2103, rs7, 1983
2103, rs7, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Pole jälle ammu kirjutanud.
Vahepeal on asjad päris palju arenenud. 5-ne kast on all ja täitsa töötab. Pöörete kukkumisele on ülimalt tänulikud kõrvad
Käigukasti vahetamine oli üks paras peavalu. Ei saanud vanalt käigukastilt käigukangi pealt kätte. Ma tahtsin seda ära lõigata, aga isa arvas, et proovime ikka koos käigukangiga kätte saada kasti. Selle jaoks aga oli vaja ära kiskuda summuti koos pükstega. See on väga halb variant, sest sellel autol on pükste vahetamine alati paras peavalu olnud. Ei taha teised kuidagi paika minna. Tungrauaga tuleb mootrit tõsta ja ühesõnaga ull jamamine
Lõpuks saime siis ikka kasti kätte ja uue alla ka, aga see ajakulu oli ikka liig.
Kui juba nokitsemiseks läks, siis sai genekas ka ära võetud korra, sest vool kuidagi imelikult kõikus. Genekas käis elektrikute käes ära, aga nemad ka midagi ei leidnud. Kaitsmeplokki sorkides saime lõpuks poolkogemata lahti sellest, aga päris täpselt ikka aru ei saanud, mis seda põhjustas.
Küünlajuhtmed ja küünlad sai ka ära vahetatud. Hoopis teine hingamine tuli mootoril kohe
Summutit sai ka natu tuunitud. Kui autot ehitusjärgus oli, siis sai alla pandud vila summuti, aga vene varuosad kvaliteedi tõttu ei istunud ta hästi alla ja puutus kokku põikivardaga. Summuti küüru sai küll modifitseeritud natuke, aga õiget nahka temast ei saanud ja otsustasin uue tagumise osa panna. Lada juures on mind kogu aeg häirinud, see peenike summutiots, mis nii hästi tagant välja paistab. Sellepärast lõikasime tagumisel pütil püti vastast toru ära ja panime jämedama ja lühema asemel. Sinna otsa sa pandud veidi jämedam kroomots( tee äärest leitud ). Minu arust sai tunduvalt lahedam ja harmoneerub autoga ka paremini( stanged ja liistud ka sellised läikivad).
5ne kast olemas, sai võetud ette reis Saaremaalt Tartu. Ei olnudki nii väga tappev, kui arvasin. Aga kuna ma olen üsna pikk kutt ja kõige mugavamalt ära ei mahu sinna, siis just väga nauditav ei olnud. Parem kann hakkas valutama krt
Täna sai lõpule viidud signalisatsiooni ja keskluku paigaldus. Profesionaalne autoelektrik oli abis. Sama mees, kes audio installi ära tegi. Üksi ei julgenud tegema hakata, elektriga väga kogemusi ka. Nüüd väheke julgem tunne autot maja ees hoida
Aga nüüd siis vurab auto Tartu kandis natuke aega. Teen mõnipäev pilte ka kui ta puhtaks saan pestud ja läikima löödud.
[Muudetud: 19-5-2008 rs7]
Vahepeal on asjad päris palju arenenud. 5-ne kast on all ja täitsa töötab. Pöörete kukkumisele on ülimalt tänulikud kõrvad
Käigukasti vahetamine oli üks paras peavalu. Ei saanud vanalt käigukastilt käigukangi pealt kätte. Ma tahtsin seda ära lõigata, aga isa arvas, et proovime ikka koos käigukangiga kätte saada kasti. Selle jaoks aga oli vaja ära kiskuda summuti koos pükstega. See on väga halb variant, sest sellel autol on pükste vahetamine alati paras peavalu olnud. Ei taha teised kuidagi paika minna. Tungrauaga tuleb mootrit tõsta ja ühesõnaga ull jamamine
Lõpuks saime siis ikka kasti kätte ja uue alla ka, aga see ajakulu oli ikka liig.
Kui juba nokitsemiseks läks, siis sai genekas ka ära võetud korra, sest vool kuidagi imelikult kõikus. Genekas käis elektrikute käes ära, aga nemad ka midagi ei leidnud. Kaitsmeplokki sorkides saime lõpuks poolkogemata lahti sellest, aga päris täpselt ikka aru ei saanud, mis seda põhjustas.
Küünlajuhtmed ja küünlad sai ka ära vahetatud. Hoopis teine hingamine tuli mootoril kohe
Summutit sai ka natu tuunitud. Kui autot ehitusjärgus oli, siis sai alla pandud vila summuti, aga vene varuosad kvaliteedi tõttu ei istunud ta hästi alla ja puutus kokku põikivardaga. Summuti küüru sai küll modifitseeritud natuke, aga õiget nahka temast ei saanud ja otsustasin uue tagumise osa panna. Lada juures on mind kogu aeg häirinud, see peenike summutiots, mis nii hästi tagant välja paistab. Sellepärast lõikasime tagumisel pütil püti vastast toru ära ja panime jämedama ja lühema asemel. Sinna otsa sa pandud veidi jämedam kroomots( tee äärest leitud ). Minu arust sai tunduvalt lahedam ja harmoneerub autoga ka paremini( stanged ja liistud ka sellised läikivad).
