende all on solex tüüpi karpadel veel kütusedüüsid, mida sa ilmselt välja ei võtnud kuigi eelnevalt kirjeldasin millise kruvikeerajaga ja kuidas seda tegema peab...
Kordame siis üle, et harilik kruvikeeraja ning otsa laius mitte rohkem ega vähem kui 4mm ja nii üles välja (st kruvikas ei tohi olla kuskilt laiem kui 4mm - muidu ta lihtsalt ei mahu avasse sisse) - düüsid on all sügaval - kätte saad hambatikuga või karpa kallutamise teel...
[Muudetud: 26-10-2008 olaaf]
Kuuendal pildil on tõesti düüsid, kuid ainult õhu omad - nende all on solex tüüpi karpadel veel kütusedüüsid, mida sa ilmselt välja ei võtnud kuigi eelnevalt kirjeldasin millise kruvikeerajaga ja kuidas seda tegema peab...
Kordame siis üle, et harilik kruvikeeraja ning otsa laius mitte rohkem ega vähem kui 4mm ja nii üles välja (st kruvikas ei tohi olla kuskilt laiem kui 4mm - muidu ta lihtsalt ei mahu avasse sisse) - düüsid on all sügaval - kätte saad hambatikuga või karpa kallutamise teel...
[Muudetud: 26-10-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."