LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ppõletaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 363
- Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
- Asukoht: järvamaa
- Autod: 2105 vs 21213
To: põletaja:
Nende piduritega on midagi imeliku jahh, sest küsimus on see et kuhu kurat see vedelik enne uue möga pealevalamist kadus? Kusagilt alt tatine ei olnud, viga tuleb otsida, kindlasti midagi lihtsat ja vene asjade moodi !!!
pakuks välja variandi et õli eemaldus läbi piduri peapumba piduri võimendisse aga kuna paistab et see sul puudub siis krt seda teab kuhu ta sealt pumba otsast minna võis
[Muudetud: 3-7-2007 põletaja]
[Muudetud: 3-7-2007 põletaja]
Nende piduritega on midagi imeliku jahh, sest küsimus on see et kuhu kurat see vedelik enne uue möga pealevalamist kadus? Kusagilt alt tatine ei olnud, viga tuleb otsida, kindlasti midagi lihtsat ja vene asjade moodi !!!
pakuks välja variandi et õli eemaldus läbi piduri peapumba piduri võimendisse aga kuna paistab et see sul puudub siis krt seda teab kuhu ta sealt pumba otsast minna võis
[Muudetud: 3-7-2007 põletaja]
[Muudetud: 3-7-2007 põletaja]
ostsid siis sõida
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Nõndanimetatud pleksklaasi ei tohi enam sellest hooajast neediga panna. Tänapäeva montaasiliimid on nii head, et igasugune needi vajadus jääb ära. Niikui sa neediga sinna kallale lähed muutub pleks laineliseks ja jääb porno!!! PS. selle montaasiliimiga oli ikka väga lihtne panna!!!
Auto disain ja kleepsud on tehtud Sign Systemsis, kellel on väga suured eelnevad kogemused selles valdkonnas!!!
Auto disain ja kleepsud on tehtud Sign Systemsis, kellel on väga suured eelnevad kogemused selles valdkonnas!!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
kumba on raskem teha kas liimitud pleksiklaasi eest ära lüüa või needitud ja liimitud ?Algselt postitas: PuZuPMa nii muuseas küsin, et kas EAL põhjendas ka miks ei tohi?Algselt postitas: Photographer
...Nõndanimetatud pleksklaasi ei tohi enam sellest hooajast neediga panna...
Kas sellepärast, et needi juurest võib puruks "tõmmata" ?
Mingi aeg tagasi küll lugesin neid uusi reegleid, aga enam ei mäleta...
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Uudiseid siis ka vahepeal
Kevad käes, linnud laulavad, kruusateed on kuivad ja sai käidud siis esimesel kruusatestil. Kokkuvõttes võib tulemusega rahule jääda, kuigi kahjuks on veel siiamaani amordid vahetamata.
Hoolimata sellest, et kõik fotograafid sõitsid õnnestus mõni pilt ka teha!!!
Kevad käes, linnud laulavad, kruusateed on kuivad ja sai käidud siis esimesel kruusatestil. Kokkuvõttes võib tulemusega rahule jääda, kuigi kahjuks on veel siiamaani amordid vahetamata.
Hoolimata sellest, et kõik fotograafid sõitsid õnnestus mõni pilt ka teha!!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Siis on siis jah paras piiripeal mängimine. Pumpad palju, lõikab maasse ja kaob pidamine, väiksema rõhu juures viskab sellises olekorras (pildil) veljelt maha nagunipsti.
Niipalju, kui nüüd klubiga asfaltradadel kaarutamas on käidud, hoian oma samaaril tavatänavarehvil seal sõiduks 2,6-2,8 sees. Päris hästi on kuulda, kuidas väiksema rõhuga rehv kurvis pladiseb ja pärast on näha, et kandepind on juba küljele üle läinud.
Niipalju, kui nüüd klubiga asfaltradadel kaarutamas on käidud, hoian oma samaaril tavatänavarehvil seal sõiduks 2,6-2,8 sees. Päris hästi on kuulda, kuidas väiksema rõhuga rehv kurvis pladiseb ja pärast on näha, et kandepind on juba küljele üle läinud.
Täna olid mõlemad masinad (07 ja 06) Laitses, aga ainult 06 võistles. 07'me tõite näituseks?:D
Kuidas teie tiimi omadel läks ka?
Hiljem kui masin käru peal oli käisin lähemalt ka uurimas. Ei oskagi ühtegi paha sõna öelda.
Tegin mõne pildi ka. Eriti meeltmööda oli see kleeps:
Kuidas teie tiimi omadel läks ka?
Hiljem kui masin käru peal oli käisin lähemalt ka uurimas. Ei oskagi ühtegi paha sõna öelda.
Tegin mõne pildi ka. Eriti meeltmööda oli see kleeps:
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Näituseks ei toonud, plaanis oli üks 0 sõit teha, kuna OK kõik autod olid väljas! A minu auto kohta nii palju, et peale tehnilist tuli kolin sisse mootorisse, tõenäoliselt siis kõlvisõrm ja targem otsus oli mitte sõita ja jäta plok ja pea terveks! Eks järgmine nädal selgub siis kui kone lahti, mis tegelikult juhtus !!!Algselt postitas: reiner
Täna olid mõlemad masinad (07 ja 06) Laitses, aga ainult 06 võistles. 07'me tõite näituseks?:D
Kuidas teie tiimi omadel läks ka?
Hiljem kui masin käru peal oli käisin lähemalt ka uurimas. Ei oskagi ühtegi paha sõna öelda.
Tegin mõne pildi ka. Eriti meeltmööda oli see kleeps:
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Mootor lahti võetud,
paar päeva enne sõitu testil jäi gaas peale ja mootor sai 5 sekki üks 12000 pööret. Tulemus siis järgmine :
kõik klapid kõverad, raamlaagrid ja saaled üle tõmmanud, üks sõrm ja natukese veel nipet-näpet puru! Suhtkoht katastroof, aga pole hullu, juba tegeleme uute detailide tellimistega, saabki korraliku tootearendust konele teha
Kurvaks teeb hoopis see, et Paide Rallil sõitsime nissaniga, mille kone lõpetas 9“ndal katsel töö....
paar päeva enne sõitu testil jäi gaas peale ja mootor sai 5 sekki üks 12000 pööret. Tulemus siis järgmine :
kõik klapid kõverad, raamlaagrid ja saaled üle tõmmanud, üks sõrm ja natukese veel nipet-näpet puru! Suhtkoht katastroof, aga pole hullu, juba tegeleme uute detailide tellimistega, saabki korraliku tootearendust konele teha
Kurvaks teeb hoopis see, et Paide Rallil sõitsime nissaniga, mille kone lõpetas 9“ndal katsel töö....
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !