2105, kapa, 1984
2105, kapa, 1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Sm. Kapa on nagu salakaval KGB luuraja, kes hiilib mööda erinevaid garaazhikooperatiive ning inspekteerib seal tehtavat tööd, mis on tegelikkuses väga kiiduväärt. Ladal puudub ainult rootormootor, muidu oleks juba täiskomplekt.
Iga kord, kui mina kõnealust autot näen, on see teinud läbi mingi muutuse. Nüüd juba suveseades ning mõnus madal ja muidu häää...
Uksed vajavad kontrollimist:
[Muudetud: 4-4-2010 hyper7]
Iga kord, kui mina kõnealust autot näen, on see teinud läbi mingi muutuse. Nüüd juba suveseades ning mõnus madal ja muidu häää...
Uksed vajavad kontrollimist:
[Muudetud: 4-4-2010 hyper7]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Tegelikult on mul probleem ka: sügisel sai käimakast vahetatud. Külge läks 2107-märgistusega 5käiguline kast. Laisk laps ei viitsinud spidomeetri ülekandeid kasti sees ära vahetada ja need jäid nii nagu olid ehk eeldan, et 4.1 ülekandele mõeldud (nagu 2107-l olema peaks). Minul on tagasillas 4.3. Lõppude lõpuks olen ma arvutada üritanud, aga omadega metsa jooksnud. Nimelt, palju see spidomeeter mul aiateibaid siis viskab ja kummale poole?
Talverehviga 175/70R13 oli viienda käiguga kiirusel 90km/h pöördeid 3200 Lada oma tahhoka järgi, mis pole teab mis täpsusega. Nüüd on 185/55R14, millega pole veel katsetanud.
Keegi lahke inimene oskaks ehk aidata?
Talverehviga 175/70R13 oli viienda käiguga kiirusel 90km/h pöördeid 3200 Lada oma tahhoka järgi, mis pole teab mis täpsusega. Nüüd on 185/55R14, millega pole veel katsetanud.
Keegi lahke inimene oskaks ehk aidata?
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Algselt postitas: kapa
Tegelikult on mul probleem ka: sügisel sai käimakast vahetatud. Külge läks 2107-märgistusega 5käiguline kast. Laisk laps ei viitsinud spidomeetri ülekandeid kasti sees ära vahetada ja need jäid nii nagu olid ehk eeldan, et 4.1 ülekandele mõeldud (nagu 2107-l olema peaks). Minul on tagasillas 4.3. Lõppude lõpuks olen ma arvutada üritanud, aga omadega metsa jooksnud. Nimelt, palju see spidomeeter mul aiateibaid siis viskab ja kummale poole?
Talverehviga 175/70R13 oli viienda käiguga kiirusel 90km/h pöördeid 3200 Lada oma tahhoka järgi, mis pole teab mis täpsusega. Nüüd on 185/55R14, millega pole veel katsetanud.
Keegi lahke inimene oskaks ehk aidata?
tule õhtul külla, mõõdame gps-ga ära
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Tahhomeeter näitab ühtlasel pööretel sõites üpris täpselt... iseenest kui täpselt oskad sealt välja lugeda. Lada tahhomeetri nõrgaks küljeks on aga vähene tundlikus ehk ei reageeri piisavalt kiirelt muutustele ja võib-olla tõesti et 5000+ pööretel hakkab ka valetama. Kuni sinnani on vähemalt minu valduses olnud autodel tahhomeeter näidanud õigeid mõõtmistulemusi.
Kuid haara nüüd Kytti pakkumisest kinni ja gps-uga mõõtma . Ja tore näha, et autoga ikka kogu aeg tegeled. Jõudu
Kuid haara nüüd Kytti pakkumisest kinni ja gps-uga mõõtma . Ja tore näha, et autoga ikka kogu aeg tegeled. Jõudu
Kiirusi mõõtma ma ei jõudnudki.
Paari päeva eest andsin ta ära parematesse ja töökamatesse kätesse, kui need mul on. Lihtsalt, ajaliselt ja rahaliselt on kitsas.
Kokkuvõttes oli väga hea auto, sai täpselt enda käe järgi ära seatud. Eks seal nipet-näpet tegemist oli nagu Ladal ikka. Läbielamisi ja juhtumisi oli temaga muidugi palju.
