21061,EdR,1984
21061,EdR,1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Täna hommikul läks ilusti käima aga seni kuni lund maha lükkasin,kuulen kuidas mootori pöörded aina langevad ja langevad... kuni välja suri. Peale uuesti käivitamist jäi jube ebaühtlaselt tööle ning järgnevad 12km pidin sundima autot kuidagi edasi liikuma sest tööle oli vaja jõuda. Lõpus hakkas ka korralikult käima kuid tühikäik jäi tavalisest madalamaks. Töö juures kiskusin jagaja kaane maha,puhastasin seal seest kontaktid korralikult ära (oksüüd),vaatasin ja puhastasin ka küünlad ära. Silma järgi jagaja kontaktidel midagi viga ei paistnud olevat nii et neid ei puutunud. Igastahes pärastpoole mootori töös tõrkeid rohkem polnud. Vaatan,mis ta homme teeb...
Ei tea,miks mootoriprobleemid just nüüd kõige hullema ilma korral välja löövad:sein
Jagaja kaant uurides avastasin küljepealt 2 väikest auku. Mis ostarve neil on? Juhustlikult oli ka teine kaan kaasas ning kontrollisin ka selle auto peal ära,kas ikka töötab ning ka sellel kaanel leidsin küljelt 2 väikest auku.
Pilt täna hommikul enne sõitu:
[Muudetud: 26-3-2008 EdR]
Ei tea,miks mootoriprobleemid just nüüd kõige hullema ilma korral välja löövad:sein
Jagaja kaant uurides avastasin küljepealt 2 väikest auku. Mis ostarve neil on? Juhustlikult oli ka teine kaan kaasas ning kontrollisin ka selle auto peal ära,kas ikka töötab ning ka sellel kaanel leidsin küljelt 2 väikest auku.
Pilt täna hommikul enne sõitu:
[Muudetud: 26-3-2008 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Nende 2 väikse augu põhimõte jagajakaanes on see,et vaakumit ei tekiks ja kaant lõhki ei lööks,sest kui kaan kinnine oleks siis tekiks jagaja kaanes rõhk,mis lööks jagaja kaane kohe lõhki;)
[Muudetud: 27-3-2008 Alfist]
[Muudetud: 27-3-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
Naljavend, jagajakaas on ju niisama peale pandud, mitte alt kinni valatud hermeetiliselt. Need kaks auku on selleks et tekiks väike tuulutus, mis kondensvee ära viib, muidu tekivad läbilöögid ja käima ei lähe.Algselt postitas: Alfist
Nende 2 väikse augu põhimõte jagajakaanes on see,et vaakumit ei tekiks ja kaant lõhki ei lööks,sest kui kaan kinnine oleks siis tekiks jagaja kaanes rõhk,mis lööks jagaja kaane kohe lõhki;)
[Muudetud: 27-3-2008 Alfist]
Samas on Ziguli jagaja küll lihtne, aga kapriisne asi, jäin kunagi väliselt korraliku jagajaga teepääle, lihtsalt hakkas jõnksutama ja jäi seisma, väliselt ja elektriliselt oli kõik ok. See jäigi müstikaks, ükshaaval kontrollides olid kõik komponendid korras -- säde oli olemas, aga käima ei läinudki. Ziguliga sõites on kasulik terve jagaja koos kaane ja juhtmetega pakiruumi panna, süütehäirete ilmnemisel pistad lihtsalt uue jagaja asemele.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Selle koha pealt ma vaidleks vastu,tundub et mõni mees pole tõesti autodega kokku puutunud,sest need augud ei ole küll nüüd kondensvee jaoks mõeldud:yllatunudAlgselt postitas: kenu
Naljavend, jagajakaas on ju niisama peale pandud, mitte alt kinni valatud hermeetiliselt. Need kaks auku on selleks et tekiks väike tuulutus, mis kondensvee ära viib, muidu tekivad läbilöögid ja käima ei lähe.
