SAMARA head ja vead?
SAMARA head ja vead?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
SAMARA head ja vead?
Võtmehoidjaks peab olema komutaator!Vist?!
Mingi BOSCH-i komutaator sobib ka(VOLVO 340 või 360?).
Aga edasi? ehk panete kirja oma juhtumised ja kuidas hoiduda "juhtumitest",remont?
Mingi BOSCH-i komutaator sobib ka(VOLVO 340 või 360?).
Aga edasi? ehk panete kirja oma juhtumised ja kuidas hoiduda "juhtumitest",remont?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Üldiselt paari aasta jooksul pole ma kohanud samaral selliseid lolle vigu nagu tagaveolisel õõtsapuksid ja reaktiivvarraste puksid mida vahetama peab.
uuematel pritsungitel saab koguaeg andureid vahetada, vanad gm pritsega autod pidid ses suhtes vastupidavamad olema.
karpaga mudeli põhihädadeks võib vist lugeda solex karpat mis kardab mustust.
kommutator sobib wv audi grupi oma - endal on miski HÜCO oma - töötab küll.
uuematel pritsungitel saab koguaeg andureid vahetada, vanad gm pritsega autod pidid ses suhtes vastupidavamad olema.
karpaga mudeli põhihädadeks võib vist lugeda solex karpat mis kardab mustust.
kommutator sobib wv audi grupi oma - endal on miski HÜCO oma - töötab küll.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Täpselt!Seitse suve tagasi oli üks SAMARA-87 millega kulus 180kilomeetri peale 100 krooni eest bensiini.Läbisõit oli 62tkm.Auto lammarist ja ainuke viga oli tühikäigu puudumine.
See auto mootor saavutas suvel töötemperatuuri 15-20 kilomeetri järel.Viis käiku ja kiiruseks 100-110,suunaga pealinna.Väga hea auto oli aga läks arvestatava liiklustrahvi katteks müüki.
See auto mootor saavutas suvel töötemperatuuri 15-20 kilomeetri järel.Viis käiku ja kiiruseks 100-110,suunaga pealinna.Väga hea auto oli aga läks arvestatava liiklustrahvi katteks müüki.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Loen siis service raamatust;maanteel 0,57L/mil.(mil;Rootsis tähendab 10 kilomeetrit).Huvitav kunas Eestis auto ökonoomsusele mõtlema hakatakse?Palju praegu bensiin maksab?0,5 liitrit kokkuhoidu 100 kilomeetri kohta teeb aastas 100 liitrit (20000 kilomeetrise läbisõidu juures)-1570 (hetk tagasi 1440) krooni kokkuhoidu.Selle raha eest saab nii mõnegi asja osta meie armastatud LADA-le.
Ühe päevaga tõusis bensiini hind 9%.
[Muudetud: 4-1-2008 SexSix]
Ühe päevaga tõusis bensiini hind 9%.
[Muudetud: 4-1-2008 SexSix]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Esimene viga.
Esimene viga,enda süül arvatavasti.Autole olen pannud uue jagaja.Täna käivitades...ei saanudki käima!Põksis vastu üksikud korrad ja voolu tõmbas kuidagi maha.Aku on hea-vana aga mitte väga-59.90 EUR-i.
SÜÜDE VIST VARAJANE?
Sama aku tõstsin sinise peale(seisnud vanaa-aastast saati,täna hommikul-17c),ei mingit probleemi,sõitsin siis sellega.
SÜÜDE VIST VARAJANE?
Sama aku tõstsin sinise peale(seisnud vanaa-aastast saati,täna hommikul-17c),ei mingit probleemi,sõitsin siis sellega.
Mis mul praegu pähetuleb :
Vead: Kaitsmeplokis kontakti probleemid. Tagumiste tulede pistikud nöögivad. Istmed nõrgad. Soendus radikas ja kraan ei pea vastu. Käsipiduri süsteem annab soovida. Generaatori tablet läheb tihti läbi.
Head: Rattalaagrid vastupidavad. Head tuled .Soe salong. Juhitavus rahuldav.
Vead: Kaitsmeplokis kontakti probleemid. Tagumiste tulede pistikud nöögivad. Istmed nõrgad. Soendus radikas ja kraan ei pea vastu. Käsipiduri süsteem annab soovida. Generaatori tablet läheb tihti läbi.
Head: Rattalaagrid vastupidavad. Head tuled .Soe salong. Juhitavus rahuldav.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
kas sa ei tea siis poolassikummid on isegi oleama mis käivad laagri otsa.kui keerata rattad esiveolisel välja ja kohapealt minema minna siis tead mis on poolassilaager.aru saad kolina järgi:DAlgselt postitas: logman
Samaral pole salongisoojendusega probleeme, kui kõik puhas ja korras on.
Tüüpveaks seda ei nimetaks kuidagi.
Töökorras termostaadiga soojeneb jahutusvedelik masinat kohapeal tühikäigul tuksuda lastes kümne minutiga lahedalt -7C juurest +70C-ni.
