K: Kui raske oleks teha 01 nelikveoliseks?

K: Kui raske oleks teha 01 nelikveoliseks?

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

K: Kui raske oleks teha 01 nelikveoliseks?

Postitus Postitas Jonx »

Oli igav ja igavusest tulevad imelikud mõtet pähe.. Tekkis küsimus et kui raske oleks teha ja kas on üldse võimalik 01st 4x4 auto niva detailide põhjal.

Äkki mõni teadjam inimene oskab komenteerida.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
c
CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas CPX »

Krt mul tuli nädalavahetusel sama idee, aga mõtted mõlkusid pigem neliveduse Sierra tehnika poole.
r
RG
Foorumi kasutaja
Postitusi: 209
Liitunud: 05 Sept 2004 14:41
Asukoht: viimsi
Autod: Bmw 750i
Kontakt:

Postitus Postitas RG »

hhm mul on selline jutt meelde et raplas oli üks lada tehtud 4 mingi käsitöö õpetja poolt. Nii rääkis mu üks klassivend kes elas raplas .
Vanametalli,mööbli,vanatehnika ja kodukraami utiliseerimine
+ 372 50 51 300
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui keevitus ja plekitööd pole meeltmööda siis jooniseid tegema. Võimatut pole siin vast midagi vaid teotahet ja oskusi on vaja
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

SÕber räääkis mulle et Türil vist olevat kunagi mingi escort liikunud niva sillatehnikaga :rolleyes Ei tea kas tõsi aga jah
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Algselt postitas: olaaf
kui keevitus ja plekitööd pole meeltmööda siis jooniseid tegema. Võimatut pole siin vast midagi vaid teotahet ja oskusi on vaja
Keevitus ja plekitööd? Annad ehk mõne vihje mida muuta ja keevitada. Tahax tõesti katsetada
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

ega siin ühtset juhendit kindlasti pole mida ja kuidas teha...
see ikka vast katse eksitus meetodil peaks valmima..
(ps. kirjutasin ennem olaafi nime alt :) )
Roolin nii kuis jaksan
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Kergem tegevus oleks tõenäoliselt lada kere tõsta mõne nelikveolise raamile.
Monster-lada:D
Ma kardan, et lada kere jääb niva tehnika jaoks väikeseks.
Oleneb eesmärgist, võib olla tasuks uurida hoopiski mõne liba-neliveolise osade kasutamist ladal.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Ehitamise umbkaudsest mahust saad aimu Motamehe projektidest ja kui see sind ei heiduta siis anna tuld.
Kõigepealt asja legaalsus.Kui kavatsed Lada dziibiga ka avalikel teedel
sõita,tuleb suhelda ARK`i tehnikaosakonnaga,kust saad kõik nõuded/tingimused omavalmistatud liiklusvahendi kohta.
Aga kui asi jääb "just for fun" ja autoehitamise kogemuste saamise tasemele siis saab ka lihtsamalt hakkama.
Näituseks vaata mõni Gaz-69 või Uaz-469 raam koos sildadega ja sinna
peale ehitad ?iguli kere.
Mõned mõõdud ka plaanipidamiseks.Mõõdud võetud rehvitsentrist.
?iguli esisild 1345 mm.
-----tagusild 1304 mm.

Niva esisild 1430 mm.
-----tagusild 1400 mm.

Gaz 69 1440 mm,mõlemad sillad ühelaiused.
Uaz 469 1445 mm,sama.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Ei taha teha lada jeepi, tahaks sama kõrget nagu tava 01, ei taha ka muud raami, just 01 raamile. Aga uurin veel ja mõtlen
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

Aga kui saladus pole siis mis selle auto mõte oleks? Ainuke eelis võibolla siis talvel mugavam kulgeda..
c
CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas CPX »

Algselt postitas: vs
Aga kui saladus pole siis mis selle auto mõte oleks? Ainuke eelis võibolla siis talvel mugavam kulgeda..
Aga mis on üldse autode ehitamise/tuunimise mõte?
Arvatavasti ikka soov erineda hallist massist ja tunda rõõmu oma kätetööst;)
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

