Sarniirid ja kõrge vedrustus
Sarniirid ja kõrge vedrustus
Sarniirid ja kõrge vedrustus
Hiljuti sai autot veidi lastud parandada ja töömees leidis, et auto on ohtlikult kõrgel. Nimelt pidavat olema võimalik, et alumised sarniirid lähevad katki (nurgad vedrustuse tõttu valed) ja ratas murdub autol alt ära. Kuna selline asi oleks enam kui taunitav, on vaja teada selliseid asju:
Kas sarniiride nö jääk mm-d on kõigil mudelitel (st ka koperatiivi omadel samad) - midagi 11.8???
Kas on kusagilt võimalik saada eriti häid ja vastupidavaid sarniire (kasvõi Ziguli originaale) Tänud! Ehk on kellegil sel teemal kogemusi.
Kas sarniiride nö jääk mm-d on kõigil mudelitel (st ka koperatiivi omadel samad) - midagi 11.8???
Kas on kusagilt võimalik saada eriti häid ja vastupidavaid sarniire (kasvõi Ziguli originaale) Tänud! Ehk on kellegil sel teemal kogemusi.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Lolli juttu ajab su töömees,kui amordid on
ikka originaalid.Amordid ei lase ju alumisel
õõtshooval ülemäärasesse asendisse minna.See on hea kui vedrud kikkis on.
Hea pruutidega metsas asja teha,ei jää
iga kännu taha kinni.
Koperaatorite sharniirid olid teistsugused,
neid ei soovita küll panna.Kõik ülejäänud
peaks olema tehase toode.Ehk varuosade
müüjad tea paremini.
ikka originaalid.Amordid ei lase ju alumisel
õõtshooval ülemäärasesse asendisse minna.See on hea kui vedrud kikkis on.
Hea pruutidega metsas asja teha,ei jää
iga kännu taha kinni.
Koperaatorite sharniirid olid teistsugused,
neid ei soovita küll panna.Kõik ülejäänud
peaks olema tehase toode.Ehk varuosade
müüjad tea paremini.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Amordid tõesti originaalid ENT ülemised kinnitused kere külge juba lohku tõmmatud (said teised sirgeks taotud, aga juba jälle hakkavad lohud seibi keskele tekkima). Ülemäärane või mitte ülemäärane, aga õõtshoovad olevat liiga suure nurga all ja see pidavat alumistele sarniiridele halvasti mõjuma. Kogemused: Mingi tegelane oli ka endal Sigulli kõrgeks upitanud ja sarniirid ka ära vahetanud uute vastu ja mingi paari kuu pärast kadus esiratas naksti koopasse ära. Optiliselt näeb asi praegu välja nii
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Kõrge "nokk"
Tervit olen tükk aega sellel foorumil silma peal hoidnud ja tahaks ka varsti klubisse astuda. Selle nädala lõpus või järgmise alguses tahaks enda kopika kah kurjaks ajada, siis võtan asja käsile.
Igatahes kõrgest esiotsast rääkides on mul sama asi. Iseenesest näeb asi jah šeff välja aga probleem selles, et esiteks on esiots jube kange ja šarniiridele ja amortidele väga tervistavalt ei mõju, viimastel võib isegi kolvid kerest välja tõmmata, kui natuke liig julgelt meie autobahnidel kimada. Pealegi on amorte jube n**s külge panna, kuna kipuvad lühikeseks jääma, sõber soovitas mosse amordid panna. Asi sai alguse vedrudest, mis ostsin poest uuena (olen Tartust, Siim äkki ütled mis poest said) küsisin 01 omi aga kas on tegemist mingite teistega, või on vene Vasja paremat metalli tootma hakanud, pole õrna aimugi.
Igatahes kõrgest esiotsast rääkides on mul sama asi. Iseenesest näeb asi jah šeff välja aga probleem selles, et esiteks on esiots jube kange ja šarniiridele ja amortidele väga tervistavalt ei mõju, viimastel võib isegi kolvid kerest välja tõmmata, kui natuke liig julgelt meie autobahnidel kimada. Pealegi on amorte jube n**s külge panna, kuna kipuvad lühikeseks jääma, sõber soovitas mosse amordid panna. Asi sai alguse vedrudest, mis ostsin poest uuena (olen Tartust, Siim äkki ütled mis poest said) küsisin 01 omi aga kas on tegemist mingite teistega, või on vene Vasja paremat metalli tootma hakanud, pole õrna aimugi.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Mess, meil vist siis samad vedrud. pärit on teisest sellest annelinnas tasulise parkla juures asuvast lada-putkapoest. Ja jama sai mul ka muide alguse vedrudest (kurat teab, mis koperatiivi omad need on, öeldi, et on 01 omad - istu kasvõi mitmekesi kapoti peale, ikka läheb vaai paar cm allapoole.) VVC - palju need valged KYBid maksavad? Ja minuarust ei näe asi üldsegi nii ülbe välja - ratas koopas oleks tüki maad ilusam. Wax - teeme vedrudega äkki äri?
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
ikka vedrud
Noh mul ka samast poest pärit. Muidu mulle see pood meeldib, hea odav ja mees kah täitsa mõnus. Aga vedrude kaohapealt läks jah veidi nihu.
Muide mul on seal uued 01 tagatiivad müügis, veidi off topic aga kes tahab ostke ära
Muide mul on seal uued 01 tagatiivad müügis, veidi off topic aga kes tahab ostke ära
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Vedru peaks ikka kolmveerand keeru ulatust alusele toetuma,seega peab tegema aluse vajaliku nurgaga.Seda tuleks ise otsustada,kas vedruots jääb alla(siis vist mõtekam alusele midagi peale keevitada),kui üles,siis teha teise nurgaga kummist vms.
Ise olen lühendanud vaid sapaka vedrusid järelhaagisele,suurema kandejõu saamiseks.Siis alust ringi ei teinud.Polnud ka katki midagi.
Ise olen lühendanud vaid sapaka vedrusid järelhaagisele,suurema kandejõu saamiseks.Siis alust ringi ei teinud.Polnud ka katki midagi.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
mul garaazis vedelevad sellised kummirõngad, millel üks pool sirge ja teine nagu pooleks lõigatud vedru otsa moodi vormitud??? kas äkki sellega ei saa teha midagi? või see ongi selle jaoks mõeldud?:puzzled
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793