2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
seni parim külgsuunaline G on olnud 1.25...tühikaal koos minuga on 920kg aga saaks palju vähemagahakkama kui poleks sellist min kaalu nõuet....põhimõtteliselt 750kg pole probleem saavutada...piduritega pole peaegu et miskit ette võetud...korralik motuli kuni 660 kraadi pidurivedelik, head brembo kettad ja ferodo racing 2500 klotsid...taga sama jutt ainult et volvo 740 stock pidurisadulad..ees siis stock lada pidurid
vedrustuse piltide kohta niipalju, et praegu on auto pulkadeks laiali ja pildistamien suht raske sest midagi nagu küljes ei ole hetkel...aga kui kokku paneb ja meeles on eks siis võib pilte uppida küll
vedrustuse piltide kohta niipalju, et praegu on auto pulkadeks laiali ja pildistamien suht raske sest midagi nagu küljes ei ole hetkel...aga kui kokku paneb ja meeles on eks siis võib pilte uppida küll
Paistab, et autoga palju vaeva nähtud, kuid mulle kui autospordist absoluutselt mitte midagi teadvale inimesele tekkis küsimus. Kas kopika kere on millegipoolest parem toorik kui mõni muu auto, et kas mõne teise auto kerele on äkki lihtsam ringraja masinat ehitada, või on tegu lihtsalt Ladafännist sõitjaga?
Lada on see mis JÄÄB !
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
niiAlgselt postitas: w2rk
Paistab, et autoga palju vaeva nähtud, kuid mulle kui autospordist absoluutselt mitte midagi teadvale inimesele tekkis küsimus. Kas kopika kere on millegipoolest parem toorik kui mõni muu auto, et kas mõne teise auto kerele on äkki lihtsam ringraja masinat ehitada, või on tegu lihtsalt Ladafännist sõitjaga?
asi lihtsalt selles et avanes hea võimalus osta selline valmis auto(siis oli ta üleni lada tehniak peal) ja nüüd on teda ajapikku arendatud siin vaikselt...auto on nimielt soome LadaCup 5 kordne meister ja seda 3 korda järjest...auto on ostetud 2005 aastal Linnaringilt kus ta eesti super 1600 poistele tegi julmalt silmad ette...sellest siis ka huvi antud isendi vastu...sai siis päevakese mõeldud ja peale viimast starti isegi veel sooja mootoriga ta minu omaks saigi
kuna teelpüsivus on autol minu klassis siiani parim siis ei oska hetkel paremat autot soovida ja ülds ega esiveolisega tagaveolisele rinkal vastu saagi...
PS! üritan uppida ka paar videot nii kokpitist kui ka sõitudest
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
kõik on jäigad ühendsed (uniballid) välja arvatud vat link mis kerele kinnitub stock lada kummipuksidegaAlgselt postitas: PohlA
küsiks miks selline silla kinnitus hea on? ja kas silla kinnitus varrastel(reaktiiv-vardad) puksid ka on või on metall metalliga?
kõige selle eelised tulevad välja läbi sõidu ilu ja mõnu