LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Vähe reklaami ka Sinuautole Saaremaalt,
sain siis sealt ilusad plastpeeglid, natukese eesti nokitseb leiutamist ja superluks. Peegli sisse aretasin vana 2105 munaka, peegli lasin śablooni järgi lõigata, tulemus edev igatahes.
Autole sai ka uus disain peale, lähiajal teeme ka photoshoot´i eks siis panen ka siia lingi!
tulevikus peaks siis pilte selliselt kontolt leidma:
sain siis sealt ilusad plastpeeglid, natukese eesti nokitseb leiutamist ja superluks. Peegli sisse aretasin vana 2105 munaka, peegli lasin śablooni järgi lõigata, tulemus edev igatahes.
Autole sai ka uus disain peale, lähiajal teeme ka photoshoot´i eks siis panen ka siia lingi!
tulevikus peaks siis pilte selliselt kontolt leidma:
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Nii lubatud "fotoshoot" tehtud, disain tuli siis selline:
http://www.flickr.com/photos/100844861@ ... 486167367/
Eile käisin ka sillastendis uuesti, keerasime järeljooksu niipalju tagasi kui sai (3,5 kraadi), rooli keeramine läks tunduvalt kergemaks, mis kokkuvõttes on hea uudis.
See nädalavahetus toimub Läänemaa rahvaralli, lubasime sinna nulli sõitma minna, hea võimalus testida uute sillanumbritega auto teel püsivust!
http://www.flickr.com/photos/100844861@ ... 486167367/
Eile käisin ka sillastendis uuesti, keerasime järeljooksu niipalju tagasi kui sai (3,5 kraadi), rooli keeramine läks tunduvalt kergemaks, mis kokkuvõttes on hea uudis.
See nädalavahetus toimub Läänemaa rahvaralli, lubasime sinna nulli sõitma minna, hea võimalus testida uute sillanumbritega auto teel püsivust!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Disaini algse kavandi tegi üks hea sõber, kes on ka OK Rallisport teisi autosid enne kujundanud, viimase vormistuse tegin ise. Päeva lõpuks jäime ise tulemusega rahule, siiamaani on ka tagasiside olnud positiivne.
See auto on sünnist saati olnud arvel kui sportauto, sellest ka SP number, kas me kusagil sprindil ka võistlusnumbri all stardime, hmm.. kahtlen väga a mine tea mis mõtted pähelöövad!
Möödunud laupäev sai auto ka võistlusrajale toodud, nimelt käisime Lääne-Eesti rahvarallil null autot sõitmas, kuna kogu klubi sõidab suurt rallit ja rallisprinte siis oli see ainuke võimalus kusagil startida! Üritus läks korda, kui välja arvata genekarihma väljavenimine (vanadus) ja väike intsident ühe śikaani heinapalliga mille tagajärjel tuleb mõni uks välja vahetada, aga muus osas töötas auto hästi! Sai ka uus sillastend tehtud, pikkikallet 3 kraadi tagasi toodud ja sellega seoses läks rooli keeramine kordades kergemaks.
Pildimaterjali leiab siit ja katsun ka mingiaeg väikse video üles riputada:
http://www.flickr.com/photos/100844861@ ... 554248015/
See auto on sünnist saati olnud arvel kui sportauto, sellest ka SP number, kas me kusagil sprindil ka võistlusnumbri all stardime, hmm.. kahtlen väga a mine tea mis mõtted pähelöövad!
Möödunud laupäev sai auto ka võistlusrajale toodud, nimelt käisime Lääne-Eesti rahvarallil null autot sõitmas, kuna kogu klubi sõidab suurt rallit ja rallisprinte siis oli see ainuke võimalus kusagil startida! Üritus läks korda, kui välja arvata genekarihma väljavenimine (vanadus) ja väike intsident ühe śikaani heinapalliga mille tagajärjel tuleb mõni uks välja vahetada, aga muus osas töötas auto hästi! Sai ka uus sillastend tehtud, pikkikallet 3 kraadi tagasi toodud ja sellega seoses läks rooli keeramine kordades kergemaks.
Pildimaterjali leiab siit ja katsun ka mingiaeg väikse video üles riputada:
http://www.flickr.com/photos/100844861@ ... 554248015/
VäikeMägilane kirjutas:kaunis teine, kes siis disaini auhinna pärja sai endale?
SP 137 - mis ala ja klassi see pill sõitma lastakse?
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Estikes oli sillastendi mõte "Casterit" oluliselt vähendada ja proovida kas muutub rooli keeramine, kuna enne oli see 10 kraadi. Selle ettekalde oleks saanud 5 peale, aga siis ei oleks enam rattakallet üldse kätte saanud, leidsime kompromissi, seega jäid sellised numbrid ja tulemuselt oli rool oluliselt kergem keerata, auto juhitavus lada kohta suhtkoht talutav!
Walter kirjutas:Kallet võiks ikka 2 kraadi ligidal olla.
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Meeletu vaev nähtud ja väga kena assjaga maha saadud...Kiitus!
Sai siin mõni nädal tagasi ka soetaud selle sarnane riistapuu. 1.6 lada moto (umbes 150-160hp), fordi kast ja Volvo sild. 9 aastat ehitatud ja 0km sõitnud. Plaan minna E9 klassi. Hetkel oma käejärgi seadistamine ja sellega seoses tekkis küsimusi.
Kelle piduritega ees tegu ja kuidas rahul?
Esi akende sees luugid ise tehtud või kannatab kuskilt osta ka? Ise netist ei leidnud või ei oasnud otsida.
Lada käändmikud vist ei kannata 15" sõitmist. Kas millegagi asentatud? Fiati omasid vist ei ole enam tänapäeval kuskilt võtta.
Vabandan teema risustamise eest.
Sai siin mõni nädal tagasi ka soetaud selle sarnane riistapuu. 1.6 lada moto (umbes 150-160hp), fordi kast ja Volvo sild. 9 aastat ehitatud ja 0km sõitnud. Plaan minna E9 klassi. Hetkel oma käejärgi seadistamine ja sellega seoses tekkis küsimusi.
Kelle piduritega ees tegu ja kuidas rahul?
Esi akende sees luugid ise tehtud või kannatab kuskilt osta ka? Ise netist ei leidnud või ei oasnud otsida.
Lada käändmikud vist ei kannata 15" sõitmist. Kas millegagi asentatud? Fiati omasid vist ei ole enam tänapäeval kuskilt võtta.
Vabandan teema risustamise eest.
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Hommik, mis siin ikka vabandada, kui tahtmine ikka sõita ja tegutseda siis olen ikka abiks, kui võimalik!wheelman kirjutas:Meeletu vaev nähtud ja väga kena assjaga maha saadud...Kiitus!
Sai siin mõni nädal tagasi ka soetaud selle sarnane riistapuu. 1.6 lada moto (umbes 150-160hp), fordi kast ja Volvo sild. 9 aastat ehitatud ja 0km sõitnud. Plaan minna E9 klassi. Hetkel oma käejärgi seadistamine ja sellega seoses tekkis küsimusi.
Kelle piduritega ees tegu ja kuidas rahul?
Esi akende sees luugid ise tehtud või kannatab kuskilt osta ka? Ise netist ei leidnud või ei oasnud otsida.
Lada käändmikud vist ei kannata 15" sõitmist. Kas millegagi asentatud? Fiati omasid vist ei ole enam tänapäeval kuskilt võtta.
Vabandan teema risustamise eest.
Ees on lada 112 või mingi sellise looma pidurid (olemas flantsi joonised ka), taga 08 omad seda ma tean. Pidurid on head, ei kurda kui võrrelda originaaliga! Pleksiluugid on ise tehtud, samuti olemas joonised (tööstusplastist sai tellitud siinid)! Minul selle autoga kusagil "suurel-rallil" startida plaan ei ole, seega kannatab rahulikult originaal käändmik välja (pean silmas siis jäärada, äärmisel juhul sprint või mõni väiksem võistlus). Kindlasti kui ma stardiks selle autoga kusagil Lõuna-Eesti rallil oleks kohe tugevat tagasilda ja fiati käändmike vaja!
Aga edu sulle oma projektiga, kui midagi on küsi ikka, siin klubis veel neid VFTS´i ehitajad ja ega ma teab mis tark ei ole ka juu
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Tahtsin siia ühte videolinki panna ja sattusin lugema oma viimast postitust ja pean tunnistama et tuleb oma sõnu süüa..
eks järgmine video anna parema selgituse:
http://www.youtube.com/watch?v=IeSUJgv6Acw
eks järgmine video anna parema selgituse:
http://www.youtube.com/watch?v=IeSUJgv6Acw
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
[rquote=216688&tid=11084&author=Photographer..
Ukrainast tellitud mudelid jõudsid ilusti kohale ja näevad täitsa ilusad välja!
[/quote]
Mis need mudelid maksid? Ehk on võimalik ka tellida? Lisaks soov veel KAMAZ kallur.
Ukrainast tellitud mudelid jõudsid ilusti kohale ja näevad täitsa ilusad välja!
[/quote]
Mis need mudelid maksid? Ehk on võimalik ka tellida? Lisaks soov veel KAMAZ kallur.
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com