:lol kuhu sa esidiffri ära kavatsed mahutada, seal mootori all isegi kitsas ju? Samara nelikveoliseks tegemine oleks kordades lihtsam. Muidugi, kui tahtmine just 01 ehitada, siis oleks mõttekam juba keskmootori peale mõelda, tuleks hoopis teine kaalujaotus ja esiotsa jääks ka ruumi esisilla jaoks. Eestis on nii range registrikeskus, et legaalseks sellist elukat vaevalt saaks. Peale selle, oleks lihtsam teha osa autost juba toruraamile, sest igasugune niigi pehastunud lada kere lõikumine ja teistmoodi kokkukeevitamine ei kipu hästi välja kukkuma.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Esidiffri mahutab ära küll, aga kuhu panna veovõllid? Kindel on see, et lada lansekatest ei saa just eriti palju sinna alles jääda. Tuleb ka arvestada, et Nival on mootor ja kast üldse paremale poole nihkes. Lisaks peab põhja all leidma ruumi vahekastile. Kui nüüd lada salongi vaadata, siis ma ei kujuta küll praegu seda ette, kust see ruum võtta. Nival on keskmine tunnel ikka väga lai. Kahe istme vahele mahuta peaaegu et kolmas.
Aga hea tahtmise korral on kõik võimalik. Kunagi olen isegi kuskil vene netiavarustes kohanud Niva tehnikale ehitatud klassika pilte/juttu.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: karel
:lol kuhu sa esidiffri ära kavatsed mahutada, seal mootori all isegi kitsas ju? Samara nelikveoliseks tegemine oleks kordades lihtsam. Muidugi, kui tahtmine just 01 ehitada, siis oleks mõttekam juba keskmootori peale mõelda, tuleks hoopis teine kaalujaotus ja esiotsa jääks ka ruumi esisilla jaoks. Eestis on nii range registrikeskus, et legaalseks sellist elukat vaevalt saaks. Peale selle, oleks lihtsam teha osa autost juba toruraamile, sest igasugune niigi pehastunud lada kere lõikumine ja teistmoodi kokkukeevitamine ei kipu hästi välja kukkuma.
selleks tuleks esisild hoopis vahetada ;)
polakatel on paar ladat samara esisillaga muidugi veo elemendid on eemaldatud - põhjus pigem vedrustuses... ka siin foorumis liikusid pildid kui ma ei eksi kunagi ammu...
pigem tuleks jälgida venelaste kogemusi:
samara esisild, siiani avaldamata aga ilmselt vanema subaru vahekast ja kundlasti teada olev subaru tagasild..

mis mootorit kasutati ei tea aga aimata on siis 1,7 lada samara 16v tehtud asi...
pildinäiteid ka:

Pilt

Pilt

Pilt

2105 pilte ei leidnud kiiruga aga soovitan .ru saidiga lehtedel ringi vaadata...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Postitus Postitas kopec »

Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
d
Daastar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Apr 2005 22:07
Asukoht: Keila
Autod: Lada 5. seeria ja bmw 7.seeria

Postitus Postitas Daastar »

Mina arvan et lihtsaim moodus oleks kasutada audi quattro tehnikat - minu teada pole audil eraldi vahekasti, 1,8 T mootor mahuks vast ära ka ja oleks päris piisav alus
n
napster8
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
Autod: VW Golf 2
Kontakt:

Postitus Postitas napster8 »

Ega see niva tehnikaga ka väga raskeks ei kujune, vahekasti jaoks ruumi saab ju ikka väheke teha juurde, lõikad väiksed augud sisse, paned vahekasti paika ja siis selle järgi keevitad uue pleki. Esisilla saab kah üpris hästi ära mahutada, tuleb toppida niva sillatala ja selle külge esidiffer kinnitada, mootori jaoks teed uued kinnitused kui tahad ikka samasse kohta mootorit jätta (keskele). Selle esidiffriga läheks esisilla kliirens ainult 5cm madalamaks juhul kui kasutada mootoril ikka niva karteripõhja (see vähe teise kujuga ja annab ruumi juurde diffrile).

Edu ehitamisel!!!
Ma ise ka võibolla panen 01le niva jubinad sinna põhja alla kui viitsin kuna endal vedeleb mitu niva esisilda, 1 tagasild ja ka karteripõhi täitsa olemas.

Liivo!!!
Oli kord Niva. :)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vanema tüübi Toyota Tercel on ladaga enam-vähem ühes mõõdus.

Pilt

Pilt

Üsnagi tegija riist, olen isegi sellisega sõitnud. Tavaliiklemisel on vedavaks esisild, sopamaastikul saab tagumise kah krabama panna. Aeglusti puudub, kuid 4wd väga aeglaseks kulgemiseks on veel üks käik, mis 1.-st aeglasem.

Pilt

[Muudetud: 9-7-2007 logman]
Vasta