Siia lõppu panen ühe viimase klõpsu temast TTÜ mändide alt.
Paari päeva eest andsin ta ära parematesse ja töökamatesse kätesse, kui need mul on. Lihtsalt, ajaliselt ja rahaliselt on kitsas.
Kokkuvõttes oli väga hea auto, sai täpselt enda käe järgi ära seatud. Eks seal nipet-näpet tegemist oli nagu Ladal ikka. Läbielamisi ja juhtumisi oli temaga muidugi palju.
Siia lõppu panen ühe viimase klõpsu temast TTÜ mändide alt.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Loll tegu vana teema välja kakkuda, aga...
Huvitab mind, et mis sellest autost saanud on? Keegi näinud, kuulnud? Või on omanik isegi Ladaklubi foorumiperes? Või teab keegi seda autot kui tuttavatuttavatuttava autot? Kuskile kaasikusse katusele keeratud? Sierra V6 peale pandud?
Lihtsalt huvitab...
Huvitab mind, et mis sellest autost saanud on? Keegi näinud, kuulnud? Või on omanik isegi Ladaklubi foorumiperes? Või teab keegi seda autot kui tuttavatuttavatuttava autot? Kuskile kaasikusse katusele keeratud? Sierra V6 peale pandud?
Lihtsalt huvitab...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Nojah, ilmne on, et vaimse tervisega pole mul kõik korras...
Sõidan Lasnamäel kui telefon karjub, et uued postitused on minu auto teemas. Vaatasin kuulutuse üle ja minutitega oli selge, et ei, talveks on autot vaja, Lada tuleb ära tuua. A rsk, mul oli vaja samal õhtul minna Lõuna-Eestisse 3 päevaks.
Kuskil Otepää kandis autos loksudes sai selgeks, et oodata ei anna, parem saata keegi vaatama. Hea sõber Martin tuli vastu ja käis heitis pilgu peale autole. Tegelikult see seisukord ei olekski rolli mängind, sest ma suuresti teadsin, mis see auto on. Ütlesin telefonitsi oma jah sõna.
Nüüd tõin ära.
Mis vahepeal toimunud on? Vedrud on tutikad alla pandud. Üks esimene õõtshoob on vahetatud ja ca 2000km on läbisõitu juures. Kere on roostetäppe meeletult täis läinud. Karbiliistud on kadunud. Ja eks neid üllatusi tule veel välja.
Ülevaatust ei ole ja pidurid on kergelt nõrgukesed. Mingites asendites viskas kergelt sinist, aga teda pole keegi kunagi hellitanud ka, miks ta ei peaks viskama. Talvel seisis pukkide peal:rolleyes.
Tulevik? Kuna kiiret pole, siis proovime ta talveks sõitma enam-vähem saada. Pidurid on küll kiiruse surm, aga harva, rõhutan harva, läheb neidki vaja. Äratame nemad sindrid ellu ja siis proovime ülevaatuse talle teha. Nokitsemist siin-seal ikkagi jagub, Lada ju.
Suure aitähi pean ma ütlema kasutajale ladasaeabz (pagan, su eesnimi ei meenu kohe). Kui Sa linki poleks pannud, poleks ma selle "sigadusega" hakkama ka saanud.
Ärge siis väga näkku lööge, et sellise lollusega hakkama sain nüüd.
Sõidan Lasnamäel kui telefon karjub, et uued postitused on minu auto teemas. Vaatasin kuulutuse üle ja minutitega oli selge, et ei, talveks on autot vaja, Lada tuleb ära tuua. A rsk, mul oli vaja samal õhtul minna Lõuna-Eestisse 3 päevaks.
Kuskil Otepää kandis autos loksudes sai selgeks, et oodata ei anna, parem saata keegi vaatama. Hea sõber Martin tuli vastu ja käis heitis pilgu peale autole. Tegelikult see seisukord ei olekski rolli mängind, sest ma suuresti teadsin, mis see auto on. Ütlesin telefonitsi oma jah sõna.
Nüüd tõin ära.
Mis vahepeal toimunud on? Vedrud on tutikad alla pandud. Üks esimene õõtshoob on vahetatud ja ca 2000km on läbisõitu juures. Kere on roostetäppe meeletult täis läinud. Karbiliistud on kadunud. Ja eks neid üllatusi tule veel välja.
