VAZ 2106, Mikk , 1980 Rahvaralli projekt :D
VAZ 2106, Mikk , 1980 Rahvaralli projekt :D
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
täna viisin põlvasse plokikaane lihvimisse - varsti on ajutiselt mikul 1300S mootor kõrgema surveastme ja kerge hoorattaga
kuni native 1600 remonditud ja tuunitud saab
sihiks on 105hj @ 6500rpm tagarattas 1,3 plokist ühe downdraft karpaga
[Muudetud: 14-7-2009 olaaf]
kuni native 1600 remonditud ja tuunitud saab
sihiks on 105hj @ 6500rpm tagarattas 1,3 plokist ühe downdraft karpaga
[Muudetud: 14-7-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
eeem.... optimist on meil siin olku ainult. mina tahtisn lihtsalt kiirelt saada asendus mootorit, mis mul ka kodus muidu olemas oleks, aga ei olkul vaja ju kõik ikka lihvimisse saata. Ei ole midagi teha, et mees sellist haigust põeb:D eks siis täna tuleb tööl varem lõpetada ja ise ka mõne asja ettevalmistama.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Olen nõus: sihid peavad tõesti kõrged olema. Sellepärast sihikski 6,5k asemel 7,5k rpmAlgselt postitas: olaaf
sihid peavadki elus kõrged olema, tegelikult oleks rahul, kui tagarattast juba 70hj tuleb...
Heureka! http://www.auta5p.eu/zavody/most_2004_vfv/most_04.htm
[Muudetud: 15-7-2009 Moss]
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Nu nii... käis nüüd auto hr. Tuha juures ja sai uue välja laske. Tänud Tuhale kiire töö eest ja minu jama parandamise eest. Nii siis, esialgsed muljed... kartsin et tuleb liigselt lärmakas, aga pean tõdema, et sees tundub asi sama vali kui enne ainult selle erinevusega, et nüüd ei käi sumbuti vastu käigukasti ja põhja.... maanteel oli natuke teatud pöördel rohkem kuminat kuulda, aga see ei häirinud kuna mootor müriseb nagu nii üle. Väljast pole ise veel korralikult kuulnud, aga tänavalt tundus, et autole jäi rohkem rahvast järgi vaatama kui muidu, kuigi ei paarutanud.... ju see hääl siis tunduvalt ilusam ikka ole.
[Muudetud: 23-8-2009 Mikk]
[Muudetud: 23-8-2009 Mikk]
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Nii ta on... sai ühte shikaani vähe vale kiiruse ja nurgaga sisse sõidetud... üritasin korrigeerida, aga eelnevast voorus oli tekkinud kerge 25 cm vall, mis viskas auto kergeks ja kraavi poole ära.... hoidsin viimase hetkeni peal, et ehk veab välja, aga olin suutnud mingi kännu kõhu alla kinnisõita, mis vigastas ka sillatala. Tagant järgi tarkusena võib öelda, et esialgne hinnang katse lõpus oli liialdatud ja peale 15 minti remonti oleks olnud võimelised ka rallit lõpetama.
Külgmised mõlgid eriliselt ei kõiguta, aga tuleb ilmselt teha ninaraami vahetus... töö käigus on muidugi plaanis ära tugevndad ka kõik kohad, mis vajalikud, nagu silla kinnitus, lansekad, kännud jne.