Poolassilaagrid, mis need on?
carl-steven berg
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
see on õigus et tablet läheb läbi see ka et tule pistikud sita*ja see ka õige et kaitsmeplokki klemmid pasa*Algselt postitas: posta84
Mis mul praegu pähetuleb :
Vead: Kaitsmeplokis kontakti probleemid. Tagumiste tulede pistikud nöögivad. Istmed nõrgad. Soendus radikas ja kraan ei pea vastu. Käsipiduri süsteem annab soovida. Generaatori tablet läheb tihti läbi.
Head: Rattalaagrid vastupidavad. Head tuled .Soe salong. Juhitavus rahuldav.
carl-steven berg
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sa carl võid neid poolteljeotsi nimetada, kuidas tahad, aga tehnilises keeles on nende asjade nimetus püsikiirusliigendid. Jäta meelde. Kui C-kat.-i lubasid hakkad kunagi tegema, siis küsitakse.
Miks nad viletsamad on, kui igal teisel esiveolisel? Mu meelest küll pole. Loomulikult, kui ei ole hoolikas ja kaitsekummide üle ei valva, siis leiab iga masina liigend pori ja pasa sees liikudes üsna kiirelt oma lõpu.
Üldse, teema rohkem vist ikka tüüpvigade teadasaamiseks, mitte aga ei pea siia kirjutama seda, millest endal mõistus ja jõud üle ei käi.
Miks nad viletsamad on, kui igal teisel esiveolisel? Mu meelest küll pole. Loomulikult, kui ei ole hoolikas ja kaitsekummide üle ei valva, siis leiab iga masina liigend pori ja pasa sees liikudes üsna kiirelt oma lõpu.
Üldse, teema rohkem vist ikka tüüpvigade teadasaamiseks, mitte aga ei pea siia kirjutama seda, millest endal mõistus ja jõud üle ei käi.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Õhulugeja - kallis soetada ja raske leida uuena. Kallim, kui uuemate pritseladade õhulugeja.
tõenäoliselt sobib elektriliselt mõne muu sama ajastu sakslase õhulugeja.
Temp andur ajule (näidikul oma).
Kütusepump (kaheliitrimeestel tekkiv häda) *kaheliitrimees on see, kes kunagi üle 2-3L ei tangi ja lamp pidevalt põleb..
Lamda (kütuselisandid, kulunud mootor, äädikalõhnaliste hermeetikute kasutamine sisselaskes)
Just oli siin Sexsix-i post, mis küsis GM pritse kohta ?! enam pole - igatahes vastus tema küsimusele.. o.
tõenäoliselt sobib elektriliselt mõne muu sama ajastu sakslase õhulugeja.
Temp andur ajule (näidikul oma).
Kütusepump (kaheliitrimeestel tekkiv häda) *kaheliitrimees on see, kes kunagi üle 2-3L ei tangi ja lamp pidevalt põleb..
Lamda (kütuselisandid, kulunud mootor, äädikalõhnaliste hermeetikute kasutamine sisselaskes)
Just oli siin Sexsix-i post, mis küsis GM pritse kohta ?! enam pole - igatahes vastus tema küsimusele.. o.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Mis soodustab õhulugeja riknemist? Elektri kontaktide hea ühendus? Õhufiltri seisukord? Mis õhufiltrit üldse soovitatakse kasutada?
Temperatuuri andur, siin ei aita vist midagi.
Kütusepump. Millegipärast tangin autosi mitu aastat kõriauguni. Tanklasse sõit maksab ka midagi.
Lamda. See küünlaaugust jooksev vesi kadus ära kui plokikaane tihend sai vahetatud. Hermeetikut ei kasuta kunagi. Ülevaatusel mainis mingi näidu ( esimene kuuest ) tühipööretel suure ( 205 ) olemist mis pöörete tõstmisel 50-60 peale vajus.
Temperatuuri andur, siin ei aita vist midagi.
Kütusepump. Millegipärast tangin autosi mitu aastat kõriauguni. Tanklasse sõit maksab ka midagi.
Lamda. See küünlaaugust jooksev vesi kadus ära kui plokikaane tihend sai vahetatud. Hermeetikut ei kasuta kunagi. Ülevaatusel mainis mingi näidu ( esimene kuuest ) tühipööretel suure ( 205 ) olemist mis pöörete tõstmisel 50-60 peale vajus.
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
See 205 on HC.Katalüsaator tahaks vahetamist kuna ta ei jaksa enam vesinikuühendeid hästi neutraliseerida.Käis äi oma 8-ga ülevaatusel ja see mõõtis ka mingi 200 tühikäigul ja 100 ringis pööretega.Sai siis asjatundjatega suheldud ja öeldi paberit vaadates kohe,et katt.Vahetus aitas ja auto läbis üv.Muuseas HC ajab kõrgele mootori suurenenud õlijanu.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.