Ülevaatust ei ole ja pidurid on kergelt nõrgukesed. Mingites asendites viskas kergelt sinist, aga teda pole keegi kunagi hellitanud ka, miks ta ei peaks viskama. Talvel seisis pukkide peal:rolleyes.
Tulevik? Kuna kiiret pole, siis proovime ta talveks sõitma enam-vähem saada. Pidurid on küll kiiruse surm, aga harva, rõhutan harva, läheb neidki vaja. Äratame nemad sindrid ellu ja siis proovime ülevaatuse talle teha. Nokitsemist siin-seal ikkagi jagub, Lada ju.
Suure aitähi pean ma ütlema kasutajale ladasaeabz (pagan, su eesnimi ei meenu kohe). Kui Sa linki poleks pannud, poleks ma selle "sigadusega" hakkama ka saanud.
Ärge siis väga näkku lööge, et sellise lollusega hakkama sain nüüd.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Tagasi ostsin põhimõtteliselt sama hinnaga, millega maha müüsin (euroümardus ei loe:lol). Aga noh, eks raha väärtus ole muutunud ka vahepeal ja auto seisukord samuti, aga põhiline on see, et ma lihtsalt olen ise endale seda autot teinud. Uut asja nullist nokkima hakata on raskem.
Müüja oli sama, kellele mina müüsin. Sakus elas see auto selle poolteist aastat.
Müüja oli sama, kellele mina müüsin. Sakus elas see auto selle poolteist aastat.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Eks me oleme juba pikemalt rääkinud ja mõtteid mõlgutanud, et võib-olla oli üldse vale idee see aparaat maha müüa ja ehk tuleks ikka tagasi osta... Mehele tuleb nüüd au anda, et ta selle tõesti ära tegi. Sellise tembuga on väga vähesed seltsimehed hakkama saanud.
Auto juures on tegelikult väga vähe muutunud, reedel kohale sõites kartsin alguses oluliselt hullemat pilti. Paar roostetäppi, lõdvad pidurid ja mõni pisihäda - kõik tingitud pikast seismisest. Talvel sõitmine oleks autole oluliselt hullemini mõjunud. Küll me selle ülevaatuse ka kätte saame, ma ei näe tõsiseid probleeme.
Olen õnnelik, et ei ole enam ainukene sõitva Lada omanik meie kooperatiivis.
Auto juures on tegelikult väga vähe muutunud, reedel kohale sõites kartsin alguses oluliselt hullemat pilti. Paar roostetäppi, lõdvad pidurid ja mõni pisihäda - kõik tingitud pikast seismisest. Talvel sõitmine oleks autole oluliselt hullemini mõjunud. Küll me selle ülevaatuse ka kätte saame, ma ei näe tõsiseid probleeme.
Olen õnnelik, et ei ole enam ainukene sõitva Lada omanik meie kooperatiivis.
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Need ei olnud ekspordid. Need olid mingid samkompunnid, Valdz kunagi annetas. Ja üks peegel koorus, st, peegeldava kihi ja klaasi vahel (umbes nii noh:P) elas sammal. Juba minu ajal oli sealt asju keeruline eristada. Proovime mingi aja originaalidega läbi ajada...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Üllatusi ta pakub, just nagu lubatud sai. Üks hommik komandeerisime end auto juurde...
Ei, pätid polnud kollektoreid pihta seekord pannud. Ma oma käega kruvisin need maha, kuna peale väikest paarutamist selgus, et jõle täristab miski kapotiall. Esimese ja viimase "augu" ümbert olid tihendist tükid irdunud.
Nojah, pidurid õhutasin ära, saab seisma küll. Summuti ka lekkis eest ja tagant, see sai ka vanadest varudest üks OK isend kokku pandud. Kapoti all sehkendades selgus, et karburaator sülgab kütust ka väljapoole: kiirenduspumba membraan oli lõhki kuivand, panin kogu pumba teise karpa pealt. Mingil momendil mootoriga tuuritades (selgitasin, kas on veel jääkgaasi leket või ei) jäi silm hammasrihmale, mis töllerdas väga julgelt vastu katet. Ei noh, pingutamisest on jupp aega möödas, selge see et lõtv on. Pingutasin nii hooletult, et suutsin hamba võrra valeks keerata ajastuse, mis andis koheselt märku endast tudiseva mootoriga ja olematu tühikäiguga. Sai suditud seda rihma ühtpidi ja teistpidi, kui ühel hetkel märgid paigas olid, aga mootor enam ei käivitunud. Oskuslik remondimees, mis muud . Vahevõlli ketramisega olime süüte vussi ajanud, panime selle teooria järgi paika, fine tuning on veel vist ees.
Aga kõige lõbusam oli see, et peale seda nikerdamist oli tühikäik masinal stabiilne 200. Ei allunud kuidagi reguleerimisele ega sõimamisele. Linnahiilimise käigus sõitsin oma autol taga ja sure maha kuidas haises. Selgelt rohkem, kui korras Lada haiseb. Garaažis sai pulli pärast tühikäigu segukoonus (nimetatakse vist nii?) mehaanilise (enne oli pneumo) vastu vahetatud ja masin elas taas. Nojah, taaskord oli membraan õhtal. Selle panin ka uue täna ning kogu tühikäigukaadervärk ärkas ellu.
Jahutusvedeliku lekked häiriviad mind. Tundub, et lõdvikute vahelt ajab, aga pingutada enam ei saa. Kallame pääle!
Astume samme sõidukõlbulikkuse poole...
Ei, pätid polnud kollektoreid pihta seekord pannud. Ma oma käega kruvisin need maha, kuna peale väikest paarutamist selgus, et jõle täristab miski kapotiall. Esimese ja viimase "augu" ümbert olid tihendist tükid irdunud.
Nojah, pidurid õhutasin ära, saab seisma küll. Summuti ka lekkis eest ja tagant, see sai ka vanadest varudest üks OK isend kokku pandud. Kapoti all sehkendades selgus, et karburaator sülgab kütust ka väljapoole: kiirenduspumba membraan oli lõhki kuivand, panin kogu pumba teise karpa pealt. Mingil momendil mootoriga tuuritades (selgitasin, kas on veel jääkgaasi leket või ei) jäi silm hammasrihmale, mis töllerdas väga julgelt vastu katet. Ei noh, pingutamisest on jupp aega möödas, selge see et lõtv on. Pingutasin nii hooletult, et suutsin hamba võrra valeks keerata ajastuse, mis andis koheselt märku endast tudiseva mootoriga ja olematu tühikäiguga. Sai suditud seda rihma ühtpidi ja teistpidi, kui ühel hetkel märgid paigas olid, aga mootor enam ei käivitunud. Oskuslik remondimees, mis muud . Vahevõlli ketramisega olime süüte vussi ajanud, panime selle teooria järgi paika, fine tuning on veel vist ees.
Aga kõige lõbusam oli see, et peale seda nikerdamist oli tühikäik masinal stabiilne 200. Ei allunud kuidagi reguleerimisele ega sõimamisele. Linnahiilimise käigus sõitsin oma autol taga ja sure maha kuidas haises. Selgelt rohkem, kui korras Lada haiseb. Garaažis sai pulli pärast tühikäigu segukoonus (nimetatakse vist nii?) mehaanilise (enne oli pneumo) vastu vahetatud ja masin elas taas. Nojah, taaskord oli membraan õhtal. Selle panin ka uue täna ning kogu tühikäigukaadervärk ärkas ellu.
Jahutusvedeliku lekked häiriviad mind. Tundub, et lõdvikute vahelt ajab, aga pingutada enam ei saa. Kallame pääle!
Astume samme sõidukõlbulikkuse poole...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Segu on rikas, musta viskab.
Kuskil augustikuu viimastel päevadel tundus, et mis sa ikka ümber auto käid garaažis, hoopis parem oleks, kui temaga võiks legaalselt tänaval sõita. Ühel hommikul ülevaatuspunkti sõites hakkas Lada aga iseloomu näitama ja jättis mu esimest korda teele. Oranžist juhtmest kadus vool ära - armatuuri kellad ja tühikäigu pneumoklapp elumärke ei näidanud enam. Ilus hommikupoolik sai Tammsaare tee ääres veedetud ja voolu otsitud. Leidsin ta süüteluku tagant, kus juhtmed enam omadel positsioonidel polnud.
Ülevaatusel näitas gaasianalüsaator napilt napilt piiridesse mahtuvaid näite (loe: õhku on vähe ja kütust palju ) ja üldiselt arvati auto tervis korras olevaks. Vaid radika vent ei tahtnud rakenduda ja kuna temp hõljus 100 ja 120 kraadi vahel, siis palusin härradel salongi kütta. Aga nemad ei olnud vastu. Hiljem selgus, et üks kopsakas relee vastu ravis lastehaiguse.
Haiged mehed, nagu me oleme, ei saanud peale ülevaatust originaalseisus autoga sõita, kohe tuli tuunima hakata.
Esmajärjekorras sai peale merevaigust käigukangi nupp, hiljem üks Raid sportrool. Siis ma kukkusin vedrusid lõikuma, 1.25 eest, tagant üks tiir. Talveks ehk piisab, suvel notime veel. Ja noh, summutit kohendasin ka veidi reissingumaks. Käigukast ja tagasild undavad endiselt nagu kord ja kohus.
Kui jätta kõrvale, et tegelikkuses annab too mootor varsti kepsu ja uut oleks vaja, siis mulle täitsa meeldib selline toores sõiduelamus. Karpamootor, raske rool ja olematud pidurid.
Päkapikud võiksid uued amordid tuua, aga talve elame nendega üle küll.
"Seltsimees, kas viiksite mu nüüd rajale?"
Tänaval näeme, rsk!
Ülevaatusel näitas gaasianalüsaator napilt napilt piiridesse mahtuvaid näite (loe: õhku on vähe ja kütust palju ) ja üldiselt arvati auto tervis korras olevaks. Vaid radika vent ei tahtnud rakenduda ja kuna temp hõljus 100 ja 120 kraadi vahel, siis palusin härradel salongi kütta. Aga nemad ei olnud vastu. Hiljem selgus, et üks kopsakas relee vastu ravis lastehaiguse.
Haiged mehed, nagu me oleme, ei saanud peale ülevaatust originaalseisus autoga sõita, kohe tuli tuunima hakata.
Esmajärjekorras sai peale merevaigust käigukangi nupp, hiljem üks Raid sportrool. Siis ma kukkusin vedrusid lõikuma, 1.25 eest, tagant üks tiir. Talveks ehk piisab, suvel notime veel. Ja noh, summutit kohendasin ka veidi reissingumaks. Käigukast ja tagasild undavad endiselt nagu kord ja kohus.
Kui jätta kõrvale, et tegelikkuses annab too mootor varsti kepsu ja uut oleks vaja, siis mulle täitsa meeldib selline toores sõiduelamus. Karpamootor, raske rool ja olematud pidurid.
Päkapikud võiksid uued amordid tuua, aga talve elame nendega üle küll.
"Seltsimees, kas viiksite mu nüüd rajale?"
Tänaval näeme, rsk!
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Ühel reedesel päeval paar nädalat tagasi lõigi mootorisse kolina sisse. Oli loota juba, et keps tuleb pistab oma nina välja, aga ei läinud õnneks, veepump läks kolinaga hoopis laiali. Oi, see Lada on ikka tore auto!kapa kirjutas: Kui jätta kõrvale, et tegelikkuses annab too mootor varsti kepsu ja uut oleks vaja, siis mulle täitsa meeldib selline toores sõiduelamus.
Juhuks, kui see keps nüüd ikkagi ei kannata oodata, oleme hästi ette valmistunud. Kaevasime eelmisel nädalavahetusel kooperatiivi kõik mootorid maa seest ja garaaži nurgast kola alt välja. Ajasime nad ritta, viskasime käru peale ja pesime ära! Päris kole töö oli tegelikult...
Nõgised ja roostekarva mootorid said kõik lõpuks vähemalt ühe käru peale:
Lähevad puhtamaks küll, aga ideaalset tulemust on raske saavutada.
Rivistus garaaži seina ääres. Ei oma tähtsust, kummast otsast alustad lugemist: 1.5, 1.6, 1.6, 1.5.
Viisaastaku plaan näeb ette, et nendest mootoritest tuleks koostada 2 korralikku eksemplari. Üks ühest ja teine teisest kubatuurist. Üritaks talvel alustada...
Raporteeris,
Martin
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."