21053, kapa, 1991
21053, kapa, 1991
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21053, kapa, 1991
Tere! Sain ka suure tahtmise peale endale Lada. Algul pidin ostma minema üht 2102-e, aga selle müüs vanamees enne meie jõudmist ära. See selleks. Kuuke mööda ja leidsin põlluveerest seismast ühe valge (rohkem roostekarva;)) null-viie. Kujutate ette, sellises korras auto eest pidi veel maksma kaa:yllatunud!!??! Läkski viissada krooni vanamehele pihku, mõned varuosad peale ja kaks hoovi edasi oma juurde. See toimus 2005 suve lõpul. Autot ülevaatama hakates avastasin:ylbe:mad:... Kaks sõna: Läbiv rooste. Karbid olid läbi, põhi oli läbi. Peale kauba võtab mootor õli, mis hirmus. Ja pidurid olid läbi ja salong oli läbi jne jne...Üks positiivne asi oli: mootor töötas ja käivitus iga ilmaga.
Vaatasin nipet näpet auto üle, et saaks sõita ümberregistreerimisele. Niisama asja teha ei saanud, kuna autol puudus TÜV. Tuli minna registreerimiseelsele ülevaatusele. Tehtud ja auto läks vanaisa nimele (riskikonfitsent on tal madalam;)) Sama sõiduga sõitsime temaga Tallinnase garaa?i, kus hakkasid peale selle jama likvideerimine:lol. Esialgu vahetasime tagumiste pidurite torud, töösilindrid, klotsid. Ja oligi aasta 2005 läbi. 2006 aasta talv algasmitte millegiga... ehk aega ei olnud ja auto seisis mingi aja. Vahepeal kruvisin maha kapoti, õhufiltri ja veel nipet näpet. Enne olin juba autost välja loopinud istmed, põrandapostri, turvavööd ja veel mõne iludetailid. Lõpuks jõudis kätte kevad ja suvigi... Sain endale korraliku keevitus aparaadi ja võis hakata keevitama. Kuna olen alles 15 aastat vana, oli see mu esimene keevitus töö ja pealehakkamine ei olnudki nii kerge... Väikese plaani pidasin maha ja hakkasingi pihta. Kõigepealt auto taliga külili, karbid lahti, tala maha, kuna see oli läbi roostetanud, plekist uus tala, sellele külge uued põhjaplaadid ja uus karp peale. Noid Esimesi talasid lappisin ka. Ja kogu lugu kordus teisel pool. Siis sai auto jälle ratastele. Ronisin sisse ja lappisin ka sealt põhja ära. Vahepeal parandas isa roostetanud augu besiinipaagil klaasriidega ära. Aa ja varurehvi koha põhi läks ka uus.
Panen siia pilte sellest etapist, aga palun ärge väga nonde koledate keevituste pärast näkku lööge, kuna see esimene kogemus ja siis polnud traadid-gaasid paigas ka ning käsi oli vilunumatu.
Garaa? läks lammutamisele ja mind aeti ära. Auto treilale (osaliselt:lol) ja tagasi maale, sinna, kus ta enne oli. Keeitamisega kadus laadimine.. Otsisin teist tiku-tulega: Vahetasin kaitsmeid, juhtmeid, isegi generaatori vahetasin ära. Pingreleeni jõudes avastasin, et üks saulavkaitsetraat relees oli ära põlenud, see uus ja jälle laadis:D. Enne jäi ütlemata, et laadimis tulerelee on ka nässus. Laadimis tuli põleb, kui laadimine on, ei põle, kui laadimine ära kaob:spin. Kunagi uurib seda ka, praegu aga parematki teha. Ja kätte jõudis 2006 sügis. Vaja autosse istmed panna, aga vanad istme kinnitused olid roostetanud (st neid ei olnudgi enam...) ja noh (ärge solvuge) null-viie iste on nagu mitte kõige mugavam, otsustasin panna sisse Honda Accord 87 Ex istmed (need olid kohe käepärast ka) Lõhkusin istme esitala Hondast välja ja lasin Sigulli, tagumisi kinnitusi ei viitsinud lõhkuda välja...Keevitasin sinna poldid:puzzled. Juhi iste on praeguseks sees (punktitult), kõrvalistuja istel ainult esi tala sisse punktitud nelja punktiga. Kui aega saan sõidan maale ja teen edasi. Tagaistmed Arvan jätta vanad, sest need veel suht kobedad. Esituled
ja iluvõre kiskusin ka maha, kuna seal all vaja keevitada tule kinnitus kohti ja põlle ka arvatavasti.