Kui rootor ringi käib tekib jagajas rõhk mille käigus eemaldub nendest aukudest rõhk,aga kui neid auke poleks tekiks jagajas rõhk,ning lööks jagaja puruks;)
Ning ma vabandan selle teema autori ees,et seda teemat väheke risustanud oleme;)
[Muudetud: 27-3-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Heakene küll,on nagu on aga mootori töös siiani rohkem tõrkeid pole.
Küttesüsteemist on vahetevahel miskipärast jahedat õhku puhuma hakanud. Eelmine reede oli,50km sõidetud ja üksvahe märkasin,et õhk päris leigeks läinud kuigi mootori jahutusvedeliku temp. ja tase normis. Panin ventilaatori ka käima,tuli päris külma õhku. Ma ei tea,kas see on Ladade omapära aga minul on nii,et kui küttesüsteemi ventika käima paned,tuleb hoopis jahedamat õhku kui väljast sõidu ajal lahtise luugiga "vaba vooluga" lasta. Lülitan vendi välja,kohe on salongi tulev õhk soojem.... Kummaline.
Jahutusvedelikku ise vahetanud pole nii et tuleb seegi töö peagi ette võtta. Kas salongiradikas on umbes et vahest "lambist" jahedat ühku salongi tuleb,ei tea.
[Muudetud: 28-3-2008 EdR]
Küttesüsteemist on vahetevahel miskipärast jahedat õhku puhuma hakanud. Eelmine reede oli,50km sõidetud ja üksvahe märkasin,et õhk päris leigeks läinud kuigi mootori jahutusvedeliku temp. ja tase normis. Panin ventilaatori ka käima,tuli päris külma õhku. Ma ei tea,kas see on Ladade omapära aga minul on nii,et kui küttesüsteemi ventika käima paned,tuleb hoopis jahedamat õhku kui väljast sõidu ajal lahtise luugiga "vaba vooluga" lasta. Lülitan vendi välja,kohe on salongi tulev õhk soojem.... Kummaline.
Jahutusvedelikku ise vahetanud pole nii et tuleb seegi töö peagi ette võtta. Kas salongiradikas on umbes et vahest "lambist" jahedat ühku salongi tuleb,ei tea.
[Muudetud: 28-3-2008 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Ardi käest soetasin möödunud pühapäeval Lada-2105 rooli,käigukanginupu,2tk 06 velge ja kardaani. Pildilt näeb kahte esimest. Igastahes rool on ikka hulga mugavam originaal 2106 roolist ja käigukanginupp lisas ka Lada originaalsust juurde.
Paraku kardaani ei saanud vahetada. Sõitsin garaazide vahel oleva kanali juurde ja... Lumetormi ajal oli sinna ette lükatud lumevall,mis polnud jõudnud veel täielikult sulada! Oli selge,et järgmine nädal tuleb uuesti üritada,ehk saab nüüd vibratsioonist ka lõpuks lahti...
Huvitav,et armatuuril suunatule kontrollamp tavaoludes põleb püsivalt aga suuna sisse lülitades hakkab vilkuma nii nagu peab. Minuteada peaks kontrollamp olema kustunud,kui suund pole sees?
Kell on ka hakanud käima nii nagu jumal juhatab. Algul käis ilusti aga ükskord hakkas,et tiksub mitu tundi korralikult ja siis jääb lambist seisma ja mingil ajal läheb jälle käima... Korra võtsin kella ka lahti. Tundub,et see võll,mis seal sees edasi-tagasi käib,on otsad lihtsalt kulunud ja läheb töötamise ajal mõnikord tsentrist välja ning jääb seisma. Tüüpiline Lada kellade vanadustõbi?
Rooli vahetades likviteerisin ka iseloomuliku kägina ära,mis avaldus rooliratast aeglaselt ja lühikeselt pöörates. Kägises see ketas,mis asetseb tulede-kojameeste-suunatulelüliti ümberlülitaja otsas ja mis suuna välja lükkab rooli otseks pööramisel. Kusjuures selle tulede ümberlülitaja ostsin jaanuarikuus poest uue ja mida aeg edasi,seda närvesoovamalt kägisema hakkas. Võtsin rooli eest ära ja üritasin toppida Litol24 (tavott) vahele peenikese pulgaga. Aega läks aga asja sai.