Rallist endast... sai hää inimese Raldo käest kaks kruusa rehvi, mis olenemata oma kulumisest pidasid selle auto all hästi ja tagaosa pidama saamisega oli algul raskusi. Sai rehvirõhku vähendatud ja rehvid omandasid pidamise, mis ilm selgelt ületas auto vedrustuse võimeid. Tagasilla puksid on ka üsna kulunud, sest sild ei püsinud kuidagi paigas ja seda tundis isegi kõrval istmel istuv Silver. Mootor on vahel endiselt 1,3, mis kui pöördes hoida suutis autot rahuldaval tasemel ka edasi liigutada, aga probleem oli pöördes hoidmisega, sest see eeldas suuremaid kiiruseid või siis tagarehvidel pidamise puudumist. Alla 4000 pöörde see mootor absoluutselt ei jõudnud vedada. Kuni väljasõiduni olin enamvähem sõiduga rahul... rahul ei olnud aga legendiga. Sest pidevalt sai silveri suust kuuldud:" neid kurve mul peal ei ole, aga hoia peal" Minu jaoks oli eriti mõistuse vastane üks koht, kus peale shikaani 20 meetirt oli 90 kraadine parem kurv, mida legendis ei olnud. Shikaan oli läbitav kolmanda käiguga kui õigesti siseneda, kuid sedasi tehes oleks lõpetanud koheselt kraavis... Õnneks märkasime silveriga mõlemad eemal lehvivaid turvalinte, mis andis aimuse, et seal midagi pesitseb.
Kui kellelgi on pakkuda rahuldavas korras 06 peeglit tehke oma pakkumine. Väga heas korras peeglit ei taha, las see jääda uunikumide meestele.
Aga edu läheb tarvis, aitäh m6mm
Külgmised mõlgid eriliselt ei kõiguta, aga tuleb ilmselt teha ninaraami vahetus... töö käigus on muidugi plaanis ära tugevndad ka kõik kohad, mis vajalikud, nagu silla kinnitus, lansekad, kännud jne.
Rallist endast... sai hää inimese Raldo käest kaks kruusa rehvi, mis olenemata oma kulumisest pidasid selle auto all hästi ja tagaosa pidama saamisega oli algul raskusi. Sai rehvirõhku vähendatud ja rehvid omandasid pidamise, mis ilm selgelt ületas auto vedrustuse võimeid. Tagasilla puksid on ka üsna kulunud, sest sild ei püsinud kuidagi paigas ja seda tundis isegi kõrval istmel istuv Silver. Mootor on vahel endiselt 1,3, mis kui pöördes hoida suutis autot rahuldaval tasemel ka edasi liigutada, aga probleem oli pöördes hoidmisega, sest see eeldas suuremaid kiiruseid või siis tagarehvidel pidamise puudumist. Alla 4000 pöörde see mootor absoluutselt ei jõudnud vedada. Kuni väljasõiduni olin enamvähem sõiduga rahul... rahul ei olnud aga legendiga. Sest pidevalt sai silveri suust kuuldud:" neid kurve mul peal ei ole, aga hoia peal" Minu jaoks oli eriti mõistuse vastane üks koht, kus peale shikaani 20 meetirt oli 90 kraadine parem kurv, mida legendis ei olnud. Shikaan oli läbitav kolmanda käiguga kui õigesti siseneda, kuid sedasi tehes oleks lõpetanud koheselt kraavis... Õnneks märkasime silveriga mõlemad eemal lehvivaid turvalinte, mis andis aimuse, et seal midagi pesitseb.
Kui kellelgi on pakkuda rahuldavas korras 06 peeglit tehke oma pakkumine. Väga heas korras peeglit ei taha, las see jääda uunikumide meestele.
Aga edu läheb tarvis, aitäh m6mm
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
njah... siin ju viimased kajastused olemata... sellel projektil hakkasid juba enne haapsalu rahvarallit õnnetuste jamad pihta ja haapsalus stardis olles oli kahtlane mõte peas, et täna puuse läheb ja läkski...peale seda sai nats venitatud ja sirutatud ning ohekatku. Seal kaks ringi sõidetud sellisel tasemel, kus erilist riski ei olnud, mõtlesin kolmanda riskida ja jällegi oli mõte läbi käinud, et täna midagi juhtub... juhtus see et auto läks maha kandmisele ja nüüdseks uus toorik juba õues, millele paremad jupid siis õnnetult beezilt ümber kolivad.
Et selle teema võib siis ka sulgeda varsti teen uuest ohvrist kah teema.
Päikest, Mikk
Et selle teema võib siis ka sulgeda varsti teen uuest ohvrist kah teema.
Päikest, Mikk