Veel üldist juttu: Ma ise imestan, et nii "noor" autu, mis on nii "vähe" läbisõitnud (teise ringi algus) , on nii käest ära lastud. Jah, eelmine omanik ei teinud tõesti muud, kui sõitis, ja peale kauba on see auto veel ca 5 aastart märja rohu sees seisnud. Aga see selleks.
Plaanidest: Suureks plaaniks on auto korda teha ja kasutada teda igapäevasõigukina kui ehk äkki kunagi load saan:P. Mootor tuleb ära remontida: arvan, et klapisääre tihendid ja kolvi-(õli-)rõngad lähevad vahetusse. Midagi tuleb teha õliga...soojal mootoril kaob tühikäigul õlisurve peaaegu et ära. Muidugi tuleb arvestada et mul (eelmisel) omanikul mingi hirmusvedel solk seal sees. Kuna autoga hetkel ei sõida, pean seda ebatähtsaks. Veel tahab auto ju uut värvi, Korralikku sisustust (maki paneeli ei ole:sein). Ja esisild tahab reguleerimist, ta sööb juhipoolset esirehvi väljast poolt. Rooliotsasid tuleb ka reguleerida...kokkujooks on liiga suur;). Varsti tuleb aeg, kus läheb põhja mökerdamiseks kahurimäärde ja tõrvaga...või...küll seda näeb. Muidu tahaks makki ja mõnd kõlarit ja valuvelgi ja tahhomeetrit ja kõike muud, aga see peab veel ootama
Kui midagi ära teen, lisan siia. Kommentaarid on alati teretulnud.
Tiba pikaks läks esimene postitus siin foorumis, aga varuge kannatust ja lugege läbi.
Edu soovib: Kaspar aka kapa
EDIT2: Pilte arengust läbilõikes:
[Muudetud: 16-3-2007 kapa]
[Muudetud: 24-3-2008 kapa]http://nagi.ee/photos/kapa/sets/81907/
[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Vaatasin nipet näpet auto üle, et saaks sõita ümberregistreerimisele. Niisama asja teha ei saanud, kuna autol puudus TÜV. Tuli minna registreerimiseelsele ülevaatusele. Tehtud ja auto läks vanaisa nimele (riskikonfitsent on tal madalam;)) Sama sõiduga sõitsime temaga Tallinnase garaa?i, kus hakkasid peale selle jama likvideerimine:lol. Esialgu vahetasime tagumiste pidurite torud, töösilindrid, klotsid. Ja oligi aasta 2005 läbi. 2006 aasta talv algasmitte millegiga... ehk aega ei olnud ja auto seisis mingi aja. Vahepeal kruvisin maha kapoti, õhufiltri ja veel nipet näpet. Enne olin juba autost välja loopinud istmed, põrandapostri, turvavööd ja veel mõne iludetailid. Lõpuks jõudis kätte kevad ja suvigi... Sain endale korraliku keevitus aparaadi ja võis hakata keevitama. Kuna olen alles 15 aastat vana, oli see mu esimene keevitus töö ja pealehakkamine ei olnudki nii kerge... Väikese plaani pidasin maha ja hakkasingi pihta. Kõigepealt auto taliga külili, karbid lahti, tala maha, kuna see oli läbi roostetanud, plekist uus tala, sellele külge uued põhjaplaadid ja uus karp peale. Noid Esimesi talasid lappisin ka. Ja kogu lugu kordus teisel pool. Siis sai auto jälle ratastele. Ronisin sisse ja lappisin ka sealt põhja ära. Vahepeal parandas isa roostetanud augu besiinipaagil klaasriidega ära. Aa ja varurehvi koha põhi läks ka uus.
Panen siia pilte sellest etapist, aga palun ärge väga nonde koledate keevituste pärast näkku lööge, kuna see esimene kogemus ja siis polnud traadid-gaasid paigas ka ning käsi oli vilunumatu.
Garaa? läks lammutamisele ja mind aeti ära. Auto treilale (osaliselt:lol) ja tagasi maale, sinna, kus ta enne oli. Keeitamisega kadus laadimine.. Otsisin teist tiku-tulega: Vahetasin kaitsmeid, juhtmeid, isegi generaatori vahetasin ära. Pingreleeni jõudes avastasin, et üks saulavkaitsetraat relees oli ära põlenud, see uus ja jälle laadis:D. Enne jäi ütlemata, et laadimis tulerelee on ka nässus. Laadimis tuli põleb, kui laadimine on, ei põle, kui laadimine ära kaob:spin. Kunagi uurib seda ka, praegu aga parematki teha. Ja kätte jõudis 2006 sügis. Vaja autosse istmed panna, aga vanad istme kinnitused olid roostetanud (st neid ei olnudgi enam...) ja noh (ärge solvuge) null-viie iste on nagu mitte kõige mugavam, otsustasin panna sisse Honda Accord 87 Ex istmed (need olid kohe käepärast ka) Lõhkusin istme esitala Hondast välja ja lasin Sigulli, tagumisi kinnitusi ei viitsinud lõhkuda välja...Keevitasin sinna poldid:puzzled. Juhi iste on praeguseks sees (punktitult), kõrvalistuja istel ainult esi tala sisse punktitud nelja punktiga. Kui aega saan sõidan maale ja teen edasi. Tagaistmed Arvan jätta vanad, sest need veel suht kobedad. Esituled
ja iluvõre kiskusin ka maha, kuna seal all vaja keevitada tule kinnitus kohti ja põlle ka arvatavasti.
Veel üldist juttu: Ma ise imestan, et nii "noor" autu, mis on nii "vähe" läbisõitnud (teise ringi algus) , on nii käest ära lastud. Jah, eelmine omanik ei teinud tõesti muud, kui sõitis, ja peale kauba on see auto veel ca 5 aastart märja rohu sees seisnud. Aga see selleks.
Plaanidest: Suureks plaaniks on auto korda teha ja kasutada teda igapäevasõigukina kui ehk äkki kunagi load saan:P. Mootor tuleb ära remontida: arvan, et klapisääre tihendid ja kolvi-(õli-)rõngad lähevad vahetusse. Midagi tuleb teha õliga...soojal mootoril kaob tühikäigul õlisurve peaaegu et ära. Muidugi tuleb arvestada et mul (eelmisel) omanikul mingi hirmusvedel solk seal sees. Kuna autoga hetkel ei sõida, pean seda ebatähtsaks. Veel tahab auto ju uut värvi, Korralikku sisustust (maki paneeli ei ole:sein). Ja esisild tahab reguleerimist, ta sööb juhipoolset esirehvi väljast poolt. Rooliotsasid tuleb ka reguleerida...kokkujooks on liiga suur;). Varsti tuleb aeg, kus läheb põhja mökerdamiseks kahurimäärde ja tõrvaga...või...küll seda näeb. Muidu tahaks makki ja mõnd kõlarit ja valuvelgi ja tahhomeetrit ja kõike muud, aga see peab veel ootama
Kui midagi ära teen, lisan siia. Kommentaarid on alati teretulnud.
Tiba pikaks läks esimene postitus siin foorumis, aga varuge kannatust ja lugege läbi.
Edu soovib: Kaspar aka kapa
EDIT2: Pilte arengust läbilõikes:
[Muudetud: 16-3-2007 kapa]
[Muudetud: 24-3-2008 kapa]http://nagi.ee/photos/kapa/sets/81907/
[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Tänud-tänud! Ma nii jutujätkuks lisan veel natuke auto puudustest/probleemidest: 05-l on originaalis tulede hüdrokorrektorid...igaljuhul mul need ei tööta. Või need pole mul ühendatudki ega tea ka ma kuhu ühendada. Kuna need juhtmed/torud mul nässus siis arvatavasti kisun kogu süteemi maha:(. Veel on mul korrast ära tuuleklaasi- ja tuleklaasipühkijad. Tuuleklaasi pühkijatel on arvatavasti mootor pees: lööd kangist sisse, siis midagi ei juhtu, pinge korra voltmeetri järgi langeb kuskil 12 voldini ja tõuseb kohe taas. Tulepühkijatest võin öelda, et üht mootorit pole mul üldse, teisel juhtmed purud. Seega kisun ka tulekojamehed maha ära. Muidu luuad on olemas. Pealekauba on mul kapoti avamis tross katki, aga see on väike mure... Plaanis oleks veel kiskuda tulevikus veepumba otsas olev ventilaator maha ja asendada see elektrilisega. Olemas Honda Accord 87 vent. Tuleb vaid kinnitused teha, juhtmed viia siise ja lüliti paika panna. Kui temperatuur tõuseb üle 90, lükkan sisse: läheb auto kiiremini soojaks ja kütet hoiab ka kokku. Muidu tuleks armatuur maha kiskuda, sest kes pilte nägi on roolisammast keevitatud. Seda tegin, kuna eelmisel omanikul oli see ära murdunud:yllatunud. Ja nüüd on armatuuri kandev tala kõver. Pluss oleks vaja küttesüteem üle vaadata, sest auto ei lähe soojaks kuna kraani avamis hoova tross on nässus ja kraan kinni jäänud. Kui nüüd sisse lähevad Honda istmed läheb ka sisse arvatavasti Honda põhjapolster. Tuleb teist vaid natuke kohendada. Peale selle tahaks sisse panna Honda turvavööd, nii ette kui ka taha. Ja äkki saab ka selle keskmise konsooli, mis paikneb käsipiduri hoova ümber. Muidugi on üks jama...keegi lasi istmed väga kokku. Ja veel, Pikad poisid minu autoga ei sõida:bouncing, sest istemd said liiga lähedale...190cm mees istub juba tiba kõveralt. Aga ise jupike alla 170, seega kõik OK. Ma ei tea, mõtlen, et turvavöödega võib ülevaatusel jama tulla, kui oled neid vahetanud:rolleyes. Olgu, kui aega leian, siis lähen saadan jällwe midagi korda ja raporteerin siin.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Eks ma püüan mitte tüdineda. Iseenesest oleks ju lihtne autot teha, aga mu probleem peitub selles, et ise elan Tallinnas ja auto on hetkel maal: ca 20km Tallinnast. Siin eelmisel talvel sain garaa?i linnas, aga see lammutati maha. Muidu oleks ju linnas ka hea teha,aga siin hakkad oma keevitamis haisuga ja lõikamislärmiga teisi segama:puzzled. Ja noh nagu mul siin maja ees vähe teiste romusid on... Seepärast liigub asi väga aeglaselt... Aga...tasa sõuad kaugele jõuad. Üldiselt, kui saaks istmed valma ja põhja mäkerdatud ootab hirmus pahtli trallallaaa:spin. Ja uksed-luugid tuleb ka oma proportsioonile viia...
OT: see kasv oon jah tiba hiljaks jäänt, aga küll ta jõuab ka kohale kunagi;)
EDIT: Eelnevale tekstile unustasin lisada, et kaotasin isa soovitusel oma autolt tõstmiskinnitused auto alt ära. Inetud olid:rolleyes. Tõsta saab nüüd karbilt, kui laud alla panna. Siiamaani olen hakkama saanud. Sisse ei vaju ta (ptüiptüiptüi), kuna keevitasin taladeks serviti kõva pleki.