[Muudetud: 24-4-2008 EdR]
Paraku kardaani ei saanud vahetada. Sõitsin garaazide vahel oleva kanali juurde ja... Lumetormi ajal oli sinna ette lükatud lumevall,mis polnud jõudnud veel täielikult sulada! Oli selge,et järgmine nädal tuleb uuesti üritada,ehk saab nüüd vibratsioonist ka lõpuks lahti...
Huvitav,et armatuuril suunatule kontrollamp tavaoludes põleb püsivalt aga suuna sisse lülitades hakkab vilkuma nii nagu peab. Minuteada peaks kontrollamp olema kustunud,kui suund pole sees?
Kell on ka hakanud käima nii nagu jumal juhatab. Algul käis ilusti aga ükskord hakkas,et tiksub mitu tundi korralikult ja siis jääb lambist seisma ja mingil ajal läheb jälle käima... Korra võtsin kella ka lahti. Tundub,et see võll,mis seal sees edasi-tagasi käib,on otsad lihtsalt kulunud ja läheb töötamise ajal mõnikord tsentrist välja ning jääb seisma. Tüüpiline Lada kellade vanadustõbi?
Rooli vahetades likviteerisin ka iseloomuliku kägina ära,mis avaldus rooliratast aeglaselt ja lühikeselt pöörates. Kägises see ketas,mis asetseb tulede-kojameeste-suunatulelüliti ümberlülitaja otsas ja mis suuna välja lükkab rooli otseks pööramisel. Kusjuures selle tulede ümberlülitaja ostsin jaanuarikuus poest uue ja mida aeg edasi,seda närvesoovamalt kägisema hakkas. Võtsin rooli eest ära ja üritasin toppida Litol24 (tavott) vahele peenikese pulgaga. Aega läks aga asja sai.
[Muudetud: 24-4-2008 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Mina ei näe selles niva roolis ka iludust. Võta üht ja viska teist:PAlgselt postitas: grimes
Ma kh sellest 05-e roolist iludust ei näe...
Enda 05-te ostes. Sai koju tuldud, ja kohe teine rool külge pandud... max sai 5km enne sõidetud selle teise rooliga.
Igatahes jõudu tööle
Sportrool omab (luisi;))
m'kay
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
Algselt postitas: viaccess
Miks te seda raibet topite oma autosse 2105 rooli näol, asjal pole mingit välimust ega mugavust.... Kui orig. rool ei meeldi siis juba mingi sportrool vms....
Ja palun ka pildid ajada mõõtu 640x480!!!!
05 rool (20 a isiklikku kogemust) on jumala normaalne võrreldes 06 originaalrooliga (5a), mis on ilmselge ebaõnnestumine. Muidugi, kui, siis võiks panna juba 07 (5 a) oma, mis on kummeeritud ja mugav.
Ja millest selline ärritus? igaüks paneb sellise rooli, mille tahab, keegi ju ei ütle sulle näiteks milliseid naisi sa tohid oma autosse lubada jne.
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Signaali kere külge see igastahes kinnitub. Siit on vähe paremini näha http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/25509871Algselt postitas: AsjaPulkMilleks signaalile selline räme juhe???Algselt postitas: EdR
See esiplaanil olev tuleb signaalilt. Akujuhe kinnitub lüliti tagakülge.
See 06 rool on liialt ebamugav. Negatiivseid signaale 05 rooli kohta olen varemgi saanud aga minumeelest pole sellel midagi nii hullu. Maitse asi nagu üeldakse...
Eile (23.aprill) sai lõpuks suverehvid alla http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/25494881 Esialgu panin taha 05 veljed. Hiljem soetan 06 omad siis lähevad vahetusse.
[Muudetud: 24-4-2008 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?