5ne kast olemas, sai võetud ette reis Saaremaalt Tartu. Ei olnudki nii väga tappev, kui arvasin. Aga kuna ma olen üsna pikk kutt ja kõige mugavamalt ära ei mahu sinna, siis just väga nauditav ei olnud. Parem kann hakkas valutama krt
Täna sai lõpule viidud signalisatsiooni ja keskluku paigaldus. Profesionaalne autoelektrik oli abis. Sama mees, kes audio installi ära tegi. Üksi ei julgenud tegema hakata, elektriga väga kogemusi ka. Nüüd väheke julgem tunne autot maja ees hoida
Aga nüüd siis vurab auto Tartu kandis natuke aega. Teen mõnipäev pilte ka kui ta puhtaks saan pestud ja läikima löödud.
[Muudetud: 19-5-2008 rs7]
Kui mootoripadjad on korralikud (ehk ei ole ära vajunud), siis ei tohiks see väga suur probleem olla. Aga kindlasti muudab selle töö lihtsamaks see kui need 4 kollektori küljes olevat polti veidi lühemaks lõigata.Algselt postitas: rs7 See on väga halb variant, sest sellel autol on pükste vahetamine alati paras peavalu olnud. Ei taha teised kuidagi paika minna. Tungrauaga tuleb mootrit tõsta ja ühesõnaga ull jamamine
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Mootori padjad panin uued ja ikka on pükste paika ajamine paras porno. Esimene kord saime ikka ilma polte lõikamata hakkama, aga see kord lasime ühe lühemaks.Algselt postitas: reinerKui mootoripadjad on korralikud (ehk ei ole ära vajunud), siis ei tohiks see väga suur probleem olla. Aga kindlasti muudab selle töö lihtsamaks see kui need 4 kollektori küljes olevat polti veidi lühemaks lõigata.Algselt postitas: rs7 See on väga halb variant, sest sellel autol on pükste vahetamine alati paras peavalu olnud. Ei taha teised kuidagi paika minna. Tungrauaga tuleb mootrit tõsta ja ühesõnaga ull jamamine
Vahepeal on natuke nokitsetud auto kallal. Kuna pidin liikluses tegema ühe äkkpidurduse, siis märkasin, et vedas auto pirdurdamisel üsna viltu juhipoole .
Ennem olin juba märganud, et juhupoolne velg palju mustem piduritolmust kui parempoolne esimene velg. Mõtlesin, et jääb peale pidur natuke. Otsutasin siis lahti võta. Silindrid töötasid korralikult. Sai neid natuke "treenitud ka igaks juhuks ja määret ka muidugi vahele. Sisemised ja välimised piduriklotsid tõstsin omavahel ringi, kuna sisemised olid rohkem kulunud. Mitu tundi tööd( pole varem lahti võtnud neid ka), aga tulemus ikka sama. Juhipoolne esiratas võtab ennem plokki kui parempoolne .
Minust targemad mehed arvasid, et pidurite õhutamine on äkki kehva olnud. Peab selle ette võtma varsti.
Ennem olin juba märganud, et juhupoolne velg palju mustem piduritolmust kui parempoolne esimene velg. Mõtlesin, et jääb peale pidur natuke. Otsutasin siis lahti võta. Silindrid töötasid korralikult. Sai neid natuke "treenitud ka igaks juhuks ja määret ka muidugi vahele. Sisemised ja välimised piduriklotsid tõstsin omavahel ringi, kuna sisemised olid rohkem kulunud. Mitu tundi tööd( pole varem lahti võtnud neid ka), aga tulemus ikka sama. Juhipoolne esiratas võtab ennem plokki kui parempoolne .
Minust targemad mehed arvasid, et pidurite õhutamine on äkki kehva olnud. Peab selle ette võtma varsti.
Tänud. Tartus võib autot näha veel mõnda aega, siis Saaremaale jälle.Algselt postitas: hautz
Tartus teist päeva nähtud juba kabamaja ees:lol
Ilus masin on:o
Äge on selle autoga mööda linna sõita....näed kuidas inimesed järgi jäävad vaatam. Üks päev hüppas keegi kiiresti tee äärde ja kukkus pildistama kui mööda sõitsin.....vaat, et jookseb järgi ka veel
Masin on täiega kasutust leidnud vahepeal
Sai tööd tehtud suveläbi ja liikumist on päris palju olnud. Sellega seoses ei ole ka jõudnud autoga väga palju tegeleda, va pesta
Masin on kõik ilusti vastu pidanud ja suuremaid muresid pole olnud. Mõne elektriprobleemid ja ?arniiri kääksumine. Kardaanirist vaja ka vaja ära vahetada.
Sõidab sügiseni ära ja talvel on plaan talle veidi liivakat ja värvi näidata ning mootor 1600se vastu ära vahetada ...eks sellest kirjutab lähemalt kui teoks läheb
Sai tööd tehtud suveläbi ja liikumist on päris palju olnud. Sellega seoses ei ole ka jõudnud autoga väga palju tegeleda, va pesta
Masin on kõik ilusti vastu pidanud ja suuremaid muresid pole olnud. Mõne elektriprobleemid ja ?arniiri kääksumine. Kardaanirist vaja ka vaja ära vahetada.
Sõidab sügiseni ära ja talvel on plaan talle veidi liivakat ja värvi näidata ning mootor 1600se vastu ära vahetada ...eks sellest kirjutab lähemalt kui teoks läheb