OT: see kasv oon jah tiba hiljaks jäänt, aga küll ta jõuab ka kohale kunagi;)
EDIT: Eelnevale tekstile unustasin lisada, et kaotasin isa soovitusel oma autolt tõstmiskinnitused auto alt ära. Inetud olid:rolleyes. Tõsta saab nüüd karbilt, kui laud alla panna. Siiamaani olen hakkama saanud. Sisse ei vaju ta (ptüiptüiptüi), kuna keevitasin taladeks serviti kõva pleki.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
mmks113
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 60
- Liitunud: 13 Sept 2005 15:39
- Asukoht: Pärnumaa
- Autod: Vaz 2104 , Audi a4 Q ,Audi 100
http://www.nagi.ee/photos/kapa/129975/in-set/3117/
Kus see pilt tehtud on ? Jäärja ?
Kus see pilt tehtud on ? Jäärja ?
Jah. Minu keevitamisoskused on siiski liiga madalal, et need ideaalselt sinna sisse panna. Tiba viltu jäid kinnitused, aga istme kinnitus aukudest saab ehk korrigeerida. Istmed on uperkuuti sajakahekümne pealt lennanud Honda seest (piltidelt näeb ka autot). Üldiselt tahan palju asju sealt võtta. Kunagi isa muretses selle auto teisele varuosadeks. Muidu on istmed (teise auto pealt tean) väga mugavad. Kui võrrelda mõne Opeli istmega, siis sellel ei väsi kael ära...japsid hea istme välja töötanud.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Omal jäid ka tagumised tungikronsad keevitamata, väga proosalisel põhjusel - ei suutnud neid kusagilt õigeks ajaks välja ajada. Ühelt poolt suutsin nüüd sügisel karbi lötsi vajutada, kui ettevaatamatult jätsin lauajupi alla panemata ja auto viletsa pinna peal kaldu vajus:seinAlgselt postitas: kapa
EDIT: Eelnevale tekstile unustasin lisada, et kaotasin isa soovitusel oma autolt tõstmiskinnitused auto alt ära. Inetud olid:rolleyes. Tõsta saab nüüd karbilt, kui laud alla panna. Siiamaani olen hakkama saanud. Sisse ei vaju ta (ptüiptüiptüi), kuna keevitasin taladeks serviti kõva pleki.
Tore näha et kellelgi nende risude elluäratamiseks ikka viitsimist on:) Oma viieka sain ka 15 aastaselt, tänaseks olen seda omanud 3 aastat, õppisin sellega sõitma, load on käes, ÜV-d on ausalt tehtud, poole aastaga ~20 000km ka maha sõidetud, parandada ja remontida on saanud rohkem kui rubla eest aga sellise auto pidamine on fun-fun-fun! Mina ei kahetse igatahes ühtegi oma autosse pandud töötundi ja kulunud taskuraha ka taga ei igatse!
Keep it going!:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Fun tõesti;). VAZ on hea lihtne auto. Kõike oskab ja on võimalik ise teha ja kui ise ei oska midagi vähe raskemat siis keegi ikka oskab - on kasvõi teoorias tugevam.Algselt postitas: GTA
Tore näha et kellelgi nende risude elluäratamiseks ikka viitsimist on:) Oma viieka sain ka 15 aastaselt, tänaseks olen seda omanud 3 aastat, õppisin sellega sõitma, load on käes, ÜV-d on ausalt tehtud, poole aastaga ~20 000km ka maha sõidetud, parandada ja remontida on saanud rohkem kui rubla eest aga sellise auto pidamine on fun-fun-fun! Mina ei kahetse igatahes ühtegi oma autosse pandud töötundi ja kulunud taskuraha ka taga ei igatse!
Ja kapale jõudu edaspidiseks. hea töö ära tehtud.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Tõstmiskronsteinid mul alles, kuid kasutan neid absoluutselt viimasel võimalusel.Algselt postitas: kapa
EDIT: Eelnevale tekstile unustasin lisada, et kaotasin isa soovitusel oma autolt tõstmiskinnitused auto alt ära. Inetud olid:rolleyes. Tõsta saab nüüd karbilt, kui laud alla panna. Siiamaani olen hakkama saanud. Sisse ei vaju ta (ptüiptüiptüi), kuna keevitasin taladeks serviti kõva pleki.
Ees saab käärtungraua panna esisillatala alla, tagasilla alla panna on juba natuke nadim (pikad käed peavad olema ). Kuid väga head kohad selleks
Suur töö ära tehtud! Jõudu ka edaspidiseks!
Mis ma nüüd ütlen...Kõigepealt ütlen seda, et norida - see on õige. Mida rohkem ingutakse, seda parem tulemus peaks tulema . Noh, põhjaplekk on jah saanud niiskes kohas seista...pindmine rooste, tuleb imekergelt maha ka. Karbid...ei tohiks küll roostes olla...mõnelt kohalt ehk punane kaitsevärv maas. Aa, ja auto seisab murul, üritasin küll ajada mäeotsa, kus tuul koguaeg puhuks. Roostene on ta ka see pärast, et minu ehituskiirus on tigune:), st pole lihtsalt aega maale sõita igapäev. Laupäeval korra ikka üritan käia. Muide, pulli sai roostesurmaga. See õige läti oma sai otsa (see tõmbas sellisse sinakas halli kirme roosele kohe peale) ja ostsin mingit Euroopaliidu jama. Kandsin siis nii peale nagu kästi...ei midagi, nagu veega oleks üle lasknud. Korra (päevaks) tõmbas lillaks ja se ka kõik. Nädala pärast oli tavaline jälle, roostega koos. Nüüd sain Buvanooli (Läti oma, punases tötskas), kui isted sees käin auto üle
Natu tahab keevitust ka parema (kaardilugeja poolne) ülemine tulekinnitus kruviaugu koht (mis sõna??!!!:D). Iluvõre (mahakistud) on mul ka siit-sealt lõhki...kas epoliim või uus võre või "mingiaretus". Veel hoiab pagassi luuk end väga kõrgel. Esimestel piltidelt näete, et algul istus veel eriti kõrgel, aga isa toetas ühele servale peale ja vajus teine raksuga veidi alla. Peab uurima seda lukku ja hingi. Igasugused pamperid (kaitserauad või mis iganes) on mul lõhki logisevad. Ei tea kas panengi enam külge neid. Pull lugu (kas hakkan juba kordama end..?) on veel see, et mul puudub igasugune kindlalaegas, st et luuk on aga põhja, seinu pole...need vast meisterdan ise puust või millegist...Ah jaa, juhi ukses on auk - läheb ka lappimisele. Kui nüüd maale lähen teen pilti (ja uue teema ka) utoopilisest karburaatori kiiksust. Hiljem seletan...
Natu tahab keevitust ka parema (kaardilugeja poolne) ülemine tulekinnitus kruviaugu koht (mis sõna??!!!:D). Iluvõre (mahakistud) on mul ka siit-sealt lõhki...kas epoliim või uus võre või "mingiaretus". Veel hoiab pagassi luuk end väga kõrgel. Esimestel piltidelt näete, et algul istus veel eriti kõrgel, aga isa toetas ühele servale peale ja vajus teine raksuga veidi alla. Peab uurima seda lukku ja hingi. Igasugused pamperid (kaitserauad või mis iganes) on mul lõhki logisevad. Ei tea kas panengi enam külge neid. Pull lugu (kas hakkan juba kordama end..?) on veel see, et mul puudub igasugune kindlalaegas, st et luuk on aga põhja, seinu pole...need vast meisterdan ise puust või millegist...Ah jaa, juhi ukses on auk - läheb ka lappimisele. Kui nüüd maale lähen teen pilti (ja uue teema ka) utoopilisest karburaatori kiiksust. Hiljem seletan...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...